IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2005 20:20 by altx Profiel van altx

quote:
Op 20 december 2005 20:14 schreef oscura het volgende:
jezus.. soms ben je nog erger dan een wijf altX.. en dat zeg ik.. een wijf ja!!!

laat het toch voor wat het is.. over smaak valt niet te twisten, maar om het nou af te zeiken vind ik ook niet echt correct. Hou dan gewoon je bek dicht en ga luisteren naar Necrophagist ofzo


Waar zie je mij Morbid Angel afzeiken? Ik geef gewoon mijn mening. Simpel. Maar ik ben niet iemand die alleen maar euforisch kan zijn over metal. Ik kan op z'n tijd ook best een kritische noot plaatsen.

En zoals ik al eerder aangaf, het heeft niks met smaak te maken, want ik kan Morbid Angel best waarderen. Daar gaat het niet om. Maar dat wil nog niet zeggen dat je meer dan 2 hersencellen daarvoor nodig hebt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-12-2005 20:20 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 december 2005 20:12 schreef altx het volgende:
Ik word persoonlijk een beetje moe van de beweringen dat je meer dan 2 hersencellen nodig hebt om Morbid Angel te kunnen luisteren.

Dat komt dan ook omdat die 2 hersencellen van jou op volle toeren moeten werken om te snappen wat hier gepost wordt.

Haha, je zit inderdaad te lullen als een oud wijf ja. En de enige die op zijn *excuses* haar teentjes getrapt is, ben je zelf.
Verder mag je vinden wat je wil hoor, zolang jij die lulkoek van jezelf gelooft, ben ik gelukkig .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2005 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vind MA eigenlijk maar matig ... echt hard kan ik het niet meer noemen ...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2005 20:22 by altx Profiel van altx

quote:
Op 20 december 2005 20:20 schreef M. het volgende:
Dat komt dan ook omdat die 2 hersencellen van jou op volle toeren moeten werken om te snappen wat hier gepost wordt.

Haha, je zit inderdaad te lullen als een oud wijf ja. En de enige die op zijn *excuses* haar teentjes getrapt is, ben je zelf.
Verder mag je vinden wat je wil hoor, zolang jij die lulkoek van jezelf gelooft, ben ik gelukkig .


Je post een hoop in dit topic, maar je hebt nog niks gezegd. Wanneer begin je eens?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 20-12-2005 20:22 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

Gaat het om "hard" dan?


heavy metal is the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2005 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Een vraag beantwoorden met een vraag is niet echt snugger en netjes ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2005 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 december 2005 20:22 schreef High Voltage het volgende:
Gaat het om "hard" dan?
Imo moet death metal hard zijn, anders luister je naar slappe meuk ..


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2005 20:24 by altx Profiel van altx

quote:
Op 20 december 2005 20:19 schreef Hypnos het volgende:
Of the dillinger escape plan


Ik denk wel dat wanneer men de partituren naast elkaar legt, Morbid Angel er wel als winnaar uitkomt qua complexiteit en diversiteit. Nile mag dan wel razend en superintens zijn, het is vooral met de nadruk op snelheid en frequentie. DDit vind ik eerlijk gezegd in Power Metal niet zo vaak terug, of het zou moeten die solo-Aziaat van Dragonforce zijn.



Kijk, dát bedoel ik dus.

Ik wil niet de partituren nodig hebben om te kunnen achterhalen hoe complex iets is. Die dingen mogen ze houden van me.

Ik wil er gewoon naar kunnen luisteren en dan zeggen, hoor eens wat complex... En complex is het inderdaad. Complex hersenloos gebeuk.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2005 20:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Soms klinkt MA echt als zo een ouwe typmachine vind ik. Net als in die film... the TYPEWRITER!

Ik vind ook vooral de C en D albums echt goed, A en B zijn voor de mannen ( en vrouwen ) die er vroeg bij waren denk ik.


complex hersenloos ???

lol

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-12-2005 20:26]


signature


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 20-12-2005 20:26 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 20 december 2005 20:23 schreef Jenje het volgende:
Imo moet death metal hard zijn, anders luister je naar slappe meuk ..
Flauwekul, als je Morbid Angel "niet zo hard vindt" dan vind je Thrash en alle crossover aanhangsels zeker helemaal slowdance muziek.

Dat gaat echt nergens over, muziek kan hard zijn zonder een enorme harde en snelle dubbele drum. Zelfs muziek met "gaye" vocalen kan hard zijn naar mijn mening.


heavy metal is the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2005 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als ik Morbid Angel vergelijk met andere deathmetal bands die schaamteloos oude MA kopieren dan kom ik tot de conclusie dat MA afgezwakt is.

En slow = good


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2005 20:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 20 december 2005 20:26 schreef High Voltage het volgende:
Zelfs muziek met "gaye" vocalen kan hard zijn naar mijn mening.



Marco Borsato vind ik ook hard om naar te luisteren hoor... moet me echt sterk houden, anders begin ik te huilen en zo.


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-12-2005 20:29 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 december 2005 20:27 schreef Jenje het volgende:
Als ik Morbid Angel vergelijk met andere deathmetal bands die schaamteloos oude MA kopieren dan kom ik tot de conclusie dat MA afgezwakt is.

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, de laatste albums luister ik zelf nooit meer. Het is allemaal tot in de puntjes verzorgd maar ik kan er niet echt warm van worden.

Geef mij maar 'Covenant'.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 20-12-2005 20:31 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

@Jenje: Doom Metal liefhebber zeker (Candlemass vinden veel mensen ook nog al eens "doom", topband! Maar ik dwaal weer af..)

Daar heb je gelijk in, maar hoe kun je oud werk vergelijken met een hele nieuwe lichting bands? Ze zullen zeker beïnvloed zijn door bands als Morbid Angel, maar uiteraard proberen ze het steeds harder te laten klinken. (let op: PROBEREN, naar mijn mening)

Een willekeurige band als Obituary is wel redelijk met z'n tijd meegegroeid, moet ik toegeven. Misschien noem je het evolutie, maar ik noem het een beetje jammer!

Er zijn overigens zat bands die van invloed waren en nu alleen nog maar gewaardeerd worden omdat ze toevallig "cult en true" zijn geworden, zie als perfect voorbeeld Venom.

@M: Ik neem niet eens de moeite om de nieuwere albums van MA te checken, doe mij ook maar het oude werk!

[Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 20-12-2005 20:32]


heavy metal is the law


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-01-2006 17:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Eindelijk iets wat op een DVd release lijkt...it's getting there...hopelijk ook aardigere kwaliteit video dan vele opnames uit die tijd....nu ga ik em dus voor de derde keer aanschaffen; dat dan weer wel...

MORBID ANGEL's Classic 'Altars Of Madness' Album To Receive DualDisc Release - Jan. 17, 2006

Earache Records will release a DualDisc format version of the landmark death metal album "Altars of Madness" by MORBID ANGEL on March 13, 2006.

Considered by many to be a defining moment in the genre, "Altars of Madness" was first released in 1989 and is still held in reverence by the majority of death metal fans.

The DVD side of the DualDisc features the long-sought-after November 1989 Nottingham Rock City show filmed on the band's first-ever European outing, the legendary Grindcrusher Tour (alongside NAPALM DEATH, BOLT THROWER and CARCASS), and is the first MORBID ANGEL material to see an official DVD release. A free replica ticket of this show is available with the first 5,000 copies pressed. The complete track listing is as follows:

Limited edition Dual Disc DVD side:

"Live Madness '89" - Recorded live at Nottingham Rock City November 14, 1989:

01. Immortal Rites
02. Suffocation
03. Visions from the Darkside
04. Maze of Torment
05. Chapel of Ghouls
06. Guitar Solo
07. Bleed For The Devil
08. Damnation
09. Blasphemy
10. Lord Of All Fevers and Plague
11. Evil Spells

CD Side:

01. Immortal Rites
02. Suffocation
03. Visions from the Darkside
04. Maze of Torment
05. Lord of All Fevers and Plague
06. Chapel of Ghouls
07. Bleed for the Devil
08. Damnation
09. Blasphemy
10. Evil Spells
11. Maze of Torment (remix)
12. Chapel of Ghouls (remix)
13. Blasphemy (remix)



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-01-2006 17:56 by aerodis Profiel van aerodis

Is die herdruk alweer uitverkocht dan?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-01-2006 17:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Voor zover ik weet is Altars of Madness gewoon verkrijgbaar bij de Displeased, de Large en menig CD-winkel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-01-2006 17:58 by aerodis Profiel van aerodis

lulverhaal weer dan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-01-2006 17:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nope


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-01-2006 18:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik moet Altars of Madness eigenlijk ook nog hebben. Komt wel een keer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


shadowofeden
www.shadowofeden.nl
Usericon van shadowofeden
Posted 19-01-2006 23:07 by shadowofeden Profiel van shadowofedenhttp://www.shadowofeden.nl

quote:
Op 18 januari 2006 17:55 schreef Mutilator het volgende:
Eindelijk iets wat op een DVd release lijkt...it's getting there...hopelijk ook aardigere kwaliteit video dan vele opnames uit die tijd....nu ga ik em dus voor de derde keer aanschaffen; dat dan weer wel...

MORBID ANGEL's Classic 'Altars Of Madness' Album To Receive DualDisc Release - Jan. 17, 2006

Earache Records will release a DualDisc format version of the landmark death metal album "Altars of Madness" by MORBID ANGEL on March 13, 2006.

Considered by many to be a defining moment in the genre, "Altars of Madness" was first released in 1989 and is still held in reverence by the majority of death metal fans.

The DVD side of the DualDisc features the long-sought-after November 1989 Nottingham Rock City show filmed on the band's first-ever European outing, the legendary Grindcrusher Tour (alongside NAPALM DEATH, BOLT THROWER and CARCASS), and is the first MORBID ANGEL material to see an official DVD release. A free replica ticket of this show is available with the first 5,000 copies pressed. The complete track listing is as follows:

Limited edition Dual Disc DVD side:

"Live Madness '89" - Recorded live at Nottingham Rock City November 14, 1989:

01. Immortal Rites
02. Suffocation
03. Visions from the Darkside
04. Maze of Torment
05. Chapel of Ghouls
06. Guitar Solo
07. Bleed For The Devil
08. Damnation
09. Blasphemy
10. Lord Of All Fevers and Plague
11. Evil Spells

CD Side:

01. Immortal Rites
02. Suffocation
03. Visions from the Darkside
04. Maze of Torment
05. Lord of All Fevers and Plague
06. Chapel of Ghouls
07. Bleed for the Devil
08. Damnation
09. Blasphemy
10. Evil Spells
11. Maze of Torment (remix)
12. Chapel of Ghouls (remix)
13. Blasphemy (remix)




Cool!!



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-01-2006 23:26 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 20 december 2005 20:24 schreef altx het volgende:
Kijk, dát bedoel ik dus.

Ik wil niet de partituren nodig hebben om te kunnen achterhalen hoe complex iets is. Die dingen mogen ze houden van me.

Ik wil er gewoon naar kunnen luisteren en dan zeggen, hoor eens wat complex... En complex is het inderdaad. Complex hersenloos gebeuk.


Zeker net zo iets als 'niet al te harde death metal'?



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-01-2006 15:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 27-01-2006 16:14 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 27 januari 2006 15:00 schreef Mutilator het volgende:

Videootje:

http://www.youtube.com/w/Morbid-Angel--Day-Of-Suffering-%28Live%2CPhil-Anselmo%29?v=wPthKvJepY0&search=pantera



Lekkere grunt heeft Anselmo hier. Beter dan Steve Tucker IMHO...


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-01-2006 16:26 by Doomy Profiel van Doomy

Hehhehe, ik had net Blessed Are The Sick opstaan in de auto...levensgevaarlijk...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen