IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2007 11:16 by mental Profiel van mental

die band van jenje moet erook bij natuurlijk, dan is het helemaal af.


Fuck the world and fuck you


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 11:20 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 11:07 schreef spectre het volgende:
Sinds wanneer is dat een criterium dan? Ik kan ook wel in elke hok gaan staan geen punt hoor, maar daar wordt je geen topact van. Maar je bent weer druk bezig het vraagstuk te omzeilen, je kunt alleen 2 bands opnoemen die geen hond kent.


Jaja.. en CHD kent ook geen hond dus doe effe niet zo belangrijk man. En bovendien, oefening baart kunst, dus door in elk hok te gaan staan wordt je wel degelijk een topact. Je moet eens wat meer respect opbrengen voor de kleinere tenten, je komt erg verwaand over namelijk. Ik heb juist nog meer respect voor bands die d'r wel komen en zich dan vervolgens niet te goed gaan voelen voor de kleinere tenten. Textures bijvoorbeeld zijn een FLINK stuk verder dan CHD maar die voelen zich niet te goed voor kleine tenten... of zouden ze mischien juist zo ver gekomen zijn omdat ze zich niet te goed voelen voor kleine tenten?

quote:
Vast


Luister maar eens goed naar het eerste riff van Foundation (of als je het nog makkelijker wilt horen, het rustige stuk vlak voor het eind van Foundation) en het begin van Freaks van Live


[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 11:25]



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2007 11:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2007 11:16 schreef mental het volgende:
die band van jenje moet erook bij natuurlijk, dan is het helemaal af.
Vd week nog aangezet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2007 11:22 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 mei 2007 11:21 schreef kwelgeest het volgende:
Vd week nog aangezet.
ik wist niet eens dat ze ook wat hadden uitgebracht, dan is het helemaal cult natuurlijk.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 11:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 mei 2007 11:13 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Code666, zegt me niets. Effe googele dan maar.....
Ten eerste staat CHD nog niet eens vermeld als een van de artiesten die getekend hebben, dus vind ik het moeilijk om te geloven dat het zo is (maar ik geef je het voordeel van de twijfel).

Ten tweede, op Ephel Duath na zijn het alleen maar bands waar ik compleet niet van onder de indruk ben, en als ze CHD getekend hebben zijn ze hardhorend ofzo.
Goed, noem jij dan eens een kwaliteitslabel.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 11:27 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Nuclear Blast. Als je bij hen getekend hebt... vind ik dat je stoer mag doen... tot die tijd, heb ik zoiets van... ja.. het zal wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 11:28]



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 11:27 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 9 mei 2007 11:20 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Luister maar eens goed naar het eerste riff van Foundation en het begin van Freaks van Live


Van de misty mourning site, biografie gedeelte:"
"From the ashes of Fields of Rock the idea rose with Brani and Stephan to form Misty Mourning, at that time only for fun and nameless. Yet a lot of auditions of musicians past, they were eventually reinforced by Morris, with which the time had come to go climb the stage. On 1 October 2005 the "mystic" and "hypnotic" consonances (based on actual descriptions of witnesses) raged over an audience in The Cave, later that year the people in The Cave where gladden once again with an appearance of the band."

Van de live site, albums gedeelte:
"Releasedatum:
18 februari 1997 " Dat is de release date van de cd met het nummer freaks, foundation kan ik zo snel niet vinden.

Wie heeft er dan van wie gejat vraag je je toch af..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2007 11:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2007 11:27 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nuclear Blast.
Die hebben jullie natuurlijk la lang en breed een contract aangeboden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2007 11:28 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 mei 2007 11:27 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nuclear Blast. Als je bij hen getekend hebt... vind ik dat je stoer mag doen... tot die tijd, heb ik zoiets van... ja.. het zal wel.
Allang niet meer. noem dan een osmose.


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 11:29 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 mei 2007 11:20 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Jaja.. en CHD kent ook geen hond dus doe effe niet zo belangrijk man. En bovendien, oefening baart kunst, dus door in elk hok te gaan staan wordt je wel degelijk een topact. Je moet eens wat meer respect opbrengen voor de kleinere tenten, je komt erg verwaand over namelijk. Ik heb juist nog meer respect voor bands die d'r wel komen en zich dan vervolgens niet te goed gaan voelen voor de kleinere tenten.

Je bent een meester in de aandacht ergens anders op leggen. Waarom trek je mijn band erbij, dat is toch niet relevant? Niemand kent CHD nee, boeiend. Je zou eens op zoektocht moeten gaan online, de promotie-campagne van Code666 heeft al aardig wat reviews wereldwijd opgelevert en ik ben elke week serieus druk met het beantwoorden van interviews, en die komen ook overal vandaan, zelfs Japan. Zegt Metalhammer je iets? Juist, staan we ook in met een interviw. Ken je Scream? Grootste Noorse metalblad, staan we in met een interview. Maar nogmaals, je trekt het weer de hele andere kant op, en dat is knap. Dit gaat niet over mijn band.



quote:
Luister maar eens goed naar het eerste riff van Foundation (of als je het nog makkelijker wilt horen, het rustige stuk vlak voor het eind van Foundation) en het begin van Freaks van Live

Tuurlijk jongen. En dan doe ik uit de hoogte, Dramaqueen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 11:30 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 mei 2007 11:27 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nuclear Blast. Als je bij hen getekend hebt... vind ik dat je stoer mag doen... tot die tijd, heb ik zoiets van... ja.. het zal wel.
Wat een onzin.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 11:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 mei 2007 11:27 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nuclear Blast. Als je bij hen getekend hebt... vind ik dat je stoer mag doen... tot die tijd, heb ik zoiets van... ja.. het zal wel.
Ok, goed label, maar ook erg rijk label.

Noem nou eens wat exclusievers (oh en Code666 is sublabel van Aural, maar dat zal je ook niks zeggen denk ik (wat ik vreemd vind voor een boeker maar goed ..))


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 11:31 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 11:27 schreef Murdering Monk het volgende:
Van de misty mourning site, biografie gedeelte:"
"From the ashes of Fields of Rock the idea rose with Brani and Stephan to form Misty Mourning, at that time only for fun and nameless. Yet a lot of auditions of musicians past, they were eventually reinforced by Morris, with which the time had come to go climb the stage. On 1 October 2005 the "mystic" and "hypnotic" consonances (based on actual descriptions of witnesses) raged over an audience in The Cave, later that year the people in The Cave where gladden once again with an appearance of the band."

Van de live site, albums gedeelte:
"Releasedatum:
18 februari 1997 " Dat is de release date van de cd met het nummer freaks, foundation kan ik zo snel niet vinden.

Wie heeft er dan van wie gejat vraag je je toch af..



Je vergeet alleen de mogelijkheid dat Foundation al langer bestaat dan Misty Mourning, net als het nummer Leaves bijvoorbeeld.



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 11:31 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 mei 2007 11:27 schreef Murdering Monk het volgende:


Wie heeft er dan van wie gejat vraag je je toch af..



lol, prachtig ge-owned


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 11:32 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione



Ik ben momenteel redelijk ziek, maar hier vrolijk ik behoorlijk van op!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 11:33 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 9 mei 2007 11:31 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Je vergeet alleen de mogelijkheid dat Foundation al langer bestaat dan Misty Mourning, net als het nummer Leaves bijvoorbeeld.


Ff een quote van de vorige pagina...

quote:
Op 9 mei 2007 10:59 schreef Rouwend in de Mist het volgendeEn Live vond ons zo vet dat ze een van onze riffs gestolen hebben (alhoewel ik niet zeker weet of ik daar wel blij mee moet zijn).





True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 11:37 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 11:29 schreef spectre het volgende:
Je bent een meester in de aandacht ergens anders op leggen. Waarom trek je mijn band erbij, dat is toch niet relevant? Niemand kent CHD nee, boeiend. Je zou eens op zoektocht moeten gaan online, de promotie-campagne van Code666 heeft al aardig wat reviews wereldwijd opgelevert en ik ben elke week serieus druk met het beantwoorden van interviews, en die komen ook overal vandaan, zelfs Japan. Zegt Metalhammer je iets? Juist, staan we ook in met een interviw. Ken je Scream? Grootste Noorse metalblad, staan we in met een interview. Maar nogmaals, je trekt het weer de hele andere kant op, en dat is knap. Dit gaat niet over mijn band.



Tuurlijk jongen. En dan doe ik uit de hoogte, Dramaqueen.


Nee, maar het gaat wel over het feit dat jij je het recht voorbehoudt om van bands te zeggen dat ze niet groot zijn terwijl ze verder zijn dan jij... heb jij al in Kerrang! magazine gestaan? Nee hé... smoelen dus, in dit geval loop je gewoon uit de hoogte te doen.

Armageddon.. ook een vet label trouwens. Drie keer raden onder welk label Tourettes Syndrome getekend staan. EN dat is meteen WEL een groot label

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 11:39]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 11:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 mei 2007 11:37 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nee, maar het gaat wel over het feit dat jij je het recht voorbehoudt om van bands te zeggen dat ze niet groot zijn terwijl ze verder zijn dan jij... heb jij al in Kerrang! magazine gestaan? Nee hé... smoelen dus, in dit geval loop JIJ uit de hoogte te doen.
Ze staan wel op ZM, en wij hebben meer lezers per maand dan Kerrang! ... en Toruette heeft hier niet gestaan ...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-05-2007 11:41 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Ik hoorde laatst van een voormalig bandlid dat Misty Mourning mensen gratis merchandise beloofde als ze tijdens concerten vooraan zouden staan headbangen, hoezo sneu?


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 11:41 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 11:39 schreef Jenje het volgende:
Ze staan wel op ZM, en wij hebben meer lezers per maand dan Kerrang! ... en Toruette heeft hier niet gestaan ...


Yepz... en jullie komen maanden na de release van After Forever pas met een artikel aanzetten terwijl het om een band van eigen bodem gaat... dat artikel had er al geweest moeten zijn voor dat het nieuwe album gereleased was.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Sell outs!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 11:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 mei 2007 11:41 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Yepz... en jullie komen maanden na de release van After Forever pas met een artikel aanzetten terwijl het om een band van eigen bodem gaat... dat artikel had er al geweest moeten zijn voor dat het nieuwe album gereleased was.
laatste album is anders netjes rond de officiele releasedatum online gekomen hoor.

Maar als je je nu eens bij de vraag houd, je ontwijkt de vraag continue.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 09-05-2007 11:43]


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 11:42 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 11:41 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik hoorde laatst van een voormalig bandlid dat Misty Mourning mensen gratis merchandise beloofde als ze tijdens concerten vooraan zouden staan headbangen, hoezo sneu?


Ik lees net de Nuclearwarfare shit verzint om mensen te proberen belachelijk te maken, hoezo triester dan triest?



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-05-2007 11:44 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 9 mei 2007 11:42 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ik lees net de Nuclearwarfare shit verzint om mensen te proberen belachelijk te maken, hoezo triester dan triest?


O ja? Op dit moment krijg ik tastbare bewijzen doorgestuurd, toon dimmen of ik zal jullie ontmaskeren!


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 11:44 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 9 mei 2007 11:31 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Je vergeet alleen de mogelijkheid dat Foundation al langer bestaat dan Misty Mourning, net als het nummer Leaves bijvoorbeeld.
--------------------------------------------------------------------------------



Ff een quote van de vorige pagina...


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 9 mei 2007 10:59 schreef Rouwend in de Mist het volgendeEn Live vond ons zo vet dat ze een van onze riffs gestolen hebben (alhoewel ik niet zeker weet of ik daar wel blij mee moet zijn).

--------------------------------------------------------------------------------


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen