IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Ulver Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 11-05-2015 11:57 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Perdition City new 2XLP edition incl. Metamorphosis EP 1999 as bonus is in the works, courtesy of Jaime Gomez Arellano/Orgone Studios.


Die wil ik wel ^^


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 04-06-2015 17:22 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Dus Ulver komt met een nieuw album met de titel The Assassination of Julius Caesar en met een live album (Messe in concert)opgenomen in Teatro Regio, Parma, Italië op 16 november 2013.

www.facebook.com/pages/Ulver/31166220421?fref=ts



[Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 04-06-2015 17:23]


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-06-2015 0:02 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Originele titel zeg.


En nu gaan we vegen


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 15-10-2015 23:32 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht



_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 28-10-2015 19:27 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

nieuwe dubbel album



[Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 28-10-2015 19:28]


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2015 19:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2015 23:32 schreef _Thomas_ het volgende:
Een interessant interview met Kristoffer Rygg

http://steelforbrains.com/post/131223153507/wolf-at-the-door-a-conversation-with-kristoffer


En een dreun in het gezicht van all Myrkur / Deafheaven haters
Bedankt voor de link

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-10-2015 19:44]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 29-10-2015 3:00 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Myrkur is nog steeds 3de rangs 3de rangs na-aap.
En Deafheaven moet gewoon ophouden met muziek maken vernieuwend mijn moeders mooie roze aarsje. Ze hebben nooit iets nieuws gedaan en nog veel veel erger nooit iets goeds.

[Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 30-10-2015 16:45]



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 29-10-2015 13:46 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 29 oktober 2015 3:00 schreef tomcat ha het volgende:
En Deafheaven moet gewoon ophouden met muziek maken vernieuwend mijn moeders mooie roze aarsje. Ze hebben nooit iets nieuws gedaan en nog veel veek erger nooit iets goeds.


Man, man, man, wat een onzinnig geneuzel weer dat helemaal nergens op slaat. Deafheaven heeft nooit gepretendeerd vernieuwend te zijn, dus dat argument is gewoon onzin van de bovenste plank.

Trouwens ontzettend veel zin in een nieuwe Ulver. Benieuwd welke richting ze nu weer opgaan.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 30-10-2015 16:45 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

de 2de deel van de zin staat ook "nog veel veel erger nooit iets goeds."



_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 30-10-2015 21:30 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht



_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 18-12-2015 20:38 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht



_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 24-01-2016 13:44 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Het nieuwe album is van begin tot eind goed. Weinig zwakke momenten. De nummers England's Hidden, Glammer Hammer, Moody Stix en Nowhere, die al op andere albums te vinden zijn, zijn in een nieuw jasje gedaan.

Andere nummers zijn Cromagnosis, The spirits that lend Strength are invisible, Om Hanumate Namah, Desert/Dawn, D-Day Drone, Gold Beach, Ecclesiastes(A Vernal Catnap) en Solaris.

Artwork is ook erg interessant.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 29-12-2016 1:15 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Album van begin dit jaar was heel goed maar bleef niet echt hangen. Kom er net achter dat ze de negende van deze maand weer een nieuwe plaat hebben uitgebracht. Ook weer heerlijke muziek voor het slapen gaan.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 29-12-2016 9:39 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Yep. Weer een soundtrack deze keer, maar ik ben er nog niet aan toegekomen, want anders stonden ze misschien 2x in mijn jaarlijst.



zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 29-12-2016 10:07 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Hij is erg mooi. Goede knipoog ook naar Boards of Canada, met 'Bored of Canada'.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 15-03-2017 19:49 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Nieuwe track:



Dit heeft echt een enorme Depeche Mode-vibe. Ik word er blij van!



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-04-2017 20:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die nieuwe

Voetjes van de vloer!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Northward
Usericon van Northward
Posted 24-04-2017 20:55 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Wat een geweldige show.

En het album groeit ook per luisterbeurt.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 27-07-2017 14:00 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Wat een geweldige plaat ja! Allemaal zo goed uitgevoerd.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-07-2017 10:57 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Live op Roadburn trok ik direct de conclusie: ik vind dit nu saai, maar de plaat zal heerlijk zijn. En waarempel. Heerlijk album inderdaad. Het is gewoon niet echt live-muziek.



_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 30-07-2017 11:56 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 30-07-2017 11:58 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2017 10:57 schreef Dirge for november het volgende:
Live op Roadburn trok ik direct de conclusie: ik vind dit nu saai, maar de plaat zal heerlijk zijn. En waarempel. Heerlijk album inderdaad. Het is gewoon niet echt live-muziek.


Ulver is een beetje de omgekeerde SunnO))) voor mij. Ulver werkt voor mij live niet maar op plaat wel en voor SunnO))) is dat exact omgekeerd.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-07-2017 18:14 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Klopt als 'n bus



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-11-2017 9:01 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Gisteren live in de Botanique in Brussel gezien (ik ging daar flyeren en mocht dus gratis binnen ). Kon hun elektronische muziek goed smaken. Wel grappig dat het daar vol loopt met in old skool black metal-shirt-gestoken kerels. Punten voor hun ruimdenkendheid dan.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 17-11-2017 14:20 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik vond het net als op Roadburn matig tot OK. Let op: ik vind het laatste album zeker genietbaar, alleen is Ulver nogal saai live en die lasershow vond ik ook al op Roadburn niet echt speciaal. Daarnaast viel het me deze keer op dat ie regelmatig uit de toon zingt (omdat ik de nummers nu kende).



Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen