IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2007-2008 + weetjes Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-10-2007 0:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 oktober 2007 0:12 schreef Y Draig Goch het volgende:
Het zijn toch de Nederlandse clubs waar je voor bent als het om Europees voetbal gaat, zelfs als het Ajax is.
Ik heb me anders uitstekend vermaakt met hun uitschakeling hoor



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 05-10-2007 0:25 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Dat is idd de positieve keerzijde. Heb in ieder geval genoten/gelachen van de laatste momenten Europees voetbal van Ajax.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-10-2007 1:42 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Club Brugge - Brann Bergen 1-2 dramatisch

Standard - St. Petersburg 1-1 en ook uitgeschakeld

Rapid Wien - Anderlecht 0-1

Moeten die dikke nekken weer als enige Belgische ploeg zich kwalificeren


pfffffffffffff


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-10-2007 7:35 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ten Cate wordt tweede man bij Chelsea.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-10-2007 7:36 by mental Profiel van mental

ja, wij hebben ook teletekst enzo.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-10-2007 11:33 by Mark Profiel van Mark

Alle subjectieve geneuzel terzijde, dit is natuurlijk wel een absoluut drama voor onze coefficient. Blijkbaar zijn niet al te veel mensen hier daarin geinteresseerd, maar als we volgend jaar ineens een UEFA cup plek of kwalificatieplaats CL verliezen dan is dat toch aardig k.u.t.

En Jol naar Ajax, neem ik aan?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-10-2007 11:35 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 oktober 2007 11:33 schreef Mark het volgende:
Alle subjectieve geneuzel terzijde, dit is natuurlijk wel een absoluut drama voor onze coefficient. Blijkbaar zijn niet al te veel mensen hier daarin geinteresseerd, maar als we volgend jaar ineens een UEFA cup plek of kwalificatieplaats CL verliezen dan is dat toch aardig k.u.t.
Dan weerspiegelt dat vrij aardig het niveau van de Nederlandse competitie en is PSV gewoon de enige ploeg die wat te zoeken hebben in Europa. Hard maar waar..



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-10-2007 11:38 by Mark Profiel van Mark



Misschien wordt het na zo'n anderhalf jaar Engelanden dan maar eens tijd dat ik mij ga verdiepen in de Engelse clubs.

Maar ja, ik woon in Sheffield, dus dat schiet ook niet echt op...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-10-2007 11:48 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 5 oktober 2007 11:33 schreef Mark het volgende:
Alle subjectieve geneuzel terzijde, dit is natuurlijk wel een absoluut drama voor onze coefficient. Blijkbaar zijn niet al te veel mensen hier daarin geinteresseerd, maar als we volgend jaar ineens een UEFA cup plek of kwalificatieplaats CL verliezen dan is dat toch aardig k.u.t.

En Jol naar Ajax, neem ik aan?


Natuurlijk is dat vervelend, maar als we die plekken verliezen, dan is dat omdat we niet beter verdienen. Alleen PSV is Champions League-waardig en in de UEFA Cup hebben normaliter alleen Ajax, Feyenoord en AZ iets te zoeken.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-10-2007 17:16 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 4 oktober 2007 22:21 schreef WhiteRider het volgende:
Trouwens, die wedstrijd van gister van Real...geniale scheidsrechter was dat.


Yep, dat is de Belg (!) Frank De Bleeckere, misschien wel de beste scheidsrechter van dit moment, die mag van mij voortaan alle topwedstrijden in Nederland fluiten.

Ondanks dat Ajax Europees zich volkomen belachelijk maakt, staan ze toch fier bovenaan in de Nederlandse competitie, met een doelsaldo die er niet om liegt, wat maar weer eens aangeeft hoe laag het niveau tegenwoordig is. De Eredivisie is niet beter dan de Eerste Divisie.


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-10-2007 17:22 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 5 oktober 2007 17:16 schreef Lionheart het volgende:
De Eredivisie is niet beter dan de Eerste Divisie.
Da's nogal overdreven hè

Ajax fier bovenaan..1 puntje verschil met Feyenoord en 2 met PSV. Keertje verliezen en ze zakken twee plekken..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-10-2007 17:25 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 5 oktober 2007 17:22 schreef Daops het volgende:
Da's nogal overdreven hè

Ajax fier bovenaan..1 puntje verschil met Feyenoord en 2 met PSV. Keertje verliezen en ze zakken twee plekken..


Dat is scorebordjournalistiek.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-10-2007 17:25 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

En 14 keer scoren tegen VVV en de Graafschap...nou, fantastisch. De Graafschap is nu dan wel weer lekker op dreef, maar dat was hun eerste wedstrijd in de Eredivisie. VVV spreekt voor zich.


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-10-2007 17:31 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 5 oktober 2007 17:25 schreef Lionheart het volgende:
Dat is scorebordjournalistiek.
Bij fier bovenaan denk ik aan minstens 4 punten los van de rest. Een doelsaldo opvoeren is ook scorebordjournalistiek. PSV heeft ook nog maar slechts 1 tegendoelpunt gehad. Erg knap, maar het zegt niks.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-10-2007 17:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 5 oktober 2007 11:48 schreef Blueprint het volgende:
Natuurlijk is dat vervelend, maar als we die plekken verliezen, dan is dat omdat we niet beter verdienen. Alleen PSV is Champions League-waardig en in de UEFA Cup hebben normaliter alleen Ajax, Feyenoord en AZ iets te zoeken.
Mwah, vorig jaar gingen bijna alle clubs door naar de groepsfase. Zo slecht is de Nl competitie nou ook weer niet. Kijk maar naar de prestaties van Groningen en Twente. Die hadden maar zo tegen goeie Spaanse en Italiaanse opponenten door kunnen gaan.
Het probleem is, is dat de top minder wordt. Ajax is Europees gezien lang geen topclub meer, Feyenoord speelt niet eens Europees. Alleen PSV weet zich nog redelijk te handhaven. In ieder geval lijkt mij de NL competitie normaalgesproken iets beter dan die van bijvoorbeeld Portugal, Roemenie en Tsjechie.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-10-2007 17:35 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 oktober 2007 17:31 schreef Daops het volgende:
PSV heeft ook nog maar slechts 1 tegendoelpunt gehad.
Amoah!



Daops
Usericon van Daops
Posted 05-10-2007 17:39 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 5 oktober 2007 17:35 schreef Judge M. het volgende:
Amoah!
Ik vrees dat hij ook na dit weekend nog de enige is..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-10-2007 17:44 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 oktober 2007 17:39 schreef Daops het volgende:
Ik vrees dat hij ook na dit weekend nog de enige is..





Daops
Usericon van Daops
Posted 05-10-2007 18:03 by Daops Profiel van Daops



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-10-2007 18:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Niet eens met een K? Tsss

vooruit, nog eentje voor de aanstaande derby dan: http://members.home.nl/richardvanham/w2_uit.swf

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-10-2007 18:19]



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-10-2007 19:34 by Mark Profiel van Mark

"Ten Cate stelde tegenover Nederlandse en Engelse journalisten dat hij dit seizoen zijn contract bij Ajax wil uitdienen. Ten Cate: ,,Het klopt in ieder geval niet dat ik al bij Chelsea heb getekend. Ik heb ook niet het idee dat ik weg moet bij Ajax. Natuurlijk is de teleurstelling groot om de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb. Maar we kennen de oorzaken. Voor de eredivisie hebben we een goede ploeg. Internationaal is dat anders. We moeten als Nederland onze plaats kennen. Volgens mij heeft geen enkele Nederlandse club deze week kunnen overtuigen.''"

Goed om te horen dat Ajax nog altijd de maatstaf is voor het voetbal in Nederland.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-10-2007 20:02 by Blueprint Profiel van Blueprint

Dus Ten Cate schat de Kroatische en Tsjechische competities hoger in dan de Nederlandse...


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 05-10-2007 20:25 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 5 oktober 2007 19:34 schreef Mark het volgende:
"Ten Cate stelde tegenover Nederlandse en Engelse journalisten:"Voor de eredivisie hebben we een goede ploeg. Internationaal is dat anders. We moeten als Nederland onze plaats kennen. Volgens mij heeft geen enkele Nederlandse club deze week kunnen overtuigen."



hmm... Ik vond Groningen wel zeer overtuigen tegenover Fiorentina.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 05-10-2007 22:53 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 5 oktober 2007 20:25 schreef scotfan het volgende:
hmm... Ik vond Groningen wel zeer overtuigen tegenover Fiorentina.

+1 en mijn nagels groeien wel weer aan!!


Spel vouten zijn cool!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-10-2007 1:45 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Leuke Europese uitslagen weer:

Stuttgart - Hannover 0-2
Schalke - Karlsruhe 0-2

Zo gaat Bayern wel heel makkelijk kampioen worden.


St-Etienne - Marseille 1-0 (Arme Gerets )

Valencia - Espanyol 1-2

Het zal wel weer zo'n "net-niet jaar" worden voor Valencia.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen