IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Ulver Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-08-2005 17:21 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb Blood Inside nu een week in huis en ben van mening dat het allemaal heerlijk klinkt. het is mijn eerste kennismaking met Ulver, dus ik heb niks te zeggen over de verhouding met eerder werk. Toch klinkt het in zijn apartheid érg goed. De sfeer van Blinded By Blood geeft kippenvel, Operator scheurt weer en Chrismas zet een heerlijk loungy sfeertje neer.

Prima cd


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-10-2005 13:17 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

geen meningen meer over Blood Inside? Uitstekend en bijzonder sfeervol plaatje


Ed
Usericon van Ed
Posted 02-10-2005 20:12 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2005 13:17 schreef Tormented soul het volgende:
geen meningen meer over Blood Inside? Uitstekend en bijzonder sfeervol plaatje


heb hem wel en het is zeker goed maar het valt me wel op dat ik hem niet zoveel draai als Marriage..


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-10-2005 15:57 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

http://media.theendrecords.com/Ulver_ItIsNotSound_55mb.MOV

hier kun je de videoclip van It's Not Sound downloaden


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-10-2005 18:04 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

fuck

de laatste dagen Perdition City snoei hard aan eht draaien toch grote ergernis van mijn huisgenoten


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 12-10-2005 20:03 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

godver, hou vaak niet van dergelijk gezever maar dit is gaaf


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-10-2005 20:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Welke plaat van Ulver van de periode na Nattens Madrigal is nou echt een aanrader?


Sater
Usericon van Sater
Posted 12-10-2005 20:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Perdition City


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-10-2005 20:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zekers! "Perdition city" is echt brilliant


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ed
Usericon van Ed
Posted 12-10-2005 21:14 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 20:13 schreef Valorian het volgende:
Welke plaat van Ulver van de periode na Nattens Madrigal is nou echt een aanrader?


ik vind marriage het beste, daar zit nog veel zang in en is nog niet van die onwijze filmmuziek die ze daarna gingen maken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-12-2005 17:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Blood Inside is een vette plaat! Die ga ik een mooi plaatsje in m'n jaarlijst geven.

In o.a. Blinded by Blood lijken wat Mike Patton invloeden te zitten (zang, dus).

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-12-2005 17:33]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-12-2005 10:07 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

moet nogsteeds die blood ergens vandaan zien te krijgen .. ben benieuwd hoe ie is... een beetje zoals svidd neger?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-12-2005 11:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik moet toegeven dat ik die niet ken!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-12-2005 11:45 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

sound track cd van de film svidd neger. Maar is blood inside te vergelijken met een cd van ulver?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-12-2005 12:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nee, eigenlijk niet; het is nog steeds ver van hun black metal roots, maar wel een stuk minder minimalistisch dan de voorgaande albums. Een stuk voller geluid dus, met vocalen.
Het zijn weer wat meer 'liedjes', met een combinatie van electronica en wat meer symphonische elementen. Hoe meer ik er naar luister hoe meer Mike Patton ik terug hoor, al begin ik het nu ook in de muziek te merken. Als je van de meer traditionele Fantomas en Mr Bungle houdt, kun je dit ook goed hebben denk ik.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 11-08-2006 17:26 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Wat vind men hier trouwens van het album 1993-2003: 1st Decade in the Machines. Een tribute album aan Ulver van noise en aanverwante artiesten. (o.a. Merzbow, Jazzkammer, Third Eye Foundation) Ik vind het wel gaaf, maar er zijn velen die het niet met me eens zijn. Wat zijn jullie meningen over dit vage tribute album?


She Said Destroy in Black New York


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 14-10-2006 13:58 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Volgens mij heeft Ulver zich voor Perdition City veel door 'Future sound of London' laten inspireren; zelfs een paar songtitels verwijzen daarnaar.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-10-2006 14:30 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Oh, ik dacht door de musical The Sound of Music.

Maar inderdaad, die Dead Cities is de opgefokte versie van Perdition City. Allebei erg fijne plaatjes.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 06-12-2006 0:03 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Voor Garm/Trickster G. fans:
Head Control System. Geweldig album uitgebracht dit jaar, maar is volgens mij nog niet erg bekend...


no text supplied


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-12-2006 8:31 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 0:03 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Voor Garm/Trickster G. fans:
Head Control System. Geweldig album uitgebracht dit jaar, maar is volgens mij nog niet erg bekend...


is al een topic van


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-12-2006 8:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

daar wordt dan ook naar doorverwezen


Je moeder.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-12-2006 8:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht








Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-05-2007 21:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb Ulver - kveldsjanger gekocht


wennen!


signature


Maaikees
Usericon van Maaikees
Posted 03-05-2007 19:08 by Maaikees Wijzig reactieProfiel van MaaikeesQuote dit berichthttp://maaikees.blogspot.com/

Ik vind alle albums goed, maar t ligt er maar aan in wat voor sfeer ik ben.
Blood Inside vind ik denk ik het beste. Operator!!
Het eerste album wat ik van Ulver waardeerde was Perdition City, ik vind dat ze daar een hele mooie sfeer neerzetten.



Grindrapekill
!!!
Usericon van Grindrapekill
Posted 04-05-2007 1:05 by Grindrapekill Wijzig reactieProfiel van GrindrapekillQuote dit bericht

ulver-svidd neger, topplaat, de rest ken ik niet zo goed



Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen