IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Apple... Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-04-2008 16:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 16-04-2008 16:54 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 10 oktober 2007 23:11 schreef Zenial het volgende:
*jeuk*


160 GB is niet onzinnig, mijn 80 GB begint al aardig vol te zitten. Collega heeft net die touch binnengekregen, en ziet er idd wel tof uit. Mooie interface. iPhone lijkt me eigenlijk weer niks, ik lees er teveel problemen over


Sinds een maandje een Iphone 16gb en super tevreden over, fijne interface en werkt voor mij op alle fronten prima


But there is no real me: only an entity, something illusory................


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-04-2008 20:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl


PayPal blokkeert toegang voor onveilige browsers


PayPal zal gebruikers met 'onveilige browsers', waaronder Apple's Safari, de toegang tot de betaaldienst ontzeggen.


Volgens PayPal is er nog altijd een significant aantal gebruikers dat Microsofts Internet Explorer 3 (uitgebracht in 1996) en Internet Explorer 4 (uitgebracht in 1997) gebruikt. Deze browsers zijn niet uitgerust met een anti-phishing filter dat gebruikers beschermt tegen bekende phishing sites, meldt NetworkWorld.
Noodzaak

PayPal verwacht dat de maatregel veel mensen zal raken, maar de firma betitelt de maatregel een noodzakelijk kwaad: "Zoals wij het zien is het toestaan dat gebruikers onze site bezoeken met dit soort browsers, hetzelfde als een autofabrikant die kopers toestaat een auto te bestellen zonder veiligheidsgordel". Het bedrijf deed haar uitspraken tijdens de RSA Conference, een beveiligingsbeurs in San Francisco eerder deze maand.
Ook Safari de dupe

De maatregelen van PayPal treffen waarschijnlijk niet alleen verouderde versies van de Microsoft browser. Omdat Apple's Safari browser geen phishing-filter bevat, ziet Paypal ook deze applicatie als een gevaar. De browser ondersteunt bovendien geen Extended Validation (EV) certificaten, een technologie die de adresbalk groen kleurt wanneer de gebruiker een legitieme website bezoekt. Twee maanden geleden waarschuwde PayPal al dat gebruikers Safari beter kunnen mijden.

Paypal gebruikt al meer dan een jaar EV-certificaten, die nu nog alleen in IE7 worden ondersteund. De volgende versies van Firefox en Opera zullen de technologie naar verwachting ook ondersteunen.

http://webwereld.nl/articles/50792/paypal-blokkeert-toegang-voor-onveilige-browsers.html

Iets om in de gaten te houden voor apple mensen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-04-2008 20:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik gebruuk toch vuurvos


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-04-2008 20:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ow, ok. Ik wist niet dat dat ook kon.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-04-2008 20:27 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

apple mensen gebruiken safari en firefox dwars door elkaar.. de meeste mensen die ik ken gebruiken firefox voor allerlei bankshit


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-04-2008 20:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Aha. Apart. Ik gebruik zelf al jaren firefox (geen mac, gewone pc), maar juist voor internetbankieren met de rabobank gebruik ik explorer. Firefox gaf nooit de uitleg als je met je cursor ergens op ging staan. Dat was iig een tijd terug zo, misschien is dat wel ondertussen veranderd.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-04-2008 20:32]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-04-2008 13:16 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

spaces is de baas!... ik dacht dat t niet zo interessant was maar tering.. je beeldscherm word in principe 4 x zo groot!!!!!

ik heb nu 12 x 50" werkruimte op mn computer!!!!

voor de snelle rekenaars... dat is bijna 3 vierkante meter bureaublad!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 21-04-2008 13:26]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 21-04-2008 13:34 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

moet nog even ' Leper' gaan installen op de mac. Maakt het nog veel verschil uit qua performance? Maw draait dat ook een beetje lekker op een G5 Imac? Ga het sowieso eerst maar eens als dual boot proberen aangezien Protools nog niet onder Leopard draait


But there is no real me: only an entity, something illusory................


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-04-2008 13:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2008 20:31 schreef De Tegenpartij het volgende:
Aha. Apart. Ik gebruik zelf al jaren firefox (geen mac, gewone pc), maar juist voor internetbankieren met de rabobank gebruik ik explorer. Firefox gaf nooit de uitleg als je met je cursor ergens op ging staan. Dat was iig een tijd terug zo, misschien is dat wel ondertussen veranderd.


Gewoon even de "I.E. Tab" Add-0n installeren.
Ik heb wel vaker sites die in FF niet goed werken en dan schakel je met 1 druk op de knop ff om naar I.E. modus en werkt het prima.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-04-2008 13:39 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

verder maakt t niet heel veel uit, een groot voordeel vind ik dat de bestandjes nu weer es mooie voorvertoning icoontjes hebben en coverflow is ook vet.

en als je een map met bestandjes hebt.. bijv een mapje fonts klik je er eentje aan, druk op de spatiebalk en je krijgt de voorvertoning uitvergroot, waarna je met je pijltjes door de map kan hobbelen...



protools:
http://duc.digidesign.com/showflat.php?Number=1211422




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-04-2008 13:40 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2008 13:35 schreef XXL het volgende:
Gewoon even de "I.E. Tab" Add-0n installeren.
Ik heb wel vaker sites die in FF niet goed werken en dan schakel je met 1 druk op de knop ff om naar I.E. modus en werkt het prima.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419


we gaan toch in een apple topic niet ouwepraten over internet explorer...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-04-2008 13:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Er is toch ook gewoon een i.e. voor appeltjes?
Dan zie ik het probleem niet zo.

(Niet dat de gemiddelde Apple gebruiker die er op wil hebben, maar hij is er wel)

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-04-2008 13:43]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-04-2008 13:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Die loopt hopeloos achter


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-04-2008 14:01 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2008 13:43 schreef XXL het volgende:
Er is toch ook gewoon een i.e. voor appeltjes?
Dan zie ik het probleem niet zo.

(Niet dat de gemiddelde Apple gebruiker die er op wil hebben, maar hij is er wel)


nee

<<
On June 13, 2003, Microsoft announced that it was ceasing further development of Internet Explorer for Mac. The browser was not included in default installation of Mac OS X v10.4 "Tiger" which was released on April 29, 2005. Microsoft discontinued support for the product on December 31, 2005 and removed the application from their Macintosh downloads site on January 31, 2006. Microsoft recommends "that Macintosh users migrate to more recent web browsing technologies such as Apple's Safari."[1]
>>


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-04-2008 18:04 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

godsamme wat geweldig, ik heb nu vanmiddag de nieuwe feature 'spaces' ontdekt en werkelijk, ik heb nog nooit zo'n rustige desktop gehad met 18 programma's open!!!!

leopard is toch wel weer een prima vooruitgang zo...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-04-2008 12:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb datzelfde principe ook gezien op een Linux Ubuntu, daar kon je per space zelfs een hele andere desktop inrichten.. Dat vond ik iets te onoverzichtelijk zeg maar. Spaces in Leopard is wat dat betreft wat sneller. Prachtige functie!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-05-2008 18:18 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

spectre, jij hebt ook meerdere macs, werk jij ook met teleport, ik heb nu twee macs naast elkar staan en t is verbazingwekkend, ik kan gewoon 1 toetsenbord en muis terug in de doos stoppen!




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-05-2008 18:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nee


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-05-2008 18:21 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-05-2008 18:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

geen interesse


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-05-2008 20:29 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl





Zenial


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 13-05-2008 20:33 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik struin me redelijk door m`n imac heen.
Eigenlijk is alles tot nu toe nog vanzelfsprekend.

Daar ben ik zeer blij mee


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 22-05-2008 13:30 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Zo leopard nu een paar dagen draaien op mijn G5 Imac, had verwacht dat het minder soepel zou draaien dan Tiger. Voor mijn gevoel draait het wat vlotter zelfs. Spaces is erg relaxed idd!!

Binnenkort maar eens kijken naar een Macbook toch wel relaxed om niet op een vaste plek met je comp te hoeven zitten en gewoon in je rugzak kan flikkeren en meenemen. Iemand hier ervaring met Macbooks?

[Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 22-05-2008 13:50]


But there is no real me: only an entity, something illusory................


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2008 13:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik tik je dit bericht vanaf een Macbook.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen