IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2007-2008 + weetjes Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-11-2007 23:27 by Lionheart Profiel van Lionheart

Waarom geen Mark van Bommel in de verdediging als centrale verdediger?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-11-2007 23:34 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

*proest*


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-11-2007 23:43 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 16 november 2007 23:34 schreef Psychonaut het volgende:
*proest*


Argumenten zijn welkom.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-11-2007 0:08 by M. Profiel van M.

Positief blijvennnn, het gaat goedkomen met het Nederlands Elftal!

quote:
Inmiddels heeft Van Basten ook één van zijn laatste kenmerken overboord gegooid. Nederland speelt weer 4-4-2 (met Sneijder, Seedorf én Vd Vaart op het middenveld, eveneens tot voor kort onmogelijk). Nu Van Bommel nog terug in Oranje en we zijn klaar.

Meer op: http://www.log-isch.nl/logisch/2007/11/log-ische-opste.html


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-11-2007 0:33 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 november 2007 23:43 schreef Lionheart het volgende:
Argumenten zijn welkom.



Grootste probleem met Van Bommel op het middenveld in oranje was dat hij voortdurend zijn man liet lopen en niet genoeg meeverdedigde. Bovendien is hij traag. Wel geweldige middenvelder natuurlijk en ik zie hem er in die hoedanigheid graag weer bij.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 17-11-2007 0:44 by Blueprint Profiel van Blueprint

Gelukkig laten andere middenvelders of verdedigers (Emanuelson?) nooit een mannetje lopen... wat dat betreft heeft Van Bommel wel gelijk: sommige spelers worden beoordeeld op hun kwaliteiten, anderen op hun zwaktes.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-11-2007 0:55 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 17 november 2007 0:33 schreef Mark het volgende:
Grootste probleem met Van Bommel op het middenveld in oranje was dat hij voortdurend zijn man liet lopen en niet genoeg meeverdedigde. Bovendien is hij traag. Wel geweldige middenvelder natuurlijk en ik zie hem er in die hoedanigheid graag weer bij.


Vroeg eigenlijk meer om argumenten waarom Mark van Bommel niet als centrale verdediger kan dienen.

Beste voorbeeld dat Mark van Bommel wel eens zijn man liet lopen was de 2e halve finale duel tussen PSV en AC Milan in de CL van 2004/2005.

Maar aan de andere kant vind ik dat een aanvallende middenvelder niet mee hoeft te verdedigen met een defensieve middenvelder in de gelederen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-11-2007 1:01 by Mark Profiel van Mark

In een 4-3-3 systeem moeten middenvelders meeverdedigen. En Van Bommel heeft meermalen laten zien dat hij in dat systeem totaal niet op zijn plaats is. Ik denk niet dat hij in een soort voorstopper-rol beter zou fungeren. Bovendien hebben we geen echte ausputzer-achtige hangende verdediger om in dat geval in Van Bommel's rug puin te ruimen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-11-2007 22:29 by Mark Profiel van Mark

Nou, geplaatst. Maar tjonge jonge wat een onnodig gepruts aan het eind en wat een gebrek aan daadkracht om deze wedstrijd vroegtijdig in het slot te gooien. Collectief bevret van onvermogen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 17-11-2007 22:32 by Blueprint Profiel van Blueprint

Ja, dat was weer overtuigend. We komen nog goed weg ook, als die Luxemburgers een van die twee 100% kansen benut hadden...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-11-2007 23:04 by mental Profiel van mental

Was het weer drama ja ? nou blij dat ik het niet gezien heb dan.


Fuck the world and fuck you


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 17-11-2007 23:25 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

WR:

Ik heb het om relationele verplichtingen () niet kunnen zien, maar met 1-0 als uitslag kan ik daar eigenlijk alleen maar blij om zijn.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-11-2007 16:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Net kaartjes gekocht voor de wedstrijd FC Barcelona - Recreativo Huelva voor dit weekend

Ben daar donderdag en vrijdag samen met m'n collega voor m'n werk, dus zaterdag deze wedstrijd maar ff meepikken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-11-2007 18:05 by Lionheart Profiel van Lionheart

Doe je goed, Camp Nou is echt een indrukwekkend stadion.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-11-2007 18:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ben er al eens geweest, maar niet tijdens een wedstrijd. Lijkt me errug gaaf om mee te maken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-11-2007 1:34 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

De loting voor de WK-voorronde gaat de Rode Duivels weer nachtmerries bezorgen denk ik

Spanje
Turkije
Bosnië
Armenië
Estland

Dus we zijn al kansloos op voorhand.


Nederland met oa Schotland en Noorwegen zeker?


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 26-11-2007 7:43 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 26 november 2007 1:34 schreef cataclysm child het volgende:
Nederland met oa Schotland en Noorwegen zeker?


Ik heb zo'n idee dat ze het niet gaan redden en ik zou het nog niet eens erg vinden ook.

Polen, Tsjechië, Slovenië en Slowakije in een poule, ook mooi. En Kroatië weer bij Engeland.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2007 8:19 by mental Profiel van mental

quote:
Op 26 november 2007 7:43 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ze het niet gaan redden en ik zou het nog niet eens erg vinden ook.

Polen, Tsjechië, Slovenië en Slowakije in een poule, ook mooi. En Kroatië weer bij Engeland.
+1.polen kampioen !!


Fuck the world and fuck you


acid
Usericon van acid
Posted 26-11-2007 10:48 by acid Profiel van acid

Waarou zal Nederland het niet redden?

Nou. Zo'n fantastische poule is het niet. Ik schat Schotland & Noorwegen toch een stukkie lager in dan Nederland. Bovendien moeten die landen ook tegen elkaar, en da's voor die landen al lastig zat.

Maargoed, Schotland heeft het Frankijk in de EK-kwalificatie ook lastig gemaakt.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2007 10:52 by mental Profiel van mental

Omdat nederland heel moeilijk scoort ?? zelfs met de door jullie zo bejubelde van nistelrooij erbij???


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-11-2007 11:25 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 november 2007 10:48 schreef acid het volgende:
Waarou zal Nederland het niet redden?

Nou. Zo'n fantastische poule is het niet. Ik schat Schotland & Noorwegen toch een stukkie lager in dan Nederland. Bovendien moeten die landen ook tegen elkaar, en da's voor die landen al lastig zat.

Maargoed, Schotland heeft het Frankijk in de EK-kwalificatie ook lastig gemaakt.


Kijk even een tijdje terug in de recente geschiedenis en zie dat we toentertijd twee keer gelijkgespeeld hebben tegen Macedonië. Als je daar al niet van kunt winnen, plaatst dat de wedstrijden tegen Schotland en Noorwegen toch wel in een ander daglicht.

Maar dan krijgen we ruimte (om even wat mensen te citeren die de laatste tijd aan het woord zijn geweest), dus die winnen we wel even...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-11-2007 11:43 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 26 november 2007 1:34 schreef cataclysm child het volgende:
De loting voor de WK-voorronde gaat de Rode Duivels weer nachtmerries bezorgen denk ik

Spanje
Turkije
Bosnië
Armenië
Estland

Dus we zijn al kansloos op voorhand.



Ik had België slechts een kleine kans gegeven in de poule met Griekenland. Maar ook dan hadden ze het niet gered.


acid
Usericon van acid
Posted 26-11-2007 12:40 by acid Profiel van acid

quote:
Op 26 november 2007 11:25 schreef altx het volgende:
Kijk even een tijdje terug in de recente geschiedenis en zie dat we toentertijd twee keer gelijkgespeeld hebben tegen Macedonië. Als je daar al niet van kunt winnen, plaatst dat de wedstrijden tegen Schotland en Noorwegen toch wel in een ander daglicht.

Maar dan krijgen we ruimte (om even wat mensen te citeren die de laatste tijd aan het woord zijn geweest), dus die winnen we wel even...


Nou, da's wel weer heel kort door de bocht. Wat ik probeer aan te geven is dat Nederland, ondanks vrij eenvoudige plaatsing, opeens heel negatief is en er van uit gaat dat alles verloren wordt.

Ik heb ook niet zo'n hoge pet op van dit elftal; niet zozeer wat betreft de selectie, maar wel het vertoonde spel van de afgelopen jaren. Desalnietemin kan Nederland van veel ploegen winnen, behalve landen als Frankrijk en Italië. Noorwegen dus wel. En Schotland ook.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 26-11-2007 12:43 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 26 november 2007 12:40 schreef acid het volgende:
Nou, da's wel weer heel kort door de bocht. Wat ik probeer aan te geven is dat Nederland, ondanks vrij eenvoudige plaatsing, opeens heel negatief is en er van uit gaat dat alles verloren wordt.

Ik heb ook niet zo'n hoge pet op van dit elftal; niet zozeer wat betreft de selectie, maar wel het vertoonde spel van de afgelopen jaren. Desalnietemin kan Nederland van veel ploegen winnen, behalve landen als Frankrijk en Italië. Noorwegen dus wel. En Schotland ook.


Ik ontken niet dat Nederland best van Schotland en Noorwegen kán winnen, maar ik acht de kans groter dat Nederland in een poule met Schotland en Noorwegen meer punten laat liggen dan in een poule met Roemenië en Bulgarije. En dan gaan ze dus niet naar het WK.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-11-2007 13:23 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 26 november 2007 10:52 schreef mental het volgende:
Omdat nederland heel moeilijk scoort ?? zelfs met de door jullie zo bejubelde van nistelrooij erbij???


Ja dat ligt ook echt aan hem:

aantal gespeelde interlands: 59 doelpunten: 30

Vrij goed gemiddelde lijkt me.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen