IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : piesgieatrie (psychiatrie tipok) Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-03-2010 11:03 by FireFox Profiel van FireFox

Toen m'n moeder werd opgenomen in zo'n inrichting ben ik ook ooit eens wezen kijken hoe dat nou was. Het viel me wel meteen op dat echt iedereen daar dus rookt.

Maargoed, na alles wat er daarna met haar gebeurde heb ik geen hoge pet meer op van psychiaters en psychologen.
(Zo van oh dit werkt niet dan doen we dat ff en dan proberen we gewoon dit ff en ondertussen zie je een iemand langzaam in een soort ongeleid projectiel veranderen.)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-03-2010 11:17 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 16 March 2010 10:54 schreef Mottighaerd het volgende:
90%? Damn, dat lijkt me echt té kut zeg. Ook bij aspirines en dergelijke?
Nee, daarbij valt het mee. Vroeger trouwens wel. Maar vaak last van hoofd, duizeligheid erg vaak net als misselijkheid, opgeblazen gevoel in buik, maag/darmen die er slecht op reageren, uitslag ook geregeld gehad. Nee, echt leuk is anders.


U Boat-666
U-666
Usericon van U Boat-666
Posted 20-03-2010 13:07 by U Boat-666 Profiel van U Boat-666http://www.uboataces.com/

Gewoon flinke scheten en boeren laten, is dat opgeblazen gevoel weer weg


German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-03-2010 13:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

niet iedereen kan boeren laten, maargoed ik ben met een vriendin bezig die logopedie doet aan het kijken of het te verhelpen is en of we een boerkliniek kunnen opstarten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


U Boat-666
U-666
Usericon van U Boat-666
Posted 20-03-2010 13:13 by U Boat-666 Profiel van U Boat-666http://www.uboataces.com/

quote:
Op 20 March 2010 13:11 schreef ElitE het volgende:
niet iedereen kan boeren laten, maargoed ik ben met een vriendin bezig die logopedie doet aan het kijken of het te verhelpen is en of we een boerkliniek kunnen opstarten.
Boeren en scheten laten is iets natuurlijks..lucht gaat er uit op 2 manieren hoor naar boven of naar beneden.. ik vind bijde manieren erg gaaf


German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-03-2010 13:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah klopt maar veel kinderen wordt geleerd dat het vies is, en die kunnen het niet, levert veel misselijke situaties op, en veel situaties waarbij te weinig bier gedronken wordt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-03-2010 13:16 by FireFox Profiel van FireFox



Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


U Boat-666
U-666
Usericon van U Boat-666
Posted 20-03-2010 13:18 by U Boat-666 Profiel van U Boat-666http://www.uboataces.com/

Ik geloof dat het niet uitmaakt of er te weinig bier gedronken wordt, cola enzo werkt ook voor boeren dan.
Ik prefer nog altijd de heerlijk stinkende v8 gebrul klinkende scheet


German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 13:42 by bastianus Profiel van bastianus

Een boer is een scheet die de weg naar de reet niet meer weet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-03-2010 13:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Een boer is iemand die met landbouw of veeteelt zijn geld verdient. Ervan uitgaande dat de 'agrariër' een man is, woont deze met zijn vrouw, in de volksmond 'boerin', en verdere familie op een boerderij, welke op of in de buurt van het land ligt dat bij de boerderij hoort.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 13:47 by bastianus Profiel van bastianus

Ho es. Je hoeft geen vee of land te hebben om een boer te zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 31-03-2010 5:34 by Yirroth Profiel van Yirroth

Kent iemand een organisatie die je écht actief traint als je gedrag waar je hinder van ondervind wilt wijzigen?

Tot nu toe telkens een gesprekje gehad van 40 a 50 minuten per x (meestal twee) aantal weken, waar je geen ene ruk aan hebt, omdat je de rest van de tijd toch op jezelf bent aangewezen (en dus in je gedrag blijft hangen).


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-03-2010 9:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Je hebt cognitieve therapie, en anders heb je nog een opname in deeltijd of in voltijd maar daar heb je volgens mij behoorlijke wachtlijsten voor. En er zullen misschien nog wel wat oplossingen zijn.

Maar kun je dat niet aan die persoon vragen waar je die korte therapie nu van hebt?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 31-03-2010 9:32]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 31-03-2010 9:36 by BARABAS Profiel van BARABAS

Ik heb een paar maanden geleden in een kwaaie bui mijn gordijnen in de fik gezet. Zit nu in Zuidlaren (kliniek) mijn straf uit.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-03-2010 9:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je eigen gordijnen thuis of ergens anders?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-03-2010 9:41 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

En waar gooiden *ze* het op?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 31-03-2010 9:58 by BARABAS Profiel van BARABAS

Mijn eigen gordijnen. En zoals sommigen hiero wellicht weten had ik een haat-liefde verhouding met betrekking tot die dingen. En de combinatie met het runnen van een huishouding (lees chaos en wanorde) maakte dat ik er even niet meer tegen kon...straks verder..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-03-2010 10:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja dude, hoe is het met je? Ik lees allemaal rare dingen in de krant...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-03-2010 10:49 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 31 March 2010 9:58 schreef BARABAS het volgende:
Mijn eigen gordijnen. En zoals sommigen hiero wellicht weten had ik een haat-liefde verhouding met betrekking tot die dingen. En de combinatie met het runnen van een huishouding (lees chaos en wanorde) maakte dat ik er even niet meer tegen kon...straks verder..


Dat klinkt niet zo best..
Hoe is het nu met je dan?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 31-03-2010 11:22 by BARABAS Profiel van BARABAS

Tja, verder is alles wel goed maar ik was nogal kwaad over verschillende zaken (o.a dat medicatieverhaal en het buurvrouwen debacle). Het heeft geresulteerd in een gedwongen opname van maximaal een jaar. Kan niet echt zeggen dat ik er beter van ben geworden.
Ze hebben me ontoerekeningsvatbaar verklaard..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-03-2010 11:27 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

IBS zeker?

Edit: gevolgd door de RM.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 31-03-2010 11:27]


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 31-03-2010 11:36 by BARABAS Profiel van BARABAS

Een strafrechtelijk RM.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 31-03-2010 13:53 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

vervelend zeg. Ik ben altijd zuinig op mijn gordijnen geweest.

af en toe heb ik nog wel eens ruzie met de betrekkingszwaan.

hoop dat alles weer go9ed komt barabas.

pip pip cheerio


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-04-2010 0:39 by Nimbus Profiel van Nimbus

Sterkte.

Mijn psychiater gaat voor een andere instelling werken, maar hij gaf al aan dat ik mee kon verhuizen. Nu nog bij de kinder- en jeugdpsychiatrie maar omdat ik daar al een tijd zit nu ook nog onder controle. Hij stelde ook voor dat ik in mijn woonplaats een vervangende psychiater zou kunnen krijgen, iets wat ik zelf ook liever zie. Omdat er nu wel een grote afstand tussen zit en ik hem maar twee keer per jaar zie.

Misschien dat ik de nieuwe wat vaker zou kunnen spreken, dat leek mij niet verkeerd, ook op aanraden van iemand die ik een keer in de zoveel tijd spreek om wat bij te praten over hoe het nou gaat en wat niet gaat. Daar ben ik ook erg blij mee, anders blijf ik ermee zitten.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-04-2010 0:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 March 2010 13:53 schreef Black Jew het volgende:
vervelend zeg. Ik ben altijd zuinig op mijn gordijnen geweest.

Ik niet. Ik ontdekte dat je vrouwen twee keer kon opwinden, één keer met neuken en de tweede keer door je leuter aan de gordijnen af te vegen.
Apart trouwens dat de "psychiatrische" mensen hier zo verstandig en wijs overkomen als je hun posts lees. B.v. Nimbus of Black Jew lijken me heel redelijke mensen. O.k. qua humor ofzo soms met een scherp randje, maar dat hebben er wel meer. Maar goed, met de psychiatrische mensen op mijn werk kan ik vaak ook redelijker gesprekken voeren dan met veel collega's.
Ach, misschien spoor ik zelf ook wel niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen