IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2007-2008 + weetjes Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-03-2008 23:01 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Uit winnen is altijd mooi!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-03-2008 23:32 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-03-2008 23:33]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-03-2008 0:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 07-03-2008 11:11 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Jammer van PSV, ik gok op Bayern voor de eindzege.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 07-03-2008 11:23 by ErikdePerik Profiel van ErikdePerik

Bayern lijkt mij ook een favoriet voor de UEFA cup. Hoe ze Anderlecht oprolden (toegegeven, die doen ook al decenia niets anders dan verliezen) was imponerend.


MC Hammer Smashed Face


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-03-2008 11:38 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 7 maart 2008 11:11 schreef Naturens Galleri het volgende:
Jammer van PSV, ik gok op Bayern voor de eindzege.

Jij blijft echt achterlijke jood hè?



PSV - Bayern in de finale, PSV wint.

EDIT:

Of kan dat niet, PSV - Bayern in de finale?

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 07-03-2008 11:38]


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 07-03-2008 13:03 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 5 maart 2008 23:00 schreef Mies het volgende:
vd Sar! en Kuyt en Babel kunnen ook nog verder komen

en Sektoui is nog altijd bezig met Porto


Sektoui? Volgens mij speelt die toch echt voor het nationale elftal van Marokko.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-03-2008 19:43 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 maart 2008 11:11 schreef Naturens Galleri het volgende:
Jammer van PSV, ik gok op Bayern voor de eindzege.


Je mag je handjes dichtknijpen dat er nog iemand punten voor de coefficient binnenhaalt, Ajax laat het al jaren afweten. Misplaatste arrogantie staat erg zielig.

[edit]En dan vragen sommige mensen zich nog af waarom buiten Amsterdam zoveel mensen op Ajakkes kotsen. Komt dus door dit soort instelling.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-03-2008 19:44]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-03-2008 19:59 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 6 maart 2008 23:00 schreef Mark het volgende:
Yep, best een aardig resultaat


Zeker, maar ben bang doordat PSV het heeft laten liggen om de 2-0 te maken, dat Tottenham alsnog doorgaat door in de return orde op zaken te stellen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-03-2008 1:52 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 7 maart 2008 11:23 schreef ErikdePerik het volgende:
Bayern lijkt mij ook een favoriet voor de UEFA cup. Hoe ze Anderlecht oprolden (toegegeven, die doen ook al decenia niets anders dan verliezen) was imponerend.


Inderdaad, al had het ook wel veel met de zwakte van Anderlecht te maken. Bayern moest het gaspedaal niet eens helemaal indrukken om tot die 0-5 te komen.


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-03-2008 12:27 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 maart 2008 19:59 schreef Lionheart het volgende:
Zeker, maar ben bang doordat PSV het heeft laten liggen om de 2-0 te maken, dat Tottenham alsnog doorgaat door in de return orde op zaken te stellen.


Vergeet niet dat Tottenham op volle sterkte was terwijl PSV een aardig aantal spelers miste of op 90% fitheid had. Bovendien heeft PSV veel meer ervaring met het rustig uitspelen van wedstrijden op Europees niveau en -moet- Tottenham komen om iets te kunnen forceren. Ik geef PSV een hele grote kans om door te komen nu.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-03-2008 15:32 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Wat een gave wedstrijd is Man. Utd. - Portsmouth (1/4 finale FA Cup) tot nu toe. Ik heb vanaf de tweede helft gekeken en ze zitten nu dik in de 80 minuten. Zeker 10 enorme kansen voor Man. Utd., maar door een schwalbe van Baros kreeg de keeper van Man. Utd. (die Kszuszcak o.i.d.) rood (en een penalty tegen) en nu staat Ferdinand op doel en Man. Utd. met 0-1 achter.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-03-2008 15:57 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Manchester United vliegt zonder keeper uit FA Cup
08 maart 2008

Portsmouth heeft voor een enorme stunt gezorgd door zich ten koste van Manchester United te plaatsen voor de halve finale van de FA Cup. Op Old Trafford werd het 0-1, door een benutte strafschop van Sulley Ali Muntari. Manchester United eindigde de wedstrijd met verdediger Rio Ferdinand op doel, na een blessure voor Edwin van der Sar en een rode kaart voor zijn vervanger Tomasz Kuszczak.

Van der Sar viel halverwege de wedstrijd uit met een liesblessure en werd vervangen door Kuszczak. Ook met de Pool op doel leek er echter geen vuiltje aan de lucht voor Manchester. De ploeg domineerde de wedstrijd en was een aantal keer dicht bij een doelpunt. De grootste kans was voor Michael Carrick, maar de middenvelder kreeg de bal van amper één meter niet over de doellijn gefrommeld.

Door het gebrek aan efficiëntie bij Manchester United leek een gelijkspel in de maak, wat zou betekenen dat beide teams op herhaling zouden moeten. Maar met nog een kwartier te gaan, ging Portsmouth-spits Milan Baros gretig naar de grond na een duel met keeper Kuszczak. Arbiter Atkinson trapte in de buiteling van de Tsjech en legde de bal op de stip. Bovendien moest Kuszczak gaan douchen. Omdat Manchester door de blessure van Van der Sar geen keeper meer op de bank had, moest verdediger Ferdinand het keeperstricot aantrekken. Hij koos bij de toegekende strafschop nog wel de goede hoek, maar het schot van Muntari was te goed.

----------------------------------------------------------------------

Het klopt alleen niet dat Man. Utd. geen keeper meer op de bank had en daarom Ferdinand op doel zette. Man. Utd. had al 3x gewisseld (Kuszczak voor Vd. Sar, Carrick voor Hargreaves en Anderson voor Tevez) toen de rode kaart viel.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-03-2008 20:27 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

En Chelsea ook eruit. Tegen Barnsley met 1-0.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2008 22:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 8 maart 2008 20:27 schreef Tenderstrike het volgende:
En Chelsea ook eruit. Tegen Barnsley met 1-0.
Die gasten knikkerden Liverpool er ook al ff doodleuk uit


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 08-03-2008 23:15 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 7 maart 2008 19:43 schreef Mark het volgende:
Je mag je handjes dichtknijpen dat er nog iemand punten voor de coefficient binnenhaalt, Ajax laat het al jaren afweten. Misplaatste arrogantie staat erg zielig.

[edit]En dan vragen sommige mensen zich nog af waarom buiten Amsterdam zoveel mensen op Ajakkes kotsen. Komt dus door dit soort instelling.

Coeffiecient my ass, als het aan mij ligt worden er enkel landskampioenen toegelaten tot de CL en als PSV dat tig jaar wordt het zij zo. Ga een beetje juichen voor dat boerentuig


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 09-03-2008 3:22 by Blueprint Profiel van Blueprint

Dankzij PSV doet er tenminste ieder jaar nog 1 Nederlandse club mee aan de Champions League. Als we het van de (wan)prestaties van de andere clubs moeten hebben, dan waren we ongeveer op het niveau van België uitgekomen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-03-2008 14:47 by Mark Profiel van Mark

Ik mag toch verdorie wel hopen dat de politie woensdag ook niet gaat staken, want dan krijgt PSV automatisch een 0-3 nederlaag aan de broek van de UEFA en dus uitschakeling. Plus mogelijk een jaar lang uitsluiting van alle Nederlandse ploegen voor europese competities en een mogelijke negatieve impact op de kandidatuur van het WK2018 gastheerschap.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-03-2008 15:34 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

De politie mag niet altijd en overal staken, zo'n kort geding heeft in ieder geval een grotere kans van slagen als ze het woensdag ook gaan proberen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-03-2008 1:28 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Lyon - Bordeaux 4-2
Zo zo, Lyon zal nu wel makkelijk voor de 7de keer op rij kampioen worden

Barcelona - Villareal 1-2
En Barcelona mag de titel weer vergeten denk ik


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-03-2008 1:30 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Woehoew, Inter uitgeschakeld in de CL


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-03-2008 20:38 by Mark Profiel van Mark

Nou, ik zit er klaar voor. Kom maar op met PSV-Tottenham!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-03-2008 22:08 by Mark Profiel van Mark

Tjonge, Tottenham speelt nu met 4 aanvallers

Je kunt Ramos in elk geval geen opportunisme verwijten. Maar dit moet toch wat openingen voor PSV gaan opleveren...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-03-2008 22:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

anderlecht staat voor


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-03-2008 22:19 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Tering zeg, tegen een goed-scorende ploeg had je nu al met 10-0 achter gestaan. Die verdediging is af en toe echt om te janken, ook al zijn er 4 aanvallers.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen