IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Ulver Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-02-2005 18:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Klinkt inderdaad weer heel anders, maar wel weer goed. Vooral die sample van "Christmas" vond ik goed.
Nu maar wachten tot 25 maart, dan is 'ie te koop


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


De botoxhobbit
Elk zaadje, een verschrikkelijk mooi resultaatje
Usericon van De botoxhobbit
Posted 28-02-2005 10:33 by De botoxhobbit Wijzig reactieProfiel van De botoxhobbitQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com www.wolversveen.uwkerk.nl

Ik weet niet meer hoe ik aan dit verhaal kom, (en ik had ook geen zin om alle 10 pagina's door te nemen) maareh dat die dude van ulver gesubsidieerd (of iets dergelijks) wordt/werd door zijn overheid om muziek te maken?


Pokkuh neetuh


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-02-2005 11:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik las daar ook iets van in het Perdition City boekje idd, lijkt mij ook wel wat subsidie


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 17-06-2005 9:52 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

iemand de nieuwe al gehoord? zit em nu te luisteren en hijs lekker dromerig, beetje voortzetting van de laatste EP



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-06-2005 13:42 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

jah heb er stukken uit gehoord... klinkt inderdaad weer erg lekker.

Ulver blijft heerschen, al hoe wel ze wel weer eens de BM tour op mogen gaan, maar das er weinig kans ben ik bang


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-06-2005 17:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Watvoor muziek maakt Ulver op 'Marriage betwee Heaven and Hell'?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-06-2005 17:27 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 17:03 schreef kwelgeest het volgende:
Watvoor muziek maakt Ulver op 'Marriage betwee Heaven and Hell'?
tja hoe moet je dat uitleggen ....
rustig rock/electro beetje metal, tja... moeilijk... wel ff wennen maar zeker een goeie cd

NP: Ulver [1998] Themes From William Blake's The Marriage Of Heaven & Hell


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Sater
Usericon van Sater
Posted 20-06-2005 18:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Heel veel spoken word zooi ook, van die freaky gedichtenshit. Zou het eerst even luisteren alvorens aan te schaffen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-06-2005 18:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind die "Themes..." cd geniaal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ed
Usericon van Ed
Posted 20-06-2005 20:15 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 18:29 schreef Sater het volgende:
Heel veel spoken word zooi ook, van die freaky gedichtenshit. Zou het eerst even luisteren alvorens aan te schaffen.


haha en dat voor een 'gedicht' uit 1790, dat dat nu nog als freaky word omschreven


surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 27-06-2005 22:06 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 20 juni 2005 17:27 schreef DaVinz het volgende:
tja hoe moet je dat uitleggen ....
rustig rock/electro beetje metal, tja... moeilijk... wel ff wennen maar zeker een goeie cd

NP: Ulver [1998] Themes From William Blake's The Marriage Of Heaven & Hell

met drum en bass en breakbeats doorregen post black metal met veel goede (gast)zangers.
fanTAStische cd trouwens; maar je moet er van knunne/durven houden :

[Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 27-06-2005 22:07]


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 28-06-2005 7:37 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

kan me goed voorstellen dat mensen deze cd niet zo trekken... maar ik vinnet briljant!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-07-2005 19:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben de nieuwe eens goed aan het beluisteren en ik vind 'em weer erg mooi


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-08-2005 15:47 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik heb net uit nieuwsgierigheid 'Nattens Madrigal' eens gedownload, maar mensen, wat valt die me tegen zeg. Geef mij maar de 'moderne' Ulver.

Ruissssssss.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 16-08-2005 16:13 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2005 15:47 schreef Hexegot het volgende:
Ik heb net uit nieuwsgierigheid 'Nattens Madrigal' eens gedownload, maar mensen, wat valt die me tegen zeg. Geef mij maar de 'moderne' Ulver.

Ruissssssss.
Integendeel, ruis heerscht! (edit: hiermee doel ik eveneens op de "verborgen" melodielijnen) Maar het moderne spul vind ik ook wel aardig. Kveldsjanger en Bergtatt, het oude werk dus,

[Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 16-08-2005 16:37]


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-08-2005 16:22 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2005 15:47 schreef Hexegot het volgende:
Ik heb net uit nieuwsgierigheid 'Nattens Madrigal' eens gedownload, maar mensen, wat valt die me tegen zeg. Geef mij maar de 'moderne' Ulver.

Ruissssssss.


hehe die cd moet je even goed uitzitten, echt er zit een hoop verborgen achter die productie... superieure melodieën!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-08-2005 16:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Helemaal mee eens. Luister maar eens aandachtig, dan kom je er wel achter hoe geweldig die cd is.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-08-2005 16:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zaterdag bijna iemand besprongen met een perdition city shirt aan hehe

godver, hebben!


Je moeder.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-08-2005 17:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Displeased heeft ze liggen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-08-2005 17:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

@Hexegot: ik begrijp wat je bedoelt, het is ff schrikken als je die plaat snoeihard door je speakers knalt. Toch zijn die melodieën zo fijn uitgewerkt dat ik de hele plaat met gemak uitzit. Zoals hierboven al gezegd wordt, moet je even aan de schelle sound wennen net als je ogen aan het donker moet wennen. Heerlijke plaat! Net als Bergtatt trouwens!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-08-2005 18:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2005 15:47 schreef Hexegot het volgende:
Ik heb net uit nieuwsgierigheid 'Nattens Madrigal' eens gedownload, maar mensen, wat valt die me tegen zeg. Geef mij maar de 'moderne' Ulver.

Ruissssssss.
Ik vind dat best een aardig plaatje. Ze hebben hun doel bereikt; Op sommige stukken is het geluid zelfs net iets te schel maar naar meerdere luister beurten gaat het toch wat 'gemaakt' klinken. Misschien omdat ik weet waarom ze die plaat zo geproduceerd hebben.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-08-2005 18:35 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ach, ik ben niet zo'n geweldige 'old school black metalhead', dat speelt ook wel mee...


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-08-2005 19:00 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2005 18:31 schreef kwelgeest het volgende:
Misschien omdat ik weet waarom ze die plaat zo geproduceerd hebben.
Vertel dan.

Perdition City shirt is tof, alleen stom dat ie zwart is.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-08-2005 19:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2005 18:35 schreef Hexegot het volgende:
Ach, ik ben niet zo'n geweldige 'old school black metalhead', dat speelt ook wel mee...

Zoveel heeft die plaat anders niet met old school black metal te maken hoor, als je het mij vraagt!


Die nieuwe is vet trouwens, erg overweldigend allemaal. Mooi uitgevoerd boekje ook.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ed
Usericon van Ed
Posted 16-08-2005 20:08 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2005 16:22 schreef Argh het volgende:
hehe die cd moet je even goed uitzitten, echt er zit een hoop verborgen achter die productie... superieure melodieën!


het baswerk van Skoll is ook erg goed op die plaat, zit nu Ved buens ende aan het luisteren en zijn baswerk heeft echt een eigen style.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen