IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoos Vorige pagina | Volgende pagina
BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 04-04-2006 14:52 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

quote:
Op 6 december 2005 14:18 schreef BlackSun het volgende:
ik heb een kleine tattoo bij mn lies/onderbuik. een tribal (zwart natuurlijk) en er "overheen" een paarse roos met groene blaadjes (jawel!). ik had ergens een foto maar kan hem zo gauw niet meer vinden. zodra ik hem gevonden heb, post ik hem wel.



goed, hier issie dan.
helaas is het niet een echt duidelijke foto qua kleuren, maar goed...

3 jaartjes oud. ik wil de kleuren wat laten bijwerken, ze zijn alweer vaal geworden.







in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-04-2006 14:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 april 2006 14:51 schreef Jenje het volgende:
Hmm dat zijn geen dingen waar ik naar kijk ...

Ben er meestal zo heen gegaan, moest ik effe uurtje wachten en dan was ik aande beurt./

Was meer een vraag, voor erbij, geen criteria.
Wim had eerder een lange wachttijd. Weken.
Ik zie nog wel even. Misschien eens gaan kijken.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 04-04-2006 15:24 by killerbarbie Profiel van killerbarbie

Das het kloterige van tattoo mannetjes die met afspraken werken (vind ik). Dat beenstuk van mij moet 20 april afgemaakt worden, ik had op 17 februari al meteen de vervolgafspraak gemaakt....zo lang was de lijst dus....

Maar normaal ga ik naar Tattoo Jan in Breda en laat ik mijn tattoos door Ralph zetten


You suck and that's sad


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-04-2006 15:29 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 4 april 2006 15:24 schreef killerbarbie het volgende:
Das het kloterige van tattoo mannetjes die met afspraken werken (vind ik). Dat beenstuk van mij moet 20 april afgemaakt worden, ik had op 17 februari al meteen de vervolgafspraak gemaakt....zo lang was de lijst dus....

Maar normaal ga ik naar Tattoo Jan in Breda en laat ik mijn tattoos door Ralph zetten

er is vast wel een zwerver te vinden die geen wachtlijst hanteert. Kwaliteit brengt nu eenmaal wat met zich mee, als je dat er niet voor over hebt waarom zou je dan een tatt nemen?


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 04-04-2006 15:31 by killerbarbie Profiel van killerbarbie

Ik zeg niet dat ik het erg vindt als er een wachtlijst is

Ik zeg alleen dat ik het persoonlijk minder fijn vind.....das een mening....


You suck and that's sad


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-04-2006 15:31 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 april 2006 15:29 schreef ghoulliette het volgende:
er is vast wel een zwerver te vinden die geen wachtlijst hanteert. Kwaliteit brengt nu eenmaal wat met zich mee, als je dat er niet voor over hebt waarom zou je dan een tatt nemen?

Ja klopt hoor, alleen ik wil hem nog voor de zomer laten zetten, ivm de zon etc. Je moet er in het begin erg mee oppassen.
En hij komt op mijn bovenrug, dus dat is wel een plek wat de zon in zou willen.
Dus wil liever niet te lang wachten.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 04-04-2006 15:32 by killerbarbie Profiel van killerbarbie

Er zijn heel veel goede shops te vinden hoor, waar ze geen wachtlijsten hebben. Gewoon en kwestie van goed zoeken en overal even binnenlopen om te kijken wat voor mensen het zijn en om te kijken wat voor werk ze leveren. Succes


You suck and that's sad


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-04-2006 15:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Heb een paar opties. Ga die even bij langs denk ik, en vraag meningen van mensen in mijn omgeving...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 04-04-2006 15:38 by killerbarbie Profiel van killerbarbie

Als ik je een advies mag geven, ga niet af op meningen van andere mensen.
Ik heb een vriend en die heeft een tattoo late zetten bij een shop omdat iemand anders zei dattie echt goed en vooral goedkoop was, en nu zittie te kijken met een ding wat nergens op lijkt en wat niet meer fatsoenlijk bijgewerkt kan worden.....
Vertrouw op jezelf als jij een goed gevoel hebt bij een shop dan zegt dat meestal genoeg.....


You suck and that's sad


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-04-2006 15:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 april 2006 15:38 schreef killerbarbie het volgende:
Als ik je een advies mag geven, ga niet af op meningen van andere mensen.
Ik heb een vriend en die heeft een tattoo late zetten bij een shop omdat iemand anders zei dattie echt goed en vooral goedkoop was, en nu zittie te kijken met een ding wat nergens op lijkt en wat niet meer fatsoenlijk bijgewerkt kan worden.....
Vertrouw op jezelf als jij een goed gevoel hebt bij een shop dan zegt dat meestal genoeg.....

Ja ik weet wel een beetje van hoe en wat. Komt goed


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 04-04-2006 15:46 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 4 april 2006 15:31 schreef zillah-morte het volgende:
Ja klopt hoor, alleen ik wil hem nog voor de zomer laten zetten, ivm de zon etc. Je moet er in het begin erg mee oppassen.
En hij komt op mijn bovenrug, dus dat is wel een plek wat de zon in zou willen.
Dus wil liever niet te lang wachten.


Check SkinArt in Utrecht anders ff. Ik ben altijd heel erg tevreden over wat ik bij hun heb laten doen. Vooral wat betreft nazorg zijn ze onwijs relaxed, je krijgt sowieso een potje uierzalf of wat is het mee en als je binnen 6 weken terugkomtwerken ze het (gratis) bij als er nog open stukjes zijn door bijv. vervellen e.d. Het is op afspraak maar ze hebben twee tattooeerders dus die valt meestal reuze mee.

Als je aan't shoppen bent naar een tattooeerder check ALTIJD zijn portfolio en kijk of er ook fotos tussenstaan van GEHEELDE tattoos, die geven een veel beter beeld over de kwaliteit dan tattoos die net gezet zijn. Let ook altijd goed op of de stijl van de tattooerder overkomt met de stijl van je tattoo, alhoewel dat heel logisch is


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-04-2006 15:58 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Thanks, check ik ook even. Mijn plaatje zal ook wel niet al te ingewikkeld worden, dus zullen ze het wel niet al te moeilijk mee hebben


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2006 16:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 april 2006 15:38 schreef killerbarbie het volgende:
Als ik je een advies mag geven, ga niet af op meningen van andere mensen.
Ik heb een vriend en die heeft een tattoo late zetten bij een shop omdat iemand anders zei dattie echt goed en vooral goedkoop was, en nu zittie te kijken met een ding wat nergens op lijkt en wat niet meer fatsoenlijk bijgewerkt kan worden.....
Vertrouw op jezelf als jij een goed gevoel hebt bij een shop dan zegt dat meestal genoeg.....
Klopt, goed advies. Maar aan de hand van adviezen van meerdere mensen ben ik toen BlitZz gaan checken. Relaxte gast, zat er niet mee dat ik die eerste keer voor niks kwam. Ze houden erg van hun vak, en zijn ook geinteresseerd in wat jij wilt hebben.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-04-2006 16:17 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 april 2006 16:13 schreef Jenje het volgende:
Klopt, goed advies. Maar aan de hand van adviezen van meerdere mensen ben ik toen BlitZz gaan checken. Relaxte gast, zat er niet mee dat ik die eerste keer voor niks kwam. Ze houden erg van hun vak, en zijn ook geinteresseerd in wat jij wilt hebben.

Dat laatste is ook belangrijk.
Wil graag even goed kunnen overleggen over eventuele ideen en aanpassingen, en dat soort dingen. Hij moet wel perfect worden


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2006 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kijk gewoon goed rond, gebruik gezond verstand en dan komt het wel goed.

Een goede salon laat zien waar ze voor staan en als je ergens twijfeld gewoon ergens anders heengaan ....


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-04-2006 17:01 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 april 2006 16:20 schreef Jenje het volgende:
Kijk gewoon goed rond, gebruik gezond verstand en dan komt het wel goed.

Een goede salon laat zien waar ze voor staan en als je ergens twijfeld gewoon ergens anders heengaan ....

Gezond verstand?? Ik?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2006 17:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Oh ja, je bent mod, dan moet je wel gek zijn



Sindel
Usericon van Sindel
Posted 04-04-2006 18:30 by Sindel Profiel van Sindel

Binnenkort mijn 4e tattoo laten zetten, ben nu nog met het ontwerp bezig.....


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-04-2006 18:43 by mental Profiel van mental

Ik ben BLIJ. Eindelijk de perfecte tekening gevonden die over mijn geflopte slayer tat heen kan


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2006 19:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Slayer tats verdienen om te floppen, net als alle laatste albums van ze


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-04-2006 19:25 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik heb binnenkort ook aan afspraak betreft een 2 tal tattoo's. Erg gaaf, maar ook erg duur.


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-04-2006 19:26 by mental Profiel van mental

Foei, Jenje, ga je schamen. Slayer heerst en zal altyd blijven heersen. allen slayer tats heersen dus niet


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-04-2006 19:27 by mental Profiel van mental

Rotzak, wat ga je laten zetten dan ?


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2006 19:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 april 2006 19:26 schreef mental het volgende:
Foei, Jenje, ga je schamen. Slayer heerst en zal altyd blijven heersen. allen slayer tats heersen dus niet
Slayer zuigt je moeders penis.

Pfff wil ook weer een uitbreiding, saldo ook weer een kwestie ..


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-04-2006 19:29 by mental Profiel van mental

ja, zucht, ik wil jouw cds ook nog steeds maar ook hier is geld weer het probleem, had het overgemaakt, dacht ik, maar ja, niet genoeg geld op de rekening. zal nu moeten wachten tot mei, vakantie gekd enzo, he.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen