IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoos Vorige pagina | Volgende pagina
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-02-2002 0:36 by linknl Profiel van linknl

Tats zijn wel cool zolang het geen namen of hartjes zijn.

in het gezicht of nek vindt ik ook niet echt mooi.
Ik heb er zelf 2








[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 11-02-2002 20:11]


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 11-02-2002 0:40 by Natascha Profiel van Nataschahttp://www.studiomystica.nl

ook een beetje dicht gelopen of zie ik het niet goed?


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-02-2002 0:41 by linknl Profiel van linknl

dat zie je niet goed
ze zijn nog strak en al een jaartje of 7 oud


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-02-2002 0:49 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 11 februari 2002 0:26 schreef Natascha het volgende:
hehe, een ex van me heeft een combi van 4 metallica hoezen op z'n rug, lelijk! (vind ik).

Bedoel je Dicky Dick met die gast die vol zit? Is echt een hele lieve man hoor! Heeft Bert en Ernie op de binnenkant van de duimen en daarmee deed hij verhaaltjes vertellen aan z'n kids, kei grappig.
Overal piercings (ik geloof 30 in z'n lul dat 'ie zei, waar laat ie ze toch?) en als hij praat klingelt ie aan alle kanten, haha.
Die man is overigens ook helemaal weg vant leger terwijl hij er niet in gezeten heeft; heeft een legerjeep en loopt altijd in een legerpakkie, cute... (bedoel je die)
Wat ik wel het rare vind van die man is dat hij best wel verlegen is, misschien dat ie zich daarom verstopt achter die tattoos...

Piercings heb ik geen, heb er wel lang 2 gewild; 1 in m'n wenkbrauw, een klein ringetje. En een puntje onder m'n lip maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.

Wat ik zo jammer vind van tattoos is dat ze zo lichter worden... Heb de mijne pas bij laten kleuren. Wilde eerst alleen maar door Bart van Dijk getatoeeerd worden, die man was echt steengoed maar helaas dood...
Maar goed, ben naar Dragon Tattoos gegaan en die hebben de mijne voor me gefixt, gelukkig want omdat ik 'm dus in m'n oor heb (waar m'n haar altijd overheen hangt) en die huid erg dun is, was de inkt onder de huid gaan vloeien waardoor het op een dolfijntje begon te lijken wat dus niet de bedoeling was. Bij Dragon hebben ze het gelukkig wat kunnen aanpassen en nu istie wel weer goed...
Als ik vantevoren had geweten dat het zou gaan vloeien had ik het niet gedaan, maar ik ben er erg blij mee; hij is van mij en gelukkig weer mooi en goed te verbergen.
(en een originele plaats, toch?)


DICKY DICK ja.. zo heet die gast.. INderdaad aardige vent.. Een van zijn kinderen was ooit op open dag met hem op school waar ik toen zat, hij krijgt veel ogen uiteraard, maar in het dorp waar hij woont kent iedereen hem dus kijken ze ook niet raar op als hij over straat of in winkels komt.

Je tattoo.. Oor is origineel ja..

Een meid die ik ken heeft op haar rug een enorme tribal, erg lelijk vind ik .. hij is erg lomp, de lijen zijn ongeveer 1 cm dik, .. Dom is vooral dat ze er erg veel aan heeft gekrabt vlak na zetten.. Hij heeft op een paar plekken uitlopen nou.. jammer. .



Natascha
Usericon van Natascha
Posted 11-02-2002 0:57 by Natascha Profiel van Nataschahttp://www.studiomystica.nl

is bij te werken hoor!
Vind ik ook lelijk ja, vant die grote dikke vlakken. MAAR als je een tattoo hebt en je bent slank zijn dunne lijnen uiteraard het mooist maar als je flink wat breed bent ist groter toch vaak passender...


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 11-02-2002 1:16 by Paulien.broeren Profiel van Paulien.broeren

[quote]Op 10 februari 2002 22:27 schreef Natascha het volgende:
hey Paulien, ik ken wel iemand die je bij zo'n stijl zou kunnen helpen! Een maat van me heeft m'n bank vol getekend met zo'n figuren!

Oh, kicken! Nou teken ik zelf ook wel, maar dat is niet tatoe-eerbaar. Ik zit nog te dubben tussen tribal en mens-achtigen...


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 11-02-2002 12:06 by Natascha Profiel van Nataschahttp://www.studiomystica.nl

kun je ok combineren


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 11-02-2002 12:25 by SilentSinner Profiel van SilentSinner

idd kheb op mn rug een tribal met een vrouwlijk figuur. kheb wel foto online alleen ehm ben nie thuis dus kan ehm nie vinden hehe. zal later wel laten zien. en euh ja ik ga vanaaf mn tweede tat laten zetten
ben lid van www.bmezine.com so yeah..heb een bod mod fetish


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-02-2002 12:29 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 10 februari 2002 22:07 schreef Natascha het volgende:
hehe, firefox is een bejaard vel als hij een tattoo laat zetten
Die verlepte lichamen met tattoos...
dat vind ik dus echt goor, die gasten die van pols tot enkels vol zitten! en dan ouder worden en verleppen en verzakken enzo, BAH!!!

ja haha was maar bij wijze van spreken, alleen moet ik nog eens goed afvragen voor mezelf wat ik nu precies wil ,voor ontwerp, ik denk dat ik het zelf ga ontwerpen, aangezien ik niet een tweede wil tegenkomen, sja en dan eerst idd een tijdje bewaren en af en toe eens naar kijken, sja teveel tattoo's vind ik sowieso niet mooi, tis juist dat contrast tatoo en huis, wat t zo mooi maakt vind ik, zeker als t nog symetrisch is ook, maar das net wat je mooi vind natuurlijk. Ik vraag me wel af hoe fijn (nauwkeurig) kan een tattoo eigenlijk zijn ?, want ik neem aan als je een te dunne lijn neemt dat die dan na wat jaartjes verbleekt en maakt t eigenlijk uit, wat voor huid, je hebt ? (ik heb bv een dunne supergevoelige huid) naja lots of questions misschien moet ik maar eens een boekwerkje gaan halen bij de bieb, ik heb de vervelende eigenschap dat ik alles wil weten van het geen ik koop/aanschaf/doe *grin*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 11-02-2002 12:30 by Natascha Profiel van Nataschahttp://www.studiomystica.nl

dan hoop ik voor jou dat je geen carnaval aant vieren bent want ik ken nog geeneen tattoo boy die ze zet op een dronken lijf, hehe lekker veel bloed!!!!!!!!


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 11-02-2002 12:36 by Natascha Profiel van Nataschahttp://www.studiomystica.nl

Firefox:
Je hebt verschillende fine line tattoo shops.
Kleuren worden altijd lichter.
Dikke huid is het lastigste, moet je flink hard douwen en dan nog kan je huid de inkt uittuffen (heb ik 1 keer gezien, veel bloed en inkt en heel veel werk, en heel veel spierkracht van beide kanten)
Naald gaat gem. 1,5 mm in je huid en dat dan heel erg vaak haha
Bij een hele dunne huid - zoals ik in m'n oor - heb je meer risico dat de inkt onder de huid gaat vloeien.
Verder moet je bij kleuren ook nog wel eens uitkijken want ik heb verschillende keren gezien dat mensen een allergische reactie hadden op wit, dat komt dan weer door de samenstelling van de inkt maar die wordt uiteraard elke keer weer verbeterd en tis ook weer zo'n 6 jaar geleden dat ik in een tattoo shop werkte...


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-02-2002 12:37 by FireFox Profiel van FireFox

thnx voor de info


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-02-2002 12:53 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Tattoos vind ik erg mooi, (behalve van die 'oude' lichtblauwe tattoos).
Ik heb er zelf één op mijn linkerbovenarm, het is een keltische driehoek. Pijnlijk vond ik het niet, eigenlijk best een lekker gevoel. Het zetten heeft ongeveer een uurtje geduurd. Ondertussen is hij al 2x bijgekleurd. De eerste keer was 2 maanden na het zetten, omdat er nog witte stipjes zichtbaar waren. De tweede keer een paar jaar geleden, om het zwart weer zwart te krijgen. Jammer genoeg blijft het nooit helemaal zwart, na een tijdje word het donkergrijs/blauw.
Zelf zou ik er nog wel veel meer willen hebben, maar daar is mijn vriend geen voorstander van. Mocht ik er nog eentje bij laten zetten, dan laat ik hem bij mijn navel zetten. De afbeelding word een onderdeel van één van de kunstwerken van HR Giger.


the only pleasure is pain


accipiter
Usericon van accipiter
Posted 11-02-2002 13:05 by accipiter Profiel van accipiter

flamen doe je maar ergens anders

[Dit bericht is gemodereerd door Paul op 11-02-2002 13:06]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-02-2002 13:46 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Ik vind tattoo's geweldig, heb er zelf ook (jammer genoeg nog maar) 1. Maar binnen kort ga ik er weer 1 bij laten zetten. Ik heb een tribal achtige draak op mijn tiet, en ga een tribal vormige magere hein op mijn linker boven arm zetten. Zit ook nog te denken om een grasmaaiertje te laten zetten, ongeveer 3 cm onder mijn navel!
Ik vind tattoos met kleur lelijk, ze verkleuren snel en omdat je niet veel soorten kleur hebt vind ik het gewoon lelijk. Ik ben erg fan van die geschetste tatoos zoals van die indiaanen hoofden ect.
Ik vind een tattoo mooier als een piercing omdat je je eigen invulling kan geven.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-02-2002 13:54 by FireFox Profiel van FireFox

klinkt zo funny (de kleuter komt weer in me boven i guess )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 11-02-2002 13:58 by Natascha Profiel van Nataschahttp://www.studiomystica.nl

Hey Vamipre Girl, als je ooit eens zwanger wilt worden moet je wel ff denken dat je buik dan een 'opgeblazen ballon' wordt en als daar toevallig net een tattoo staat is het niet zeker of die wel weer mooi terugtrekt...


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-02-2002 14:00 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Dat weet toch iedereen!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-02-2002 14:01 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 11 februari 2002 13:58 schreef Natascha het volgende:
Hey Vamipre Girl, als je ooit eens zwanger wilt worden moet je wel ff denken dat je buik dan een 'opgeblazen ballon' wordt en als daar toevallig net een tattoo staat is het niet zeker of die wel weer mooi terugtrekt...


Ahum..zwanger worden??? Ik moet er niet aan denken.


the only pleasure is pain


accipiter
Usericon van accipiter
Posted 11-02-2002 14:05 by accipiter Profiel van accipiter

Daar kan ik je slechts om bewonderen meid! Veestallen hebben we genoeg in dit land.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 11-02-2002 14:08 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

Ik heb een spin, zown langpoot geval, op mijn buik, vrij hoog, in het midden net onder mijn borsten. Ziet er mooi uit, eenvoudig... en is symbolisch voor het overwinnen van angsten door ze te accepteren. Ik ben namelijk behoorlijk (onredelijk) bang voor spinnen.

Deed best pijn, maar niet zo dat ik er van af wilde zien.

Ik wil er nog één of twee bij. Eentje op mijn onderbeen aan de buitenkant, een mooie vorm, nog geen idee hoe en wat precies. En misschien nog één op een andere nog nader te bepalen plaats.


Dead things grow from deep inside...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-02-2002 14:10 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

quote:
Op 11 februari 2002 14:05 schreef accipiter het volgende:
Daar kan ik je slechts om bewonderen meid! Veestallen hebben we genoeg in dit land.


Ach man flikker op met je veestallen. Dit ging over tattoos, weet je nog!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


accipiter
Usericon van accipiter
Posted 11-02-2002 14:10 by accipiter Profiel van accipiter

Gratis tip: op je voorhoofd "behind this awaits a vast emptiness".


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-02-2002 14:11 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 11 februari 2002 14:05 schreef accipiter het volgende:
Daar kan ik je slechts om bewonderen meid! Veestallen hebben we genoeg in dit land.

Kneuzen ook dus rot ff lekker op.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-02-2002 14:14 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 11 februari 2002 14:05 schreef accipiter het volgende:
Daar kan ik je slechts om bewonderen meid! Veestallen hebben we genoeg in dit land.


.


the only pleasure is pain


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen