IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel Vorige pagina | Volgende pagina
Conan
Usericon van Conan
Posted 28-06-2003 13:52 by Conan Profiel van Conanhttp://www.virulent.nl

Uhhh... Morbid Angel? Hoe vaak heb ik ze gezien???? Volgens mij kan ik dat niet eens meer op een hand tellen HAHAHA!!!


Support The Underground!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-06-2003 14:52 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 28 juni 2003 0:35 schreef Mutilator het volgende:
Ik weet niet of dat zo'n aanrader is; meestal is betekent 'technischer' ook meteen 'langzamer'...


uhh right, zie cryptopsy. Ik denk dat dat wel het argument tegen jou bewering is.


"This one is older than shit, heavier than time!"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-06-2003 15:10 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 28 juni 2003 13:44 schreef Mutilator het volgende:
:: Wednesday, June 25, 2003 ::
Tucker here. I am done tracking all of the bass and vocals for the new cd, and I can truly say that I have done some things I never did before vocally on this recording. I am extremely pleased with the material, and I think everyone involved is doing a tremendous job. Pete did an incredible performance on drums, and songwriting as usual! Trey has put together a seriously twisted set of songs that I am very proud to be a part of. I haven't heard the solos yet, but I am quite sure they will be amazing as always! Punchy and the studio are great!! I can say that the bass tones we got on this record (Punchy and I) are excellent, the kind of bass sound I always wanted -- very driven and gritty yet very audible, it blends perfect with the drums guitars and vox. Punchy is great to work with -- a true friend of the band -- and I hope we do this again. The mixing is starting and I think this will be an amazing sounding record.

Until later,
Tucker



Klinkt allemaal veelbelovend . Oktober, right?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-06-2003 15:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 juni 2003 14:52 schreef 0Tolerence het volgende:
uhh right, zie cryptopsy. Ik denk dat dat wel het argument tegen jou bewering is.



goed argument idd; ik zei dan ook meestal en ik had een album als Gateways to anihilation in gedachten (of de latere Sadus albums etc etc)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 28-06-2003 15:31 by lord Kaas Profiel van lord Kaas

Whaaaahahahahaha!!!! Morbid Angel technisch....
Tegenwoordig absoluut wel, maar ik heb toevallig gisteren 2 hele ouwe onofficiele demootjes van ze gehoord....


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-06-2003 15:32 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

ja met de nadruk, HELE OUWE, iedereen begint simpel. Dat is nou eenmaal zo


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-06-2003 15:34 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 juni 2003 15:31 schreef lord Kaas het volgende:
Whaaaahahahahaha!!!! Morbid Angel technisch....
Tegenwoordig absoluut wel, maar ik heb toevallig gisteren 2 hele ouwe onofficiele demootjes van ze gehoord....



Welke demootjes zijn dat? Ik heb er zelf ook een paar nl....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 28-06-2003 15:38 by lord Kaas Profiel van lord Kaas

Geen idee, maar ze klonken in elk geval OERlelijk! Ze telden allebei enkel 2 nummertjes....
Op één daarvan stond geloof ik Evil Spells onder een andere naam


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-06-2003 15:41 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 juni 2003 15:38 schreef lord Kaas het volgende:
Geen idee, maar ze klonken in elk geval OERlelijk! Ze telden allebei enkel 2 nummertjes....
Op één daarvan stond geloof ik Evil Spells onder een andere naam


Evil spells heette oorspronkelijk 'Welcome to hell'

De demo's die ik heb zijn:

Morbid Angel In the beginning demo 1985
Morbid Angel Chapel of ghouls
Morbid Angel Evil demo’s 1986/1987
Morbid Angel Thy kingdom come 3 track demo 1987
Morbid Angel Thy kingdom come (2 track 7”) 1988


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 28-06-2003 16:03 by lord Kaas Profiel van lord Kaas

Ja klopt! ik kon er even niet opkomen hoe die op die demo heette.

De zang is nog het meest lelijke ervan. Klinkt een beetje tussen een behoorlijk verneukte Dave Mustain in zijn beginperiode van Megadeth en een verschrikkelijk verneukte versie van King Diamond.


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 14-07-2003 0:25 by X-Act Profiel van X-Act

quote:

Morbid Angel have finally revealed the true title of their eighth Earache album, due for release on September 23 in the US (September 22 in UK/Europe). Dubbed with the working title of "H2K3" from the start of the recording process, the album's true title has remained shrouded in mystery but has been rumored to begin with the letter "H", in keeping with the band's tradition of titling their albums in alphabetical order beginning with 1989's "Altars Of Madness", and continuing through 2000's "Gateways To Annihilation". After much talk and much debate amongst fans and music industry insiders alike, Morbid Angel have finally confirmed that their next album will be titled... "Heretic".


gezien op vampire, weet niet of het hier al voorbij gekomen is ...


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 14-07-2003 0:29 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 28 juni 2003 16:03 schreef lord Kaas het volgende:
Ja klopt! ik kon er even niet opkomen hoe die op die demo heette.

De zang is nog het meest lelijke ervan. Klinkt een beetje tussen een behoorlijk verneukte Dave Mustain in zijn beginperiode van Megadeth en een verschrikkelijk verneukte versie van King Diamond.
Ja die zang zuigt echt behoorlijk.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-07-2003 19:28 by aerodis Profiel van aerodis

July 22nd, 2003


"Heretic" Release date

Morbid Angel's long awaited "Heretic" Album is planned for a September 23 release world wide...Look for Morbid Angel touring in early 2004 both in Europe and North America.....Morbid Angel are currently working on a video for track # 2 Enshrined by Grace...




Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 19:29 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

Is gaaf, maar ze hadden mij er nooit uit moeten kicken


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2003 19:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 juli 2003 19:29 schreef Rutan het volgende:
Is gaaf, maar ze hadden mij er nooit uit moeten kicken


"Jij" was er toch zelf uitgestapt om je bandje "hate eternal" naar grotere hoogten te brengen?


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 19:37 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 24 juli 2003 19:35 schreef attila_de_hun het volgende:
"Jij" was er toch zelf uitgestapt om je bandje "hate eternal" naar grotere hoogten te brengen?

Dat zeggen ze. Nee, ze hadden Rutan er zowiezo nooit bij moeten nemen, want die verneukte de Morbid Angel stijl wel enigzins. Neemt niet weg dat het album waar hij mee speelt stukken beter aan te horen is dan de rest.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2003 19:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 juli 2003 19:37 schreef Rutan het volgende:
Dat zeggen ze. Nee, ze hadden Rutan er zowiezo nooit bij moeten nemen, want die verneukte de Morbid Angel stijl wel enigzins. Neemt niet weg dat het album waar hij mee speelt stukken beter aan te horen is dan de rest.


Daar valt over te discusieren zullen we maar zeggen. Maar Rutan is idd een "kick-ass"sologitarist!


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 19:39 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 24 juli 2003 19:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Daar valt over te discusieren zullen we maar zeggen. Maar Rutan is idd een "kick-ass"sologitarist!

Jep, mijn grote voorbeeld.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-07-2003 23:33 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 24 juli 2003 19:39 schreef Rutan het volgende:
Jep, mijn grote voorbeeld.


Zou mooi zijn als het ook nog allemaal leuk uit de verf komt. Was niet bepaalt onder de indruk van hun optreden in 013 afgelopen keer.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 26-07-2003 12:25 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 24 juli 2003 23:33 schreef 0Tolerence het volgende:
Zou mooi zijn als het ook nog allemaal leuk uit de verf komt. Was niet bepaalt onder de indruk van hun optreden in 013 afgelopen keer.

Geluid is altijd een probleem bij extreem metaal. Het wordt vaak 1 grote brij. Maar Immolation had een nog slechter geluid dan Hate Eternal. Maar die vind ik dan ook een stuk minder (persoonlijk).
Rutan maar weer eens zien als ze hier komen in januari


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 26-07-2003 12:27 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 28 juni 2003 0:35 schreef Mutilator het volgende:
Ik weet niet of dat zo'n aanrader is; meestal is betekent 'technischer' ook meteen 'langzamer'...

*boeit dhr mutilator aan stoel vast, slaat hem een paar keer* En nu luisteren naar Nile en Cryptopsy h**r


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-07-2003 12:27 by aerodis Profiel van aerodis

ik vond Immolation een veel beter geluid hebben dan Hate Eternal. Daarbij kwam Hate Eternal imho niet echt 'over' op het publiek.

Ik hoopte nog op een Morbid Angel cover


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-07-2003 12:30 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 26 juli 2003 12:27 schreef aerodis het volgende:
ik vond Immolation een veel beter geluid hebben dan Hate Eternal. Daarbij kwam Hate Eternal imho niet echt 'over' op het publiek.

Ik hoopte nog op een Morbid Angel cover

U spreekt over afgelopen X-mass toch?
Dan ben ik het met je eens; geen van beide had goed geluid maar ik kon de instrumenten van Immolation tenminste uit elkaar halen. Bij Hate Eternal amper.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-07-2003 12:31 by aerodis Profiel van aerodis

afgelopen Xmass idd.
godverdomme, als ik het zo zie géén Morbid Angel op Xmass dit jaar



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-07-2003 15:40 by aerodis Profiel van aerodis

Iets wat ik niet begrijp is dat veel mensen over het nieuwe werk, en dan met name Gateways to Annihilation, struikelen.

ik vind bovengenoemde plaat na Blessed are the Sick misschien wel de beste van Morbid Angel. Okay, de manier waarop de drums zijn geproduceerd is dan misschien iets overdone, maar de hele sfeer op het album is fantastisch. Er komt zoveel kracht uit het werk op Gateways...

wat zijn jullie meningen over deze plaat?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen