IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De ziekenboeg. Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-10-2013 10:11 by bastianus Profiel van bastianus

Zoontje heeft, waarschijnlijk, ziekte van Lyme. Straks met een ziek kereltje naar huisarts.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-10-2013 10:36 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Shit, van een tekenbeet?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-10-2013 10:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Klote zeg. sterkte hoor!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-10-2013 10:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 oktober 2013 10:36 schreef PandroidJack het volgende:
Shit, van een tekenbeet?
Yep.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-10-2013 10:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 oktober 2013 10:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Klote zeg. sterkte hoor!
Dank. Maak me wel zorgen, de gebruikelijke tornado ligt voor pampus op de bank.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-10-2013 12:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

oh nee

welke symptomen heeft ie?


signature


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 09-10-2013 12:32 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Bloemetjes moe zijn. Zelf overlever van Pfeiffer. Het zuigt kont.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-10-2013 12:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

bah


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-10-2013 12:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 oktober 2013 10:11 schreef bastianus het volgende:
Zoontje heeft, waarschijnlijk, ziekte van Lyme. Straks met een ziek kereltje naar huisarts.


Van een beet van een week geleden oid of van jaren geleden?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-10-2013 12:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 oktober 2013 12:32 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Bloemetjes moe zijn. Zelf overlever van Pfeiffer. Het zuigt kont.


zeker 95% van de mensen boven de 30 zijn pffeiffer overlever. jij bent een half jaar zielig in je bed gaan liggen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-10-2013 12:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 9 oktober 2013 10:11 schreef bastianus het volgende:
Zoontje heeft, waarschijnlijk, ziekte van Lyme. Straks met een ziek kereltje naar huisarts.

Oei, klote... Sterkte!


Quis moderabat ipsos moderatores?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-10-2013 12:59 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

+ veel!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 09-10-2013 13:24 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 9 oktober 2013 12:55 schreef ElitE het volgende:
zeker 95% van de mensen boven de 30 zijn pffeiffer overlever. jij bent een half jaar zielig in je bed gaan liggen.
Ja, want dat moest van de dokter [rust!].


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-10-2013 13:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 oktober 2013 13:24 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ja, want dat moest van de dokter [rust!].


Hehe ik zat wat te stoken.

Bij maar enkele mensen die het virus krijgen wordt het zo'n heftige reactie dat je er maanden moe van bent. De kans daarop is het grootst als je het virus in je puberteit oploopt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 09-10-2013 13:29 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Yeah bij mij was het op m'n 16e. Toen vrij snel geleerd dat niks doen heel even leuk is en daarna gewoon een fucking curse wordt. =[


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-10-2013 13:54 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 9 oktober 2013 13:29 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Yeah bij mij was het op m'n 16e. Toen vrij snel geleerd dat niks doen heel even leuk is en daarna gewoon een fucking curse wordt. =[


Vandaar dat je nu zo'n ondernemend baasje bent?


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-10-2013 13:55 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 9 oktober 2013 10:39 schreef bastianus het volgende:
Dank. Maak me wel zorgen, de gebruikelijke tornado ligt voor pampus op de bank.


Klote! Maar als je er snel bij bent is er niks aan het handje


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-10-2013 13:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 oktober 2013 12:53 schreef ElitE het volgende:
Van een beet van een week geleden oid of van jaren geleden?
Van een paar weken geleden, gelukkig. Om precies te zijn heeft hij de beet op 11 september gehad. Waarschijnlijk zijn we er op tijd bij, hij zit nu aan de antibiotica. Maar hij heeft wel koorts enzo, is ook vrij slap.
Volgens de dokter heeft hij er een virusinfectie bovenop. Waarschijnlijk is hij met zijn kuur wel gered, en waren we op tijd. Hij had zo'n ring op zijn schouder gekregen, en wij waren er meteen mee naar de dokter gegaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 09-10-2013 14:01 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 9 oktober 2013 13:54 schreef faalhaas het volgende:
Vandaar dat je nu zo'n ondernemend baasje bent?
Yip, exact om die reden.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-10-2013 14:16 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 9 oktober 2013 13:57 schreef bastianus het volgende:
Van een paar weken geleden, gelukkig. Om precies te zijn heeft hij de beet op 11 september gehad. Waarschijnlijk zijn we er op tijd bij, hij zit nu aan de antibiotica. Maar hij heeft wel koorts enzo, is ook vrij slap.
Volgens de dokter heeft hij er een virusinfectie bovenop. Waarschijnlijk is hij met zijn kuur wel gered, en waren we op tijd. Hij had zo'n ring op zijn schouder gekregen, en wij waren er meteen mee naar de dokter gegaan.


Komt vast wel goed dan. Mijn ma heeft onlangs precies hetzelfde gehad. Zat ook een aantal weken tussen beet en kuur.


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-10-2013 15:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 oktober 2013 13:57 schreef bastianus het volgende:
Van een paar weken geleden, gelukkig. Om precies te zijn heeft hij de beet op 11 september gehad. Waarschijnlijk zijn we er op tijd bij, hij zit nu aan de antibiotica. Maar hij heeft wel koorts enzo, is ook vrij slap.
Volgens de dokter heeft hij er een virusinfectie bovenop. Waarschijnlijk is hij met zijn kuur wel gered, en waren we op tijd. Hij had zo'n ring op zijn schouder gekregen, en wij waren er meteen mee naar de dokter gegaan.


een vriend van mij had binnen een paar dagen al problemen omdat de wond begon te etteren.

Beginstadium is goed te behandelen, daarna is het echt kutkutkut.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 09-10-2013 15:32 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Sterkte ermee! Gelukkig inderdaad nog redelijk optijd erbij! Komt vast wel goed

quote:
Op 9 oktober 2013 13:27 schreef ElitE het volgende:
Hehe ik zat wat te stoken.

Bij maar enkele mensen die het virus krijgen wordt het zo'n heftige reactie dat je er maanden moe van bent. De kans daarop is het grootst als je het virus in je puberteit oploopt.


Verschilt idd heel erg per persoon. De meeste mensen hebben alleen een griepje van een weekje, maar een vriend van mij is dan bijvoorbeeld weer opgenomen in het ziekenhuis omdat het bij hem zo erg was dat de helft van z'n organen ermee ophielden.

Ik was er zelf gelukkig redelijk snel vanaf. Heb me zo'n 3 weken beroerd en vreselijk moe gevoeld en daarna ging het alweer met sprongen vooruit.
Was uiteraard midden in de zomer, heb volgens mij nog nooit zoveel geslapen op festivals (toch zeker wel 9 uur per nacht, en soms 's middags ook nog een tukje), maar was allang blij dat ik van de dokter mocht gaan toen.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-10-2013 16:54 by bastianus Profiel van bastianus

Dank voor het medeleven allemaal. Fijn!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-10-2013 17:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

al nieuws?


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2013 10:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 oktober 2013 21:18 schreef Hypnos het volgende:
ik weet niet wat serieuzer is eigenlijk

gezond leven om te genezen is één iets, dat doe je omdat het pijn doet als je je er niet aan houdt. Alleen is het bijna zeker dat het zo moet blijven
Ik weet nu al dat me dat nooit zal lukken. Dat betekent herval, herval, herval, ...

of word je dat gewoon na 4/5 weken?

kan me dat niet voorstellen eigenlijk :s





Gezond leven betekend niet dat je non stop gras moet eten, ontslakkingsklysma's moet nemen, en als karl noten moet gaan dansen 's ochtens.

Volgens mij is het belangrijkste bij jou een ritme krijgen. ik heb welleens vernomen dat je eigenlijk maar 1 keer per dag eet. probeer toch iets van 2 a 3 keer per dag te eten op min of meer vaste perioden.

voor de rest, tijdklok op je computer


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen