IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Verliezen van interesse in nieuwe muziek Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 25-04-2008 15:04 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

wat nou niet kan volgen... net of jij snapt wat er muziekaal gezien werkelijk gebeurd... snotneus!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-04-2008 18:16 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik heb zoiets, waarom een nieuwe plaat kopen als je ook een klassieker kunt luisteren, die veel beter is? Klinkt misschien een beetje kortzichtig, maar ik ken geen album die een Master of Puppets, The ultra-violence of Somewhere in time kan evenaren.


Against God and Government


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-04-2008 18:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

O zat. Niet in dat genre misschien nee


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-04-2008 18:18 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ja misschien zoek ik niet goed, maar ik zet tegenwoordig 3 keer liever een oude Motorhead of Metallica plaat op, dan dat ik hedendaagse bands ga beluisteren.


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-04-2008 18:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2008 14:08 schreef kwelgeest het volgende:
Achja, als je complexere muziek niet kan volgen..
Volgens mij voel je wat voor ons aller Rotzak, je bent de laatste tijd zo op m aan het bitchen, dat het vervelend word. Zijn we niet van je gewend.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-04-2008 18:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 april 2008 18:18 schreef Rotzak het volgende:
Ja misschien zoek ik niet goed, maar ik zet tegenwoordig 3 keer liever een oude Motorhead of Metallica plaat op, dan dat ik hedendaagse bands ga beluisteren.

Niets mis mee, gewoon een kwestie van smaak. Wie weet wat je over een jaar of 10 luistert. Lekker boeiend om je daarop vast te leggen, doe je ding weet je.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-04-2008 20:08 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ik zweer het.


Suck my piss


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-04-2008 22:03 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik heb last van metaalmoeheid de laatste tijd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-04-2008 14:51 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 25 april 2008 18:16 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb zoiets, waarom een nieuwe plaat kopen als je ook een klassieker kunt luisteren, die veel beter is? Klinkt misschien een beetje kortzichtig, maar ik ken geen album die een Master of Puppets, The ultra-violence of Somewhere in time kan evenaren.
Ken er zat Gewoon een kwestie van smaak.


When your people matter, menstrual health matters


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 29-04-2008 16:42 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik merk inderdaad ook wel dat ik de laatste jaren nauwelijks nog nieuwe bands leer kennen waarvan ik echt helemaal van ondersteboven ben. Kan er ook aan liggen dat als je nog heel jong bent alles dat in een nog onbekend genre ligt heel interessant klinkt, en als je al jaren heel veel muziek in verschillende stijlen luistert er nauwelijks nog bands zijn die echt heel speciaal of bijzonder goed klinken.
Óf misschien word ik ook een ouwe lul op m'n 23e en ben veel te ouderwets om al dat nieuwe metalcore-achtige spul goed te kunnen vinden.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 29-04-2008 21:26 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 29 april 2008 16:42 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Óf misschien word ik ook een ouwe lul op m'n 23e en ben veel te ouderwets om al dat nieuwe metalcore-achtige spul goed te kunnen vinden.

Daar vind ik ook geen ruk aan.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 30-04-2008 16:09 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Een kleine variant erop is de volgende: vroegah (zo'n 17 jaar geleden) was ik helemaal gek van prog-metal, prog-fusio etc. hoe ingewikkelder de accenten en breaks, hoe toffer. Daarna ook veel Naked City, Mr Bungle, Estradasphere, etc geluisterd. Nu merk ik dat ik helemaal geen zin meer heb daarin (behalve mijn eigen nummers, ik kan geen 4/4 schrijven lijkt t wel). Ik luister alleen maar straight-forward metal, pop en whatever. Hoe catchier en poppier hoe beter!


When your people matter, menstrual health matters


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-10-2008 11:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zit eraan te denken om een fiks deel van m´n zooi de deur uit te doen. Staan hier pakweg 50 cd´s die ik regelmatig draai. Stuk of 100 die ik af en toe draai en er staan er honderden te verstoffen. Binnenkort es flink opruiming houden. Hoef denk ik dit jaar alleen de nieuwe Motorhead en de nieuwe AC/DC te kopen, rest boeit me niet genoeg om aan te schaffen..


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2008 11:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2008 16:42 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ik merk inderdaad ook wel dat ik de laatste jaren nauwelijks nog nieuwe bands leer kennen waarvan ik echt helemaal van ondersteboven ben. Kan er ook aan liggen dat als je nog heel jong bent alles dat in een nog onbekend genre ligt heel interessant klinkt, en als je al jaren heel veel muziek in verschillende stijlen luistert er nauwelijks nog bands zijn die echt heel speciaal of bijzonder goed klinken.
Óf misschien word ik ook een ouwe lul op m'n 23e en ben veel te ouderwets om al dat nieuwe metalcore-achtige spul goed te kunnen vinden.



dat metalcorespul kan mij ook gestolen worden,

das geen metal, das core


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 11:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

homo. shattered realm wel eens gehoord ? dat beukt de gemiddelde metal band tot pulp zo hard.


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2008 11:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 11:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

wel


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2008 11:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok, deze wel, ma je weet wat ik bedoel


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 11:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehe ja.


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2008 11:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeg es wat jij van recentigheden niet diggt


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 11:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ehhhh hoe bedoelt ge dat ?


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2008 12:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

yuo like everything new?


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 12:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

nein.


Fuck the world and fuck you


Temmink
Usericon van Temmink
Posted 19-10-2008 14:11 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2008 11:16 schreef varanus het volgende:
Zit eraan te denken om een fiks deel van m´n zooi de deur uit te doen. Staan hier pakweg 50 cd´s die ik regelmatig draai. Stuk of 100 die ik af en toe draai en er staan er honderden te verstoffen. Binnenkort es flink opruiming houden. Hoef denk ik dit jaar alleen de nieuwe Motorhead en de nieuwe AC/DC te kopen, rest boeit me niet genoeg om aan te schaffen..


Lijkt me alleen verstandig als je in geldnood zit ofzo, om voor een paar honderd euro nu een hoop weg te doen waar je later mogelijk spijt van krijgt...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-10-2008 14:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2008 14:11 schreef Temmink het volgende:
Lijkt me alleen verstandig als je in geldnood zit ofzo, om voor een paar honderd euro nu een hoop weg te doen waar je later mogelijk spijt van krijgt...
+1!

Heb ook een aantal schijfjes echt jaaaaren niet gedraaid en dan opeens ben je blij dat je ze nog hebt. Niet draaien om te horen waarom je ze ook alweer zo lang niet hebt gedraaid, maar draaien omdat je het stiekem nog best leuk vindt en sommige dingen gewoon wat tijd nodig hebben.

Yeah.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen