IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Roken waarom doen mensen het toch Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-07-2005 23:01 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 juli 2005 22:54 schreef zarlack het volgende:
en als je spinazie zou roken? zou het dan het gewenste effect hebben ??



Hehehe. Ik heb weleens speculaas gerookt. Daar werd ik vnl. misselijk van.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-07-2005 23:01 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

of thee


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


slome
Usericon van slome
Posted 06-07-2005 23:59 by slome Profiel van slome

quote:
Op 6 juli 2005 22:58 schreef chriz het volgende:
ook al een maandje of 3 gestopt, blow wel wat meer, maar alleen met meerdere lui, dus zit nooit in m'n eentje te blowen...

om te stoppen met roken is wel handig mensen te zeggen dat je gaat stoppen, kun je niet sneaky weer beginnen


Net als een maat van me. Elk weekend lopen te verkondigen dat het zijn laatste pakje is, maar het weekend er op loopt ie alsnog te paffen. Dat helpt dus niet.


Sinnerella
PABO-kut
Usericon van Sinnerella
Posted 07-07-2005 14:37 by Sinnerella Profiel van Sinnerellahttp://www.elister.nl/

quote:
Op 6 juli 2005 23:01 schreef Cadaveria het volgende:
of thee


Dat heb ik ook wel eens gedaan, smaakt alleen raar.

Ik heb wel eens gehoord dat je van thee mega-gaten in je longen kunt krijgen. Maargoed, heb het alleen van horen zeggen.


"The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-07-2005 15:23 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Hehe same here.. (thee, maar wat niet eigenlijk..hmm.).. beetje eeww idd..

Oeh en pafghaan natuurlijk he

En nu ga ik weer roken


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2005 15:25 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Tot nu toe rook ik alleen bij gelegenheden zoals festivals en tijdens het uitgaan. ongeveer 1 pakje per maand. Doe ook geen poging meer om te stoppen want ik heb veel minder last van de rook in een kroeg als ik zelf rook. Minder irritatie aan mijn luchtwegen en ogen
ohw ja en het is natuurlijk wel erg lekker een peukje in de ene hand en een pilsje in de andere hand

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-07-2005 15:25]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sinnerella
PABO-kut
Usericon van Sinnerella
Posted 07-07-2005 15:48 by Sinnerella Profiel van Sinnerellahttp://www.elister.nl/

Als je het ook echt daarbij kunt laten is het wel relaxed. Volgens mij is het dan ook niet echt vreselijk schadelijk. Aangezien je van pepernoten ook al kanker kunt krijgen.


"The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2005 15:50 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 7 juli 2005 15:48 schreef Sinnerella het volgende:
Als je het ook echt daarbij kunt laten is het wel relaxed.
Ik doe het zo al jaren en rook doordeweeks nooit!
quote:
Volgens mij is het dan ook niet echt vreselijk schadelijk. Aangezien je van pepernoten ook al kanker kunt krijgen.
volgens mij valt die schadelijheid dan idd ook wel mee want in de kroeg krijg je toch al wel rook binnen dus veel schadelijker zal het dan wel niet zijn.. pff waar krijg je tegenwoordig nou geen kanker van.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


de laar
Usericon van de laar
Posted 07-07-2005 19:21 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 6 juli 2005 21:26 schreef Jansuh het volgende:
Over roken: Ik vind het daadwerkelijk walgelijk. Ik doe het dan ook niet maar heb er wel last van. Ik kan bijvoorbeeld soms s'avonds mijn kamerraam niet wijd open laten staan om het eventjes door te laten luchten omdat er dan weer van die mensen zijn die in hun tuin gaan roken. Die lucht komt dan mijn kamer binnen en is echt vies.

Dat moet niet veel gekker worden met jou hè?

Ik ben zelf trouwens al een half jaar gestopt en heb totaal geen last van mensen die naast me zitten te roken.
Alleen 's-morgens ruikt het een beetje muf in huis als er bezoek is geweest.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 07-07-2005 19:24 by Jansuh Profiel van Jansuh

quote:
Op 7 juli 2005 19:21 schreef de laar het volgende:
Dat moet niet veel gekker worden met jou hè?

Ik ben zelf trouwens al een half jaar gestopt en heb totaal geen last van mensen die naast me zitten te roken.
Alleen 's-morgens ruikt het een beetje muf in huis als er bezoek is geweest.



Waarschijnlijk is het verschil dat jij zelf hebt gerookt en het dus meer gewend bent dan ik.



de laar
Usericon van de laar
Posted 07-07-2005 19:26 by de laar Profiel van de laar

Van dat slaapkamerraam is wel heel extreem.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 07-07-2005 19:39 by Jansuh Profiel van Jansuh

quote:
Op 7 juli 2005 19:26 schreef de laar het volgende:
Van dat slaapkamerraam is wel heel extreem.


Je wilt niet weten. Het is echt vies. Op een of andere manier moeten die gaye hangjeugd met hun rapneg0rs dan weer gaan paffen met z'n allen. Ook wel als ik in bed lig...



oscura
Usericon van oscura
Posted 07-07-2005 20:11 by oscura Profiel van oscura

ik vind het gewoon lekker


carcasstrid


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-07-2005 20:13 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 7 juli 2005 19:39 schreef Jansuh het volgende:
Je wilt niet weten. Het is echt vies. Op een of andere manier moeten die gaye hangjeugd met hun rapneg0rs dan weer gaan paffen met z'n allen. Ook wel als ik in bed lig...


Ruik je dan niet gewoon die negers?


spelfout weggehaald...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-07-2005 20:14 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 7 juli 2005 20:11 schreef oscura het volgende:
ik vind het gewoon lekker


+1

Het vlees is zwak...


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 07-07-2005 20:14 by Eragon Profiel van Eragon

quote:
Op 7 juli 2005 20:13 schreef varanus het volgende:
Ruik je dan niet gewoon die negers?


oscura
Usericon van oscura
Posted 07-07-2005 20:15 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 7 juli 2005 20:14 schreef Snaack het volgende:
+1

Het vlees is zwak...



ja en anders kan je altijd nog kanker krijgen van melk onder andere.. jacob creuzfeld van vlees, etc.


carcasstrid


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-07-2005 20:20 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 7 juli 2005 20:15 schreef oscura het volgende:
ja en anders kan je altijd nog kanker krijgen van melk onder andere.. jacob creuzfeld van vlees, etc.


Dat gebruik ik beide niet

Maar, sja, euhm, ben anderhalf jaar gestopt geweest en toen voelde ik me wel fitter dan nu eigenlijk. Dus waarom ik weer begonnen ben....




[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-07-2005 20:20]


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-07-2005 20:37 by Hexegot Profiel van Hexegot

Ik rook inmiddels een jaar of vier en ik heb nog nooit echt klachten gehad. Het enige is - misschien - dat ik tegenwoordig wat moeilijker zuiver kan zingen, vooral in de hogere regionen (en vanwege mijn muziekstudie moet ik vrij regelmatig zingen, dus merken doe ik het wel). Maar goed, om nou ook te zeggen dat ik veel rook... 1 pakje Gauloises Blondes per maand en deze meneer is tevreden.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 07-07-2005 20:38]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2005 20:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juli 2005 20:20 schreef Snaack het volgende:
Dat gebruik ik beide niet

Maar, sja, euhm, ben anderhalf jaar gestopt geweest en toen voelde ik me wel fitter dan nu eigenlijk. Dus waarom ik weer begonnen ben....





Leid je toevallig een zittend leven/heb je zittend werk?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2005 20:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-07-2005 20:57 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 7 juli 2005 20:39 schreef Mutilator het volgende:
Leid je toevallig een zittend leven/heb je zittend werk?


Zittend werk ja..

Maar, ik fiets wel veel!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2005 23:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juli 2005 20:57 schreef Snaack het volgende:
Zittend werk ja..

Maar, ik fiets wel veel!


Ik wil niet lullig wezen maar als je rookt dan is sporten nog slechter voor je; door cardio gaan je longblaasjes open en als je dan een peuk opsteekt komt er nóg meer teer in je longen.

Zittend werk; zeker met plenty mogelijkheid om op je werkplek te roken of niet?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-07-2005 0:10 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 7 juli 2005 23:04 schreef Mutilator het volgende:
Ik wil niet lullig wezen maar als je rookt dan is sporten nog slechter voor je; door cardio gaan je longblaasjes open en als je dan een peuk opsteekt komt er nóg meer teer in je longen.




quote:
Zittend werk; zeker met plenty mogelijkheid om op je werkplek te roken of niet?


Nee, dat gelukkig niet. Ik moet een pasje lenen, 6 trappen af en naar buiten toe.

En dat doe ik dus ook, maar niet al te gretig. Een keer of 3 per dag.

En dan loop ik al rokend een rondje, me verwonderend over het enorme complex waar ik tegenwoordig werkzaam ben.

(KPN, stuk of 15 enorme gebouwen op 1 terrein.. parkje, vijvers, wandelpaden, bankjes etc.. overwhelming!)


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-07-2005 19:12 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 7 juli 2005 23:04 schreef Mutilator het volgende:
Ik wil niet lullig wezen maar als je rookt dan is sporten nog slechter voor je; door cardio gaan je longblaasjes open en als je dan een peuk opsteekt komt er nóg meer teer in je longen.

Dus komt het er op neer om van te voren of een uur(of meer) na het sporten te roken...of helemaal niet natuurlijk


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-03-2006 16:16 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2005 19:12 schreef BARABAS het volgende:
Dus komt het er op neer om van te voren of een uur(of meer) na het sporten te roken...of helemaal niet natuurlijk


Helemaal niet is altijd het beste, maar ik zou niet weten hoe lang je longblaasjes met welk inspanning erover doen zich were te sluiten; lijkt me nogal érg freaky rookgedrag eigenlijk; maar goed ik heb wel eens gehoord van rokers aan het beademingsapparaat dus het zal wel.



quote:
Op 22 maart 2006 15:17 schreef Mutilator het volgende:
Gatverredamme de collega naast me stinkt als de ziekte naar de kankersigarettenrook


quote:
Op 22 maart 2006 15:19 schreef Smoochy het volgende:
stel je aan.


Vind je dat aanstellerij? Volgens mij beseffen rokers vaak niet hoeveel last zij veroorzaken bij niet rokers.
Het is te vergelijken met dat ik enorm veel chili con carne ga eten en je helemaal onderruft, maar dat is natuurlijk nog zonder die gezondsrisico's.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen