IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Magic the Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-01-2004 15:52 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:50 schreef kwelgeest het volgende:
Da's wel gaaf, houd het spel afwisselend

Jep.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 15:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:52 schreef Pandora het volgende:
Het worden ook niet altijd 2/2 creatures. Dat hangs af van de kaart en de manakosten. Maar het worden wel vaan 2/2 creatures. In elk geval zijn kaarten die nog moeten worden gemorpht en dus face down liggen niet zo heel sterk.
Ik heb ze zelf nog alleen maar 2/2 meegemaakt, ze zijn dan idd nog gewoon 'shock' baar (of iets van die aard)


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-01-2004 15:56 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:54 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb ze zelf nog alleen maar 2/2 meegemaakt, ze zijn dan idd nog gewoon 'shock' baar (of iets van die aard)


Jep.
Volgens mij heb ik ook een keer 2/1 ofzo meegemaakt, maar dat was hoogstwaarschijnlijk een morph elfje.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2004 15:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:50 schreef kwelgeest het volgende:
Da's wel gaaf, houd het spel afwisselend


mwoah, heb ik geen morph voor nodig

blijven de spells geldig als ze facedown liggen > nee, als ze 2/2 of 3/3 whatever worden, kun je ze dus afschieten of nekken als beesten, dus is de kaart uitgeschakeld tenzij je ze wilt morphen, kan natuurlijk ook....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 15:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:56 schreef Spirit In Black het volgende:
mwoah, heb ik geen morph voor nodig

blijven de spells geldig als ze facedown liggen > nee, als ze 2/2 of 3/3 whatever worden, kun je ze dus afschieten of nekken als beesten, dus is de kaart uitgeschakeld tenzij je ze wilt morphen, kan natuurlijk ook....
Ik doelde op het dek 'ruil' idee


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-01-2004 15:58 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:56 schreef kwelgeest het volgende:
Ik doelde op het dek 'ruil' idee


dat ging ik dus ook net zeggen.
Het probleem is soms wel dat je dus een dek krijgt waar je absoluut niet lekker mee speelt. Als je mij bijvoorbeeld een zwart of blauw dek geeft dan weet ik dus echt absoluut niet wat ik ermee aan moet en bak ik er dus geen hout van. Maar je steekt er wel altijd iets van op dus wat dat betreft is het ook heel tof.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2004 16:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:58 schreef Pandora het volgende:
dat ging ik dus ook net zeggen.
Het probleem is soms wel dat je dus een dek krijgt waar je absoluut niet lekker mee speelt. Als je mij bijvoorbeeld een zwart of blauw dek geeft dan weet ik dus echt absoluut niet wat ik ermee aan moet en bak ik er dus geen hout van. Maar je steekt er wel altijd iets van op dus wat dat betreft is het ook heel tof.


aha, okay


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 16:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:58 schreef Pandora het volgende:
dat ging ik dus ook net zeggen.
Het probleem is soms wel dat je dus een dek krijgt waar je absoluut niet lekker mee speelt. Als je mij bijvoorbeeld een zwart of blauw dek geeft dan weet ik dus echt absoluut niet wat ik ermee aan moet en bak ik er dus geen hout van. Maar je steekt er wel altijd iets van op dus wat dat betreft is het ook heel tof.
Dat is juist het gave, mensen krijgen een, eventueel complex (maakt het langer/leuker), dek im hun handen geduwt waarvan ze eigenlijk niet weten wat ze mee moeten
Ik leen zelf vaak mijn lame multiplayer dek uit, veel lose enchantments een veel kaarten slechts 1 keer erin (totaal iets van 80 kaarten). Mensen weten echt niet wat ze ermee aan moeten


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-01-2004 16:05 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 16:02 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is juist het gave, mensen krijgen een, eventueel complex (maakt het langer/leuker), dek im hun handen geduwt waarvan ze eigenlijk niet weten wat ze mee moeten
Ik leen zelf vaak mijn lame multiplayer dek uit, veel lose enchantments een veel kaarten slechts 1 keer erin (totaal iets van 80 kaarten). Mensen weten echt niet wat ze ermee aan moeten

Jep. Ik krijg heel vaak een wit groen dek van mensen omdat dat meestal het enige dek is waar ze groen in hebben (of ik moet een elfjesdek willen) en daardoor heb ik uiteindelijk ook zelf een witgroen dek gemaakt. Ik weet nu een beetje hoe dat speelt en om dan zo een dek te maken met kaartjes die je zelf kiest is heel leuk.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 16:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:26 schreef kwelgeest het volgende:
morphling ben ik ff kwijt (ben ook niet meer zo into )





kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 16:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 16:05 schreef Pandora het volgende:
Jep. Ik krijg heel vaak een wit groen dek van mensen omdat dat meestal het enige dek is waar ze groen in hebben (of ik moet een elfjesdek willen) en daardoor heb ik uiteindelijk ook zelf een witgroen dek gemaakt. Ik weet nu een beetje hoe dat speelt en om dan zo een dek te maken met kaartjes die je zelf kiest is heel leuk.
Elfjes zijn lame .
Ik gebruik zelf 4x Utopia tree 1 colorless, 1 groen. 0/2 summon tree. Tap to get one mana of any color.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 16:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 16:09 schreef Elfensteen het volgende:



iew blauw
Ja nu ken ik 'm weer, heel vuil beest.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 16:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 16:11 schreef kwelgeest het volgende:
iew blauw
Ja nu ken ik 'm weer, heel vuil beest.
Hehe, blauw zuigt zwaar inderdaad!

Ik speel op dit moment alleen nog met m'n Goblin-Deck en m'n Artifact-Deck, ook heb ik nog een oud Shadow( ) Deck, dat vooral leuk is tegen nieuwere decks! En ik ben nog bezig met een nieuw Necromancer deck!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2004 16:12 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 16:11 schreef kwelgeest het volgende:
iew blauw
Ja nu ken ik 'm weer, heel vuil beest.


ja kicken kaart, heb er volgen een stuk of 6 van


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 16:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 16:12 schreef Elfensteen het volgende:
Hehe, blauw zuigt zwaar inderdaad!

Ik speel op dit moment alleen nog met m'n Goblin-Deck en m'n Artifact-Deck, ook heb ik nog een oud Shadow( ) Deck, dat vooral leuk is tegen nieuwere decks! En ik ben nog bezig met een nieuw Necromancer deck!
Oude goblin decks heerschen, met 'goblin grenade', 'goblin balloon brigade', goblin cave', 'gblin warrens' etc; Ik vind die nieuwe varianten wat minder.
Ik heb nog een zwart weenie deck uit de tempest saga (ook wat shadow) die beukt erg snel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 16:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 16:15 schreef kwelgeest het volgende:
Oude goblin decks heerschen, met 'goblin grenade', 'goblin balloon brigade', goblin cave', 'gblin warrens' etc; Ik vind die nieuwe varianten wat minder.
Ik heb alleen maar oude Goblins, ik kan dus weinig anders ..maar inderdaad! Vooral Goblin Grenade wordt veelvuldig gebruikt
quote:

Ik heb nog een zwart weenie deck uit de tempest saga (ook wat shadow) die beukt erg snel.
AAAAAAAaaaaaargh! WEENIE DECKS! *frustratie uit jeugd*


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 16:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Weenie's schoppen kont


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 16:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Dat zullen we nog wel eens zien, we kunnen wel een ZM-Magic/bier-nacht houden bij Helmet ( die leest dit toch niet) thuis


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 16:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 16:18 schreef Elfensteen het volgende:
Dat zullen we nog wel eens zien, we kunnen wel een ZM-Magic/bier-nacht houden bij Helmet ( die leest dit toch niet) thuis
Haha, ja morgen kraken we z'n deur open, zuipen z'n kast leeg en kotsen we z'n plee vol

Maar er moet idd nog steeds een keer een 'zm' warhammer en/of magic meeting/dag komen.
Dit jaar ipv het zm-fest ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 29-01-2004 16:21]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 16:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 16:20 schreef kwelgeest het volgende:
Haha, ja morgen kraken we z'n deur open, zuipen z'n kast leeg en kotsen we z'n plee vol
Yeah! We zuipen z'n kast leeg en kotsen z'n plee bed vol

en dan doen we voor z'n deur een potje magic..

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 29-01-2004 16:21]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 16:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Aan de overkant vd straat, kunnen we veilig zijn reactie horen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-01-2004 16:23 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 januari 2004 16:21 schreef Elfensteen het volgende:
Yeah! We zuipen z'n kast leeg en kotsen z'n plee bed vol

Ik hoop dat jij een beetje geoefend bent in het omhoog kotsen dan! Hoogslaper

Oh eh, ik lees dit WEL


I'm not being rude. You're just insignificant.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 16:24 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 16:22 schreef kwelgeest het volgende:
Aan de overkant vd straat, kunnen we veilig zijn reactie horen.
quote:
Op 29 januari 2004 16:23 schreef helmet het volgende:
Ik hoop dat jij een beetje geoefend bent in het omhoog kotsen dan! Hoogslaper
hmmmm
quote:

Oh eh, ik lees dit WEL
*oeps*

..


Net alsof ik dat niet wist


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-01-2004 16:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 januari 2004 16:05 schreef Pandora het volgende:
Jep. Ik krijg heel vaak een wit groen dek van mensen omdat dat meestal het enige dek is waar ze groen in hebben (of ik moet een elfjesdek willen) en daardoor heb ik uiteindelijk ook zelf een witgroen dek gemaakt.
Ik heb een puur groen deck


I'm not being rude. You're just insignificant.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 16:29 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 16:28 schreef helmet het volgende:
Ik heb een puur groen deck
Wanneer gaan wij eens magicen?

*bespreek het vanavond trouwens wel even op msn ben namelijk NU weg


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen