IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Apple... Vorige pagina | Volgende pagina
SoM
Usericon van SoM
Posted 02-10-2004 20:25 by SoM Wijzig reactieProfiel van SoMQuote dit bericht

Ik gebruik ze voornl. op school en heb hier nog een PowerMac staan die ik misschien ooit wel 's aan de praat kan krijgen.
Heb zelf een ipod.


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 03-10-2004 14:01 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2004 11:17 schreef Aaaarco het volgende:
later als ik groot ben!!! ga ik van die ouwetjes verzamelen....

lekker!


Prachtige dingen, hadden wij vroeger 2 van. We hebben hier ook nog een oude Tandy laptop

En we hadden ook nog een oudere dan de classic, gaaf spul allemaal


I am the 1%.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-10-2004 19:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Arrghh.. na bijna 2 maanden begin ik een beetje mijn geduld te verliezen.. wacht nog steeds op de nieuwe G5 voor op mijn werk, maar Apple levert voor geen meter.. het bedrijf waar we besteld hebben heeft inmiddels een backorder van 40 exemplaren staan (!) ..

Oorzaak? Hoogstwaarschijnlijk is het puur omdat Apple zijn targets zo ruim gehaald heeft in het derde kwartaal dat ze alles een beetje vertragen om zo in het vierde kwartaal (wat nu dus net begonnen is) ook met goede cijfers te kunnen komen..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-10-2004 19:13]


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 15-10-2004 19:07 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik heb hier op m'n kamer nog een verotte Apple staan, waar ik alleen mijn cd lijst op beheer.
Op school werk ik vrij vaak met apple computers, ik heb er mee leren werken en mij maakt het inmiddels niet meer uit of ik op een pc zit of een apple.
Maar een pc blijft toch wat handiger, .


don't mistake lack of talent for genius


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 15-10-2004 19:11 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2004 19:01 schreef Valorian het volgende:
Arrghh.. na bijna 12 maanden begin ik een beetje mijn geduld te verliezen.. wacht nog steeds op de nieuwe G5 voor op mijn werk, maar Apple levert voor geen meter.. het bedrijf waar we besteld hebben heeft inmiddels een backorder van 40 exemplaren staan (!) ..

Oorzaak? Hoogstwaarschijnlijk is het puur omdat Apple zijn targets zo ruim gehaald heeft in het derde kwartaal dat ze alles een beetje vertragen om zo in het vierde kwartaal (wat nu dus net begonnen is) ook met goede cijfers te kunnen komen..


12...maanden ik bewonder je geduld,...ik heb geen verstand van Apples maar naar 12 maanden is de "G5" dan nog niet verouderd


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-10-2004 19:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2004 19:11 schreef stookvogel het volgende:
12...maanden ik bewonder je geduld,...ik heb geen verstand van Apples maar naar 12 maanden is de "G5" dan nog niet verouderd



Oops ! Ik bedoel 2 maanden.. lol .. 12 maanden geleden was er nog geen G5 geloof ik ...



stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 15-10-2004 19:34 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Dat scheeld nog al....maar blijft te lang


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-10-2004 19:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2004 19:34 schreef stookvogel het volgende:
Dat scheeld nog al....maar blijft te lang


Yep.... maar waarschijnlijk komt de mac toch echt volgende week... en het nare is, wat de reden van de lange levertijd ook is, ze kunnen het gewoon doen. Want Macs kun je nou eenmaal niet gewoon in de winkel om de hoek kopen, en als je in de grafische wereld werkt dan gebruik je zowiezo een mac dus het enige wat we kunnen doen is wachten en balen...


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-10-2004 19:50 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

iemand toevallig die de tent met de beste levertijd weet

ik gok machouse woerden...

ivm bestelling de volgende week eindelijk de deur uitgaat


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-10-2004 19:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ligt eraan wat je wilt
In mijjn hometown is een Macwinkel, jeah


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-10-2004 22:42 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Moet je Mac OS echt installen op een eMac?

of is er een andere mogelijkheid?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 17-10-2004 22:38 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

is daar een probleem meee dan, dat staat er toch al op als je m krijgt

alleen effe de persoonlijke gegevens instellen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 19-10-2004 18:56 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 22:38 schreef Aaaarco het volgende:
is daar een probleem meee dan, dat staat er toch al op als je m krijgt

alleen effe de persoonlijke gegevens instellen

Ik heb het over of je gewoon Mac OS gewoon kan kopen en installen zonder enige moeite. De minimale eisen van Mac OS is een Apple comp.. Dus ik vroeg me af of dat niet omzeild kan worden.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-10-2004 10:33 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

of je macos ook op een pc kan installeren... ja! er heeft in de macfan (tijdschrift) es een stukkie overgestaan, er is een gratis versie/programma/besturingssysteem dat je kan installeren op je pc, je had er wel iets uit t echte apple systeem van nodig weet t niet precies meer

t ging toen wel over macos9 ... of je iets als virtual pc maar dan omgedraait hebt voor macosx zouik niet durven zeggen

maarre waarom koop je niet gewoon een mac dan?


http://www.murmurs.com/talk/archive/index.php/t-69848.html

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 20-10-2004 13:03]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 22-10-2004 19:20 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2004 10:33 schreef Aaaarco het volgende:
of je macos ook op een pc kan installeren... ja! er heeft in de macfan (tijdschrift) es een stukkie overgestaan, er is een gratis versie/programma/besturingssysteem dat je kan installeren op je pc, je had er wel iets uit t echte apple systeem van nodig weet t niet precies meer

t ging toen wel over macos9 ... of je iets als virtual pc maar dan omgedraait hebt voor macosx zouik niet durven zeggen

maarre waarom koop je niet gewoon een mac dan?


http://www.murmurs.com/talk/archive/index.php/t-69848.html
Omdat voor het geld waar je een Mac voor kan kopen, een uberPC in elkaar kan zetten. Alleen de besturingssysteem zuigt dan.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-10-2004 20:55 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2004 19:50 schreef Aaaarco het volgende:
iemand toevallig die de tent met de beste levertijd weet

ik gok machouse woerden...

ivm bestelling de volgende week eindelijk de deur uitgaat


Hehe, daar heb ik nog eens stage gelopen. De technische dienst daar bestaat enkel uit gekken

Ik denk dat je bij hun wel de beste levertijd hebt.


I am the 1%.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-11-2004 22:39 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 19:20 schreef grindcore het volgende:
Omdat voor het geld waar je een Mac voor kan kopen, een uberPC in elkaar kan zetten. Alleen de besturingssysteem zuigt dan.
Het enige gekraak ben ik er ook uit gekomen hoe je idd Mac OS kan installen op een PC.
benodigheden:

1 PC met deze specificaties:

IDE:
Only the PIIX4 IDE controllers have been found to work.
Attached devices must be UDMA/33 compatible or better.
Ethernet:
Intel 8255x 10/100 ethernet controllers are supported.
Video:
You must have a VESA 2.0 compliant video card. Almost all
modern graphics cards are VESA 2.0 compliant. However, emulators
such as vmware do not have VESA 2.0 compliant emulated video cards.
Successfully tested hardware:
All 440BX motherboards tested have worked with their internal
IDE controllers.
IBM ThinkPad A21m (with onboard Intel ethernet)
Known to not be supported:
All AMD and VIA based systems.


1 instalatie cd van Darwin http://www.opensource.apple.com/projects/darwin/6.0/release.html (x86 versie)

3 instalatie cd's van Mac Os Panter X

indien nodig een PowerPC emu.

Kortom: een nieuwe levensdoel.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-11-2004 23:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Wie wil er nu zo'n draak van een OS op een PC zetten, nee dank je


"This one is older than shit, heavier than time!"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-11-2004 0:17 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

wie wil er nou zo'n werelds besturingssysteem op een draak van een rekenmachine zetten!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-11-2004 8:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 0:17 schreef Aaaarco het volgende:
wie wil er nou zo'n werelds besturingssysteem op een draak van een rekenmachine zetten!


muhahaha, wat een lol. Betaal jij maar lekker 3000 eurie en blijf ik op m'n rekenmachine spelen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-11-2004 9:27 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

3000??? rot op man 1000 heb ik (toen) betaald voor een gloednieuwe G4 2x500 en ja gewoon in de winkel

speel jij maar lekkerverder op je virusverzamelaar...aap!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-01-2005 8:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

yes! vannacht in de slapeloze uurtjes ben ik overgestapt naar OSX! Ik heb er tijden tegen aan lopen hikken maar nu is het zover, werkt erg lekker moet ik zeggen maar het is wel wennen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-01-2005 11:33 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

goed dat je over bent

voor al je vragen mail je maar ff


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-01-2005 13:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nou ik heb de installs van een Applesysteem beheerder gekregen dus daar vraag ik het meeste aan, voor muziekproggies mail ik jou wel heersend systeem gvd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-01-2005 16:17 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

kankerdekanker... een 30" scherm is zo voor je echt fakking groot!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen