IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoos Vorige pagina | Volgende pagina
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-02-2002 14:33 by linknl Profiel van linknl

wow wat een mooie tattoo


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 16-02-2002 15:50 by SilentSinner Profiel van SilentSinner

dankje


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-02-2002 17:17 by linknl Profiel van linknl

Door wie en waar is ie eigenlijk gezet?
beetje credit kan geen kwaad.


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 16-02-2002 17:30 by SilentSinner Profiel van SilentSinner

getekend door een ex vriend van mij...ik gaf em mn idee en met deze design kwam ie...hier heb je meer van zn tekeningen (PRACHTIG!!)

http://mandragon.studentenweb.org/artist/Waykup

en hij werd gezet door Gekko Tattoo studios in Terneuzen (zeeuws-vlaanderen). een hele goede reputatie hebben ze


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-02-2002 17:45 by linknl Profiel van linknl

idd mooie tekeningen.

mijn tats zijn gezet door Henk toen die nog bij East Side in Enschede werkte nu heb Henk al weer een aantal jaren met succes zijn eigen studio.

http://www.snakebite.nl


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 18-02-2002 23:28 by Natascha Profiel van Nataschahttp://www.studiomystica.nl

mijne heeft Bart van Dijk gezet (R.I.P.)
en is bijgewerkt door Dragon Tattoos...


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-03-2002 22:40 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

Ik vond nog een foto van mijn tattoo.



Dead things grow from deep inside...


SOULTRIBE
Usericon van SOULTRIBE
Posted 06-03-2002 22:45 by SOULTRIBE Profiel van SOULTRIBE

tattoos zijn geweldig ik heb er zelf ook 2,de eerste was een keltische teken heel gaaf zelf getekend en de tweede is de logo van machinehead met een tribel erover heen, maar die ga ik van de zomer nog groter maken dan zit me linker bovenarm zit dan vol, tattoos zijn gewoon mooi het is een mooi versiering voor je lichaam


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2002 14:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm ik zou nooit een logo van een band doen.
Machine Head is nu complete kut muziek, zit je er mooi mee ..


Punisher
Punisher of all assholes on the internet
Usericon van Punisher
Posted 08-03-2002 14:59 by Punisher Profiel van Punisherhttp://www.startrek.nl/phpBB

je moet nooit een bandlogo of iets dergelijks laten zetten, smken veranderen(ik ken genoeg mensen die naar metal geluisterd hebben en het nu complete kutmuziek vinden) en bands veranderen ook, een t-shirt kun je zo weggooien, een tatoo niet, bovendien wil het bandlogo ook nog wel eens veranderen...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-03-2002 15:14 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 6 maart 2002 22:45 schreef SOULTRIBE het volgende:
tattoos zijn geweldig ik heb er zelf ook 2,de eerste was een keltische teken heel gaaf zelf getekend en de tweede is de logo van machinehead met een tribel erover heen, maar die ga ik van de zomer nog groter maken dan zit me linker bovenarm zit dan vol, tattoos zijn gewoon mooi het is een mooi versiering voor je lichaam


Hmm... Een logo van een band of een bandnaam zou ik niet plaatsen.. zo'n band kan veranderen (lees: is ook gebeurd bij MH) en dan zit je er dus mee.. maarja,, iedereen heeft zo zijn eigen ideeen erover natuurlijk...

quote:
Op 8 maart 2002 14:39 schreef Jenje het volgende:
Hmm ik zou nooit een logo van een band doen.
Machine Head is nu complete kut muziek, zit je er mooi mee ..


Hehehe idd.. De tijd van LET FREEDOM RING WITH A SHOTGUN BLAST, de tijd van Logan Mader EN Rob Flynn in EEN band ,,,, die tijd... is voorbij...




quote:
Op 8 maart 2002 14:59 schreef Punisher het volgende:
je moet nooit een bandlogo of iets dergelijks laten zetten, smken veranderen(ik ken genoeg mensen die naar metal geluisterd hebben en het nu complete kutmuziek vinden) en bands veranderen ook, een t-shirt kun je zo weggooien, een tatoo niet, bovendien wil het bandlogo ook nog wel eens veranderen...


Spreek voor jezelf... van MOETEN of NIET MOETEN is hier geen sprake... Sommige mensen denken nou eenmaal anders over dingen dan anderen.. Ik zou ook NOOIT een bandlogo laten zetten om de reden die jij net (min of meer) noemt, maar kan me best voorstellen dat anderen dit wel doen.. Voor iemand kan een logo doen denken aan een tijdperk bijvoorbeeld, het kan een soort metafoor zijn zeg maar.... Verder zet een een beetje nadenkend iemand zo'n tattoo voor zichzelf, en niet voor anderen.. Hij/zij zal dan bij de tattoo denken aan het beste wat zo'n band heeft gemaakt.. Ik zelf zou ermee zitten als een band hierna kut wordt, maar niet iedereen .. Er zijn ook mensen die spijt krijgen van een tribal tattoo, omdat ze tribal niet meer mooi vinden.... Ga je ze dan ook opleggen dat ze NOOIT EEN TRIBAL MOETEN ZETTEN? ..


By the way:

Het MachnineHead logo heb ik ooit eens op 1x1 meter op iemands muur gemaakt, (rood/zwart), maar dat haal je zo weer weg....


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-03-2002 15:37 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

Effe een heel stomme vraag.. Waarom kunnen ze je eigenlijk niet verdoven voor ze je een tattoo zetten? Ik lijd namelijk aan een erge vorm van schijtluisitis , maar wil toch graag een tattoo..

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 08-03-2002 15:37]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-03-2002 15:39 by FireFox Profiel van FireFox

sja das idd wel weird, maar toch wil ik wel eens weten hoeveel pijn t eigenlijk doet , dus ook weer een reden waarom ik zo'n ding wil laten zetten, tis maar huid, zou je denken dus zoveel pijn kan t nooit doen... nooit meer dan een wond toch ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 08-03-2002 15:42 by Muilkorfje Profiel van Muilkorfje

Ligt aan de plaats en hoe iemand is.
Ik heb ongeveer 1uur gezeten en was alleen maar gaar geworden door het zetten.

Gozer drukte, voor mijn gevoel, 1uur met zijn vinger tegen mijn schouder.
Deed toen geen pijn...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-03-2002 15:46 by FireFox Profiel van FireFox

maar later wel ?
----------------------------------sorry voor de slowchat ... ik ben gewoon nieuwschierig en zal t niemeer doen ----------

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-03-2002 15:47]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-03-2002 15:48 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 8 maart 2002 15:37 schreef Sharteel het volgende:
Effe een heel stomme vraag.. Waarom kunnen ze je eigenlijk niet verdoven voor ze je een tattoo zetten? Ik lijd namelijk aan een erge vorm van schijtluisitis , maar wil toch graag een tattoo..


Hmm.. ik reageer hier als leek, zonder tattoo's... maar ik denk dat je huid niet meer goed is om te tatoeeren als het verdoofd is...

Pijn verschilt volgens mij heel erg per persoon.. Niet alleen hoe kleinzierig je bent, maar gewoon ook wat voor huid je hebt (en wat voor tattoo)


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-03-2002 15:51 by FireFox Profiel van FireFox

haha ik ga denk ik lijden dan, ik bennie klein zerig, maar heb een ultra dunne huid naja moek t gewoon maar proberen *grin*

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-03-2002 16:05]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 08-03-2002 15:57 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

quote:
Op 8 maart 2002 15:51 schreef FireFox het volgende:
haha ik ga denk ik leiden dan, ik bennie kleinzerig, maar heb een ultra dunne huid naja moek t gewoon maar proberen *grin*
Sorry, kan het niet laten: jij gaat lijden ipv leiden...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-03-2002 16:05 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 8 maart 2002 15:57 schreef suzanne het volgende:
Sorry, kan het niet laten: jij gaat lijden ipv leiden...

oeps sja das idd wel n domme fout, k heb hem al verbeterd


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 08-03-2002 17:14 by Yirroth Profiel van Yirroth

Ik vind tattoos erg mooi, maar betwijfel of ik er zelf ooit een neem. (reden: een injectie vind ik al erg, dus 100 per seconde...)

Mijn broertje heeft vorig jaar een tattoo laten zetten bij Tattoo Centre Alkmaar (of zoiets) van een leeuwekop op zijn schouderblad. Aangezien dat de eerste week ingesmeerd moet worden met vaseline ofzo, kon ik mooi wraak nemen voor al het leed wat ie mij bezorgd heeft. :hele evil smile:


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 08-03-2002 19:09 by Asherah Profiel van Asherah

Jawel hoor, kan wel verdoofd worden met een soort zalf, kost zo'n 500fr extra (godverd, hoeveel euro is dat nu ook alweer?) Maar het resultaat is vaak veel minder mooi... niet scherp, en moet vaker bijgekleurd worden.


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 08-03-2002 19:47 by PsYcHo Profiel van PsYcHohttp://www.myspace.com/foryoursins

zoveel pijn doet het niet hoor ik heb zelf nu 3 tattoos een draak een tovenaar en de naam van een maatje die is overleden. maar ook ik was bang dat het pijn deed maar na een minuut ben je er aan gewend



Hersen Loos
Heb echt niks beters tedoen
Usericon van Hersen Loos
Posted 08-03-2002 20:35 by Hersen Loos Profiel van Hersen Loos


ik heb er meer versprijd over mijn lichaam


[edit] heb de url verbeterd

[Dit bericht is gemodereerd door linknl op 08-03-2002 21:51]


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-03-2002 23:36 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 8 maart 2002 20:35 schreef Hersen Loos het volgende:
*plaatje*
ik heb er meer verspreid over mijn lichaam




Wat moeten ze voorstellen?



the only pleasure is pain


G.
Usericon van G.
Posted 09-03-2002 1:42 by G. Profiel van G.

erg mooi hoor SilentSinner!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen