IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : bush , de idioot... Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2002 17:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 14:17 schreef karnivoor het volgende:
het continu herhalen dat de vs geweldig is en saddam afgezet moet worden vinniik zo irritant

en zodra ze irak binnenvallen is de 3e wereldoorlog aangebroken, vs (en westerse bondgenoten) tegen de islamitische wereld. de westerse wereld is dan wel 'sterker' maar de islamieten zijn veel gedrevener dus dat wordt zowiezo weer een massaslachting

mooi, weer wat overbevolking kwijt en is nog goed voor de werkgelegenheid ook


nee joh, als alleen de amerikanen aanvallen zal er geen arabish front opstaan of zoiets. die arabieren hebben allemaal ook een hekel aan elkaar. er bestaat ook niet "de moslim". er zullen wel wat rellen en protesten zijn maar verder niks. de amerikanen komen er echt wel weer mee weg.

wat ik zou doen als ik Saddam was is:

1. helemaal niks, nog geen kogel verschieten. dan staan de amerikanen echt voor lul

of als hij het wel wil doen escaleren:

2. onmiddellijk israel bombarderen. die gaan nu wel terug vechten en dan weet ik niet of de arabieren zich niet verenigen (alhoewel ik de kans nog steeds klein acht).


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-09-2002 17:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nou, zodra er ééntje het woord islam of jihad laat vallen, komen ze eerder los dan dat westerse landen de vs gaan helpen

kunnen we niet even balkenende afschieten? voordat we nog betrokken raken


Je moeder.


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 12-09-2002 18:23 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 17:26 schreef karnivoor het volgende:
nou, zodra er ééntje het woord islam of jihad laat vallen, komen ze eerder los dan dat westerse landen de vs gaan helpen

kunnen we niet even balkenende afschieten? voordat we nog betrokken raken


Hmm overschat de Westerse wereld niet, als de VS in de handen klapt, springt heel west europa gelijk op. Als Bush gaat aanvallen, en vriendelijk doch dringend een aantal landen om "hulp" vraagt dan gaat iedereen dus gewoon meedoen.

Hij zal echter eerst aanvallen en pas later als het niet gaat lukken om hulp vragen.


Drink met matuh............., nooit alleen.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 12-09-2002 18:29 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

nederland heeft op verzoek van de V.S. z'n kernkoppen ook maar weer op Rusland gericht.

Koude oorlog over?

Yeah Right!!!

En denk maar niet dat ik lul want ik heb 'inside information'.

(vrienden op verschillende plekken in leger)

jippie, amerika heeft grote plannen

Ach, zolang er grootmachten bestaan zal er ook dreiging tussen die grootmachten bestaan.

logisch...



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-09-2002 18:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 september 2002 18:23 schreef Morbid Death het volgende:
Hmm overschat de Westerse wereld niet, als de VS in de handen klapt, springt heel west europa gelijk op. Als Bush gaat aanvallen, en vriendelijk doch dringend een aantal landen om "hulp" vraagt dan gaat iedereen dus gewoon meedoen.

Hij zal echter eerst aanvallen en pas later als het niet gaat lukken om hulp vragen.


verschil is dat de islamitische landen ook hun volk meehebben, de westerse landen grotendeels niet (voor één keer: gelukkig maar)


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-09-2002 18:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 september 2002 18:29 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
nederland heeft op verzoek van de V.S. z'n kernkoppen ook maar weer op Rusland gericht.

Koude oorlog over?

Yeah Right!!!

En denk maar niet dat ik lul want ik heb 'inside information'.

(vrienden op verschillende plekken in leger)

jippie, amerika heeft grote plannen

Ach, zolang er grootmachten bestaan zal er ook dreiging tussen die grootmachten bestaan.

logisch...




waarom rusland??? eerder china lijkt me...


Je moeder.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-09-2002 19:50 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Bush, wat een idioot.
Als ze oorlog gaan voeren, daalt de cours ook weer.
En hebben we weer veel geld verlies.
Bedankt bush!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-09-2002 21:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Redenen om Bush een idioot te vinden:
- z'n kop
- z'n uitspraken:
"you're either with us or against us"
"make no mistake about it" (en dan dat vingertje..)
"we will prevail"
"wanted: dead or alive"
"we'll smoke 'em out of their caves"
"gOD bless America"
- het begrip 'preventief oorlog voeren'
- het feit dat Amerika een soort van pax americani (naamval?) opdringt aan de rest van de wereld
- het gedoe met de pretzel

... verder aanvullen..?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-09-2002 21:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 21:32 schreef mislyd het volgende:
"you're either with us or against us"
"make no mistake about it" (en dan dat vingertje..)
"we will prevail"
"wanted: dead or alive"
"we'll smoke 'em out of their caves"
"gOD bless America"
Het ergste is dat hij ze klakkeloos voorleest [want hij verzint ze heus niet zelf].


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-09-2002 21:36 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 12 september 2002 21:34 schreef Slechtheid het volgende:
Het ergste is dat hij ze klakkeloos voorleest [want hij verzint ze heus niet zelf].

Jamaar dat deden alle Amerikaanse presidenten hem al voor.. Alleen snapt hij nog niks van de lessen die kreeg 'HOE moet ik geloofwaardig overkomen en onopvallend voorlezen?'


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2002 22:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

shit, ik moet toegeven dat bush iets "slims" heeft gedaan. hij heeft de VN handig uitgespeeld wat betrfet Irak.Nu moet de VN wel actie ondernemen tegen Irak.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 12-09-2002 22:28 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 22:24 schreef attila_de_hun het volgende:
shit, ik moet toegeven dat bush iets "slims" heeft gedaan. hij heeft de VN handig uitgespeeld wat betrfet Irak.Nu moet de VN wel actie ondernemen tegen Irak.

wat heeft ie gedaan dan?
(sorry volg et nieuws niet zo


My madness, my sadness


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-09-2002 22:30 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Indd, van zodra de Belgische premier zei dat België geen standpunt inneemt zolang de VN geen beslissing neemt, wist ik dat de VN onder druk zou worden gezet, zodat we toch meemoeten. Voorspelbaar hoor..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2002 22:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 22:28 schreef winters rage het volgende:
wat heeft ie gedaan dan?
(sorry volg et nieuws niet zo


Hij heeft de VN geconfronteerd met het feit dat Irak al vele jaren VN resoluties negeert en niet uitvoert. Hij wil dat die regels door ieder land uitegvoerd moeten worden. als er dus niks wordt ondernomen is de VN een blamage. Hij heeft trouwens nooit het woord oorlogvoeren gebruikt.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-09-2002 22:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 22:24 schreef attila_de_hun het volgende:
shit, ik moet toegeven dat bush iets "slims" heeft gedaan. hij heeft de VN handig uitgespeeld wat betrfet Irak.Nu moet de VN wel actie ondernemen tegen Irak.
Ja , maar Koffie Anan ofzoiets vond wel dat het te snel ging.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-09-2002 22:33 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 22:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Hij wil dat die regels door ieder land uitegvoerd moeten worden.
Wie is hij om dat te zeggen? Het zijn niet zijn regels.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-09-2002 22:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 22:33 schreef Slechtheid het volgende:
Wie is hij om dat te zeggen?
De machtigste man ter wereld, om op je vraag antwoord te geven.

Macht = Recht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2002 22:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 22:33 schreef Slechtheid het volgende:
Wie is hij om dat te zeggen? Het zijn niet zijn regels.



behoorlijk hypocriet inderdaad. maar hij had wel gelijk. VN regels zonder een eventuele repressie bij onderduiking stellen geen klap voor. vreselijk dat hij" gescoord" heeft.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-09-2002 22:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 22:38 schreef attila_de_hun het volgende:
behoorlijk hypocriet inderdaad. maar hij had wel gelijk. VN regels zonder een eventuele repressie bij onderduiking stellen geen klap voor. vreselijk dat hij" gescoord" heeft.
Scoren op andermans fouten. Zeer onsympathiek.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2002 22:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 22:42 schreef Slechtheid het volgende:
Scoren op andermans fouten. Zeer onsympathiek.


op dat niveau gaat het alleen maar om te winnen. ongeacht hoe.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-09-2002 22:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hmz, dat is wel slim gedaan jah...


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2002 22:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 22:56 schreef karnivoor het volgende:
hmz, dat is wel slim gedaan jah...


erg he? straks krijgt hij nog een imago als slimmerik of zoiets.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-09-2002 23:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

heeftie vast niet zelf verzonnen


Je moeder.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 12-09-2002 23:05 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 23:02 schreef karnivoor het volgende:
heeftie vast niet zelf verzonnen



De koe bij de hoorns gevat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2002 23:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 23:02 schreef karnivoor het volgende:
heeftie vast niet zelf verzonnen


nee , die vent heeft staf van heb-ik-me-jouw-daar. en ik moet alles zelf bedenken (en veriden ook nog eens minder)


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen