IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "That's a bingo!" [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 06-11-2009 3:40 by Argh Profiel van Argh

Tja eehm, verder dan contact film en filmfreaks kom ik niet... (al zijn dat distributeurs, hoe dan ook heb ik de filmfreaks versie... contact film is ook distributie?! geen verstand van man)en die zijn beide blijkbaar nog springlevend. Geen idee wie de rechten heeft/had, maar goed veel plezier ermee!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-11-2009 3:52]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-11-2009 3:42 by Argh Profiel van Argh

OT: Pusher II gezien, iets minder indrukwekkend dan het eerste deel, maar alsnog erg boeiend! Mads Mikkelsen is vanaf deze film echt 1 van mijn favoriete (Deense) acteurs, de verschillende rollen die hij vol overtuiging weet neer te zetten betuigd van een sterk staaltje acteerwerk! Maakt niet uit in welke film hem zie van Slager tot Priester tot Onderwereld figuur, allemaal even sterk!

Maar natuurlijk het meest memorabel in zijn rol als priester in Adam's Apples.

Zondag deel 3 maar eens bekijken, en daarna "Bleeder"

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-11-2009 3:45]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-11-2009 8:42 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl



Fucking meesterwerk! Durf zelfs te zeggen dat Up bij mij bovenaan mijn favoriete Disney-films staat... Prachtig weergegeven, mooi verhaal, grappig, gewoonweg briljant. Had er van te voren niet heel veel van verwacht, maar heb ademloos zitten kijken... Kijken die hap!!!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-11-2009 9:05 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Pixar-films. Bovenaan je lijst met Pixar-films. Disney is de uitgever, Pixar de studio die de film heeft gemaakt.

En godver, ik moet 'm ook nog zien maar het ontbreekt me aan tijd en vrienden om erheen te gaan.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-11-2009 9:13 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 6 november 2009 8:42 schreef Ethereal het volgende:


Fucking meesterwerk! Durf zelfs te zeggen dat Up bij mij bovenaan mijn favoriete Disney-films staat... Prachtig weergegeven, mooi verhaal, grappig, gewoonweg briljant. Had er van te voren niet heel veel van verwacht, maar heb ademloos zitten kijken... Kijken die hap!!!


Oeh, wil ik ook heen!

MH?


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-11-2009 9:39 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 6 november 2009 9:05 schreef Ralph het volgende:
Pixar-films. Bovenaan je lijst met Pixar-films. Disney is de uitgever, Pixar de studio die de film heeft gemaakt.

En godver, ik moet 'm ook nog zien maar het ontbreekt me aan tijd en vrienden om erheen te gaan.


Achjah, dr staat Disney boven...

Enneuh.. Je kunt inderdaad naar de bioscoop, zou ik ook terdege aanraden, maar hij is eventueel via bepaalde internettiaanse kanalen ook al met 5.1 geluid en NL subs binnen te halen

(En ja, ik heb hem ook gedownload, en ja, zodra ie uit is op DVD komt ie bij de rest van de collectie )


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-11-2009 9:49 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 6 november 2009 9:39 schreef Ethereal het volgende:
Achjah, dr staat Disney boven...

Enneuh.. Je kunt inderdaad naar de bioscoop, zou ik ook terdege aanraden, maar hij is eventueel via bepaalde internettiaanse kanalen ook al met 5.1 geluid en NL subs binnen te halen

(En ja, ik heb hem ook gedownload, en ja, zodra ie uit is op DVD komt ie bij de rest van de collectie )


Staat er inderdaad boven. Irritant verwarrend werkt dat voor veel mensen, hehe. Is van mij ook gewoon een irritante tic die ik aan mijn werk bij diverse multimediabedrijven heb overgehouden, dat per se onderscheid moeten maken tussen distributeur en studio.

Ik weet het, heb 'm ook gedownload, maar ik weet het nog niet, wil hier in principe nog wel geld aan uitgeven.

Oooooooh, wacht. Misschien is dat een idee voor morgen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 06-11-2009 10:44 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Op vakantie best wel wat filmpjes gekeken:

Das Experiment
Boeiende film over een experiment met een denkbeeldige gevangenis in de jaren ’70 dat uit de hand liep. Ik weet niet hoe ver het plot van de film van de echte gebeurtenissen af zit, maar een sterk staaltje psychologie is ’t wel.

Defiance
Over een groep joden die zich jarenlang verscholen houdt in de bossen van Wit-Rusland tijdens WOII. Best een interessante film, zeker als je weet dat het echt gebeurd is.

Memento
Een vent met geheugenverlies die wraak wil nemen voor de moord op z’n vrouw. De film is een grote aaneenschakeling van flashbacks, waardoor ik ‘t niet echt een heel prettige film vond om naar te kijken. Wel apart dat de clue dus eigenlijk aan ’t begin van het verhaal zit.

Donnie Brasco
Een undercover agent die infiltreert in de maffia en er niet meer uit kan stappen. In dat genre zijn al genoeg overgewaardeerde films gemaakt, maar deze vond ik zeker niet slecht. Eens te meer omdat ’t een waar gebeurd verhaal is.

District 9
Helemaal niet mijn soort film met al dat alien gedoe, maar de manier waarop de apartheid en holocaust geparodieerd zijn wel grappig.

The Mist
Ook wat te sci-fi voor mij, maar wel redelijk spannend. Erg troosteloos ook, en met de duidelijke boodschap dat religie gevaarlijk is.

V for Vendetta
Leek me in het begin een slappe zorro-ripoff, maar uiteindelijk werd ’t toch een boeiende film.

Burn After Reading
Mja… tja… niet erg boeiend. Soms lichtelijk grappig, maar meer niet.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-11-2009 19:50 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Dead Snow.

Wat een zaadfilm.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-11-2009 19:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 6 november 2009 8:42 schreef Ethereal het volgende:
Prachtig weergegeven, mooi verhaal, grappig, gewoonweg briljant. Had er van te voren niet heel veel van verwacht, maar heb ademloos zitten kijken... Kijken die hap!!!


Hahaha ja had ik ook! Die honden ook.. squirrel!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-11-2009 20:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 november 2009 9:05 schreef Ralph het volgende:
En godver, ik moet 'm ook nog zien maar het ontbreekt me aan tijd en vrienden om erheen te gaan.

Je had via msn afgesproken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-11-2009 12:02 by spectre Profiel van spectre

Vanavond staat Moon op het program.. Iemand al gezien? Ik ben Sam Rockwell fan en de stills die ik zag van deze film waren fantastisch. Ik heb hoge verwachtingen!




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2009 13:12 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 november 2009 19:50 schreef Metalhead22 het volgende:
Dead Snow.

Wat een zaadfilm.





Wat vond je er zo bagger aan dan? Ik heb me prima vermaakt met die film.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-11-2009 13:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 7 november 2009 12:02 schreef spectre het volgende:
Vanavond staat Moon op het program.. Iemand al gezien? Ik ben Sam Rockwell fan en de stills die ik zag van deze film waren fantastisch. Ik heb hoge verwachtingen!




Heb alleen de trailer gezien! Maar ik deel de hoge verwachtingen. Ik hoop hem komende week te gaan zien als de tijd het toelaat.

Ben wel een beetje bang voor Space Odessy paralellen...dat wel.


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-11-2009 13:46 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 7 november 2009 13:12 schreef De Tegenpartij het volgende:



Wat vond je er zo bagger aan dan? Ik heb me prima vermaakt met die film.


mja het lijkt mij ook echt helemaal niks 1e klas, toch maar eens een probeersel geven.
Maar dat had ik ook met "let the right one in"..
je was niet onder invloed van bepaalde genotsmiddelen Wim?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2009 13:47 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

@ ghoulliette: Niet zo vreemd, maar is dat erg?

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-11-2009 13:49]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2009 13:48 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 november 2009 13:46 schreef invictis het volgende:
mja het lijkt mij ook echt helemaal niks 1e klas, toch maar eens een probeersel geven.
Maar dat had ik ook met "let the right one in"..
je was niet onder invloed van bepaalde genotsmiddelen Wim?


Hooguit een paar biertjes. Ik heb in het verleden hoopjes films "onder invloed van" gezien en daar wist ik later weinig meer over te vertellen. Die tijd is al een tijdje weer voorbij.

edit: tis btw meer om te lachen, niet om te huiveren.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-11-2009 13:50]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-11-2009 14:02 by MetalJan Profiel van MetalJan

Star Trek


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 07-11-2009 14:31 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

Laatst the beach gekeken, maar die film haalt het bij lange na niet bij het boek..jammer.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-11-2009 15:17 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 7 november 2009 13:46 schreef invictis het volgende:
mja het lijkt mij ook echt helemaal niks 1e klas, toch maar eens een probeersel geven.


Als je die kiddie helloween film van laatst al gaaf vond dan moet je Dead snow helemaal fantastisch vinden volgens mij.



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-11-2009 15:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Zombieland, superlachen!

Middenin zakt het even in, maar over het geheel gewoon een goede film Een soort I Am Legend maar dan niet zwaarbeladen maar erg "is gewoon zo, we gaan gewoon lekker door".


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 07-11-2009 18:14 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

Antichrist, de nieuwe van Lars von Trier.
Staat te boek als een horror, en ondanks dat het zeker elementen daarvan heeft zie ik het meer als een psychologisch drama. Stel verliest een kind, ze geven zichzelf daar de schuld van, en om daarvan te herstellen gaan ze naar een hut in het bos (sowieso een slecht idee in een film..dat zouden ze toch moeten weten). En daar loopt het een en ander nogal uit de hand.

Daarnaast heeft de film een van de meest ranzige scenes die ik ooit in een film gezien heb (en ooit hoop te zien in een film).

Ben er nog niet zo over uit wat ik ervan vind eigenlijk.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 07-11-2009 19:49 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 november 2009 15:17 schreef XnegativeX het volgende:
Als je die kiddie helloween film van laatst al gaaf vond dan moet je Dead snow helemaal fantastisch vinden volgens mij.




Ik heb anders verdomd hartelijk gelachen toen zo'n sukkel de cabin in de fik zette met een molotovcocktail in plaats van hem door het raam te werpen



Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 07-11-2009 21:16 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

quote:
Op 7 november 2009 19:49 schreef Morridin het volgende:
Ik heb anders verdomd hartelijk gelachen toen zo'n sukkel de cabin in de fik zette met een molotovcocktail in plaats van hem door het raam te werpen
Hahaha, +1, was humor ja hehe


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 07-11-2009 23:57 by Bleh? Profiel van Bleh?

Irréversible


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen