IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoos Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-12-2005 19:18 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 december 2005 19:16 schreef Jenje het volgende:
Ah ok, is idd zo ook wel wat

Ik heb ze liever niet onder mijn shirt uit, ivm huidig en mogelijk toekomstig werk


idd, zat eerst te denken aan mn armen maar gezien ik vaak kleine shirts draag, ze waarschijnlijk toch wel zichtbaar worden als ik mn arm strek, tenzij ze helemaal op mn schouderkop zitten en klein zijn. dan maar de borst pakken


Je moeder.


Ashildr
Usericon van Ashildr
Posted 06-12-2005 19:18 by Ashildr Profiel van Ashildr

quote:
Op 6 december 2005 19:15 schreef Heiden het volgende:
Nee, ik wil juist dat de vorm van de rug word geaccentueerd. Ik vind de vorm echt perfect om het effect te krijgen wat ik in gedachten heb. En tattoo's die onder je shirtje vandaan komen geslopen om in je nek te eindigen vind ik sowieso brutaal heerschen!


Mij lijkt het echt wel n leuk idee. Zolang je de ogen maar niet rood laat kleuren ofzow. Gruwelijk fout, die kleuren..


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-12-2005 19:29 by Heiden Profiel van Heiden

Begrijpelijk, veel mensen willen dat soort dingen liever niet i.v.m. werk en dergelijke. Ik kick er juist op om dat soort, naar mijn mening, onzinnige en triviale regeltjes aan mijn laars te lappen en gewoon precies te doen wat de meeste mensen helemaal fout vinden. De boodschap die ik er trots mee uitdraag is dat al die ongeschreven regeltjes en wetten niet op deze jongen van toepassing zijn.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-12-2005 19:32 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

mwa, lijkt mij niet echt wat om bij een managementsvergadering in je strakke pak met tattoos in je nek te zitten hehe


Je moeder.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-12-2005 19:33 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 6 december 2005 19:18 schreef Ashildr het volgende:
Mij lijkt het echt wel n leuk idee. Zolang je de ogen maar niet rood laat kleuren ofzow. Gruwelijk fout, die kleuren..


Ik wil de tattoo helemaal in donkergrijze, zwarte en antraciete tinten laten uitvoeren, zoals het beeld. Kleuren zijn wat mij betreft uit den boze in een tattoo zoals dit.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-12-2005 19:41 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 6 december 2005 19:32 schreef karnivoor het volgende:
mwa, lijkt mij niet echt wat om bij een managementsvergadering in je strakke pak met tattoos in je nek te zitten hehe


Ik ben sowieso niet het managerstype, integendeel. Ik heb altijd een diepe afkeer gehad van mensen die een verlengstuk van het systeem willen zijn. Mijn geweten zou me geen rust meer gunnen.
Maar stel ik was het managerstype, dan zou ik het nog gewoon doen, ik lig echt geen minuut wakker van dat soort "dilemma's". Je neemt me maar zoals ik ben, anders moet je gewoon uit mijn buurt blijven.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2005 19:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja, dat is jouw instelling en je goed recht, mot je kei-eiges weten.

Ik hoop nog eens een baan te vinden waar je flink verdient en geen reet uitvoert, en dan kun je gewoonweg niet met een duivelshoofd in je nek aan komen kakken ...


de laar
Usericon van de laar
Posted 06-12-2005 19:52 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 6 december 2005 19:48 schreef Jenje het volgende:

Ik hoop nog eens een baan te vinden waar je flink verdient en geen reet uitvoert, en dan kun je gewoonweg niet met een duivelshoofd in je nek aan komen kakken ...

Zo'n baan wil ik ook.
Het ziet er alleen naar uit dat dat zonder tatoages ook niet gaat lukken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2005 19:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 december 2005 19:52 schreef de laar het volgende:
Zo'n baan wil ik ook.
Het ziet er alleen naar uit dat dat zonder tatoages ook niet gaat lukken.
Ach, zonder doel heeft je leven geen zin ...

Ben nu al UZK-ambtenaar ...


de laar
Usericon van de laar
Posted 06-12-2005 19:56 by de laar Profiel van de laar

O, dan ben je al een eind op weg.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2005 19:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Juust ...

Ben al kantoortjes aan testen waar ik het minst opval en meest kan lanterfanten.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 06-12-2005 19:58 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 6 december 2005 19:57 schreef Jenje het volgende:
Juust ...

Ben al kantoortjes aan testen waar ik het minst opval en meest kan lanterfanten.
Heersch


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2005 20:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar eerst op mijn rug een tattoo erbij ...
Wil een soort "gat" in mijn rug waardoor je mijn ruggegraat en ribben en hart kunt zien, de randen van het gat lekker bloederig en bij die randen zit net onder het vleesch van de huid rest van een muur. En dan wil ik er nog wat kleine subtiele verwijzingen naar een aantal zaken in verstoppen die voor mij belangrijk zijn.


NEE SNAACK GEEN DILDO!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-12-2005 20:09 by mental Profiel van mental

Hehe, mijn eerstvolgende wordt een cover up.Nog steeds ja, nog even geen cash daarvoor.Dan daarna het logo van SPARTA, en dan mijn rug afmaken waar nu de hangman van INHUME opstaat.


Fuck the world and fuck you


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 06-12-2005 20:20 by metalmook Profiel van metalmook

tijdje terug een tatoeage van het windir logo laten zetten:
(foto is gemaakt net nadat ie gezet was, vandaar ook de kleurverschillen)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2005 20:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

wilde Hamer dat ook niet???


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-12-2005 20:22 by mental Profiel van mental

Zei HUB niet laatst dat ie een hoop mensen kende met dat logo ?


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2005 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Idd weinig origineel, maar dat is zijn pakkie an

Sparta logo dan ....


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 06-12-2005 20:23 by metalmook Profiel van metalmook

Hij kent iig 1 persoon met dat logo


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-12-2005 20:30 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 6 december 2005 19:33 schreef Heiden het volgende:
Ik wil de tattoo helemaal in donkergrijze, zwarte en antraciete tinten laten uitvoeren, zoals het beeld. Kleuren zijn wat mij betreft uit den boze in een tattoo zoals dit.


hehe..

Geinige site, met veel links: http://bokkerijders.shadowtime.net/


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 06-12-2005 20:44 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

ik hoop nog steeds iets soortgelijks te laten zetten. Zooo gaaf (al vinden veel mensen ook van niet, maar hee smaken verschillen)



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-12-2005 20:45 by mental Profiel van mental

quote:
Op 6 december 2005 20:23 schreef Jenje het volgende:
Idd weinig origineel, maar dat is zijn pakkie an

Sparta logo dan ....


Tsja....het Sparta logo is wel vet en ik kan het mis hebben maar volgfens mij zei ie dat ie re kende / en een hoop lui gezien had met dat logo. maar t is een mooi logo hoor.daar niet van.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-12-2005 20:45 by mental Profiel van mental

quote:
Op 6 december 2005 20:44 schreef skitzoid kitten het volgende:
ik hoop nog steeds iets soortgelijks te laten zetten. Zooo gaaf (al vinden veel mensen ook van niet, maar hee smaken verschillen)




Het is en blijft een lekker wijf.


Fuck the world and fuck you


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-12-2005 20:46 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 6 december 2005 20:44 schreef skitzoid kitten het volgende:
ik hoop nog steeds iets soortgelijks te laten zetten. Zooo gaaf (al vinden veel mensen ook van niet, maar hee smaken verschillen)




Mooie stijl! (klassiek japans als ik het goed heb)

Edit: och is dat die anoek joh? Die wilde iets met bloemen en liet schiffmacher een ontwerp maken. Goed geslaagd naar mijn mening.

[Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 06-12-2005 20:48]


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-12-2005 20:59 by Heiden Profiel van Heiden

Ik begrijp jouw invalshoek helemaal, Jenje. Ik ben gewoon een tegendraads mannetje, altijd geweest en dat zal ik ook wel altijd blijven, ik kan ook niet normaal met autoriteit omgaan, ik zal altijd wel blijven botsen met leraren, bazen, politie en andere figuren die mij willen onderwerpen. Ik kan daar gewoon niet mee overweg, en na een onbepaalde tijd zal ik die autoriteit niet meer erkennen en dat laat ik ook merken. En dan word ik gearresteerd, ontslagen, uit de klas gegooid en noem het maar op. Maar ik heb nog nooit noemenswaardige spijt gehad na zo'n aanvaring. Ik haal er zelfs het grootste deel van de zin van mijn bestaan uit. Ik zie het als een overwinning als ik een autoritair figuur uit zijn tent weet te lokken en over het randje duw, gewoon uitlachen als ze hun macht laten gelden, dan ontkracht je het overwicht en dat is meestal een gigantische psychische ros op hun ego. Het achterbakse, zieke genot om iemand van zijn persoonlijkheid en waardigheid te kunnen ontdoen en dan als een willoos instrument te gebruiken kan ik niet lang aanzien, elke cel in mijn lichaam wil dan gaan zieken. En het gebeurt niet eens echt doelbewust.

Maar het ging hier over tattoo's en niet over hoe we tegen bepaalde regels of normen aankijken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen