IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De ziekenboeg. Vorige pagina | Volgende pagina
Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 15-04-2020 14:26 by Ktulu Profiel van Ktulu

Gisteren röntgenfoto van heup en nadien consult bij de orthopedist. De breuk is ofwel genezen ofwel bijna genezen, want de dokter kon hem niet meer zien op de foto. Schroeven zitten nog netjes op hun plaats. De pijn is normaal; kwestie van nog wat geduld te oefenen en de grenzen van de pijn te respecteren. Over 3 maanden opnieuw op controle, hij verwacht dat ik tegen die tijd pijnvrij zal zijn en sprak zelfs al over joggen.

Afgelopen weekend 10 km rustig aan op de stadsfiets en een wandeling van 1 km zonder krukken. Bijzonder blij met die vooruitgang. Loop ook al paar keer per dag de trap op zonder krukken. Gaat uiteindelijk helemaal goedkomen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 15-04-2020 14:28 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 15 april 2020 9:52 schreef Hypnos het volgende:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ona-17-vecht-in-complete-afzondering-tegen-leukemie-ik-leef-al-zeven-maanden-in-quarantaine-en-mensen-maar-klagen-dat-ze-nu-een-feestje-missen~a33cab29/


stiefzus van mijn zoon. best triest.


Fucking hell, wat een ellende. Dan word je nog pissiger van mensen die zich geen reet aantrekken van de maatregelen. Bij mij is het gelukkig niet levensbedreigend en het mag geen naam hebben in vergelijking met bovenstaande artikel, maar voor heel die coronaheisa zat ik ook al 2 maanden verplicht binnen, grotendeels immobiel. Mensen gaan dood door je betweterig egocentrisch klotegedrag, blijf godver gewoon in je hok en stel je niet aan.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-04-2020 20:53 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 15 april 2020 14:26 schreef Ktulu het volgende:
Gisteren röntgenfoto van heup en nadien consult bij de orthopedist. De breuk is ofwel genezen ofwel bijna genezen, want de dokter kon hem niet meer zien op de foto. Schroeven zitten nog netjes op hun plaats. De pijn is normaal; kwestie van nog wat geduld te oefenen en de grenzen van de pijn te respecteren. Over 3 maanden opnieuw op controle, hij verwacht dat ik tegen die tijd pijnvrij zal zijn en sprak zelfs al over joggen.

Afgelopen weekend 10 km rustig aan op de stadsfiets en een wandeling van 1 km zonder krukken. Bijzonder blij met die vooruitgang. Loop ook al paar keer per dag de trap op zonder krukken. Gaat uiteindelijk helemaal goedkomen.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-05-2020 20:46 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Vanmiddag belde het ziekenhuis Ede dat mijn ct scan die uitgesteld was vanwege corona alsnog uitgevoerd kan worden, vanaf morgen. Mooi!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-05-2020 20:58 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Suc6



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-05-2020 21:58 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Thanks. Maar ach, beetje liggen.

Kreeg pas de rekening voor eerdere scans en liggen in het ziekenhuis. +7000 euro, zonder ambulance. Hiep hoi voor verzekering, zeg.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 12-05-2020 23:37 by MBMarduk2 Profiel van MBMarduk2

quote:
Op 12 mei 2020 21:58 schreef F.Jacobse het volgende:
Thanks. Maar ach, beetje liggen.

Kreeg pas de rekening voor eerdere scans en liggen in het ziekenhuis. +7000 euro, zonder ambulance. Hiep hoi voor verzekering, zeg.




Wht the fuck, Wim?
Ik lees dit natuurlijk nu ineens. Klik paar pagina's terug...dus je had een soort van beroerte gehad? Holy shit dude.


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 12-05-2020 23:39 by MBMarduk2 Profiel van MBMarduk2

quote:
Op 15 april 2020 9:52 schreef Hypnos het volgende:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ona-17-vecht-in-complete-afzondering-tegen-leukemie-ik-leef-al-zeven-maanden-in-quarantaine-en-mensen-maar-klagen-dat-ze-nu-een-feestje-missen~a33cab29/


stiefzus van mijn zoon. best triest.

+1 ja heel triest inderdaad.

En ook van je bijna-Phantom-Limb-arm, sterkte maat!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-05-2020 10:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 mei 2020 21:58 schreef F.Jacobse het volgende:
Thanks. Maar ach, beetje liggen.

Kreeg pas de rekening voor eerdere scans en liggen in het ziekenhuis. +7000 euro, zonder ambulance. Hiep hoi voor verzekering, zeg.





Ja man, super blij met de verzekering ook. Hier zag ik de rekening van meer dan 50.000 euro voor opname ziekenhuis en daarna opname revalidatie centrum.Blij dat ik die niet uit eigen zak hoefde te dokken.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 22-05-2020 12:23 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Wtf...
Wat was er aan de hand dan?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


tristanwins
Usericon van tristanwins
Posted 22-05-2020 15:35 by tristanwins Profiel van tristanwins

quote:
Op 22 mei 2020 10:14 schreef MMayo het volgende:
Ja man, super blij met de verzekering ook. Hier zag ik de rekening van meer dan 50.000 euro voor opname ziekenhuis en daarna opname revalidatie centrum.Blij dat ik die niet uit eigen zak hoefde te dokken.


Wie in Nederland zou zoiets uit eigen zak moeten dokken?


TW


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-05-2020 18:26 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 mei 2020 12:23 schreef F.Jacobse het volgende:
Wtf...
Wat was er aan de hand dan?



Lang verhaal..
In september via dokterspost naar SEH naar Medium Care gegaan, bleek een ketoacidose en een hartinfarct te hebben, terwijl ik dacht aan iets van een flinke griep ofzo. Retourtjes ambulance (van ene ziekenhuis naar het andere en weer terug), paar operaties (hartkatheterisatie, dotteren, stent, open hart operatie (bypass). Daarna klinische revalidatie voor vijf dagen per week, drie weken lang. Na veertig dagen naar huis toe. Gevolgd door poliklinische revalidatie voor twee dagen per week, vier weken lang. Gedoe, kan ik je wel zeggen. En toen rekeningen inzien, best interessant als je het niet zelf hoeft te dokken haha. Maar holysjittt, wat een kosten! En dan te bedenken dat het keer X aantal patiënten is, wat een boel centen gaat er in de zorg om. Ik heb wel zo ongeveer in een keer alle door mij ooit betaalde verzekeringspremies in een keer verbruikt



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 22-05-2020 18:47 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Zo, heftig, zeg! Maar gaat wel goed nu, dus?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 22-05-2020 19:29 by Ktulu Profiel van Ktulu

Heftige toestanden Mayo! Heupoperatie was maar 1 dag en toch ook zo een slordige 3k. Basisverzekering en extra verzekering van het werk zijn dan toch welkom ja.

Vandaag dik 4 maanden na de breuk voor het eerst weer op de racefiets gezeten overigens. Eerste half uurtje wat wiebelig en gespannen, maar daarna vlotter. Nog niet pijnloos maar ruimschoots binnen de perken.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-05-2020 21:07 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 mei 2020 18:47 schreef F.Jacobse het volgende:
Zo, heftig, zeg! Maar gaat wel goed nu, dus?



Zekers! Alweer aardig aan het werk gegaan sinds november en bijna volledige uren weer op kunnen bouwen. Nog wel onder allerlei controles en alles en onderzoeken voor mate van hartfalen, toch wel wat beschadigingen opgelopen in het hart. Ik merk er zelf niet zo heel veel van, op moeheid na.

Hoe is het nu met jou dan? Ook heftige shit weer zo te lezen.

quote:
Op 22 mei 2020 19:29 schreef Ktulu het volgende:
Heftige toestanden Mayo! Heupoperatie was maar 1 dag en toch ook zo een slordige 3k. Basisverzekering en extra verzekering van het werk zijn dan toch welkom ja.

Vandaag dik 4 maanden na de breuk voor het eerst weer op de racefiets gezeten overigens. Eerste half uurtje wat wiebelig en gespannen, maar daarna vlotter. Nog niet pijnloos maar ruimschoots binnen de perken.


Zit het er voor jou in om pijnloos te zijn weer na verloop van tijd? Wel knap trouwens, weer op de fiets bezig.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-05-2020 21:07]


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 22-05-2020 21:35 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 22 mei 2020 21:07 schreef MMayo het volgende:
Zekers! Alweer aardig aan het werk gegaan sinds november en bijna volledige uren weer op kunnen bouwen. Nog wel onder allerlei controles en alles en onderzoeken voor mate van hartfalen, toch wel wat beschadigingen opgelopen in het hart. Ik merk er zelf niet zo heel veel van, op moeheid na.

Hoe is het nu met jou dan? Ook heftige shit weer zo te lezen.



Mooi zo en dat is alweer snel fulltime! Ik zit sinds deze week aan de drie uur per dag. Klein weekje deze week, hehe.

Tsja, ik zit denk ik op 85% van vroeger. Veel gaat prima, maar ik blijf wat wankel en qua gevoel is de helft van het lichaam wat weird. Kan het beter worden? Zeker. Wordt het dat ook Niemand die het weet. Het is hersengedoe. Ik zie/merk het wel.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-05-2020 9:11 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

HEffie beffie Mayo! Zo zeg. Wens je alle herstel en gezondheid toe!!


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2020 12:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Dan. Beterschap. Op alle vlak.


signature


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 24-05-2020 13:47 by MBMarduk2 Profiel van MBMarduk2

quote:
Op 22 mei 2020 18:26 schreef MMayo het volgende:
Lang verhaal..
In september via dokterspost naar SEH naar Medium Care gegaan, bleek een ketoacidose en een hartinfarct te hebben, terwijl ik dacht aan iets van een flinke griep ofzo. Retourtjes ambulance (van ene ziekenhuis naar het andere en weer terug), paar operaties (hartkatheterisatie, dotteren, stent, open hart operatie (bypass). Daarna klinische revalidatie voor vijf dagen per week, drie weken lang. Na veertig dagen naar huis toe. Gevolgd door poliklinische revalidatie voor twee dagen per week, vier weken lang. Gedoe, kan ik je wel zeggen. En toen rekeningen inzien, best interessant als je het niet zelf hoeft te dokken haha. Maar holysjittt, wat een kosten! En dan te bedenken dat het keer X aantal patiënten is, wat een boel centen gaat er in de zorg om. Ik heb wel zo ongeveer in een keer alle door mij ooit betaalde verzekeringspremies in een keer verbruikt




Damn, Mayo. Bij deze een dikke virtuele knuf in jouw richting


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-05-2020 14:19 by M. Profiel van M.

Sjeezzzz beterschap Mayo. Wat een verhaal.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-05-2020 21:23 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 mei 2020 21:35 schreef F.Jacobse het volgende:
Mooi zo en dat is alweer snel fulltime! Ik zit sinds deze week aan de drie uur per dag. Klein weekje deze week, hehe.

Tsja, ik zit denk ik op 85% van vroeger. Veel gaat prima, maar ik blijf wat wankel en qua gevoel is de helft van het lichaam wat weird. Kan het beter worden? Zeker. Wordt het dat ook Niemand die het weet. Het is hersengedoe. Ik zie/merk het wel.





Ja best vlot inderdaad, ook alle medewerking vanuit mijn werk.

Ah drie uur per dag, is in ieder geval al iets. Kun je het goed volhouden ook? Lijkt mij toch een rare gewaarwording als de helft van je lijf niet doet wat je voor ogen hebt.

@allen: thnx voor de beterschapswensen!

Hopelijk gaat het goed met alle zm ziekenboeg patiënten, veel heftige dingen weer de afgelopen tijd.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-05-2020 21:25]


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 25-05-2020 10:19 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 22 mei 2020 21:07 schreef MMayo het volgende:




Zit het er voor jou in om pijnloos te zijn weer na verloop van tijd? Wel knap trouwens, weer op de fiets bezig.


Dat is wel de bedoeling. Onderrug speelt nu wel weer op, oud zeer. Verzwakt en overbelast door revalidatie. Maar goed, kan allemaal opgelost worden met fysio normaal.

Erg veel beterschap trouwens. Was er een directe aanleiding voor jouw toch wel heel heftige diagnose, als in een oorzaak?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 11-06-2020 10:38 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Zenuw bekneld in de rug. Nog best pijnlijk. Jammergenoegd net niet oxycodon-pijnlijk.


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 11-06-2020 11:49 by MBMarduk2 Profiel van MBMarduk2

Nu ik toch hier ben:
Vorige week dinsdag (2/6) de ergste pijn gevoeld van mijn hele leven. Dit begon (= merkte het pas) bij het wakker worden die dag.

Locatie pijn bevond zich in de linkerflank van m'n lichaam, net onder de laatste rib. Als ik mijn laatste beetje biologie van de middelbare school kan herinneren -inmiddels 29 jaar gelelden- zo ergens in de buurt van de milt of de darmen daar.

Ik heb die dinsdag in totaal gekregen: 2x injecties Na-diclofenac, 2x 75 mg pillen Na-diclofenac en 1x injectie morfine bij de spoedpost van het lokale ziekenhuis, en ben dan die avond, nóg met hevige pijn, "zittend" in bed moeten gaan slapen omdat 100% liggend niet kon vanwege de pijn.

3 bloedbuisjes, 2 pis-potjes en 1 echo-gram van nier/blaas en veel aanrakingen van 3 artsen later, weet ik nog steeds niet wat er aan de hand was. Morgen hoor ik het complete verhaal van mijn huisarts.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 11-06-2020 11:54]


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 11-06-2020 11:52 by Slegthyd Profiel van Slegthyd



Zo klinkt dat van mij wel als aanstelleritus, ja.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen