IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : piercing Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-09-2002 23:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze zijn niet voor niets gelinkt

http://www.female-piercing.com/Contributions/Linda/~~linda08.jpg

http://www.female-piercing.com/Contributions/Linda/~~linda09.jpg

er zei ooit iemand in het begin van dit topic dat alleen erg lelijke vrouwen dit soort piercings hebben. Hier dus het tegen bewijs. er mooie meid en erg mooie piercing naar mijn mening


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-09-2002 23:31 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Een vraagje, hoe lang blijft een navelpiercing er toch best wel inzitten voor je die eruithaalt om er n andere in te doen?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-09-2002 23:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 23:31 schreef Asherah het volgende:
Een vraagje, hoe lang blijft een navelpiercing er toch best wel inzitten voor je die eruithaalt om er n andere in te doen?
Bij de piercer waar ik altijd voor mijn gaten ging duurde het 6 maanden voordat het genezen was [gemiddeld].


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-09-2002 23:33 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ooowww, zo lang...??
Leek toch zelfs al perfect genezen na 2 maanden...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 26-09-2002 23:33]


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-09-2002 23:34 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 26 september 2002 23:31 schreef Asherah het volgende:
Een vraagje, hoe lang blijft een navelpiercing er toch best wel inzitten voor je die eruithaalt om er n andere in te doen?

6 weken..

6 maanden geldt voor kraakbeen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-09-2002 23:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 23:33 schreef Asherah het volgende:
Ooowww, zo lang...??
Leek toch zelfs al perfect genezen na 2 maanden...
Tjah, elke piercer adviseert iets anders. Beter te lang erin dan te kort.
Maareh, navelpiercings zijn gay.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-09-2002 23:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 23:33 schreef Asherah het volgende:
Ooowww, zo lang...??
Leek toch zelfs al perfect genezen na 2 maanden...

ja 6 maanden is de richt tijd, toch altijd wel het beste om deze te gehoorzamen.

ookal is dat niet bij iedereen noodzakelijk


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-09-2002 23:43 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Maakt het uit hoe groot je piercing in diameter is??? Voor je lip ook zes maanden?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-09-2002 23:44 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 23:31 schreef Asherah het volgende:
Een vraagje, hoe lang blijft een navelpiercing er toch best wel inzitten voor je die eruithaalt om er n andere in te doen?


Ik heb eens een piercing gehad, en toen moest ik het chirurgisch staal er 9 maanden inhouden, voordat ik er bijvoorbeeld zilver ofzo kon in duwen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 26-09-2002 23:44]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-09-2002 23:44 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 23:43 schreef Asherah het volgende:
Maakt het uit hoe groot je piercing in diameter is??? Voor je lip ook zes maanden?
Ik heb mijn lippiercing al na 5 dagen vervangen. Het is gelukkig niet verneukt, maar evengoed niet aan te raden.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-09-2002 23:45 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Waar dan?? 9 maanden is wel heel lang!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-09-2002 23:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb een piercing in een stukje kraakbeen laten zetten. Dat is dus nooit genezen. Na bijna een jaar ongelooflijk pijn gehad te hebben (zo erg dat ik bijna flauwviel van de pijn als er iemand tegen aankwam perongeluk bij een omhelzing ofzo) Heb ik mezelf zo verzet tegen de pijn en dat ding er uitgeknipt. Neen geen piercings meer voor mij. Maar 1 in mijn tong vind ik wel erg mooi maar heb na die vorige affaire geen lef meer. Ben bang dat ik mijn smaakvermogen of spraak vermogen daarbij verspeel.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-09-2002 23:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Goh ja, en het fabeltje dat lip of tong piercings zo slecht zijn voor je tanden en je adem enzo... wat is daar van waar? Iemand met ervaring?


Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 26-09-2002 23:57 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

ik heb er een in m'n lip en heb er wel een klein deukje van in mijn ondertand gekregen, maar verder eigenlijk nergens last van. je hoort alleen wel af en toe wat getik tegen je tanden als je praat maar dat gebeurd niet de hele tijd als je aan het praten bent


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 27-09-2002 0:08 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 23:46 schreef Asherah het volgende:
Goh ja, en het fabeltje dat lip of tong piercings zo slecht zijn voor je tanden en je adem enzo... wat is daar van waar? Iemand met ervaring?
tongpiercing... bad breath... geen idee... volgens mij niet... ik hoor mn vriendin dr iig noooit over
en slecht voor je tanden. tja je moet er natuurlijk niet de hele dag op gaan kauwen. het kan met praten wel voorkomen dat ie tegen je tanden aankomt maar als je een goede afgepaste lengte heb moet dat ook wel minimaal zijn. je moet em ook niet te ver naar voren zetten natuurlijk want dan krijg je dat ook sneller.

ik heb er iig geen last van.


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-09-2002 0:10 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 23:45 schreef Asherah het volgende:
Waar dan?? 9 maanden is wel heel lang!


In 1995 op Dynamo, die vent die me piercete kwam uit Utrecht weet zijn naam niet meer.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-09-2002 2:07 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 23:29 schreef ghoulliette het volgende:
ze zijn niet voor niets gelinkt

http://www.female-piercing.com/Contributions/Linda/~~linda08.jpg

http://www.female-piercing.com/Contributions/Linda/~~linda09.jpg

er zei ooit iemand in het begin van dit topic dat alleen erg lelijke vrouwen dit soort piercings hebben. Hier dus het tegen bewijs. er mooie meid en erg mooie piercing naar mijn mening
Ik vind het zelf niks toevoegen, misschien zij zelf wel...


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 27-09-2002 10:14 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

quote:
Op 26 september 2002 23:31 schreef Asherah het volgende:
Een vraagje, hoe lang blijft een navelpiercing er toch best wel inzitten voor je die eruithaalt om er n andere in te doen?

nou in ieder geval 4 maanden die van mij is 3 maanden fucking ontstoken geweest en op een gegeven moment wilde ik hem er uit halen want het was zo'n gekloot met dat ding. Nu heb ik hem zo'n 7 maanden en er zit 3 maanden een staafje in. Maar dat verschilt gewoon per mens, een vriendin van mij had er al na 6 weken geen last meer van.


luuuuuuv is in the air.........


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 27-09-2002 10:17 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ik wil zelf trouwens ook een ringetje door mijn lip......ik vind dat mooi en bij jongens is het gewoon


luuuuuuv is in the air.........


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-09-2002 10:20 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 17:12 schreef she_devil het volgende:
welke artist?

euh ikzelf


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 27-09-2002 23:28 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ik vind lippiercings in ringvorm niet mooi. Is net alsof je een zweer hebt. Staafje vind ik leuker om te zien.

En ik zou nog weleens een jongen met tongpiercing willen zoenen. Maar daar zijn er niet veel van, ik heb ze nog nooit gevonden iig.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-09-2002 1:47 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 23:28 schreef Killing Zoe het volgende:
En ik zou nog weleens een jongen met tongpiercing willen zoenen.


Bleh, ik niet zeg, zoenen, het idee alleen al... wat is de pijnlijkste en wat is de minst pijnlijke plek voor n piercing?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-09-2002 1:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 1:47 schreef Asherah het volgende:
Bleh, ik niet zeg, zoenen, het idee alleen al... wat is de pijnlijkste en wat is de minst pijnlijke plek voor n piercing?
Pijnlijkste? Genitorture! Of in de tong.
Minst pijnlijk lijkt me toch wel de oorlel.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-09-2002 1:49 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Oor doet meer pijn dan navel!!
En tong schijn je echt niet te voelen...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-09-2002 1:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 1:49 schreef Asherah het volgende:
Oor doet meer pijn dan navel!!
En tong schijn je echt niet te voelen...
Bijt eens op je tong. Dat voel je dus echt wel degelijk.
De tong is op het geslachtsdeel en oog na het gevoeligste stuk vlees in het lichaam.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-09-2002 1:52]


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen