IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoos Vorige pagina | Volgende pagina
G.
Usericon van G.
Posted 06-07-2002 1:13 by G. Profiel van G.

quote:
Op 6 juli 2002 0:51 schreef Vampire_girl het volgende:
Wat ga je erop zetten dan?


tja dat is DE vraag...als ik dat wist ging ik hem meteen laten zetten


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 19:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Uit vorige topic:


--------------------------------------------------------------------------------
Op 4 december 2005 19:31 schreef High Voltage het volgende:
Daarom, daarnaast uit ik met m'n tattoo's ook m'n muzieksmaak, en niet iedereen kan dat waarderen (zo wilt m'n vrouw wel eens in de zomer naar lowlands, maar dan weiger ik dus iets mouwloos aan te trekken )
--------------------------------------------------------------------------------

Haha mijn wijffie heeft meer tattoo's dan mij en ze heeft een piercing, maar dat is een simpele neuspiercing ...

Zit nu wel te denken aan een mooie nieuwe tattoo voor mijn rug ... moet iets worden waar de belangrijke dingen in mijn leven in verwerkt moeten worden


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 04-12-2005 19:36 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

Dan gooi ik deze ook maar hier:

quote:
Op 4 december 2005 19:34 schreef Jenje het volgende:
Haha mijn wijffie heeft meer tattoo's dan mij en ze heeft een piercing, maar dat is een simpele neuspiercing ...

Hehe, die van mij heeft geen van beiden. Ze houdt niet zo van naalden
quote:

Zit nu wel te denken aan een mooie nieuwe tattoo voor mijn rug ... moet iets worden waar de belangrijke dingen in mijn leven in verwerkt moeten worden

Gaaf! Laatst heeft een maat van mij een enorme boom op z'n rug laten zetten met allemaal kleine "objecten" die hij belangrijk vind/vond


heavy metal is the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 19:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmmm ik heb dus een grote oude boom op mijn bovenarm staan ....



[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-12-2005 19:40]


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 04-12-2005 19:40 by Sindel Profiel van Sindel

quote:
Op 4 december 2005 19:39 schreef Jenje het volgende:
Hmmm ik heb dus een grote oude boom op mijn bovenarm staan ....




Very nice!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 19:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Thanx


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 04-12-2005 19:42 by Sindel Profiel van Sindel

Ik heb zelf 2 tribal vlinders, een op mijn rug en een op mijn heup/zijkant, allebei zelf ontworpen, dus wel uniek en dat is leuk!!!


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 04-12-2005 19:43 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

Ziet er gaaf uit! Hoewel ik zelf niet zo'n fan ben van ingekleurde tattoo's (nu is dit natuurlijk miniem gekleurt).

Ik heb zelf een aantal plaatjes van artwork van bands op m'n armen staan (zoek op: Vortex - Open The Gate) en nog wat dingen die belangrijk voor mij zijn (de initialen van m'n moeder (ja lach maar hehe) in een logo verwerkt en zulk soort dingen ). Eens kijken of ik van de buurman een scanner kan lenen!


heavy metal is the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 19:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Er zat hier ooit een tattoeerder op ZM, die mij ooit nog eens gemaild had ... hem maar eens terugmailen, heb iemand nodig die van mijn ideeen een ontwerp kan maken ...


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 04-12-2005 19:43 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 4 december 2005 19:42 schreef Sindel het volgende:
Ik heb zelf 2 tribal vlinders, een op mijn rug en een op mijn heup/zijkant, allebei zelf ontworpen, dus wel uniek en dat is leuk!!!

Ja..dat vind ik dus helemaal niets, tribals. (sorry ) Naar mijn mening is dat gewoon een rage van de afgelopen 5 (?) jaar.


heavy metal is the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 19:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 december 2005 19:43 schreef High Voltage het volgende:
Ziet er gaaf uit! Hoewel ik zelf niet zo'n fan ben van ingekleurde tattoo's (nu is dit natuurlijk miniem gekleurt).

Ik heb zelf een aantal plaatjes van artwork van bands op m'n armen staan (zoek op: Vortex - Open The Gate) en nog wat dingen die belangrijk voor mij zijn (de initialen van m'n moeder (ja lach maar hehe) in een logo verwerkt en zulk soort dingen ). Eens kijken of ik van de buurman een scanner kan lenen!
? die van mij bevat naast wat schaduwwerk geen kleuring ....



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-12-2005 19:44 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

The Old Dead Tree!

Gave tattoo kerel.

Ik wou ooit een tattoo op m'n enkel of schouder laten zetten, samen met m'n broer. Hij zou een design maken.. 'broer' en 'vriend' in het Gaelic. Maar nooit van gekomen, helaas.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Sindel
Usericon van Sindel
Posted 04-12-2005 19:45 by Sindel Profiel van Sindel

quote:
Op 4 december 2005 19:43 schreef High Voltage het volgende:
Ja..dat vind ik dus helemaal niets, tribals. (sorry ) Naar mijn mening is dat gewoon een rage van de afgelopen 5 (?) jaar.


Heb je wel gelijk in, moet wel zeggen dat het een apart soort tribal is,omdat het zelf is getekend, dus hij is niet echt standaard zeg maar!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 19:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Sappie heeft ook tattoo's

Iets van "links" en "rechts" geloof ik ...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-12-2005 9:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ik zag dit weekend een plaatje wat ik altijd al ongeveer in gedachten had, waar de rest van tattoo idee mooi bij zou passen. Ik had me erbij neergelegd dat ik het bij 1 tattoo zou laten. Maar ik voelde al dat inkt weer stromen, en roepen om meer. Gvd dat was een heerschend plaatje, en dan de rest erbij
Ik ga er toch weer eens serieus over nadenken om mijn bovenrug helemaal vol te laten zetten.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-12-2005 12:28 by bazzio Profiel van bazzio

Gaaf! maar wel duur.


Bazzio Attacks!!!


oscura
Usericon van oscura
Posted 05-12-2005 12:32 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 5 december 2005 9:04 schreef zillah-morte het volgende:
Ik zag dit weekend een plaatje wat ik altijd al ongeveer in gedachten had, waar de rest van tattoo idee mooi bij zou passen. Ik had me erbij neergelegd dat ik het bij 1 tattoo zou laten. Maar ik voelde al dat inkt weer stromen, en roepen om meer. Gvd dat was een heerschend plaatje, en dan de rest erbij
Ik ga er toch weer eens serieus over nadenken om mijn bovenrug helemaal vol te laten zetten.


gaaf!!! heb ik je gisteren geïnspireerd?


carcasstrid


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-12-2005 12:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 december 2005 12:32 schreef oscura het volgende:
gaaf!!! heb ik je gisteren geïnspireerd?

Nee, ik had al lang een idee. Maar zag een hoes van Iron maiden, nou ja een gedeelte ervan, en dat was wat ik zocht, en toen werd het helemaal weer aangewakkerd.
Er zit nog een heel idee aanvast, zodat het iets persoonlijks zou worden.
Echt een horrortattoo

@ Bazzio. Idd wel duur. Een maat van kan hem zetten. Die wordt ook al erg goed. Dus ik ga zijn laatste werk eens checken.
Maar of ik nog meer neem weet ik niet. Het is een erg grote, dus erg veel au


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 05-12-2005 13:16 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 5 december 2005 12:40 schreef zillah-morte het volgende:

Maar of ik nog meer neem weet ik niet. Het is een erg grote, dus erg veel au


hehe, hoeveel uurtjes in trance? Scheelt dat de rug niet zo gevoelig is.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-12-2005 13:18 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 december 2005 13:16 schreef Brujo het volgende:
hehe, hoeveel uurtjes in trance? Scheelt dat de rug niet zo gevoelig is.


Ik heb een redelijk grote op mijn onderrug, maar hoezo niet gevoelig??
Eggg wel.
Bovenrug lijkt me wel minder au. Maar die op mijn onderrug nam toch iets van 9 uut in beslag.
Die ik heeeeeel misschien op mijn bovenrug wil hebben zal wel meer in beslag nemen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 05-12-2005 13:20 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

uuuhn!

ik ga hopelijk in februari onder de naald....











mag ook wle weer eens...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


oscura
Usericon van oscura
Posted 05-12-2005 13:20 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 5 december 2005 13:16 schreef Brujo het volgende:
hehe, hoeveel uurtjes in trance? Scheelt dat de rug niet zo gevoelig is.


rug is wel gevoelig, vooral als ze lekker over je ruggegraat gaan krassen.. hehe.. maar onderrug vond ik wel gevoeliger dan bovenrug idd.


carcasstrid


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 05-12-2005 13:21 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 5 december 2005 13:18 schreef zillah-morte het volgende:
Ik heb een redelijk grote op mijn onderrug, maar hoezo niet gevoelig??
Eggg wel.
Bovenrug lijkt me wel minder au. Maar die op mijn onderrug nam toch iets van 9 uut in beslag.
Die ik heeeeeel misschien op mijn bovenrug wil hebben zal wel meer in beslag nemen.


9 uur zitten! Teringg.. ik vond 4 uur al tergend lang!
Kom dan helemaal 'high' naar buiten dwarrelen.
Dan gaan ze toch wel in fases doen?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-12-2005 13:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 december 2005 13:21 schreef Brujo het volgende:
9 uur zitten! Teringg.. ik vond 4 uur al tergend lang!
Kom dan helemaal 'high' naar buiten dwarrelen.
Dan gaan ze toch wel in fases doen?

Ja in 3 keer.
maar ik was de grote zeur
Au au, even wachten hoor. Naar buiten, bijna flauwvallen, weer naar binnen, en dan steeds au au roepen
2e keer ging al beter. Minder au au.
3e keer had ik niet eens meer de neiging om flauw te vallen. Ik was rustiger, ebn voelde me beter. Jeetje dat maakt wel uit hoor.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 05-12-2005 13:29 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 5 december 2005 13:24 schreef zillah-morte het volgende:
Ja in 3 keer.
maar ik was de grote zeur
Au au, even wachten hoor. Naar buiten, bijna flauwvallen, weer naar binnen, en dan steeds au au roepen
2e keer ging al beter. Minder au au.
3e keer had ik niet eens meer de neiging om flauw te vallen. Ik was rustiger, ebn voelde me beter. Jeetje dat maakt wel uit hoor.


Ja, het is wel belangrijk om goed te ontbijten en uitgerust te zijn, dat maakt heel veel uit idd.
Over gevoeligheid: mij is altijd vertelt dat alleen de knieholten oksel, kruis en nek gevoelig zijn. Kreeg de laatste keer echt een spasme toen die naald in m'n oksel begon te hameren. *wapper*


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen