IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Ulver Vorige pagina | Volgende pagina
zombie
Usericon van zombie
Posted 05-08-2003 23:46 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 19:42 schreef Zenial het volgende:
Anders vraag je een vriend de cd voor je te downloaden, en vervolgens aan je te omschrijven hoe de muziek klinkt, misschien stukken voor te zingen....

Sjezus christus wat is dat nou voor lompe instelling. Niet willen downloaden maar wel willen weten hoe het klinkt? Als je zo allergisch bent voor mp3s delete je ze toch weer nadat je ze hebt geluisterd?


Tsja, wat kan ik zeggen? Ik ben er een die een album pas op waarde kan schatten met het volledige pakket erbij. Met MP3's heb ik altijd het idee dat ik maar een fractie van de muziek meekrijg. Dat ik op deze wijze info probeer in te winnen vind ik niet echt vergezocht. Dergelijke vragen zie je dagelijks langskomen op dit forum.

'Hoe klinkt Iron Maiden?'

Maar goed, je reactie heeft me geamuseerd. Gefeliciteerd, je bent bij deze gepromoveerd tot mijn persoonlijke hofnar. Zeg nog eens iets grappigs, alsjeblieft?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-08-2003 11:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Je bent zelf nogal komisch. Dus je kan een album wel op waarde schatten als iemand je verteld hoe het klinkt, maar niet met mp3tjes...? Ok, right.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 22-08-2003 18:31 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

heb vandaag de 2 "nieuwste" ulvers binnen gekregen. First decades is een beetje noisy idd en de originelen zijn er niet echt uit te halen. de cd bevat ooa een versie van Merzbow en dat is ongelooflijke kankerherrie (ruis/piep/kraak)

Die svidd neger soundtrack kan ik ieder aanraden! hij is theatraler dan lycantropen, die meer een beetje echt achtergrond was. Neen ulver is op de goede weg met hun soundtracks!!!!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-08-2003 15:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De Svidd Neger soundtrack is inderdaad een mooi stukje muziek.
Kut dat mijn cd speler naar de kloten is,nu kan ik deze cd niet vaker draaien want dit is echt een cd die naar meer smaakt


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-11-2003 12:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe mcd is uit getiteld "A quick fix of melancholy"


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 15-11-2003 13:18 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Die lui zijn wel enorm productief de laatste tijd ik heb svidd neger nog niet gehoord of er is al een nieuwe cd uit


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-11-2003 15:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En die nieuwe is erg gaaf,24 minuten typische Ulver muziek waarin enkele fragmenten van oudere nummers verwerkt zijn


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 26-11-2003 2:18 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

De nieuwe ulver cd's (Svidd Neger en A quick fix of melancholy) bevallen me weer bijzonder goed. De band is ook weer verandert qua geluid. Alles is orkestraler geworden en er is veel minder statische ruis en piepjes. Hier en daar zijn de gitaren ook weer echt als gitaren te herkennen. Wel gaaf dat ze ook in deze nieuwe stijl weer twee meesterwerkjes weten neer te zetten .

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 26-11-2003 2:20]


Nefertem
Usericon van Nefertem
Posted 26-11-2003 10:49 by Nefertem Wijzig reactieProfiel van NefertemQuote dit bericht

Ulver is idd super.......vind het gaaf van deze band dat ze qua geluid veel veranderen......Tis niet constant hetzelfde sound.....heb ook Svidd Neger en A quick fix of melancholyen het zijn wel albums waarvan men niet kan stoppen met luisteren


"Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality."


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 26-11-2003 10:54 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 10:49 schreef Nefertem het volgende:
Ulver is idd super.......vind het gaaf van deze band dat ze qua geluid veel veranderen......Tis niet constant hetzelfde sound.....heb ook Svidd Neger en A quick fix of melancholyen het zijn wel albums waarvan men niet kan stoppen met luisteren


Ik vind dat ook het sterke van de band. Ze verwisselen haast per cd van geluid, maar ze weten constant boeiende muziek te maken. Ik vind ook eigenlijk al hun cd's erg goed. Alleen "Themes from William Blake's ..." kan mij niet echt boeien.


Nefertem
Usericon van Nefertem
Posted 26-11-2003 11:05 by Nefertem Wijzig reactieProfiel van NefertemQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 10:54 schreef Vlkodlak het volgende:
. Alleen "Themes from William Blake's ..." kan mij niet echt boeien.


whahahaaha same here........luister ook amper naar deze album heb idd ook alles van ze...vind het gewoon relaxte muziek om naar te luisteren. Perdition city is een album waar ik moeilijk van los kom, vind het een hele intense album


"Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality."


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 26-11-2003 12:27 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 11:05 schreef Nefertem het volgende:
whahahaaha same here........luister ook amper naar deze album heb idd ook alles van ze...vind het gewoon relaxte muziek om naar te luisteren. Perdition city is een album waar ik moeilijk van los kom, vind het een hele intense album


Jongens toch zo'n briliant album en dan dit Ik vind themes echt geweldig. Weet iemand waar ik kveldsanger nog zou kunnen kopen, die van mij is spoorloos verdwenen(lees gejat)

[Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 26-11-2003 12:28]


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 26-11-2003 12:37 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 12:27 schreef Phlegyas het volgende:
Jongens toch zo'n briliant album en dan dit Ik vind themes echt geweldig. Weet iemand waar ik kveldsanger nog zou kunnen kopen, die van mij is spoorloos verdwenen(lees gejat)


Die is volgens mij nog gewoon overal te krijgen. Probeer displeased of nlstore ofzo eens.


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 26-11-2003 12:47 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Thanks


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 26-11-2003 15:47 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 10 januari 2003 17:52 schreef Grimnir het volgende:
Nou: Die LS van Battles in the North heeft op de ene mouw ABBATH staan en op de andere Demonaz...ik bedoel, dat is zo poserig dat het gewoon grappig is!

Bij mijn LS is de naam van Abbath dusdanig afgesleten dat er nu ABBA staat.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 12-01-2004 15:08 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

Lyckantropen: is uit op dvd, heeft iemand em al gesignaleerd in nederland?

hij is helaas niet in het pal formaat te krijgen (uitgegeven door een amerikaans label), maar ik dacht dat dat geen probleem was voor mijn dvd speler.

ik hou er niet zo van om uit amerika te bestellen, dus wie kan me helpen!




DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 12-01-2004 17:21 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik wil svidd neger... dat is een heerschende soundtrack ... moet nog ergens de film vandaan halen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


trol
Usericon van trol
Posted 13-01-2004 18:03 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

quote:
Op 12 januari 2004 15:08 schreef Markam het volgende:
Lyckantropen: is uit op dvd, heeft iemand em al gesignaleerd in nederland?

hij is helaas niet in het pal formaat te krijgen (uitgegeven door een amerikaans label), maar ik dacht dat dat geen probleem was voor mijn dvd speler.

ik hou er niet zo van om uit amerika te bestellen, dus wie kan me helpen!




Ik ben hier al een tijd naar op zoek en inderdaad ook naar svidd neger.
Wanneer iemand een van beiden vind graag hier even melden.
De trailer van svidd neger ziet er veelbelovend uit.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 13-01-2004 20:34 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

2 van die gasten uit Ulver speelde toch in burzum?

Voor de rest, Ulver is wel oke.


I am the 1%.


Aart
Usericon van Aart
Posted 13-01-2004 20:44 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:34 schreef stoomfiets het volgende:
2 van die gasten uit Ulver speelde toch in burzum?



Aiwarikiar toch? Wie is de andere dan?


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-01-2004 23:14 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 9:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
Er is weer een nieuwe Ulver cd getiteld "Svidd neger" ,een soundtrack cd voor de Svidd neger film


kzit hem nu te beluistern

wat enorm VET!!!


I Find That I Am Not There...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-01-2004 0:57 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

neger?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2004 13:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik zit nu Bergtatt te luisteren, en dit is echt mooi! Vloeiende overgangen van bruut naar clean (Soelen gaaer bag aase need), bijna kerkachtige galm hier en daar, mooie melodielijnen, vrij heldere productie, waardoor goed te horen is dat de instrumenten mensen goed hun best doen. Heerlijk!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 26-01-2004 14:09 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 13:48 schreef ZelThoR het volgende:
Ik zit nu Bergtatt te luisteren, en dit is echt mooi! Vloeiende overgangen van bruut naar clean (Soelen gaaer bag aase need), bijna kerkachtige galm hier en daar, mooie melodielijnen, vrij heldere productie, waardoor goed te horen is dat de instrumenten mensen goed hun best doen. Heerlijk!


Ik vind dat ook nog steeds hun beste cd (en één van de beste metal cd's die ik ken). Goede nummers perfect passende produktie (waarbinnen alle verschillende instrumenten ook nog eens goed hoorbaar zijn). Jammer dat hij zo kort is .


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2004 14:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat is waar, maar beter een korte goede cd dan een langere met opvulnummers

Ik ben er echt helemaal enthousiast over, ik ga hem denk ik binnenkort kopen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen