IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Roken waarom doen mensen het toch Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 11-09-2003 21:09 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 11 september 2003 21:08 schreef ~Narsil het volgende:
Jamaar, waarom moeten mensen met automutilatie littkens, die dus ook zelfdestructieve neigingen hebben, en die dus ook tot een risicogroep behoren, dan weer geen hogere ziektekostenpremie betalen... ?
Wat is dat voor een debiele vergelijking...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-09-2003 21:09 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 11 september 2003 21:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Oh ja. Jij bent degene die zich niet bekommert om consequenties van haar acties voor anderen... en die dan tegelijkertijd verwacht dat er niet 'gezaagd' wordt.

Domme puber.


Oh, gaan we zo beginnen?

Je spreekt jezelf tegen nu btw.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 11-09-2003 21:10 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

quote:
Op 11 september 2003 21:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Oh ja. Jij bent degene die zich niet bekommert om consequenties van haar acties voor anderen... en die dan tegelijkertijd verwacht dat er niet 'gezaagd' wordt.

Domme puber.


Ben je bang dat je arme longetjes eraan gaan van dat rookwolkje dat zo nu en dan onder je neus door komt of van alle andere rommel die mens iedere dag weer binnenkrijgt?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-09-2003 21:11 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 11 september 2003 21:09 schreef Vampie het volgende:
Nee...want een depressie kies je niet voor roken wel.


Neenee, voor een depressie kies je idd tot op zeker hoogte niet, maar voor de manier waarop je ze al dan niet uit wel...


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 11-09-2003 21:14 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 11 september 2003 21:11 schreef ~Narsil het volgende:
Neenee, voor een depressie kies je idd tot op zeker hoogte niet, maar voor de manier waarop je ze al dan niet uit wel...
Wat een dom gelul zeg...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 21:16 by invictis Profiel van invictis

ahah!...daar was ik weer , ik heb alle pakjes bij elkaar gesprokkeld en ook een nieuwe opengerukt en net alles uitgestrooid vanaf het 4e balkon naar beneden, dus ik heb helemaal niks! meer
en nou eens ff kijke hoelang dit gaat duren voordat ik hyper wordt enzo


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-09-2003 21:16 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 11 september 2003 21:10 schreef No Nonsense het volgende:
Ben je bang dat je arme longetjes eraan gaan van dat rookwolkje dat zo nu en dan onder je neus door komt of van alle andere rommel die mens iedere dag weer binnenkrijgt?

Mijn arme longetjes zijn geen onderwerp van discussie. Noch is andere troep onderwerp van discussie.

Dit gaat over roken.

Als mensen rook in je gezicht blazen, krijg je hun troep binnen. Ook trekken rokers een wissel op de gezondheidszorg en aldus op mijn en jouw betaalde premie. En alleen maar omdat zij ervoor kiezen hun longen te asfalteren. Dus (was mijn betoog), moeten ze dat terug zien in hun eigen premie, en in accijnzen op tabak.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 21:16 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 11 september 2003 21:16 schreef invictis het volgende:
ahah!...daar was ik weer , ik heb alle pakjes bij elkaar gesprokkeld en ook een nieuwe opengerukt en net alles uitgestrooid vanaf het 4e balkon naar beneden, dus ik heb helemaal niks! meer
en nou eens ff kijke hoelang dit gaat duren voordat ik hyper wordt enzo


....geweldig!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-09-2003 21:17 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 11 september 2003 21:14 schreef anonymous het volgende:
Wat een dom gelul zeg...


Excuseer, dat dom gelul is mijn mening, kan ik eraan doen dat die niet zo maatschappelijk conventioneel en sociaal aangepast is als jouw gepraat. Wil je, als je zegt dat het dom gelul is, dan wel zo vriendelijk zijn erbij te zeggen waarom? Argumenten enzo? Anders ben ik er niet veel mee. En hou anders gewoon je bakkes, 'dom gelul' draagt namelijk erg weinig bij tot dit topic.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 11-09-2003 21:17 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 11 september 2003 21:16 schreef invictis het volgende:
ahah!...daar was ik weer , ik heb alle pakjes bij elkaar gesprokkeld en ook een nieuwe opengerukt en net alles uitgestrooid vanaf het 4e balkon naar beneden, dus ik heb helemaal niks! meer
en nou eens ff kijke hoelang dit gaat duren voordat ik hyper wordt enzo
Moest je nou dat spul naar buiten gooien, vervuiler!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-09-2003 21:17 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 11 september 2003 21:16 schreef invictis het volgende:
ahah!...daar was ik weer , ik heb alle pakjes bij elkaar gesprokkeld en ook een nieuwe opengerukt en net alles uitgestrooid vanaf het 4e balkon naar beneden, dus ik heb helemaal niks! meer
en nou eens ff kijke hoelang dit gaat duren voordat ik hyper wordt enzo

Goedzo veel succes!!

Het is in het begin best lastig, maar op een gegeven moment ga je je veel fitter, gezonder en schoner voelen .


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-09-2003 21:18 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Invictis, je hebt zojuist het milieu schade toegebracht, ik zou je sigaretten dus maar weer snel gaan oprapen en in de afvalkbak gooien.

En hulde aan Dwaallicht

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 11-09-2003 21:18]


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-09-2003 21:19 by Chantalie Profiel van Chantalie

heel veel succes ermee, invictis!!!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-09-2003 21:20 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

Dit is echt te gek voor woorden.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 11-09-2003 21:20 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 11 september 2003 21:17 schreef ~Narsil het volgende:
Excuseer, dat dom gelul is mijn mening, kan ik eraan doen dat die niet zo maatschappelijk conventioneel en sociaal aangepast is als jouw gepraat. Wil je, als je zegt dat het dom gelul is, dan wel zo vriendelijk zijn erbij te zeggen waarom? Argumenten enzo? Anders ben ik er niet veel mee. En hou anders gewoon je bakkes, 'dom gelul' draagt namelijk erg weinig bij tot dit topic.
Nou sorry, hoor. Sommige opmerkingen vind ik gewoon zo bekrompen en kortzichtig dat ik er moeite mee heb er serieus op te reageren.
Maar goed, zoals je wil. Mensen die aan automutilatie doen kiezen daar echt niet zelf voor. Vaak overkomt het mensen die vroeger misbruikt zijn of iets dergelijks en zich echt wel op een andere manier zouden willen uiten, maar zo fucked up zijn dat ze geen andere manier hebben. Geloof me, voor die mensen is het echt vreselijk dat ze het doen, en ze zouden er graag vanaf komen. Maar dat is nu eenmaal ziet zo simpel als stoppen met roken, wat voor mensen hier al ontzettend moeilijk is.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 21:21 by invictis Profiel van invictis

ik ben bijna afgestudeerd Bachelor biologie/milieukunde...milieuinspecteurs doen niks anders..en ik laat die shag lekker liggen in die bosjes daar, liever daar die zooi dan in mijn longen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 11-09-2003 21:22 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 11 september 2003 21:21 schreef invictis het volgende:
ik ben bijna afgestudeerd Bachelor biologie/milieukunde...milieuinspecteurs doen niks anders..en ik laat die shag lekker liggen in die bosjes daar, liever daar die zooi dan in mijn longen
Hahaha, hij is bekeerd!!!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-09-2003 21:23 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 11 september 2003 21:20 schreef anonymous het volgende:
Nou sorry, hoor. Sommige opmerkingen vind ik gewoon zo bekrompen en kortzichtig dat ik er moeite mee heb er serieus op te reageren.
Maar goed, zoals je wil. Mensen die aan automutilatie doen kiezen daar echt niet zelf voor. Vaak overkomt het mensen die vroeger misbruikt zijn of iets dergelijks en zich echt wel op een andere manier zouden willen uiten, maar zo fucked up zijn dat ze geen andere manier hebben. Geloof me, voor die mensen is het echt vreselijk dat ze het doen, en ze zouden er graag vanaf komen. Maar dat is nu eenmaal ziet zo simpel als stoppen met roken, wat voor mensen hier al ontzettend moeilijk is.


Ik denk dat jij niet goed beseft waarover je het hebt. Maar soit, ik trek me, tot ieders grote blijdschap waarschijnlijk, terug uit deze discussie.

Succes aan iedereen die wil, of besloten heeft, te stoppen met roken.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 11-09-2003 21:24 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 11 september 2003 21:23 schreef ~Narsil het volgende:
Ik denk dat jij niet goed beseft waarover je het hebt. Maar soit, ik trek me, tot ieders grote blijdschap waarschijnlijk, terug uit deze discussie.

Succes aan iedereen die wil, of besloten heeft, te stoppen met roken.
Denk je dat? Ken je mij dan? Speak for yourself!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-09-2003 21:28 by Chantalie Profiel van Chantalie

ik rook vrij zelden en zonder regelmaat, soms rook ik 3, 4 maanden niet, soms 2 in een week, en daarna kan ik er weer tijden van afblijven.
Iets wat ik trouwens zo'n 4 jaar nu weet vol te houden.
En de reden? Omdat ik er onwijs van kan genieten: ik vind 't lekker!!!
Om ' er bij te horen ' is nooit een reden geweest, ik geniet er 't liefste nog in m'n eentje van.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 21:28 by invictis Profiel van invictis

ik wil bij deze toch uit het diepst vanuit mijn hart iedereen bedanken voor de steuntjes in mijn rug met het ondersteunen van het stoppen met roken, thanks mensen!!!
nu volhouden 1e klas


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 21:32 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 11 september 2003 21:28 schreef invictis het volgende:
ik wil bij deze toch uit het diepst vanuit mijn hart iedereen bedanken voor de steuntjes in mijn rug met het ondersteunen van het stoppen met roken, thanks mensen!!!
nu volhouden 1e klas


ik ben ook heel benieuwd


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Lies
Usericon van Lies
Posted 11-09-2003 21:34 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 11 september 2003 21:28 schreef Chantalie het volgende:
ik rook vrij zelden en zonder regelmaat, soms rook ik 3, 4 maanden niet, soms 2 in een week, en daarna kan ik er weer tijden van afblijven.
Iets wat ik trouwens zo'n 4 jaar nu weet vol te houden.
En de reden? Omdat ik er onwijs van kan genieten: ik vind 't lekker!!!
Om ' er bij te horen ' is nooit een reden geweest, ik geniet er 't liefste nog in m'n eentje van.

Dat heb ik dus ook. Soms echt maanden niets, en dan op een avond een heel pakje er doorjagen. 's Avonds op je vensterbank zitten roken... zàlig.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-09-2003 21:35 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 11 september 2003 21:34 schreef Lies het volgende:
Dat heb ik dus ook. Soms echt maanden niets, en dan op een avond een heel pakje er doorjagen. 's Avonds op je vensterbank zitten roken... zàlig.


Krijg jij ook zo vaak te horen: " Ik ben benieuwd hoe lang je DAT weet vol te houden " ?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Lies
Usericon van Lies
Posted 11-09-2003 21:39 by Lies Profiel van Lies

Niet echt nee... Er zijn maar weinig mensen in wiens gezelschap ik rook, en die weten maar al te goed wat ze wel en niet mogen zeggen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen