IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Roken waarom doen mensen het toch Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-05-2002 3:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 mei 2002 23:57 schreef Asherah het volgende:
ik rook toch zo graag ...


Als ik qua stoelgang verstopt zit dan zou ik er ook wel weer eens eentje willen opsteken.

Gelukkig komt dat slechts zeer zelden voor.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2002 6:33 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik vind roken om te zien stiekem eigenlijk best geil, tja ik weet het heeeeeeeeeeeeel fout maar zo is het. zelf rook ik niet, doe liever andere dingen met mijn geld tijd en leven


unitas wag.
Usericon van unitas wag.
Posted 24-05-2002 6:42 by unitas wag. Profiel van unitas wag.

ja maar toch is het stiekem ook wel lekker om te doen hoor sochtentsvroeg met een bakkie koffie en een peukie wakker worden maar moet eigenlijk wel gaan stoppen,ik wil een beetje conditie opbouwen namelijk


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 24-05-2002 6:45 by linknl Profiel van linknl

gees zo denk ik er ook over.
zit nu zelfs met een bak leut en peuk.
ook conditie opbouwen moet weer ivm werk.
maar ik vindt stoppen niets dan maar minderen van 30 naar 15 peuken.


unitas wag.
Usericon van unitas wag.
Posted 24-05-2002 6:53 by unitas wag. Profiel van unitas wag.

hehe dat heb ik laatst ook geprobeerd maar dat werkt niet bij mij na 2 weken rookte ik namelijk 2 keer zoveel dan dat ik eerst deed. dus dat wordt binnenkort helemaal stoppen en sochtends zwaar chagerijnig op het werk verschijnen denk ik


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 24-05-2002 7:00 by linknl Profiel van linknl

ik probeer eerst wel te minderen, mocht dat niet werken zoals je zegt ja dan zit er inderdaad niets anders op dan stoppen en het leven van anderen voor een tijdje wat minder plezierig te maken


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-05-2002 12:42 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

Ik ben vandaag een week gestopt...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2002 13:05 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

een hele week al, nou nou


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-05-2002 13:06 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 mei 2002 13:05 schreef ghoulliette het volgende:
een hele week al, nou nou


is dit nou, wat je noemt, mentale ondersteuning ???



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-05-2002 13:07 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

wat is dat nu weer voor kut opmerking. Je moet toch ergens beginnen en het is al een prestatie dat iemand er echt mee stopt.
-edit reactie op ghoulliette.


[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 24-05-2002 13:08]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-05-2002 14:08 by Asherah Profiel van Asherah

Idd, als iemand wil stoppen moet je die gaan steunen, en niet onzinnig met zijn of haar favoriete merk voor zn neus gaan zitten bv, zoals ik al heb mogen meemaken...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-05-2002 14:10 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Gister heb ik aardig de verleiding weten te weerstaan. Ik heb maar 1 peukie gerookt.. En het is zoooo moeilijk in de kroeg als je wilt stoppen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-05-2002 14:10 by Asherah Profiel van Asherah

Maar je mag er niet meer ééntje roken ook, dan begin je geleidelijk toch weer!!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-05-2002 14:13 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ik niet, ik ben al weer een aardige gelegenheids roker en kan zo 2 weken zonder sigaret. Ik ben niet echt verslaafd omdat ik geen afkick verschijnselen heb en er ook geen behoefte aan heb. Ook heb ik nog nooit s'ochtends gerookt dat is dus ook wel een groot voordeel.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-05-2002 14:13 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 mei 2002 14:08 schreef Asherah het volgende:
Idd, als iemand wil stoppen moet je die gaan steunen, en niet onzinnig met zijn of haar favoriete merk voor zn neus gaan zitten bv, zoals ik al heb mogen meemaken...






DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 24-05-2002 14:15 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

Stoppen met roken is een van de ergste kwellingen die een mens kan treffen. Damn, wat was dat erg zeg. Maar ik had het over mijzelf afgeroepen, dus ik klaagde niet.

Als je in de kroeg zit, begeef je je inderdaad in een hel. Ik heb me de eerste maanden dan ook bewust niet in een kroeg of in de buurt ervan vertoond.

Wel had ik een keer een feest van school, gekoppeld aan een uitwisselingsproject, dus daar kon ik niet onderuit. Een (inmiddels ex) vriend van mij rookte toen, ik was net een week gestopt. Dus wat doet dat aarsgedrocht, probeert hij me weer aan het roken te krijgen. Peuken opsteken voor mijn neus en het maar aanprijzen en dergelijke. Ik stond daar echt letterlijk de visuele symptomen van parkinson te ontwikkelen. Op een gegeven moment werd het voor mij dermate erg dat ik die vent met een gerichte klap op zijn smoelwerk naar de aarde heb gezonden.

Hij was dronken, dus hij wist er niets meer van de dag erna. Hij dacht dat hij gevallen was.

Ha!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-05-2002 14:18 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 24 mei 2002 14:15 schreef DimmuChild het volgende:
...een (inmiddels ex) vriend van mij rookte toen, ik was net een week gestopt. Dus wat doet dat aarsgedrocht, probeert hij me weer aan het roken te krijgen. Peuken opsteken voor mijn neus en het maar aanprijzen en dergelijke. Ik stond daar echt letterlijk de visuele symptomen van parkinson te ontwikkelen. Op een gegeven moment werd het voor mij dermate erg dat ik die vent met een gerichte klap op zijn smoelwerk naar de aarde heb gezonden...

Ha!



Jah, dat bedoelde ik daarnet dus...


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 24-05-2002 14:18 by MischiefMira Profiel van MischiefMira

Ik vind roken dus echt goor, mensen die roken stinken gewoon continu uit hun bek en hebben dat zelf niet eens door.

Begrijp me niet verkeerd, van mij mag je zoveel roken als je wilt, zelf weten hoor.
Maar als ik een leuke vent tegenkomt en hij rookt vindt ik dat een echte afknapper. Om maar met de deur in huis te vallen: daar zou ik mijn tong dus nooit instoppen.

Misschien een motivatie voor de mensen hier die graag willen stoppen, dat er meiden zijn die absoluut niet voor een roker gaan.
Ik heb trouwens geen motivatie voor mensen die gezellig samen met hun partner roken en het dus niks interessert waar ik mijn tong wel of niet zou instoppen. Veel plezier samen!

(Ik wilde nog bijna het cliche "net of je een asbak uitlikt" gebruiken, maar ik hield me gelukkig in, want die heb je natuurlijk al zo vaak gehoord)


Bla


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 24-05-2002 14:19 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

Je kan beter deze vraag stellen " Roken waarom doen mensen het niet "

ps. ik omdat ik liever cd's van me geld koop dan die troep


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-05-2002 14:19 by Asherah Profiel van Asherah



schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 24-05-2002 17:44 by schaambaard Profiel van schaambaard

roken is kunst. en waarom zeuren op mensen die roken? ik vind dat echt belachelijk. net als dat er een steeds grotere waarschuwing op je zak tabak staat.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-05-2002 17:46 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 24 mei 2002 17:44 schreef schaambaard het volgende:
roken is kunst. en waarom zeuren op mensen die roken? ik vind dat echt belachelijk. net als dat er een steeds grotere waarschuwing op je zak tabak staat.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-05-2002 18:21 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 24 mei 2002 14:15 schreef DimmuChild het volgende:
Stoppen met roken is een van de ergste kwellingen die een mens kan treffen. Damn, wat was dat erg zeg. Maar ik had het over mijzelf afgeroepen, dus ik klaagde niet.

Als je in de kroeg zit, begeef je je inderdaad in een hel. Ik heb me de eerste maanden dan ook bewust niet in een kroeg of in de buurt ervan vertoond.



Nou Nou...
Een hel... Als al die kristenen dat als de hel zien, stuur mij er maar heen....

In een kroeg, met een pils (zonder sigaret)

DE HEL!


P.S.: ik vind het trouwens wel VET STOER van je dat je die jongen geslagen hebt!
Heel tof!

Maar ik denk dat als je ECHT STOER bent, je em zijn eigen brandende peuk in zijn oog had moeten uitdrukken.

En tja, ik stink ondertussen fijn door


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-05-2002 18:22 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

"Roken kan het sperma beschadigen en onvruchtbaarheid tot gevolg hebben"

GAAF!

Nooit kinderen!


Dit slaat nergens op.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-05-2002 18:23 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 24 mei 2002 18:22 schreef mörke het volgende:
"Roken kan het sperma beschadigen en onvruchtbaarheid tot gevolg hebben"

GAAF!

Nooit kinderen!


ik rook vrolijk verder...
...bespaart je weer 'n operatie, om de leidingen door te laten snijden...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen