IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De ziekenboeg. Vorige pagina | Volgende pagina
Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 08-10-2012 11:12 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Beterschap allemaal!
Hier gelukkig nog geen griepje oid, maar wel een boos stoma als ik nu niet mn zakje ga verwisselen


Black seeds of bunny!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-10-2012 11:14 by Forever After Profiel van Forever After

Die stoma moet effe normaal doen tegen Nyghty.


 


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 08-10-2012 11:25 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Even laten zien wie de baas is, hij weet het weer


Black seeds of bunny!


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-10-2012 11:28 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 8 oktober 2012 11:00 schreef Metal-D het volgende:
Keel- en neusamandelen er al uit gehaald? Wil nog wel eens helpen.
Ja, volgens mij wel. Ook al buisjes in zijn oren.


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 08-10-2012 11:35 by Metal-D (Speciaal lid) Profiel van Metal-D

quote:
Op 8 oktober 2012 11:28 schreef Silence het volgende:
Ja, volgens mij wel. Ook al buisjes in zijn oren.


Bijna 2 jaar zei je. Hoe is zijn ontwikkeling? Op schema of loopt hij achter op leeftijdsgenootjes?


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-10-2012 11:45 by Silence Profiel van Silence

Hij loopt iets achter qua groei, wel op tijd met fijne en grove motoriek. Praten was hij iets laat mee, maar nu ook vrij normaal.


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 08-10-2012 11:51 by Metal-D (Speciaal lid) Profiel van Metal-D

quote:
Op 8 oktober 2012 11:45 schreef Silence het volgende:
Hij loopt iets achter qua groei, wel op tijd met fijne en grove motoriek. Praten was hij iets laat mee, maar nu ook vrij normaal.


Oké, laat lopen, praten etc en veel ontstekingen aan de gehoorgang komen nog wel eens voor bij kinderen met ontwikkelingsachterstanden als fragiele x. Maar als ik het zo hoor lijkt dat niet aan de orde.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-10-2012 13:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 oktober 2012 10:51 schreef Silence het volgende:
Pff, hardnekkige krengen kunnen het zijn, die oorontstekingen. Mijn broertje van 2 jaar heeft er in zijn korte leven al ruim 20 gehad. Het is elke maand raak en niets helpt.


Verder zelf ook ontopic: fikse keelontsteking, jeej.


Ik had vroeger ook vaak oorontstekingen, vaak beide oren tegelijk en alles. Behoorlijk klote voor je broertje zeg! Zal hem ook flink pijn doen. Ik dacht eerst van och valt wel mee, gaat wel over tot ik dus twee avonden huisartsenpost terecht kwam en met spoed naar KNO moest in ziekenhuis.

En keelontsteking sucks ook, pijnlijk maar schijnt nu wel erg rond te waren overal. Collega is er 2,5 week goed ziek van geweest. Ook koorts erbij dan of valt dat mee? Beterschap in ieder geval!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-10-2012 13:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 oktober 2012 11:12 schreef Nyghtslave het volgende:
Beterschap allemaal!
Hier gelukkig nog geen griepje oid, maar wel een boos stoma als ik nu niet mn zakje ga verwisselen


Ghehehe.. ruikt altijd zo lekker dat verwisselen. Vond altijd zo sneu dat plak verwijderen, deed pijn bij de cliënt.


quote:
Op 8 oktober 2012 11:51 schreef Metal-D het volgende:
Oké, laat lopen, praten etc en veel ontstekingen aan de gehoorgang komen nog wel eens voor bij kinderen met ontwikkelingsachterstanden als fragiele x. Maar als ik het zo hoor lijkt dat niet aan de orde.


Vet handig zo'n forum dokter!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-10-2012 18:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Inderdaad, kun je eindelijk je grindcore teksten ontcijferen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-10-2012 18:12 by faalhaas Profiel van faalhaas

Na 4 dagen koorts, verkouden en keelpijn gehad te hebben heb ik net 14 uur achter mekaar getukt. Voel me weer kiplekker


... hoe de hazen lopen ...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-10-2012 18:14 by Forever After Profiel van Forever After

Kun je nagaan. Zo gezond is kip doorgaans niet.


 


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-10-2012 18:15 by faalhaas Profiel van faalhaas

Zeg, niet zo de gebraden haan uithangen he.


... hoe de hazen lopen ...


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 08-10-2012 18:17 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Good for you!

Heb weer eczeem in mijn hals en op mijn armen. Ieuwl. Bah. Vies. Gelukkig is het goed te bedekken. Vanaf morgen weer hormoonzalf smeren. *krabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrab*


Verrassend triviaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-10-2012 18:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 oktober 2012 18:14 schreef Forever After het volgende:
Kun je nagaan. Zo gezond is kip doorgaans niet.


De kip niet, maar dat verschil is ook niet zo erg te proeven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-10-2012 18:25 by BARABAS Profiel van BARABAS

Tip van een professioneel nagelbijter alswel drummer;
Misschien een iboprofen voor het dempen van de pijnprikkels, en het helpt ook om een een tijdje de desbetreffende vinger in je mond te houden want in je speeksel zitten ook genezing bevorderende stoffen (in combinatie met de juiste lichaamstemperatuur.



edit; ik zie dat de tip wat laat is aangezien ik reageer op Snaack's zere vinger uit 2002, pagina 1 dus..
Zal inmiddels wel zijn genezen.


[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 08-10-2012 18:27]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-10-2012 18:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nog beter is het om je lippen vast te lijmen met secondelijm. Meer een lange termijnoplossing.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-10-2012 19:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 oktober 2012 18:17 schreef Ohneschwanz het volgende:
Good for you!

Heb weer eczeem in mijn hals en op mijn armen. Ieuwl. Bah. Vies. Gelukkig is het goed te bedekken. Vanaf morgen weer hormoonzalf smeren. *krabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrab*
Smerig wief..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-10-2012 19:31 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 8 oktober 2012 13:15 schreef MMayo het volgende:
Ik had vroeger ook vaak oorontstekingen, vaak beide oren tegelijk en alles. Behoorlijk klote voor je broertje zeg! Zal hem ook flink pijn doen. Ik dacht eerst van och valt wel mee, gaat wel over tot ik dus twee avonden huisartsenpost terecht kwam en met spoed naar KNO moest in ziekenhuis.



Hij ook vaak aan twee oren, ja. Erg sneu. Maar jij hebt er nu ook behoorlijk lang mee lopen sukkelen, of niet? Heb je er vaker last van?

Keelontsteking is mijn zwakte. Heb er elk jaar meerdere, raak er ergens wel aan gewend. Ik hoef er meestal mijn activiteiten niet voor te laten, al praat ik wel wat minder. :p



Sjon
Usericon van Sjon
Posted 08-10-2012 19:32 by Sjon Profiel van Sjon

quote:
Op 8 oktober 2012 18:17 schreef Ohneschwanz het volgende:
Good for you!

Heb weer eczeem in mijn hals en op mijn armen. Ieuwl. Bah. Vies. Gelukkig is het goed te bedekken. Vanaf morgen weer hormoonzalf smeren. *krabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrab*


Die hormoonzalf rommel heeft bij mij nooit gewerkt, heb er gelukkig al lang geen last meer van. Helpt het bij jou wel dan?


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 08-10-2012 20:30 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Ja, tijdelijk, maar dat is goed genoeg. Gaat wel weer over, ooit. Jaren geen last van gehad.

I know, Bastianus, I know.


Verrassend triviaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-10-2012 21:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 oktober 2012 20:30 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ja, tijdelijk, maar dat is goed genoeg. Gaat wel weer over, ooit. Jaren geen last van gehad.

I know, Bastianus, I know.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-10-2012 12:26 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 oktober 2012 19:31 schreef Silence het volgende:
Hij ook vaak aan twee oren, ja. Erg sneu. Maar jij hebt er nu ook behoorlijk lang mee lopen sukkelen, of niet? Heb je er vaker last van?

Keelontsteking is mijn zwakte. Heb er elk jaar meerdere, raak er ergens wel aan gewend. Ik hoef er meestal mijn activiteiten niet voor te laten, al praat ik wel wat minder. :p




Nooit meer last van gehad sinds ik van kind zijn af ben, had het na de vakantie gekregen. Gevlogen, dag later pijnlijke oren maar goed uit te houden met wat paracetamol. Twee keer bij huisarts geweest, toen ging het allemaal nog. Alleen brak na zeven dagen ineens de hel uit, gehoorgang bleek compleet dicht te zijn door zwelling, pus en troep drukte tegen trommelvlies aan en kon er nergens uit, pijnnnn. Schijnbaar te lang mee door gelopen, maarja mijn pijngrens is vrij hoog dus heb ik wel vaker dat ik te lang denk van ach gaat wel over. Maar vroeger ook vaak gehad, niet zo heftig als deze, maar toch.. Hou je broertje maar goed in de gaten, met name zijn gehoor of dit achteruit gaat of een beschadiging heeft opgelopen. Wel sneu hoor, kinderen met ooronstekingen. Dat zelfs buisjes niet helpen zeg

Apart dat je zo vatbaar bent voor keelonstekingen, erg kut als je ze goed hebt inderdaad. Maar wel fijn dat jij er niet van alles voor hoeft te laten. Kunnen ze niet wat met je keel dan? Amandelen verwijderen bijvoorbeeld?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-10-2012 16:26 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 8 oktober 2012 19:31 schreef Silence het volgende:


Keelontsteking is mijn zwakte. Heb er elk jaar meerdere, raak er ergens wel aan gewend. Ik hoef er meestal mijn activiteiten niet voor te laten, al praat ik wel wat minder. :p


Heb je je amandelen nog?! Ik had op een gegeven moment ook drie of meer keelonstekingen (met bacteriele infecties) per jaar. Heb na de amandelknipperij echter nooit meer een keel onsteking gehad. Die dingen kunnen trouwens ook chronisch worden..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 10-10-2012 18:17 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Wel lekker aan de morfine gezeten in het ziekenhuis. Moet nu wel iedere dag bloedverdunners in mijn buik injecteren, maar dat klinkt erger dan dat het is. Niet meer zuipen ook de komende zes maanden.

Nu lekker alle series en films inhalen die ik afgelopen week heb gemist... ik heb daar nu tijd genoeg voor iig.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen