IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 30-05-2007 18:24 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 30 mei 2007 18:17 schreef Gemene Lepel het volgende:
Misty. Met vrouwen geldt: kwaliteit, geen kwantiteit. Moeten we dat ook nog leren?


HAHAHA.... hoeveel mensen scheiden er jaarlijks ook al weer?
Hoeveel mensen komen er überhaupt in het eerste jaar van het huwelijk al achter dat het het domste is wat ze ooit gedaan hebben?
Hoeveel kinderen worden er wel niet opgezadeld met ouders die een ongelovelijke kutrelatie hebben?
Stoer hoor.... dan blijf ik liever single.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2007 18:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 mei 2007 18:24 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
HAHAHA.... hoeveel mensen scheiden er jaarlijks ook al weer?
Hoeveel mensen komen er überhaupt in het eerste jaar van het huwelijk al achter dat het het domste is wat ze ooit gedaan hebben?
Hoeveel kinderen worden er wel niet opgezadeld met ouders die een ongelovelijke kutrelatie hebben?
Stoer hoor.... dan blijf ik liever single.
Als ik zo'n lelijk dom kind als jij zou krijgen zou ik ook linea recta naar de scheidingsmakelaar stappen ja ... kolere, daar zul je maar mee over straat moeten


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 30-05-2007 18:25 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 30 mei 2007 18:22 schreef Vikingblood het volgende:
Ik heb geprobeert iets positiefs te vinden over MM.
De enige positieve was Ridm zelf..

Deze wilde ik jullie niet onthouden..

..En hoeveel mensen denk je dat er bij jullie, misty mourning (jullie zijn het niet eens waard om met hoofdletters te schrijven), zullen verschijnen?
Áls er publiek zal verschijnen, zullen ze waarschijnlijk allemaal een mandje bij zich hebben met bijv. eieren d'r in.

Hij is gewoon een dwangmatige leugenaar..heel erg, vooral voor hemzelf.
Zit denk ik in z`n allochtone gene..dat liegen.


Fascistische opmerkingen doen alleen maar afbreuk aan je geloofwaardigheid en iq ouwe.
EN nu ga ik jullie weer een paar uur geven om nog wat bullshit te verzinnen zodat ik straks weer dubbel kan liggen. Het zonnetje schijnt, en het vondelpark roept.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 30-05-2007 18:27]



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-05-2007 18:26 by mental Profiel van mental

quote:
Op 30 mei 2007 18:25 schreef Jenje het volgende:
Als ik zo'n lelijk dom kind als jij zou krijgen zou ik ook linea recta naar de scheidingsmakelaar stappen ja ... kolere, daar zul je maar mee over straat moeten
Jullie lijken wel wat op elkaar.


Fuck the world and fuck you


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 30-05-2007 18:27 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 30 mei 2007 18:24 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
HAHAHA.... hoeveel mensen scheiden er jaarlijks ook al weer?
Hoeveel mensen komen er überhaupt in het eerste jaar van het huwelijk al achter dat het het domste is wat ze ooit gedaan hebben?
Hoeveel kinderen worden er wel niet opgezadeld met ouders die een ongelovelijke kutrelatie hebben?
Stoer hoor.... dan blijf ik liever single.

Als je liever single bleef dan was je dat ook, loop niet te patsen met principes die je niet heb en je zelf een stuk moreel verval bent.



The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 30-05-2007 18:27 by The Chosen Profiel van The Chosen

Geweldig om dit even door te lezen. Dat zo'n gastje als RidM 3 topics krijgt omdat hij in een kutband speelt is toch wel geniaal. Mensen, laat dit gastje toch met rust, of hebben jullie niet door dat juist hetgene is dat hij wil. Aandacht!. Het maakt niet uit of het positief of negatief is.


She Said Destroy in Black New York


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2007 18:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 mei 2007 18:26 schreef mental het volgende:
Jullie lijken wel wat op elkaar.
Foutje zegt ook wat


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-05-2007 18:28 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 30 mei 2007 18:24 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
HAHAHA.... hoeveel mensen scheiden er jaarlijks ook al weer?
Hoeveel mensen komen er überhaupt in het eerste jaar van het huwelijk al achter dat het het domste is wat ze ooit gedaan hebben?
Hoeveel kinderen worden er wel niet opgezadeld met ouders die een ongelovelijke kutrelatie hebben?
Stoer hoor.... dan blijf ik liever single.


Daarom moet je 5 vriendinnen tegelijk hebben. Heb je 5x gezeik?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-05-2007 18:28 by mental Profiel van mental

quote:
Op 30 mei 2007 18:27 schreef Jenje het volgende:
Foutje zegt ook wat
lekkere spekophoping van me.


Fuck the world and fuck you


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 30-05-2007 18:28 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 30 mei 2007 18:15 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
www.myspace.com/mistymourning

www.myspace.com/perdishon




Zijn er in Amsterdam geen strakke drummers ofzo? Vooral perdishon is geen touw aan vast te knopen! Weet niet wat ie allemaal doet, maar het is wel een erg slechte Flo Mounier impressie! (die lijkt soms onstrak, maar ondertussen ... )

Ohja ... dit was trouwens mijn enige en laatste contributie in dit topic ... ik vind het nogal stompzinnig om 3 (!!!) topics vol te lullen over een onbeduidend bandje!



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 30-05-2007 18:29 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 30 mei 2007 18:27 schreef Audiophile het volgende:
Als je liever single bleef dan was je dat ook, loop niet te patsen met principes die je niet heb en je zelf een stuk moreel verval bent.


Grappig, ik ben ook single, lul niet zo slap.
En moreel verval... tsja, ik ben tenminste niet hypocriet, wat is erger... liegen tegen jezelf? Of gewoon eerlijk zijn en single blijven.... mannen gaan vreemd, dat zit in je DNA, dus ga jij effe lekker tegen jezelf of je vriendin liegen, dat gaat je een stuk beter af.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-05-2007 18:29 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 mei 2007 18:27 schreef The Chosen het volgende:
Geweldig om dit even door te lezen. Dat zo'n gastje als RidM 3 topics krijgt omdat hij in een kutband speelt is toch wel geniaal. Mensen, laat dit gastje toch met rust, of hebben jullie niet door dat juist hetgene is dat hij wil. Aandacht!. Het maakt niet uit of het positief of negatief is.


Denk je nu echt dat de rest gefrustreerd zit te typen op zijn reacties dan? Ik denk dat bijna iedereen zich hier rot lacht om dit topic, prima toch.. vermaak op een forum.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 30-05-2007 18:30 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 30 mei 2007 18:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Daarom moet je 5 vriendinnen tegelijk hebben. Heb je 5x gezeik?


Nope, behalve dan dat er één is die veel te graag een relatie met me wil, denk dat ik d'r binnenkort eens vertel dat het afgelopen moet zijn.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2007 18:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 mei 2007 18:29 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Grappig, ik ben ook single, lul niet zo slap.
En moreel verval... tsja, ik ben tenminste niet hypocriet, wat is erger... liegen tegen jezelf? Of gewoon eerlijk zijn en single blijven.... mannen gaan vreemd, dat zit in je DNA, dus ga jij effe lekker tegen jezelf of je vriendin liegen, dat gaat je een stuk beter af.
Je hebt 3 relaties zeg je net zelf .. of zijn die vrouwen net zo echt als je talent?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 30-05-2007 18:31 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 30 mei 2007 18:29 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Grappig, ik ben ook single, lul niet zo slap.
En moreel verval... tsja, ik ben tenminste niet hypocriet, wat is erger... liegen tegen jezelf? Of gewoon eerlijk zijn en single blijven.... mannen gaan vreemd, dat zit in je DNA, dus ga jij effe lekker tegen jezelf of je vriendin liegen, dat gaat je een stuk beter af.


quote:
Op 30 mei 2007 17:44 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
heb 3 vriendinnen (tsja het wisselt.. soms zijn het er 5 soms is het er 1, gemiddeld 3

Maar het is goed om te weten dat je je conformeert met je immoreel gedrag, dat is veel beter dan hypocrisie, ja.



spectre
Usericon van spectre
Posted 30-05-2007 18:31 by spectre Profiel van spectre

Nou mental, bereid je maar vast voor, hij gaat het uitmaken met je


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 30-05-2007 18:31 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 30 mei 2007 18:15 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
www.myspace.com/perdishon


1) Again, strakheid ontbreekt.
2) Meneer anti-cliché? Sorry hoor, maar...
3) Waarom prijs je Misty Mourning zo aan terwijl dit gewoon alsnog beter is?


quote:
Jaloers?

Mocht je willen. Persoonlijk, en dat zullen veel waarschijnlijk wel met me eens zijn, vind ik een sterke band met iemand, eventueel je partner, veel belangrijker in je leven. De vriendschap die ik met mijn 2 exen, waarmee ik elk ongeveer een jaar heb gehad, heb overgehouden is onbetaalbaar, dat zijn nu de belangrijkste personen in mijn leven.

quote:
www.poetry.com zoek maar eens op Branislav Plesa, letterlijk elk gedicht dat er daar op staat heeft tweede of derde prijzen gewonnen in een wereldwijde wedstrijd

Dat lees ik nu door, sommigen zijn niet al te verkeerd inderdaad. Kan alleen je naam nergens vinden bij prijswinnaars o.i.d.

quote:
Yepz... en al vanaf de eerste post die ik hier op ZM gedaan heb is duidelijk dat ik een compleet andere mening heb dan jullie, dus waarom proberen jullie me nog steeds te overtuigen?

Dat vraag ik me ook erg af...

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 30-05-2007 18:40]



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-05-2007 18:32 by mental Profiel van mental

quote:
Op 30 mei 2007 18:31 schreef spectre het volgende:
Nou mental, bereid je maar vast voor, hij gaat het uitmaken met je
Hij ook al.


Fuck the world and fuck you


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 30-05-2007 18:33 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 30 mei 2007 18:29 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Grappig, ik ben ook single, lul niet zo slap.
En moreel verval... tsja, ik ben tenminste niet hypocriet, wat is erger... liegen tegen jezelf? Of gewoon eerlijk zijn en single blijven.... mannen gaan vreemd, dat zit in je DNA, dus ga jij effe lekker tegen jezelf of je vriendin liegen, dat gaat je een stuk beter af.

Volgens mij komt daar een aap uit de mouw... en een generaliserende, debiele opmerking. Alweer.



Nix
Usericon van Nix
Posted 30-05-2007 18:35 by Nix Profiel van Nix

RidM, je zegt net Gymnasium af te hebben en 26 te zijn. Wat heb je met de rest van je tijd gedaan?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-05-2007 18:36 by spectre Profiel van spectre

Volgens mij zijn er helemaal geen vrouwen in zijn leven.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-05-2007 18:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 30 mei 2007 18:29 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
mannen gaan vreemd, dat zit in je DNA, dus ga jij effe lekker tegen jezelf of je vriendin liegen, dat gaat je een stuk beter af.


Persoonlijk aanval op een forummember die nergens op slaat.

Daarnaast zijn je pseudo-wetenschappelijke uitspraken lachwekkend. Hebben ze je die DNA-onzin ook geleerd op je gymnasium?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 30-05-2007 18:42 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik mag niet liegen van mijn moeder...



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-05-2007 18:44 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 30 mei 2007 18:25 schreef Jenje het volgende:
Als ik zo'n lelijk dom kind als jij zou krijgen zou ik ook linea recta naar de scheidingsmakelaar stappen ja ... kolere, daar zul je maar mee over straat moeten


Optie 1 is gewoon een abortus...

Helaas vrees ik dat ze in zijn geval het nageboorte hebben gehouden.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-05-2007 18:47 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

RiDM. Je staat niet bij de prijzen op poetry.com.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen