IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2007-2008 + weetjes Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-11-2007 14:56 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Op deze manier heeft PSV het inderdaad niet verdiend.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-11-2007 15:48 by Lionheart Profiel van Lionheart

PSV heeft Europees gezien een matige selectie en PSV heeft nu ook geen echte leider op het veld.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 08-11-2007 21:19 by Blueprint Profiel van Blueprint

Tsja, PSV moet gewoon zorgen dat ze in Moskou een punt pakken en zich op de UEFA Cup richten. Hopelijk is Afellay er dan ook weer bij, die wordt toch wel gemist. Ik snap dan ook niet dat Wouters ineens Van der Leegte opstelt, in plaats van Aissati of Bakkal

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 08-11-2007 21:19]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-11-2007 1:26 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Aalborg - Anderlecht 1-1

RSC stond tot in de 86ste minuut 0-1 voor ... hehehe


Faustian Spirit of the Earth


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 09-11-2007 11:59 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

quote:
Op 9 november 2007 1:26 schreef cataclysm child het volgende:
Aalborg - Anderlecht 1-1

RSC stond tot in de 86ste minuut 0-1 voor ... hehehe
Heeft Anderlecht uhberhaubt wel eens een wedstrijd gewonnen in Europa?


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-11-2007 17:29 by Mark Profiel van Mark

Buiten het winnen van de Europa-cup 3, 2x de Europacup 2 en 2x de supercup bedoel je?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 09-11-2007 18:34 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Schoppende Binya biedt excuses aan Brown

De Champions League-wedstrijd tussen Celtic en Benfica werd gekenmerd door een zeer grove overtreding van Augustin Binya. De middenvelder deelde een 'doodschop' uit aan het adres van Scott Brown en kreeg daarvoor rood.

"Ik heb Scott Brown na de wedstrijd proberen op te zoeken, omdat ik mijn excuses wilde aanbieden", laat Binya weten. "Ik zal het nu telefonisch proberen. Ik ging inderdaad agressief het duel in, maar het was niet mijn intentie om hem te blesseren."

Brown mocht van geluk spreken dat hij niks gebroken had. Binya zal automatisch één wedstrijd schorsing krijgen. De Europese voetbalbond UEFA heeft al laten weten de Kameroener langer te schorsen. 15 november zal de vergadering over de overtreding zijn.
---------------------------------------------------------------------------------
De tackle is te zien aan het einde (na ca. 3 min.) van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=JPrWBu7yEhA

EDIT: Filmpje van alleen de tackle --> http://www.voetbalnext.nl/index.php?action=toon_cafe_video&video_id=17051

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 09-11-2007 18:36]



Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 09-11-2007 18:37 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

quote:
Op 9 november 2007 17:29 schreef Mark het volgende:
Buiten het winnen van de Europa-cup 3, 2x de Europacup 2 en 2x de supercup bedoel je?
Ik had er misschien beter 'de laatste tijd' aan kunnen toevoegen


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-11-2007 1:39 by cataclysm child Profiel van cataclysm child



Mja, tegen Hapoel Tel-Aviv. Werkelijk een wereldploeg hoor !


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-11-2007 1:47 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Stuttgart - Bayern 3-1

De dominantie van Bayern lijkt nu wel even voorbij.

Getafe - Barcelona 2-0

Barcelona blijft toch kwakkelen hoor. Dit belooft voor wanneer Getafe tegen Anderlecht moet in de Uefabeker


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-11-2007 21:14 by Mark Profiel van Mark

Dick Advocaat


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-11-2007 1:44 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Idd

Nicolas Lombaerts, die vorig jaar nog bij Gent speelde, speelt nu ook bij Zenit.

Overigens heel wat heisa in Italië, waar een Lazio-fan per ongeluk is doodgeschoten door de politie tijdens rellen tss de Lazio-aanhang en supporters van Juve. Daardoor werden de wedstrijden van Milan, Inter, Lazio en Roma uitgesteld/stopgezet.

Juve speelde wel. 2-2 op het veld van Parma.

In de andere landen:

Chelsea - Everton 1-1
Lyon - Marseille 1-2 (Gerets )


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-11-2007 1:45 by Blueprint Profiel van Blueprint

Was die doodgeschoten man ook een hooligan of een onschuldige omstander?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-11-2007 2:35 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Hij liep tussen de relschoppers, maar dat maakt imo niet echt uit. De politie moet dan toch niet in het rond beginnen schieten?


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-11-2007 3:09 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 12 november 2007 2:35 schreef cataclysm child het volgende:
Hij liep tussen de relschoppers, maar dat maakt imo niet echt uit. De politie moet dan toch niet in het rond beginnen schieten?


Als dat werkt om hooligans eindelijk eens te laten stoppen met stadions, steden en echte supporters te slopen... dan weet ik het nog niet.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-11-2007 7:41 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 12 november 2007 3:09 schreef Blueprint het volgende:
Als dat werkt om hooligans eindelijk eens te laten stoppen met stadions, steden en echte supporters te slopen... dan weet ik het nog niet.

Kortom, laten we elke delinquent neerknallen, zo lossen we het probleem wel op..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


acid
Usericon van acid
Posted 12-11-2007 7:45 by acid Profiel van acid

quote:
Op 11 november 2007 21:14 schreef Mark het volgende:
Dick Advocaat


Ja, inderdaad leuk voor, de door Nederlanders onterecht, afgeschreven Advocaat. Zeker gezien de competitie in Rusland knap dat 'ie met Zenit wint. Verder nooit echt kunnen volgen, behalve de wedstrijd tegen AZ waar bleek dat Zenit best leuk voetbalde.

Maar wie o wie wordt de nieuwe trainer van PSV? Reker bevestigde gisteren (althans, volgens die dikke kale v/d tros) dat "Meneer 3" het wordt. Rutten sowieso niet dus. Jol ontkent dat 'ie niet wil. Stevens lijkt me niet. Erwin Koeman, is vrij en wordt genoemd (maar lijkt me een waardeloze keus). Nah, nog effe een halve dag afwachten dus.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-11-2007 8:21 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 12 november 2007 7:41 schreef Naturens Galleri het volgende:
Kortom, laten we elke delinquent neerknallen, zo lossen we het probleem wel op..


Vorig jaar was er toch ook al zo'n ellende in Italië? Toen zou er van alles gedaan worden tegen de hooligans en dat werkt dus kennelijk niet. Ik heb werkelijk geen enkel respect voor dit soort tuig. Iedereen afknallen is natuurlijk wat overdreven, maar wat mij betreft mag de politie keihard tegen ze optreden en desnoods schieten. Misschien leren ze het dan een keer


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-11-2007 12:06 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 12 november 2007 8:21 schreef Blueprint het volgende:
Vorig jaar was er toch ook al zo'n ellende in Italië? Toen zou er van alles gedaan worden tegen de hooligans en dat werkt dus kennelijk niet. Ik heb werkelijk geen enkel respect voor dit soort tuig. Iedereen afknallen is natuurlijk wat overdreven, maar wat mij betreft mag de politie keihard tegen ze optreden en desnoods schieten. Misschien leren ze het dan een keer


right

je hebt duidelijk nog te weinig meegemaakt in je leven...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-11-2007 12:14 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Hebben we daar nu net een nieuw hooliganism topic voor?



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-11-2007 12:27 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 12 november 2007 12:06 schreef Spirit In Black het volgende:
right

je hebt duidelijk nog te weinig meegemaakt in je leven...


Ik geloof niet echt dat hooligans in staat zijn om iets te leren, wees maar niet bang


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-11-2007 1:28 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Als ik jou mening enigszins wil begrijpen, dan moeten ze maar rubberen kogels gebruiken in plaats van echte.


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-11-2007 9:55 by Blueprint Profiel van Blueprint

Mijn mening is gewoon dat er echt eens iets gedaan moet worden. Iedere keer roepen allerlei mensen van alles en nog wat na zo'n incident (al zijn het natuurlijk geen incidenten, het is schering en inslag), maar daarna waait het weer over en leven we vrolijk naar het volgende probleem toe. Supportersgeweld? Oh, dat hoort er gewoon bij

Natuurlijk hoeft de politie niet meteen mensen dood te gaan schieten, maar ik zal geen traan laten om zo'n hooligan wanneer die het slachtoffer wordt van een politiekogel. Ik ben trouwens ook wel benieuwd waarom Seedorf geen rouwband droeg, zou dat iets te maken hebben gehad met de nogal nazistische inslag van veel Lazio-hooligans?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-11-2007 1:38 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Zou best kunnen. Al speelt er bij Lazio wel minstens 1 zwarte. Een Belg dan nog: Mudingayi.

Hij heeft er elke wedstrijd een basisplaats en heeft nog nooit geklaagd over enige vorm van racisme bij Lazio.


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-11-2007 21:32 by Mark Profiel van Mark

"Heb je dat ook wel eens, dat je denkt dat je het compleet anders (en uiteraard beter!) zou doen als jij in het bestuur van jouw club zou zitten? In Engeland dacht een groep supporters dat een tijdje terug ook en richtten de website MyFootballClub op. Het idee achter deze website is dat iedereen die zich aanmeldt en de 35 pond (zo’n 50 euro) inleg betaalt een aandeel krijgt in de voetbalclub die na verloop van tijd gekocht zou kunnen worden. Via de website konden de deelnemers aangeven naar welke voetbalclub hun voorkeur uitging. Hoog in de lijst stonden uiteraard de onmogelijke doelen als Manchester United en Arsenal, hoewel het bijna failliete Leeds United wel een tijdje een vrij serieuze optie is geweest.

Nu is de knoop uiteindelijk doorgehakt en heeft de website, met haar inmiddels 20.000 leden, een meerderheidsbelang verworven in Ebbsfleet United (voor de echte kenners: het vroegere Gravesend and Northfleet), dat momenteel de negende plaats bezet in de Blue Square Premier-competitie (Division 4/Conference).

De 20.0000 leden van de website zullen nu met z’n allen de club gaan runnen. De fans bepalen het beleid van de club, de transfers en zelfs de opstelling van het team. Dit alles zal via de website moeten geschieden. "Voor en tijdens wedstrijden, hoor ik vaak van fans hoe ze de clubs zouden runnen. Nu krijgen ze de kans om het zelf te doen", reageert Ebbsfleet-manager Liam Daish op de opmerkelijke overname van zijn club."



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen