IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De ziekenboeg. Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-04-2016 15:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 4 april 2016 11:20 schreef Hypnos het volgende:


?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-04-2016 15:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-04-2016 16:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-04-2016 16:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik kom woensdag alleen ,

BDS in verlof

2 colli's van je moeten noig bevestigen!è


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-04-2016 16:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Zie Messengé!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 05-04-2016 11:48 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Spuit links én rechts. En ik hoor tenminste weer wat.




VIESPEUK!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-04-2016 12:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-04-2016 14:21 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 3 april 2016 14:08 schreef De Vieze Man het volgende:
Olijfolie in oor as I type. 3x daags, zei de doktersassistente. Met prop watten.

Piep kwadraat.





Inderdaad prima als de verstopping in het oor zelf zit. Ik heb net een week met een verstuivingsspray achter de rug omdat de buisjes in de schedel zelf verstopt zaten, was ook zo doof als een kwartel.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-07-2017 21:29 by Silence Profiel van Silence

Momenteel word ik gestoord van het uitzoeken waardoor mijn fysieke gestel zo overbelast is geraakt. Sinds een jaar bekend met diverse allergieën
(gluten/ei/melk/knoflook/gember/kikkererwt+20). Sinds het dieet zijn mijn huid (eczeem) en hoofdpijn klachten minder, darmklachten zijn veel erger geworden en de vermoeidheid, stemmingswisselingen, maagpijn en spierspanning blijven aanwezig.

Mijn vitamine tekorten zijn aangevuld, mijn werkzaamheden zijn milder geworden en ik heb meer rustmomenten in de week. Verder geen grote stressbronnen, op de groeiende onverdraagzaamheid van mijn eigen gebrek aan levenslust na.

Mensen bekend met zo'n vaag beeld? Welke stappen volgen? Blegh.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-07-2017 21:38 by XXL Profiel van XXL

Ben je niet gewoon in de overgang?

En voor ik weer beticht word van flauwe grappen. Mijn nichtje dook ook al rond haar 30e de overgang in.

Ik kan me zelfs voorstellen dat je dan opeens last krijgt van allergieën. Net als dat je daar bij het puberen nog wel eens overheen groeit.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-07-2017 21:41]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 30-07-2017 21:47 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 30 juli 2017 21:29 schreef Silence het volgende:
Momenteel word ik gestoord van het uitzoeken waardoor mijn fysieke gestel zo overbelast is geraakt. Sinds een jaar bekend met diverse allergieën
(gluten/ei/melk/knoflook/gember/kikkererwt+20). Sinds het dieet zijn mijn huid (eczeem) en hoofdpijn klachten minder, darmklachten zijn veel erger geworden en de vermoeidheid, stemmingswisselingen, maagpijn en spierspanning blijven aanwezig.

Mijn vitamine tekorten zijn aangevuld, mijn werkzaamheden zijn milder geworden en ik heb meer rustmomenten in de week. Verder geen grote stressbronnen, op de groeiende onverdraagzaamheid van mijn eigen gebrek aan levenslust na.

Mensen bekend met zo'n vaag beeld? Welke stappen volgen? Blegh.
Misschien toch stiekem iets van psychische aard? Ik wens je i.i.g toe dat je er snel van afkomt !!


When your people matter, menstrual health matters


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-07-2017 21:50 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 30 juli 2017 21:38 schreef XXL het volgende:
Ben je niet gewoon in de overgang?

En voor ik weer beticht word van flauwe grappen. Mijn nichtje dook ook al rond haar 30e de overgang in.

Ik kan me zelfs voorstellen dat je dan opeens last krijgt van allergieën. Net als dat je daar bij het puberen nog wel eens overheen groeit.

Menstruatie is gewoon als vanouds, en ook geen last van transpiratie of opvliegers. Lijkt me vrij stug.

@Fusi: dank.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-07-2017 22:18 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 30 juli 2017 21:29 schreef Silence het volgende:
Momenteel word ik gestoord van het uitzoeken waardoor mijn fysieke gestel zo overbelast is geraakt. Sinds een jaar bekend met diverse allergieën
(gluten/ei/melk/knoflook/gember/kikkererwt+20). Sinds het dieet zijn mijn huid (eczeem) en hoofdpijn klachten minder, darmklachten zijn veel erger geworden en de vermoeidheid, stemmingswisselingen, maagpijn en spierspanning blijven aanwezig.

Mijn vitamine tekorten zijn aangevuld, mijn werkzaamheden zijn milder geworden en ik heb meer rustmomenten in de week. Verder geen grote stressbronnen, op de groeiende onverdraagzaamheid van mijn eigen gebrek aan levenslust na.

Mensen bekend met zo'n vaag beeld? Welke stappen volgen? Blegh.


Wat Fusion zegt, gezien de hoeveelheid klachten zou ik het idd eens in de psychische hoek zoeken misschien?

Ik heb zelf ook een arsenaal aan klachten opgebouwd in de loop der jaren. Waarvan de voornaamste gewrichtspijnen en oorsuizen (continue piep in mijn hoofd) zijn. Daardoor weer dagelijks hoofdpijn, vrijwel altijd moe, stemmingswisselingen, etc. Wat mij helpt is de focus verleggen naar dingen waar ik wel energie van krijg en die zijn er gelukkig toch nog genoeg en zo hou ik mijn hoofd boven water. Weet niet of jij die ook nog hebt, maar misschien heb je er wat aan.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 30-07-2017 22:20]


... hoe de hazen lopen ...


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-07-2017 22:25 by Silence Profiel van Silence

De dingen waar ik normaal gesproken energie van krijg, laten mijn klachten niet echt toe momenteel. Voorlopig staan ieder geval een bezoekje bij de arts (ziekenhuis) om iets fysieks uit te sluiten. En daarnaast krijg ook hulp op psychisch gebied, maar daar heb ik wat moeite mee. Ik heb tot nu toe maar aan bevriende sociaal werkers (collega's) dan aan de daadwerkelijke hulpverleners.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-07-2017 5:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Hoe heb je die allergieën laten uitdokteren? Al een coloscopie laten uitvoeren? Voor hetzelfde geld heb je crohn of colitis. Dan lijk je allergisch te zijn van al het voedsel.

Edit: ik ben in ieder geval hetzelfde onderzoeksparcours aan het volgen. De klachten zijn veel minder dan de jouwe, maar sinds enkele jaren is glutenintollerantie vastgesteld. Klachten blijven verergeren, dus weer aan de tests. Blijk ik ook lactose-intolerant te zijn (yeey, kan ik toch volledig aan het veganisme) en over een maand komt er een echt darmweefselonderzoek aan. Benieuwd naar die resultaten, want de last is niet te min.

Sterkte in ieder geval!

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 31-07-2017 5:22]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 31-07-2017 10:12 by Metal-D (Speciaal lid) Profiel van Metal-D

quote:
Op 31 juli 2017 5:18 schreef BenKnuckles het volgende:
.. maar sinds enkele jaren is glutenintollerantie vastgesteld. Klachten blijven verergeren, dus weer aan de tests. Blijk ik ook lactose-intolerant te zijn (yeey, kan ik toch volledig aan het veganisme) ....


Was een achterafgezien een heel slecht idee die pannenkoek spek/stroop....


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-07-2017 11:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Maar het smaakte fenomenaal, dus geen spijt van


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-07-2017 14:14 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 31 juli 2017 5:18 schreef BenKnuckles het volgende:
Hoe heb je die allergieën laten uitdokteren? Al een coloscopie laten uitvoeren? Voor hetzelfde geld heb je crohn of colitis. Dan lijk je allergisch te zijn van al het voedsel.

Edit: ik ben in ieder geval hetzelfde onderzoeksparcours aan het volgen. De klachten zijn veel minder dan de jouwe, maar sinds enkele jaren is glutenintollerantie vastgesteld. Klachten blijven verergeren, dus weer aan de tests. Blijk ik ook lactose-intolerant te zijn (yeey, kan ik toch volledig aan het veganisme) en over een maand komt er een echt darmweefselonderzoek aan. Benieuwd naar die resultaten, want de last is niet te min.

Sterkte in ieder geval!


Bloedtesten in eerste instantie, daarna middels provocatie. Gewoon trail and error.

En yes, de glutenvrije veganist uithangen! Uiteten is een feestje! En ja, ik ga denk ik ook de kant van de coloscopie/darmweefsel e.d. op, vanmiddag weer fijn naar de arts.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 31-07-2017 22:31 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Succes!


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-09-2017 11:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ziekten/109560-bedorven-maag-rotte-eieren-smaak.html

dit

gisteren nog eens stoofvlees gegeten

op bezoek

bij

iemand


bad idea

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-09-2017 11:52]


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-09-2017 12:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Heb het idee dat je daar slecht tegen kan als je lange tijd geen vlees etc gegeten hebt.

Beterschaps!

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-09-2017 12:00]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-09-2017 12:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

thanks,


eierpuf walgelijk
sproeipoep boeiend


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2017 14:22 by bastianus Profiel van bastianus

Ik heb vaak de smaak van rotte eieren als ik rotte eieren gegeten heb.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-09-2017 14:26 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 20 september 2017 12:18 schreef Hypnos het volgende:
thanks,


eierpuf walgelijk
sproeipoep boeiend


Spuitpoep was het toch, meen ik me te herinneren.

Vet zielig!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2017 14:33 by spectre Profiel van spectre

GOD STRAFT METEEN HAHAHA [/fusion]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen