IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Door welke band ben jij op hardrock gegaan? Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-04-2010 21:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 April 2010 21:41 schreef Staalman het volgende:
Hier mag U laten weten welke band het was die bij U de liefde voor harde muziek heeft doen onstaan.

Ik ben zelf in 1986 door Europe - The Final Countdown op hardrock gegaan.




Wel een van de eerste nummers die ik tof vond, maarja in dat jaar ben ik pas geboren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2010 21:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Jonkie Man, jij bent nog jonger dan mijn vriendin, en dat is al zo'n jonkie!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-04-2010 21:57]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2010 21:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 21:56 schreef Staalman het volgende:
Ik heb daardoor ook nog steeds een zwak voor Europe..


Ik vooral door een aantal andere nummers van die uitstekende CD. Met name Love Chaser.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2010 21:58 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 21:57 schreef Mark het volgende:
Jonkie Man, jij bent nog jonger dan mijn vriendin, en dat is al zo'n jonkie!


Nee, jij bent oud, zullen we zeggen...


Bareuh...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-04-2010 21:58 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Leuk topic Staalman

Dat was voor mij met Rage Against the Machine en Urban Dance Squad, 1992 of 1993.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2010 21:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 21:57 schreef De Ulk het volgende:
Ik ook, ik vind eigenlijk alles wat ik ooit leuk vond nog steeds leuk.


+1

CD's verkopen zul je mij dan ook nooit zien doen. Het idee alleen al.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 07-04-2010 21:59 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik doe niet aan hard-rock.
Of men moet een sporadische Queen, U2 of Rolling Stones daar ook toe rekenen?


*rent hard weg voor de meute*


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-04-2010 21:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 April 2010 21:57 schreef Mark het volgende:
Jonkie Man, jij bent nog jonger dan mijn vriendin, en dat is al zo'n jonkie!


maar goed ook, anders had je misschien in belgie moeten studeren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2010 21:59 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 21:58 schreef Onweerwolf het volgende:
+1

CD's verkopen zul je mij dan ook nooit zien doen. Het idee alleen al.


CD's verkopen wel, maar m'n LP's zijn heilig.


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-04-2010 22:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hahaha, ik kom uit een Queen huishouden en was dus helemaal gek van Europe. Van mijn eigen gespaarde centjes toen dus op zoek gegaan naar ander werk van Europe. Zodoende destijds bij Free Record Shop op vinyl de eerste Europe plaat gekocht. Ik ging helemaal uit mijn dak want das was gewoon echt hardrock in de stijl van Rainbow. Mijn moeder helemaal over de zeik en die vond dat ik plaat maar terug moest brengen want dit leek helemaal niet op Europe.

M.a.w Europe was voor mij ook de eerste band waar ik echt uit mezelf op zoek ging naar de rest van hun discographie.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2010 22:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 21:59 schreef ElitE het volgende:
maar goed ook, anders had je misschien in belgie moeten studeren.


*grijns*


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2010 22:02 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:01 schreef Staalman het volgende:

M.a.w Europe was voor mij ook de eerste band waar ik echt uit mezelf op zoek ging naar de rest van hun discographie.


Dat waren voor mij de Stones. Maar dat is geen hardrock.


Bareuh...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 07-04-2010 22:02 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 7 April 2010 21:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik vooral door een aantal andere nummers van die uitstekende CD. Met name Love Chaser.


Heb ook altijd nog een zwak voor ze. Love Chaser was b-kantje van Rock The Night, ook helemaal grijs gedraaid toen. Op The Final Countdown stond ook een heel gaaf b-kantje, On Broken Wings


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-04-2010 22:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Die stond ook op de 12" echt geniaal nummer!

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 07-04-2010 22:03]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2010 22:05 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Klopt. Ik heb al die Europe en Bon Jovi 12"es trouwens, en allemaal vrij recent gekocht


Bareuh...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2010 22:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:02 schreef De Ulk het volgende:
Dat waren voor mij de Stones. Maar dat is geen hardrock.


Bij mij was dat Led Zeppelin, Hardrockender kun je het natuurlijk niet krijgen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 07-04-2010 22:06 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 7 April 2010 22:05 schreef De Ulk het volgende:
Klopt. Ik heb al die Europe en Bon Jovi 12"es trouwens, en allemaal vrij recent gekocht


dat telt niet


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-04-2010 22:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Normaal. Dat was in het begin een harde rockband. Daarna zz top, michael schenker group, whitesnake etc.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2010 22:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:02 schreef flebbie het volgende:
Heb ook altijd nog een zwak voor ze. Love Chaser was b-kantje van Rock The Night, ook helemaal grijs gedraaid toen. Op The Final Countdown stond ook een heel gaaf b-kantje, On Broken Wings


Rock The Night & On Broken Wings zijn ook beide erg tof.

Ik vind trouwens Carrie & Dreamer ook super.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2010 22:08 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Rock The Night & On Broken Wings zijn ook beide erg tof.

Ik vind trouwens Carrie & Dreamer ook super.


Superstitious van de opvolger vind ik ook erg sterk. En uiteraard Cherokee.

quote:
Op 7 April 2010 22:06 schreef flebbie het volgende:
dat telt niet




Bareuh...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2010 22:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Danger on the track

o-ow

o-ow


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-04-2010 22:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Dreamer ook super.


Zo'n machtig mooi nummer!

Nu op de draaitafel:


[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 07-04-2010 22:11]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-04-2010 22:11 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

And Justice for all van Metallica en Arise van Sepultura, zal rond 1992 zijn geweest denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-04-2010 22:12]


Against God and Government


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 07-04-2010 22:12 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Maar is Queen en U2 nou ook hard-rock of wat?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-04-2010 22:13 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Da's harde rock



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen