IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Ulver Vorige pagina | Volgende pagina
mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 10-01-2003 20:49 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Waar slaat DIE reactie nu weer op....


Ulver is nog immer vet, ook al maken ze tegenwoordig electronische prietproet.

Silence the singing? Heeft iemand die?



Dit slaat nergens op.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-01-2003 20:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 18:13 schreef Grimnir het volgende:
1 keer gezien op wacken! ik zat nog te twijfelen maar ik vond 60 euro echt te duur.
60 euro


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 11-01-2003 1:29 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 10 januari 2003 20:51 schreef Cadaveria het volgende:
60 euro


Ja, collecters Item, net zoals een van de eerste arcturus shirtjes, een voor 45 euro en een voor ik dacht 26 euro waar ie mischien wel 20 euro van wilde maken...neh laat maar, dan maar geen shirt als het zo moet. 20 euro is duur maar niet te duur, maar als je zo begint laat dan maar

Het Icon E Shirt van Emperor, weinig van gemaakt en officieel van Candlelight (zegt geen ene fuck, kan net zo goed een grotere oplage zijn) 35 euro dacht ik.

Tsss...



mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 11-01-2003 3:39 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik zou zeker gen shirt kopen omdat het een 'collectors item' is....


Ik koop een shirt omdat ik de band tof vind, en het shirt mooi...



Dit slaat nergens op.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-01-2003 11:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Een kameraad van mij doet enkele 7" weg omdat hij alleen nog hardcore e.d. wil,dus in de aanbieding:Ulver/Mysticum split 7"EP.Prijs op aanbod.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-01-2003 11:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dude, flikker die op Ebay en tel uit je winst.


unearth
Usericon van unearth
Posted 11-01-2003 12:42 by unearth Wijzig reactieProfiel van unearthQuote dit bericht

Volgens mij zijn die wel veel geld waard ja.
Hoeveel zouden die ongeveer kunnen opleveren?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-01-2003 12:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Veel.. oude Ulver is cult en cult verkoopt:

Heb zelf in 1997 voor 60 gulden die picture lp's gekocht (box) met posters, daar betalen ze op ebay meer dan 120 Euro voor... !! sick shit..

Maar ebay is kut.. En zodra je zo'n 7"je daar verkoopt komt hij nooit meer uit het hoge-prijzen circuit.. dus niet doen please.. maarja, als hij toch into hardcore is dan zo'n hem metal niet veel boeien .. ik heb er 7,50 Euro voor over


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 11-01-2003 13:12 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Tss.. nepcult...

Ik heb niet eens een LP-speler.
wat heb ik er dan aan?


Dit slaat nergens op.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-01-2003 13:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik wil zelf uit principe niks op E-bay zetten.Er worden daar toch alleen maar abnormaal hoge prijzen betaald en daar schiet niemand iets mee op.Daarom bestel ik ook nooit iest van e-bay ook al zijn er veel items welke ik wel graag wil hebben.
E-bay is kut


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 11-01-2003 13:21 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

vaak is het ook goedkoper als welke andere bron dan ook.



Dit slaat nergens op.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-01-2003 13:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ach als ik op ebay goedkoop dingen kan kopen en veel te duur dingen kan verkopen heb ik er echt geen problemen mee. Ik heb alleen helaas wel al te vaak gehad dat pakketjes 'kwijt' raakten in de post ...En aangetekend versturen vanuit t buitenland is ook vaak reeteduur. Dan koop ik t liever hier op een metalmarket ofzo...


Zenial


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-01-2003 22:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb gisteren "Lyckantropen themes" gekocht.Echt een geweldige cd in het verlengde van hun laatste cd's
Tevens heb ik de door Displeased uitgebrachte rerelease van "Nattens madrigal" gekocht op vinyl.Eindelijk een vinyl versie van Displeased die de moeite waard is om aan te schaffen.Mooi verzorgde hoes en tekstvel met de nodige info op de ommezijde.(geldt trouwens ook voor "The Olden domain van Borknagar die Displeased op vinyl heeft uitgebracht).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


unearth
Usericon van unearth
Posted 21-01-2003 14:27 by unearth Wijzig reactieProfiel van unearthQuote dit bericht

Die 7" waarover Hub het hierboven over had is van mij.
Ik wil ze verkopen omdat ik geld nodig voor een label dat ik ga opstarten.
Ik ga ze op ebay flikkeren...

kan iemand me vertellen wat ik voor de volgende 7"s kan vragen?

Ulver/Mysticum ~ split 7" op necromantic gallery productions #1000

en

Gehenna ~ Ancestor of the darkly sky?


alvast bedankt!





Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 21-01-2003 15:13 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

helemaal nix, geef ze maar aan mij



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-01-2003 15:16 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Die Gehenna EP heb ik ooit gekocht voor €8,-!

Maar goed, als je die Ulver/Mysticum op e-bay zet zou ik beginnen met een eurootje of €20,-, een buy-it-now van €100,- en een lekker lange looptijd. Kijken wie zo gek is...

Die Gehenna is lastiger. Ik weet niet of dat zo heel "wanted" is.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


unearth
Usericon van unearth
Posted 21-01-2003 15:25 by unearth Wijzig reactieProfiel van unearthQuote dit bericht

Gangrad bedankt voor je reactie!
Op welke ebay kan ik hem het beste zetten?
.com .de of .nl??


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-01-2003 15:25 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ach, wat zie ik nu: Arcturus - Constellation mcd voor slechts €175,01 op E-bay


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-01-2003 15:29 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

ebay.com

De Nederlands versie is niet zo drukbezocht en het lijkt wel of er in het buitenland meer veelbetalende gekken wonen.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


unearth
Usericon van unearth
Posted 21-01-2003 15:35 by unearth Wijzig reactieProfiel van unearthQuote dit bericht

Haha okay


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-01-2003 15:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

FUCK E- GAY!!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-01-2003 15:45 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 15:42 schreef aerodis het volgende:
FUCK E- GAY!!


Nou, als hij een label wil beginnen vind ik dat je best wat via e-bay mag doen om aan "startkapitaal" te komen. Het is voor een goede zaak lijkt me.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-01-2003 15:46 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hmm. vergeven.

ligt eraan wat voor label natuurlijk
als je die LP's verkoopt en een power metal distro'tje begint, dan zet ik er mn vraagtekens bij

jezus-->


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-01-2003 17:13 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 21 januari 2003 15:45 schreef Gangrad het volgende:
Nou, als hij een label wil beginnen vind ik dat je best wat via e-bay mag doen om aan "startkapitaal" te komen. Het is voor een goede zaak lijkt me.

Euhm maar wie ben jij om te beslissen wanneer iemand ep's via ebay mag verkopen???


Zenial


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-01-2003 17:17 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 17:13 schreef Zenial het volgende:
Euhm maar wie ben jij om te beslissen wanneer iemand ep's via ebay mag verkopen???


Ik beslis niets, waar haal jij dat uit dan?


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen