IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Roken waarom doen mensen het toch Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 20:25 by invictis Profiel van invictis

*is aan het stoppen met roken...*

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 11-09-2003 21:25]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 20:27 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 11 september 2003 20:25 schreef invictis het volgende:
hoor dat nou?! stelletje Nazis , sommige mensen hier kunnen zo de politiek in ;allemaal sabelend aan Balkenende zijn staaf, blurgh
makkelijk gezegd stoppen met roken, zeker voor mensen die nog nooit gerookt hebben en teren op het leven om maar te kunnen zeiken

en



Hail!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-09-2003 20:30 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 11 september 2003 20:25 schreef invictis het volgende:
hoor dat nou?! stelletje Nazis , sommige mensen hier kunnen zo de politiek in ;allemaal sabelend aan Balkenende zijn staaf, blurgh
makkelijk gezegd stoppen met roken, zeker voor mensen die nog nooit gerookt hebben en teren op het leven om maar te kunnen zeiken

en



Lol, volgens mij verlies jij uit het oog wie nou eigenlijk het probleem heeft. Het zal me een worst wezen of jij door rookt of niet. Maar roken is en blijft dom en slecht


"This one is older than shit, heavier than time!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2003 20:32 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

dan krijg je kanker en ga je dood. weer een zorg minder, kost alleen veel te veel geld, longkanker uit het ziekenfonds/verzekeringspakket gooien (indien aanwijsbaar(?) door roken) is terecht.


Je moeder.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 20:33 by invictis Profiel van invictis

toepasselijke naam


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-09-2003 20:37 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 11 september 2003 19:55 schreef Gunman het volgende:
Zolang ze niet in mijn gezicht zitten te stinken , kan het me weinig schelen dat mensen zich suf paffen




Mij kan het ook niet schelen dat mensen zich kapot roken, maar ik heb geen zin om ervoor te betalen, en op dit moment doe ik dat dus wel, in de vorm van mijn ziektenkosten premie!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 20:40 by Vampie Profiel van Vampie

Dat was het probleem niet..lekker makkelijk om te roepen stop dan...kan ik net zo goed vragen of iemand wilstoppen met ademhalen.

Het is niet voor niks een verslaving..moeilijk af te komen dus.

En verder vraag ik niemand mijn eventuele operaties te betalen door iets wat ik mezelf aandoe.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 11-09-2003 20:41 by Pandora Profiel van Pandora

Ik ga een opmerking plaatsen in dit topic en daar laat ik het bij.

Mensen roken omdat ze daar voor kiezen. Als ze het echt niet meer willen kunnen ze wel stoppen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 20:42 by invictis Profiel van invictis

*is nog steeds aan het stoppen met roken...*

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 11-09-2003 21:25]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2003 20:42 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 11 september 2003 20:37 schreef Valorian het volgende:
Mij kan het ook niet schelen dat mensen zich kapot roken, maar ik heb geen zin om ervoor te betalen, en op dit moment doe ik dat dus wel, in de vorm van mijn ziektenkosten premie!

Als ze nu nog eens een prijsverhoging deden, met een toelage voor de ziektkosten erin: betaalt de roker zijn eigen kosten: dat moet toch kunnen?

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 11-09-2003 20:42]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 11-09-2003 20:43 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 11 september 2003 20:40 schreef Vampie het volgende:
Dat was het probleem niet..lekker makkelijk om te roepen stop dan...kan ik net zo goed vragen of iemand wilstoppen met ademhalen.

Het is niet voor niks een verslaving..moeilijk af te komen dus.

En verder vraag ik niemand mijn eventuele operaties te betalen door iets wat ik mezelf aandoe.
Lijkt me een beetje overdrven die vergelijking. Ik denk dat iedereen kan stoppen, je moet alleen echt willen. En dat is meestal het probleem. Het is geen echte verslaving, je bent binnen een paar weken al van de lichamelijke verslaving af. Het is puur gewenning, gezelligheid en verveling. Echt iemand die zegt dat hij echt niet kan stoppen, geloof ik niet. Is echt bullshit!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 11-09-2003 20:44 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 11 september 2003 20:42 schreef Gunman het volgende:
Als ze nu nog eens een prijsverhoging deden, met een toelage voor de ziektkosten erin: betaalt de roker zijn eigen kosten: dat moet toch kunnen?
Het lijkt me zo moeilijk om zoiets te gaan regelen. Ik bedoel mensen die elke dag friet eten kosten ons ook vast heel veel geld, maar ja, laat je die ook hun eigen kosten betalen? En zo zijn er nog zoveel ongezonde eigenschappen.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 20:44 by invictis Profiel van invictis

hier met die stop cursus en die tips van je


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-09-2003 20:45 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 11 september 2003 20:44 schreef invictis het volgende:
hier met die stop cursus en die tips van je


1. Koop geen sigaretten meer


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 20:45 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 11 september 2003 20:44 schreef anonymous het volgende:
Het lijkt me zo moeilijk om zoiets te gaan regelen. Ik bedoel mensen die elke dag friet eten kosten ons ook vast heel veel geld, maar ja, laat je die ook hun eigen kosten betalen? En zo zijn er nog zoveel ongezonde eigenschappen.


Dank U!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


leader
Pffffffffff™
Usericon van leader
Posted 11-09-2003 20:46 by leader Profiel van leaderhttp://www.hatred.nl

Roken is een keuze, behalve voor mij ik moet van Satan.


Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2003 20:47 by Gunman Profiel van Gunman

Tips? Het meest efficiente dat ik iemand hiervoor heb zien doen: laatste peuk weggooien en dan hard op de tanden bijten, ...is nog gelukt ook.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2003 20:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 september 2003 20:46 schreef leader het volgende:
Roken is een keuze, behalve voor mij ik moet van Satan.




Je moeder.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 20:48 by invictis Profiel van invictis

ja dat probleem heb ik dus ook
bij de weg..alles met -ine is fucking verslavend en cold turkey stoppen kan wel eens nare bijwerkingen hebben en is verdomde lastig

*steekt nog maar een peuk op *




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 11-09-2003 20:48 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 11 september 2003 20:47 schreef Gunman het volgende:
Tips? Het meest efficiente dat ik iemand hiervoor heb zien doen: laatste peuk weggooien en dan hard op de tanden bijten, ...is nog gelukt ook.
Precies gewoon meteen stoppen, niet eerst minderen of zo, dat werkt over het algemeen niet. Overtuig jezelf ervan dat je echt wil stoppen, dat is denk ik de belangrijkste stap.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 20:49 by invictis Profiel van invictis

ja daar heb ik dan wel weer vet respect voor


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 20:50 by invictis Profiel van invictis

ik heb al hele waslijsten opgekrabbeld waarom ik zou moeten stoppen, maar er zit zoveel "ritueel" roken bij...tis irritant spul die peuken

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 11-09-2003 20:50]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 11-09-2003 20:50 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 11 september 2003 20:48 schreef invictis het volgende:
ja dat probleem heb ik dus ook
bij de weg..alles met -ine is fucking verslavend en cold turkey stoppen kan wel eens nare bijwerkingen hebben en is verdomde lastig

*steekt nog maar een peuk op *



Zo verslavend is roken niet. Je lichaam is na 2 tot 4 weken al niet meer afhankelijk van nicotine, dus "afkick"verschijnselen zul je echt nauwelijks hebben.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 20:50 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 11 september 2003 20:48 schreef invictis het volgende:
ja dat probleem heb ik dus ook
bij de weg..alles met -ine is fucking verslavend en cold turkey stoppen kan wel eens nare bijwerkingen hebben en is verdomde lastig

*steekt nog maar een peuk op *





*rookt mee...stoppen lukt pas als je zelf ECHT wil.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2003 20:51 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 september 2003 20:50 schreef anonymous het volgende:
Zo verslavend is roken niet. Je lichaam is na 2 tot 4 weken al niet meer afhankelijk van nicotine, dus "afkick"verschijnselen zul je echt nauwelijks hebben.


maar op het moment dat je één peuk daarna aanraakt komt de hele verslaving in één klap terug...


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen