IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoos Volgende pagina
Black_Ome
Usericon van Black_Ome
Posted 10-02-2002 21:09 by Black_Ome Profiel van Black_Ome

overlaatst een te gek elfje op een schedel laten zette... (sowwy no pics yet)

'k vroeg me gewoon af wat de meesten denken van zo'n tattoo?


?
Of


Black_Ome
Usericon van Black_Ome
Posted 10-02-2002 21:10 by Black_Ome Profiel van Black_Ome

Bedoel tattoos in 't alg...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-02-2002 21:11 by FireFox Profiel van FireFox

tattoos heerschen alleen ze zijn zo achterlijk duur, en ik wil alles iig symetrisch hebben, anders ist uit balans vind ik, maar bij mij gaat er echt nog wel t een en ander komen *big grin*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-02-2002 21:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

vin ze wel cool, maar kheb er gewoon het lichaam niet voor... ben een iel klein manneke


Je moeder.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 10-02-2002 21:15 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

ik wil er een laten zetten als ik 16 ben en dat is binnenkort. Een dolfijn met golfjes om heup bij me lies. Alleen ik denk dat het veel zeer gaat doen en daar ben ik beetje bang voor


Jade
Usericon van Jade
Posted 10-02-2002 21:17 by Jade Profiel van Jade

Onderaan de rug, net boven de billen, maar wel zo dat het onder een broek valt. Dat vind ik een hele mooie plek.

Een vriend van mij heeft het klingon-logo op het rechterschouderblad.


Black_Ome
Usericon van Black_Ome
Posted 10-02-2002 21:21 by Black_Ome Profiel van Black_Ome

[QOUTE]Alleen ik denk dat het veel zeer gaat doen en daar ben ik beetje bang voor
[/QOUTE]

Geloof me.. voelde best lekker...
echt pijn doet het niet


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 10-02-2002 21:27 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

quote:
Op 10 februari 2002 21:21 schreef Black_Ome het volgende:
[QOUTE]Alleen ik denk dat het veel zeer gaat doen en daar ben ik beetje bang voor
[/QOUTE]

Geloof me.. voelde best lekker...
echt pijn doet het niet


ik hoop het..


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-02-2002 21:30 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Ik vind ze een beetje overbodig, vaak niet eens mooi. Neej, geef mij maar de kauwgom-tattoos


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 10-02-2002 21:34 by lord abortion Profiel van lord abortion

tattoos

ik zie graag zo van die tribals tattoos, zo zou ik der ook wel een laten zetten, wanneer weet ik nog niet.
Ik heb wel veel littekens op mijn rug, en daarom zou ik daar misschien een laten zetten, dat mijn rug toch nog iets schoons heeft.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 10-02-2002 21:37 by Errorx Profiel van Errorxhttp://www.madmacs.nl

Ik wil al heel lang een tattoo, alleen helaas is het er nog nooit van gekomen. Moet er bij zeggen dat het goede ontwerp nog niet uit me potlood gekomen is. Als ik er 1 laat zetten wil ik hem wel zelf ontwerpen.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 10-02-2002 21:39 by Natascha Profiel van Nataschahttp://www.studiomystica.nl

nee doet niet pijn maar op je 16e laten zetten? Does nie zo gek!
Wilde toen ook een tattoo ja, ben ik blij dat ik het toen niet gedaan heb! (anders had ik nu een duiveltje die uit m'n been scheurt gehad)
Heb een half jaar in een tattoo shop gewerkt en heb erg veel cover-ups moeten ontwerpen, van mensen die dus een tattoo hadden laten zetten en er spijt van hadden.
Verder had je veel van die lui die iets uit een boek uitzochten van 'doe die maar, dies wel leuk' wat ik ook minder vind want zo heb ik ook in 2 maanden tijd 5 meiden met dezelfde tattoo rond zien lopen...
Nu ontwerp ik nog steeds af en toe persoonlijke tattoos maar daarbij wel het advies om het ontwerp eerst een paar maanden boven het bed te hangen want veel mensen willen dan uiteindelijk toch een correctie erin ofzo. Oja en een goeie research doen naar de shop waar je het wil laten zetten!
Echt niet overhaasten, dat is mijn mening.
Ja, ik ben gek op tattoos en ja, ik heb er zelf ook 1 maar daar heb ik jaren mee in m'n hoofd gelopen totdat die gezet werd.
Ik wil er nog meer, ook al heel lang, maar die komen vanzelf wel eens, rustig aan want je loopt er de rest van je leven mee!
Heb nu 4 jaar m'n tribal(tje) in m'n oor staan, als ik het meteen had laten doen, had ik hem al 7 jaar gehad maar dan was ie ook minder mooi geweest, dat weet ik zeker!
Ben bezig met een ontwerp voor op m'n onderrug maar ik heb geen haast, moet het perfecte kunstwerk worden!

En te iel voor een tattoo? Hoeft niet altijd op je arm te staan hoor! Waarom zou iedereen hem moeten zien? Een tattoo is iets voor jezelf en niet om stoer te showen, vind ik!


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-02-2002 21:48 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 februari 2002 21:39 schreef Natascha het volgende:


En te iel voor een tattoo? Hoeft niet altijd op je arm te staan hoor! Waarom zou iedereen hem moeten zien? Een tattoo is iets voor jezelf en niet om stoer te showen, vind ik!


kvinnet gewoon niet bij me staan... hoewel ik van die tribals op mijn onderarmen wel cool vind staan


Je moeder.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-02-2002 21:49 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Toen ik mijn eerste tattoo liet zetten, was ik 19 jaar. Het mocht niet van mijn ouders, maar ik heb het gewoon laten doen. Op bovenarm een roosje... Als ik nu nog geen tattoo's had, zou ik dus echt nooit meer een roosje laten zetten. Ik heb er verder geen spijt van; ik laat hem ook niet weghalen/over tattooeren, want ik vind dat ik op deze manier elke keer weer geconfronteerd word met het feit dat je er heel goed over moet nadenken.

Mijn 2e tattoo was "stampertje" van Walt Disney, maar die was echt heel lelijk gedaan en daar is later een vogelspin over getattooeerd. Die vogelspin is erg mooi en is een dik jaar terug opgefrist, want hij werd helemaal vaag... Ik vond het jammer dat dat uberhaupt gebeurde, maar je zag Stampertje er dwars door heen schijnen; dat was helemaal geen gezicht en ruim een jaar lang was dat een doorn in mijn oog... Ik loop niet snel zonder mouwen ofzo, zodat je de tattoo's ziet; het is geen geheim, maar ik hoef er niet zo nodig mee te showen. Maar ik weet natuurlijk dat ik die tattoo's heb en omdat dat stomme konijn erdoor scheen, heb ik gewoon heel lang niet meer naar die arm gekeken (als ik eens in de spiegel keek).

Verder ben ik blij met mijn andere tattoo's; de "zeemeerman" op mijn rechterbovendij is mijn mooiste. Geregeld sta ik die in de spiegel te bekijken. Langzamerhand ben ik weer eens aan het nadenken over een volgende tattoo... En dan niet zo zeer of ik dat wel of niet wil, maar aan WAT ik wil. Ik heb geleerd dat het heel erg verstandig is om er heel goed over na te denken. Ook als je een mooie afbeelding hebt gezien, laat er een kopietje van maken, of als je hem op internet hebt gevonden, bewaar het plaatje en print het uit... Wacht dan rustig nog een paar maanden en kijk af en toe naar dat plaatje. Als je er dan nog steeds positief over denkt, dan kun je er wel van uit gaan dat het een goede beslissing is geweest...

Mensen zijn vaak veel te snel in hun beslissing en in dit geval kan dat erg vervelend zijn als je er later toch spijt van krijgt...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-02-2002 21:59 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 10 februari 2002 21:39 schreef Natascha het volgende:
nee doet niet pijn maar op je 16e laten zetten? Does nie zo gek!
Wilde toen ook een tattoo ja, ben ik blij dat ik het toen niet gedaan heb! (anders had ik nu een duiveltje die uit m'n been scheurt gehad)
Heb een half jaar in een tattoo shop gewerkt en heb erg veel cover-ups moeten ontwerpen, van mensen die dus een tattoo hadden laten zetten en er spijt van hadden.
Verder had je veel van die lui die iets uit een boek uitzochten van 'doe die maar, dies wel leuk' wat ik ook minder vind want zo heb ik ook in 2 maanden tijd 5 meiden met dezelfde tattoo rond zien lopen...
Nu ontwerp ik nog steeds af en toe persoonlijke tattoos maar daarbij wel het advies om het ontwerp eerst een paar maanden boven het bed te hangen want veel mensen willen dan uiteindelijk toch een correctie erin ofzo. Oja en een goeie research doen naar de shop waar je het wil laten zetten!
Echt niet overhaasten, dat is mijn mening.
Ja, ik ben gek op tattoos en ja, ik heb er zelf ook 1 maar daar heb ik jaren mee in m'n hoofd gelopen totdat die gezet werd.
Ik wil er nog meer, ook al heel lang, maar die komen vanzelf wel eens, rustig aan want je loopt er de rest van je leven mee!
Heb nu 4 jaar m'n tribal(tje) in m'n oor staan, als ik het meteen had laten doen, had ik hem al 7 jaar gehad maar dan was ie ook minder mooi geweest, dat weet ik zeker!
Ben bezig met een ontwerp voor op m'n onderrug maar ik heb geen haast, moet het perfecte kunstwerk worden!

En te iel voor een tattoo? Hoeft niet altijd op je arm te staan hoor! Waarom zou iedereen hem moeten zien? Een tattoo is iets voor jezelf en niet om stoer te showen, vind ik!

nee das dus mijn probleem ik ben 65 eer ik beslist heb, ik denk duidelijk te lang over een tattoo na


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 10-02-2002 22:04 by Natascha Profiel van Nataschahttp://www.studiomystica.nl

thank you Sarjenka, das o.a. wat ik bedoelde!
Maar zover ik weet zijn er niet veel shops die een kopie geven omdat je daarmee naar een andere/goedkopere shop kan gaan enzo...
Wat ik trouwens veel zag in die tijd dat ik in die tattoo shop werkte waren dus roosjes, adelaars, indianen, dolfijntjes en disney figuren. Tribal & Celtic werk natuurlijk ook maar daar ben je -naar mijn mening- minder snel op uitgekeken.
Om even een heel fout voorbeeld te geven: Er kwam op een gegeven moment een kereltje van 13 jaar binnen lopen en wilde een ID&T logo op z'n arm. Ik heb echt hard geprobeerd het uit z'n hoofd te praten, niet alleen omdat het ID&T was maar ook omdat hij pas 13 was en nog flink in de groei maar hij heeft het toch laten zetten want hij wist zeker dat hij z'n hele leven lang gabber zou blijven, haha, zou dat gastje nog wel eens willen spreken!
En namen van vriend of vriendin, ook zoiets!
Ach ja, de meesten denken er wel bij na en vooral bij tattoo convensies zie je altijd hele mooie kunstwerken voorbij lopen, echt geweldig!
Wat ik verder ook vind; als je er graag een wilt en je weet wat en bent er 100% zeker van, niet denken aan de pijn of de kosten; als je er graag een wilt moet je gewoon een goeie shop zoeken en laten zetten!


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 10-02-2002 22:07 by Natascha Profiel van Nataschahttp://www.studiomystica.nl

hehe, firefox is een bejaard vel als hij een tattoo laat zetten
Die verlepte lichamen met tattoos...
dat vind ik dus echt goor, die gasten die van pols tot enkels vol zitten! en dan ouder worden en verleppen en verzakken enzo, BAH!!!


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 10-02-2002 22:08 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

quote:
Op 10 februari 2002 22:07 schreef Natascha het volgende:
hehe, firefox is een bejaard vel als hij een tattoo laat zetten
Die verlepte lichamen met tattoos...
dat vind ik dus echt goor, die gasten die van pols tot enkels vol zitten! en dan ouder worden en verleppen en verzakken enzo, BAH!!!

idd


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-02-2002 22:09 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

exact

Ik kan mij nog wel herinneren dat ik ook wel eens naar een tattooshop ging zo van: 'vandaag is het tijd voor een tattoo' (en dan wist ik zo ongeveer wel wat ik wilde; doe ik dus tegenwoordig echt niet meer!), maar dan had ik maximaal zoveel geld en dan valt er al heel veel af, omdat juist de mooiere iets duurder waren (waren ook groter e.d.)...

En dat is dus al fout eigenlijk... want het moet niet uitmaken hoeveel het kost; dat moet je gewoon vergeten. Maar goed, tegenwoordig is dat financiële geen enkel probleem meer...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 10-02-2002 22:13 by Paulien.broeren Profiel van Paulien.broeren

Ik sluit me helemaal bij Natascha aan!
Verder zijn tribals inderdaad zeer fraai; elegant. En de plek op je stuitbeentje is een hele mooie tattoo-plek voor vrouwen. Ook op de enkels -al is daar misschien wel een verdoving voor nodig: extreem gevoelig. Ik loop ook al sinds m'n zeventiende ofzo rond met het idee om een tatoeage te nemen. Ik weet alleen niet wat voor. Tribal zou mooi zijn, maar eigenlijk nog liever iets naar eigen ontwerp, wat dan naar vampiers, demonen EN hardrock zou moeten verwijzen. Vandaar ook dat ik er al negen jaar over denk. Ik heb gehoord dat het evenveel zeer doet -over het algemeen en met uitzondering van extreem gevoelige plekken- als wanneer je je benen epileert. Mensen moeten er so-wie-so minstens een vol jaar over nadenken; en inderdaad de tattoo-shop met zorg uitkiezen. Dus niet met je zatte kop,"Hee, zal ik een tattoo laten zetten in dat rokerige hol op de hoek?"


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-02-2002 22:14 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

Tattoos heerchen !!!!!!

Ik heb "The eye of Huros" boven mijn rechter borst laten zetten. tis een kleintje, maar toch !!

Alleen is het wel zo duur.


Wiegen Meister !


Black_Ome
Usericon van Black_Ome
Posted 10-02-2002 22:21 by Black_Ome Profiel van Black_Ome

Ik sluit mij aan bij natascha...

'k heb zelf enekel jaren gedaan eer ik uiteindelijk overging tot de uiteindelijke daad (grin)
'k wist wel wat ik wilde ongeveer maar kon 't nergens vinde dus ff laten uittekenen voordat ik hem liet zette (voelt wel goed te weten dat er niet honderden met dezelfde tattoo rondlopen.. is dom naar mij mening)

'k vind de meeste voorgetekende tattoos wat passé of ronduit lelijk...
Ge moet echt weten wat ge zelf wilt.. (gewoon individueel wezen denk' zo..)


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 10-02-2002 22:27 by Natascha Profiel van Nataschahttp://www.studiomystica.nl

hey Paulien, ik ken wel iemand die je bij zo'n stijl zou kunnen helpen! Een maat van me heeft m'n bank vol getekend met zo'n figuren!

Ik vind het trouwens wel heel erg cool van de meesten te horen dat ze er wel een tijd over nagedacht hebben!


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-02-2002 22:48 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

het grootste nadeel is dak waarschijnlijk toch niet op iets 'moois' uitkom... ik heb geen idee waar ik moet zoeken naar voorbeelden enzo en als die er al zijn zijn die van tattoos van anderen en dat is nie de bedoeling... toch maar es wat artwork van cd's gaan bekijken (geen logo's en namen uiteraard)


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-02-2002 23:56 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Tattoos...

Tjsa...

Ik vind sommige erg mooi, andere weer lelijk uiteraard.. Heb zelf geen behoeft een tattoo te nemen, in ieder geval niet nu.. Er zijn ontwerpen die ik ontzettend gaaf vind, maar om er mijn hele leven mee rond te lopen is weer iets anders. Misschien dat ik er ooit anders over ga denken, maar voorlopig zet ik niets.. (ben zowiezo niet zo into uiterlijk eigenlijk denk ik.. zal wel een van de zeer weinigen zijn die EN nog nooit zijn haar heeft geverf, zelfs niet gekleurspoeld, geen tattoo's , geen piercings.. )

Maar als andere mensen tattoos hebben vind ik dat best, soms mooi soms lelijk dus. Wat ik niet mooi vind is tattoos met veel kleur,, of tattoos op handen en/of gezicht,.. Vooral gezicht vind ik bizar.. hierdoor kunnen mensen NOOIT meer zien hoe je er echt uitziet.. een man bij mij uit de buurt heeft hele lichaam en dus ook gezicht onder tattoos en piercings.. (sommigen zullen hem wel (her)kennen, is meerdere malen op tv geweest en staat op van die Amsteramse toeristenanzichtkaarten) .. zijn enige spijt was dat zijn kinderen nooit meer zijn 'ware gezicht' konden zien.. zit wat in denk ik..

Verder vind ik het zeer jammer dat veel mensen nogal impulsief met tattoos omgaan.. ze willen vaak niet een paar maanden wachten voor een goede tatooeeerder, en gaan dan naar de eerste die plaats heeft, zonder uit te zoeken of deze een beetje goed is, dan komt het feit dat velen daar maar in die boeken gaan zitten neuzen tot ze een mooi design hebben gevonden.. ... misschien dat ze er hun hele leven blij mee zijn..

Ook vind ik sommige dingen afgezaagt worden.. zoals mensen die maar even een chinees tekentje van hun naam op de enkel laten zetten, zonder ook maar enige band of weten van China te hebben, maar het gewoon wel 'gaaf' vinden.. weird.. maar eigen keus uiteraard..

Dat tattoos trendy schijnen te worden vind ik jammer... ook mensen die nog erg jong zijn , 16 ofzo, kunnen vind ik beter wachten tot ze zichzelf beter kennen...

maar als IK ooit iets zou laten zetten, dan zou het OF iets zijn wat heel erg bij mij/mijnpersoonlijkheid past, OF iets wat mij zo erg raakt dat ik ook wel wil. Dan het liefst iets wat ik zelf heb ontworpen, of een goede vriend(in), zodat je ook niet krijgt (in tegenstelling tot de catalogie-tatoos) dat half NL ermee loopt..

Nog een paar tattoos die ik NOOIT zou nemen:

- Naam van een vrouw
- Een bandnaam
- Een bandlogo

Die laatste 2 misschien bij hoge uitzondering, als het een band betreft die al jaren niet meer bestaat en er dus niets meer verandert aan hoe je tegen de band aankijkt (behalve als je zelf verandert.. maar goed) ..

Stel je toch eens voor.. je laat op je 16 een Cradle logo zetten en je muzieksmaak verandert weer...

anyway.. genoeg tijd volgeluld...
damn... hailz


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 11-02-2002 0:26 by Natascha Profiel van Nataschahttp://www.studiomystica.nl

hehe, een ex van me heeft een combi van 4 metallica hoezen op z'n rug, lelijk! (vind ik).

Bedoel je Dicky Dick met die gast die vol zit? Is echt een hele lieve man hoor! Heeft Bert en Ernie op de binnenkant van de duimen en daarmee deed hij verhaaltjes vertellen aan z'n kids, kei grappig.
Overal piercings (ik geloof 30 in z'n lul dat 'ie zei, waar laat ie ze toch?) en als hij praat klingelt ie aan alle kanten, haha.
Die man is overigens ook helemaal weg vant leger terwijl hij er niet in gezeten heeft; heeft een legerjeep en loopt altijd in een legerpakkie, cute... (bedoel je die)
Wat ik wel het rare vind van die man is dat hij best wel verlegen is, misschien dat ie zich daarom verstopt achter die tattoos...

Piercings heb ik geen, heb er wel lang 2 gewild; 1 in m'n wenkbrauw, een klein ringetje. En een puntje onder m'n lip maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.

Wat ik zo jammer vind van tattoos is dat ze zo lichter worden... Heb de mijne pas bij laten kleuren. Wilde eerst alleen maar door Bart van Dijk getatoeeerd worden, die man was echt steengoed maar helaas dood...
Maar goed, ben naar Dragon Tattoos gegaan en die hebben de mijne voor me gefixt, gelukkig want omdat ik 'm dus in m'n oor heb (waar m'n haar altijd overheen hangt) en die huid erg dun is, was de inkt onder de huid gaan vloeien waardoor het op een dolfijntje begon te lijken wat dus niet de bedoeling was. Bij Dragon hebben ze het gelukkig wat kunnen aanpassen en nu istie wel weer goed...
Als ik vantevoren had geweten dat het zou gaan vloeien had ik het niet gedaan, maar ik ben er erg blij mee; hij is van mij en gelukkig weer mooi en goed te verbergen.
(en een originele plaats, toch?)


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen