IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2007-2008 + weetjes Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-08-2007 22:47 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 augustus 2007 22:47 schreef Burzum het volgende:
Tegen Kopenhagen waren Snijder en Babel er wel bij hoor :')
Da's waar



Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 29-08-2007 22:51 by Keeskozak (Speciaal lid) Profiel van Keeskozakhttp://www.kozakkenboys.nl

PRAAGTIGE AVOND


De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2007 22:57 by altx Profiel van altx

quote:
Op 29 augustus 2007 22:46 schreef Judge M. het volgende:
Of zoals de commentator het al zei: Kan Ten Cate er wat aan doen dat Babel en Sneijder verkocht zijn?


En ik maar denken dat het probleem vandaag vooral in de verdediging zat...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-08-2007 23:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Lekker gewisseld ook. Je beste mensen eigenhandig uitschakelen. Eerst Vertonghen voor Emanuelsson, waardoor Heitinga meer naar achteren moest spelen, dit terwijl hij juist voor controle op het middenveld zorgde. En dan later, terwijl je Slavia redelijk in de tang hebt (en 4 grote kansen krijgt), Gabri wisselen voor Urzaiz. Ja, dan kun je het helemaal wel shaken ja...

Maar uiteindelijk vond ik Slavia gewoon een betere ploeg. OK, Ajax had nogal wat kansen, maar op het middenveld werden ze gewoon overklast en de aanvallers kregen een lesje efficientie.

Ik zeg: doei Ten Cate.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-08-2007 23:30 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 augustus 2007 23:03 schreef NecRobert het volgende:
Ik zeg: doei Ten Cate.
Ik ook!

Mag hij Ernie Brandts komen opvolgen



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-08-2007 23:48 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Was dit plaatje al eens gepost?



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


acid
Usericon van acid
Posted 29-08-2007 23:53 by acid Profiel van acid



"Jullie stemmen Pechtold!!"


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-08-2007 23:55 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 29-08-2007 23:55]


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 30-08-2007 1:27 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 29 augustus 2007 23:03 schreef NecRobert het volgende:
Lekker gewisseld ook. Je beste mensen eigenhandig uitschakelen. Eerst Vertonghen voor Emanuelsson, waardoor Heitinga meer naar achteren moest spelen, dit terwijl hij juist voor controle op het middenveld zorgde. En dan later, terwijl je Slavia redelijk in de tang hebt (en 4 grote kansen krijgt), Gabri wisselen voor Urzaiz. Ja, dan kun je het helemaal wel shaken ja...

Maar uiteindelijk vond ik Slavia gewoon een betere ploeg. OK, Ajax had nogal wat kansen, maar op het middenveld werden ze gewoon overklast en de aanvallers kregen een lesje efficientie.

Ik zeg: doei Ten Cate.
Urzaiz lijkt me de nieuwe Gabrich



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-08-2007 1:47 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Anderlecht - Fenerbahçe 0-2 (heen 0-1)

Hehe, lekker kansloos. Na 5 jaar op rij haalt RSC nu eindelijk de CL niet . En hun "supporters" vonden het weer eens nodig om rel te schoppen. Zielig zootje


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-08-2007 19:00 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Groep A
Liverpool FC (ENG)
FC Porto (POR)
Olympique de Marseille (FRA)
Beşiktaş JK (TUR)

Groep B
Chelsea FC (ENG)
Valencia CF (ESP)
FC Schalke 04 (GER)
Rosenborg BK (NOR)

Groep C
Real Madrid CF (ESP)
SV Werder Bremen (GER)
SS Lazio (ITA)
Olympiacos CFP (GRE)

Groep D
AC Milan (ITA)
SL Benfica (POR)
Celtic FC (SCO)
FC Shakhtar Donetsk (UKR)

Groep E
FC Barcelona (ESP)
Olympique Lyonnais (FRA)
VfB Stuttgart (GER)
Rangers FC (SCO)

Groep F
Manchester United FC (ENG)
AS Roma (ITA)
Sporting Clube de Portugal (POR)
FC Dynamo Kyiv (UKR)

Groep G
FC Internazionale Milano (ITA)
PSV (NED)
PFC CSKA Moskva (RUS)
Fenerbahçe SK (TUR)

Groep H
Arsenal FC (ENG)
Sevilla FC (ESP) of AEK FC (GRE)
Steaua Bucureşti (ROM)
SK Slavia Praha (CZE)



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-08-2007 19:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Lastige poule voor PSV zeg! Alhoewel zelfs Heerenveen van CSKA Moskou kon winnen

Maar gelukkig geen Slavia Praag


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-08-2007 19:22 by M. Profiel van M.

Getsie, ze mogen tegen Inter. Dat zijn zulke afschuwelijk saaie wedstrijden om te kijken... wat een intens lelijke kloteploeg is dat toch.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-08-2007 19:24 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Moskou en Fenerbahçe moeten wel lukken.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2007 12:36 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

[Upd] Kluivert naar Lille
Door Jeroen (JJdJ1984) op donderdag 30 augustus 2007 14:47

Bron: Telesport
Laatste wijziging: 19:41

Patrick Kluivert zal als alles meezit ook een nieuwe ploeg vinden. OSC Lille heeft interesse in de aanvaller en onderhandelt op dit moment met Kluivert.

Kluivert werd woensdagavond voor het eerst benaderd en is daarna met zaakwaarnemer Paul Foortse naar de Franse stad afgereisd. Daar voert hij momenteel gesprekken en waarschijnlijk zal daar vanmiddag nog de medische keuring plaatsvinden.

Update @ 19:40uur

Patrick Kluivert heeft zijn handtekening gezet bij OSC Lille. De Franse club strikte de oud-speler van Ajax, AC Milan, FC Barcelona, Newcastle United, Valencia en PSV voor één seizoen.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2007 13:30 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Loting UEFA Cup:

AZ - Pacos Ferreira

FC Groningen - Fiorentina

Ajax - Dinamo Zagreb

SC Heerenveen - Helsingborg



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-08-2007 13:39 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Dat redt Heerenveen makkelijk. Van een club als Helsingborg verlies je toch zeker niet.

Of wel Burzum?



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2007 13:40 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

En niet te vergeten:

FC Twente - Getafe



acid
Usericon van acid
Posted 31-08-2007 13:48 by acid Profiel van acid

quote:
Op 31 augustus 2007 13:39 schreef Judge M. het volgende:
Dat redt Heerenveen makkelijk. Van een club als Helsingborg verlies je toch zeker niet.

Of wel Burzum?


Speelt Larsson daar niet?


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2007 13:49 by Mark Profiel van Mark

Getafe moet wel te doen zijn voor Twente. Is vooral verdedigend een lastige ploeg, maar Twente kan die muur vast wel slechten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-08-2007 14:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 31 augustus 2007 13:49 schreef Mark het volgende:
Getafe moet wel te doen zijn voor Twente. Is vooral verdedigend een lastige ploeg, maar Twente kan die muur vast wel slechten.
Waar baseer je dat op? Ok, Twente is geen zwakke ploeg, maar ik zie Getafe toch echt als favoriet.

Ajax krijgt het echt moeilijk denk ik. Zagreb is eigenlijk net zo'n ploeg als Slavia, maar dan met wat meer voetballend vermogen. Misschien dat het Ajax wat beter ligt. Ik geloof dat die Balaban (ex Club Brugge) daar ook weer speelt.

Heerenveen moet kunnen denk ik. Dat Larsson voor Helsingborg speelt maakt niet zoveel uit. Hij moet het toch vaak van de spelers om hem heen hebben.

Groningen krijgt het het allerzwaarst van iedereen. Fiorentina is gewoon een goeie ploeg, zelfs nu Luca Toni weg is. Met zoveel punten in mindering aan het begin vh seizoen en dan toch nog Europees halen, dat zegt wel wat.

AZ krijgt een makkie. De subtop van Portugal stelt echt geen fuck voor. Dat zag je vorig jaar bij Heerenveen - Setubal wel.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-08-2007 14:25 by altx Profiel van altx

quote:
Op 31 augustus 2007 14:16 schreef NecRobert het volgende:
Waar baseer je dat op? Ok, Twente is geen zwakke ploeg, maar ik zie Getafe toch echt als favoriet.

Ajax krijgt het echt moeilijk denk ik. Zagreb is eigenlijk net zo'n ploeg als Slavia, maar dan met wat meer voetballend vermogen. Misschien dat het Ajax wat beter ligt. Ik geloof dat die Balaban (ex Club Brugge) daar ook weer speelt.

Heerenveen moet kunnen denk ik. Dat Larsson voor Helsingborg speelt maakt niet zoveel uit. Hij moet het toch vaak van de spelers om hem heen hebben.

Groningen krijgt het het allerzwaarst van iedereen. Fiorentina is gewoon een goeie ploeg, zelfs nu Luca Toni weg is. Met zoveel punten in mindering aan het begin vh seizoen en dan toch nog Europees halen, dat zegt wel wat.

AZ krijgt een makkie. De subtop van Portugal stelt echt geen fuck voor. Dat zag je vorig jaar bij Heerenveen - Setubal wel.


Als hoeveelste was Getafe vorig jaar ook alweer geëindigd? (Ik weet het uit mijn hoofd niet precies meer.)

Persoonlijk denk ik dat Twente blij mag zijn als ze niet kansloos ingemaakt worden.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2007 14:49 by Mark Profiel van Mark

Ik baseer dat op het feit daqt N.E.C. een paar weken geleden in de voorbereiding tegen Getafe heeft gespeeld en slechts met 1-0 verloor, waarbij Getafe aanvallend geen al te grootse indruk maakte. Getafe werd overigens 9e afgelopen seizoen, als ik het goed heb.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-08-2007 14:56 by altx Profiel van altx

quote:
Op 31 augustus 2007 14:49 schreef Mark het volgende:
Ik baseer dat op het feit daqt N.E.C. een paar weken geleden in de voorbereiding tegen Getafe heeft gespeeld en slechts met 1-0 verloor, waarbij Getafe aanvallend geen al te grootse indruk maakte. Getafe werd overigens 9e afgelopen seizoen, als ik het goed heb.


Tsja... Oefenwedstrijden kun je mijns inziens nooit heel veel uit afleiden. Als het niet om het echie gaat, is het toch anders.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-08-2007 16:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 31 augustus 2007 14:49 schreef Mark het volgende:
Ik baseer dat op het feit daqt N.E.C. een paar weken geleden in de voorbereiding tegen Getafe heeft gespeeld en slechts met 1-0 verloor, waarbij Getafe aanvallend geen al te grootse indruk maakte. Getafe werd overigens 9e afgelopen seizoen, als ik het goed heb.
hmja, maar Sparta verloor 6-1 en Roda 3-0...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen