IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2007-2008 + weetjes Vorige pagina | Volgende pagina
Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-09-2007 1:46 by Blueprint Profiel van Blueprint

Thuis moet PSV het kunnen redden. Kwalitatief zal er niet verschil zijn, maar PSV moet het thuisvoordeel kunnen uitbuiten met een kleine zege. Als ze dat niet doen, dan wordt het moeilijk...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-09-2007 1:56 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Werder speelde eigenlijk een zeer verdienstelijke wedstrijd imo. Ze hadden best wel wat kansen om nog gelijk te maken.


Faustian Spirit of the Earth


acid
Usericon van acid
Posted 19-09-2007 9:56 by acid Profiel van acid

quote:
Op 19 september 2007 1:46 schreef Blueprint het volgende:
Thuis moet PSV het kunnen redden. Kwalitatief zal er niet verschil zijn, maar PSV moet het thuisvoordeel kunnen uitbuiten met een kleine zege. Als ze dat niet doen, dan wordt het moeilijk...


Geen verschil tussen CSKA?

Nou, da's toch niet helemaal zo. Heb je CSKA wel eens zien spelen? Die kunnen maar 2 dingen: Oost-Europees verdedigen en counteren.

Van Nederlandse clubs, dus ook PSV, wordt doorgaans verwacht dat ze wat meer kunnen.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-09-2007 10:09 by Blueprint Profiel van Blueprint

Ze spelen natuurlijk wel anders, maar laten we niet gaan doen alsof aanvallend voetbal loont in Europa, waardoor PSV superieur zou zijn.


acid
Usericon van acid
Posted 19-09-2007 10:58 by acid Profiel van acid

Dat staat er toch ook niet?

Ik vind gewoon het verschil tussen een ploeg als CSKA (en vele andere Oost-Europese ploegen) groot met PSV of andere Nederlandse clubs. Dat een andere speelwijze en andere spelers resulteert in een beter of slechter spel laat ik geheel buiten beschouwing.

AC Milan is niet voor niets vrijwel altijd een van de favorieten voor de CL. Die spelen ook niet super-aanvallend. Maar wel slim en gedisciplineerd. Dat veel mensen dat 'oerlelijk' vinden kan hun geen reet schelen. Hoewel ik er wel van kan genieten.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-09-2007 11:21 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Real is toch ook vaak favoriet? Dat is dan weer een heel erg aanvallend team.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-09-2007 13:42 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 19 september 2007 9:56 schreef acid het volgende:
Nou, da's toch niet helemaal zo. Heb je CSKA wel eens zien spelen? Die kunnen maar 2 dingen: Oost-Europees verdedigen en counteren.



Wanneer is de laatste keer dat jij CSKA gezien hebt? Het team zit vol met Brazilianen tegenwoordig en ze hebben een van de grootste budgetten van alle europese topclubs, zelfs meer dan de meeste grote engelse clubs. En zo oost-euopees spelen ze ook niet meer sinds een jaar of twee. Ik denk dat PSV het verdraaid moeilijk gaat krijgen vanavond.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2007 13:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Precies, Heerenveen kwam ook niet verder dan 0-0 twee jaar terug

Nee maar serieus, die Russen dienen niet onderschat te worden nee. Hoewel ik PSV iets sterker acht.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-09-2007 13:46]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-09-2007 13:47 by Mark Profiel van Mark

Ach ja, dat jaar dat ze met een fractie van hun huidige budget de UEFA cup wonnen bedoel je?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2007 13:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Nee, dat was het jaar daarvoor. CSKA kwam niet eens door de groepsfase in 2005/2006. Heerenveen wel


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-09-2007 13:51 by Mark Profiel van Mark

Ah ja, seizoen 2005-2006 bedoel je. Is waar, maar CSKA is de afgelopen twee jaar wel beduidend sterker geworden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-09-2007 18:56 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Het wordt 6-0 voor PSV, mark my words.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-09-2007 19:06 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 september 2007 18:56 schreef WhiteRider het volgende:
Het wordt 6-0 voor PSV, mark my words.
dat meen je hopelijk niet serieus.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-09-2007 21:18 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 19 september 2007 19:06 schreef mental het volgende:
dat meen je hopelijk niet serieus.

Hehe, nee.






Wat een vage scheidsrechter.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 19-09-2007 22:07 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Grappig dat het PSV publiek boeren boeren zingt, er staat precies 1 Nederlander op het veld...



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-09-2007 23:06 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Maar ze winnen wel



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-09-2007 23:06 by M. Profiel van M.

Close call. Leuke pot wel.

Jammer dat Afellay z'n teen gebroken heeft, ik had net m'n profcoach op orde


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-09-2007 23:14 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 september 2007 22:07 schreef Mies het volgende:
Grappig dat het PSV publiek boeren boeren zingt, er staat precies 1 Nederlander op het veld...


Bij ajax roepen ze joden en daar staat ook geen jood op het veld

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-09-2007 23:14]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-09-2007 23:20 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 september 2007 23:14 schreef Burzum het volgende:
Bij ajax roepen ze joden en daar staat ook geen jood op het veld
Of "Kampioenen!" maar die hebben ze daar ook niet



acid
Usericon van acid
Posted 20-09-2007 0:34 by acid Profiel van acid

quote:
Op 19 september 2007 13:42 schreef Mark het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat jij CSKA gezien hebt? Het team zit vol met Brazilianen tegenwoordig en ze hebben een van de grootste budgetten van alle europese topclubs, zelfs meer dan de meeste grote engelse clubs. En zo oost-euopees spelen ze ook niet meer sinds een jaar of twee. Ik denk dat PSV het verdraaid moeilijk gaat krijgen vanavond.


Nou, gelukkig was het totaal niet Oost-Europees vanavond! Het eerste kwartier dan. Maar dat lag meer aan PSV dan onze grote vrienden uit Moskou (of moet ik Brazilië zeggen?). Die Vagner Love kende ik nog, en ik zal de laatste zijn om te zeggen dat die gast ongevaarlijk is. Die Jo kende ik niet, en daar ging ook behoorlijk wat dreiging vanuit.

Maar de rest van de ploeg vond ik erg matig. En da's niet geheel onlogisch, want voetballend vond ik CSKA de mindere.

Maar het spel was dus echt wél Oost-Europees. Of je nou 11 Brazilianen opstelt of 0, de coach bepaalt het spel en in het geval van CSKA is de coach een Rus.

De prestatie van PSV vond ik ook erg zwak. Zeker de eerste helft. Onrustig spelen, niet genoeg ruimte kunnen creëren op het middenveld terwijl je juist met een man meer speelt op het middenveld. 2e helft ging beter, maar ik denk toch dat spelers als Mendez en Culina tekort schieten op CL niveau.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-09-2007 1:38 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Weinig verrassende uitslagen vandaag

Enkel mss de zege van Fenerbahçe tegen Inter


Faustian Spirit of the Earth


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-09-2007 1:56 by Schaep Profiel van Schaep

Die PSV jongens, tjonge.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 20-09-2007 6:15 by mardukfan Profiel van mardukfan

quote:
Op 20 september 2007 0:34 schreef acid het volgende:
Nou, gelukkig was het totaal niet Oost-Europees vanavond! Het eerste kwartier dan. Maar dat lag meer aan PSV dan onze grote vrienden uit Moskou (of moet ik Brazilië zeggen?). Die Vagner Love kende ik nog, en ik zal de laatste zijn om te zeggen dat die gast ongevaarlijk is. Die Jo kende ik niet, en daar ging ook behoorlijk wat dreiging vanuit.

Maar de rest van de ploeg vond ik erg matig. En da's niet geheel onlogisch, want voetballend vond ik CSKA de mindere.

Maar het spel was dus echt wél Oost-Europees. Of je nou 11 Brazilianen opstelt of 0, de coach bepaalt het spel en in het geval van CSKA is de coach een Rus.

De prestatie van PSV vond ik ook erg zwak. Zeker de eerste helft. Onrustig spelen, niet genoeg ruimte kunnen creëren op het middenveld terwijl je juist met een man meer speelt op het middenveld. 2e helft ging beter, maar ik denk toch dat spelers als Mendez en Culina tekort schieten op CL niveau.


Ik zou de heer Kromkamp ook even toevoege aan het lijstje met spelers die vanavond niet op CL niveau speelden. PSV kwam nog heel goed weg in de extra tijd.
En dat het spel Oost-Europees was ben ik niet met je eens, want CSKA zocht best vaak de aanval op via zeer goed lopende combinaties, dat kon je van PSV niet zeggen. Die bleven maar als een potje met pieren combinaties zoeken door het midden, terwijl de buitenkant compleet open lag.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-09-2007 6:58 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Kromkamp had inderdaad niet zo'n beste invalbeurt. Het begon bij PSV eigenlijk pas te lopen toen Afellay naar de kant moest en Perez de aanvoer naar Koevermans/Lazovic ging verzorgen.

Al voor de wedstrijd was ik bang dat de verdediging van PSV het behoorlijk lastig zou gaan krijgen en na de 1-0 was dat inderdaad ook het geval. Ik vond Addo een zeer onzekere indruk maken, maar alternatieven liggen ook niet voor het oprapen.

Aanvallend is PSV zeker CL-waardig, verdedigend gaan ze tegen de grotere ploegen toch wel ernstig tekort komen.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-09-2007 7:40 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

En Mourinho is weg bij Chelsea.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen