IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : piercing Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-09-2003 0:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 22:58 schreef IceQueen het volgende:
k had er een,is uit gegroeid

gatver, hoe krijg je dat voor elkaar?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-09-2003 0:48 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 14:16 schreef Sarah het volgende:
sexyyyyyy!!!!

Ik heb m al een week


Ik heb er twee weken geleden 1 laten zetten!


Maar die is er helaas al weer uit...


..."Hate can only create more hate"...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-09-2003 0:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 0:35 schreef ghoulliette het volgende:
gatver, hoe krijg je dat voor elkaar?

Dat dingetje was gewoon slecht geplaatst!!

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 26-09-2003 0:53]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-09-2003 1:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 26-09-2003 1:32 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 0:34 schreef ghoulliette het volgende:

zo! goedemorgen!
en pijpt dat nou lekkerder zo'n piercing?


ARGH! Waar heb je dat nou weer vandaag gehaald Ghoullie?


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 26-09-2003 1:35 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Ik wil wel graag zo'n lippiercing maar ik heb begrepen dat als je een ringetje neemt (wil ik dan ook) het glazuur op je voortanden kapot slaat.. En mijn tanden vind ik toch belangrijker dan een sieraad... Zit trouwens voor de rest al genoeg ijzer in m'n lijf eigenlijk....


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-09-2003 9:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 1:32 schreef Midnight het volgende:
ARGH! Waar heb je dat nou weer vandaag gehaald Ghoullie?

van haar cu2, don't worry zij is de niet lelijke in het midden


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-09-2003 9:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 0:52 schreef Gunman het volgende:
Dat dingetje was gewoon slecht geplaatst!!

dan moet hij wel heeeeeeeel slecht geplaatst zijn. maar je ziet toch waar hij (of zij) de stipjes zet, en dan wordt er altijd nog gevraagd of je het goed vind zo.
Of gebeurd dat alleen in Nederland op die manier?


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 26-09-2003 9:53 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 0:48 schreef Immortella het volgende:
Ik heb er twee weken geleden 1 laten zetten!


Maar die is er helaas al weer uit...



HUH waarom dat dan


@ Midnight: tegen mij zeggen ze dat ok steeds: "gaat dat glazuur niet snel stuk"?
Ik heb geen idee haha


LAI LAI HEI


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-09-2003 9:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 9:53 schreef Sarah het volgende:

@ Midnight: tegen mij zeggen ze dat ok steeds: "gaat dat glazuur niet snel stuk"?
Ik heb geen idee haha

volgens mij hangt dat er gewoon aan vanaf hoeveel je er mee "speelt". Als je dat ding continue tegen je tanden aan ketst dan zou dat niet erg goed zijn denk ik.


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 26-09-2003 10:22 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 9:56 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij hangt dat er gewoon aan vanaf hoeveel je er mee "speelt". Als je dat ding continue tegen je tanden aan ketst dan zou dat niet erg goed zijn denk ik.


Ja dat zeggen de ook nadrukkelijk. Dat je m niet de hele tijd achter je tanden moet hangen enzo. Maar toch als je praat en eet komt ie toch steeds langs je tanden.


LAI LAI HEI


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-09-2003 10:32 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Mensen, als het ringetje goed gezet is, maakt het 't glazuur van je tanden NIET kapot. Neem dat nou maar van mij aan: Ik heb er een gehad die FOUT gezet was en mijn vriend heeft er een die GOED gezet is.
Dussuh....geen zorgjes Saartje

Ik wou vandaag een nieuwe piercing in mijn lip gaan zetten (ik vond dat het tijd werd) aan de -zijkant- van mijn lip, maar ik ben verkouden en da's dus geen goed idee....


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-10-2003 2:50 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 10:32 schreef Saphire het volgende:
Mensen, als het ringetje goed gezet is, maakt het 't glazuur van je tanden NIET kapot. Neem dat nou maar van mij aan: Ik heb er een gehad die FOUT gezet was en mijn vriend heeft er een die GOED gezet is.
Dussuh....geen zorgjes Saartje

Ik wou vandaag een nieuwe piercing in mijn lip gaan zetten (ik vond dat het tijd werd) aan de -zijkant- van mijn lip, maar ik ben verkouden en da's dus geen goed idee....


...en ondanks mijn (zware) verkoudheid heb ik toch wel een piercing laten zetten, alleen wel door 't midden van mijn lip. Ietsie minder: de piercer moest ff flink wat kracht zetten om door het littekenweefsel heen te komen...auw.

Heel vaag: hij's gister gezet en ik heb er nu al (bijna) geen last meer van


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-10-2003 2:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Beter..
Ik heb ook geen last meer van mijn tongpiercing.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-10-2003 3:14 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2003 2:53 schreef zillah-morte het volgende:
Beter..
Ik heb ook geen last meer van mijn tongpiercing.


ah die van mij heb ik al een jaar (tong). Ik kon toen ik 'm net had 5 dagen lang de "L" niet meer uitspreken...


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 02-10-2003 9:34 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

ghoulliette ik zie niet wat die foto met mijn piercing te maken heeft, en daarom ook niet het nut om die hier te pasten?


Ik heb gesproken


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 02-10-2003 9:38 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Ik mag morgen korter staafje yay yay!




LAI LAI HEI


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-10-2003 9:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2003 9:34 schreef mortje het volgende:
ghoulliette ik zie niet wat die foto met mijn piercing te maken heeft, en daarom ook niet het nut om die hier te pasten?


Je snapt wel meer niet, maar dat geeft niet. Die foto staat trouwens ook in topics waar jij geen toegang tot hebt, maar die heb ik daar niet neer gezet muwhahaha

en bovendien, wara blijft de antwoord op mijn vraag?

edit: ik zie net dat jij wel in die topics kan, je hebt flink doorvervuild meiske

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-10-2003 9:51]


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 02-10-2003 9:54 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

Ja ontzettend!!

Happy?

Ff 1 ding nog, als je probeert me over de emmer te krijgen moet je wel met wat beters komen, want dit werkt niet helemaal geloofik

[Dit bericht is gewijzigd door mortje op 02-10-2003 9:54]


Ik heb gesproken


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-10-2003 9:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

geloven doe je maar in de kerk


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-10-2003 10:04 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 25 september 2003 22:58 schreef IceQueen het volgende:
k had er een,is uit gegroeid

Ik heb ze allebei nog.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-10-2003 10:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mijne was binnen een maand helemaal genezen. geen last gehad van pus en dergelijke

ik heb super healing powerrrrrrrrrrr.

Ben benieuwd wanneer DMTR studs in zijn nek gaat zetten, en nog benieuwder ben ik over hoe dat eruit zal gaan zien.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-10-2003 10:08 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Mijn tepelpiercings deden geen pijn maar ze bloedden als een gek de 1e dag.
De voorkant van mijn longsleeve was doorweekt, ik moest 'm uitwringen.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-10-2003 10:08]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-10-2003 10:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sjezus, mijne heeft wel een beetje gebloed nadat hij gezet was, maar verder helemaal niet.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-10-2003 10:11 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 2 oktober 2003 10:10 schreef ghoulliette het volgende:
sjezus, mijne heeft wel een beetje gebloed nadat hij gezet was, maar verder helemaal niet.

Tja, ik vond het ook vreemd.
Het zag er wel gaaf uit trouwens, mijn borstkas onder het bloed.
Maar ik ben wel blij dat mijn andere piercings totaal geen problemen opleveren.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-10-2003 10:11]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen