IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-07-2002 12:08 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hmmm dan wordt het hoog tijd voor een Morbid Angel-Kulturkampf denk ik zo. 'Abominations of Desolation', 'Altars of Madness' en 'Blessed Are the Sick' zijn essentiëel geweest in de ontwikkeling van black en death metal.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-07-2002 12:09 by aerodis Profiel van aerodis

hey, er is iemand die dat ook gelooft


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-07-2002 12:13 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 9 juli 2002 12:06 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
*Barry White-mode*
"So what do you think? Is it gonna rain today? It ain't gonna rain on us, is it? ... That's what I thought."

Wat bedoel je hiermee?
Dat is een citaat van Vincent op Dynamo Open Air. Hij zetten daarbij een redelijk laag stemgeluid op. Was bedoeld als voorbeeld bij mijn opmerking dat hij een frontman-rol vervulde.


Touché, pussycat!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-07-2002 13:39 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 17 mei 2002 19:33 schreef satanos het volgende:
pete had nog nooit dubbele bass gespeeld en heeft dat in een klein maandje aangeleerd ,omdat hij een cd met morbid angel op moest nemen .
hij is trouwens wel de enige in de band met sterallures ,want hij vind en maakt duidelijk in elk interview dat hij de beste en snelste drummer ooit is .
met zijn handen is hij een stuk langzamer dan flo van cryptopsy en db is bij trym van emperor/zyklonr en die gast van krisiun even snel.
maar morbid angel heeeeeeeersssschhhht idd. en voral trey


Je mot eens naar die drummer van VADER kijken, die gast is bruut op z'n dubbele Bass!!!


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 09-07-2002 14:16 by Beastial Blasphemer Profiel van Beastial Blasphemer

quote:
Op 9 juli 2002 13:39 schreef Vintersorg het volgende:
Je mot eens naar die drummer van VADER kijken, die gast is bruut op z'n dubbele Bass!!!


Ja die is ook wel goed..


Trieste gast


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 09-07-2002 14:17 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl

Die van Vader is ook griezelig ja


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 09-07-2002 14:18 by Beastial Blasphemer Profiel van Beastial Blasphemer

Maar ik vind pete sandoval beter.


Trieste gast


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-07-2002 20:49 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

En sneller.


Touché, pussycat!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-07-2002 22:27 by Snaack Profiel van Snaack

Nicholas Barker <-- drumsmiley


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2002 13:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

oud nieuws maar toch aardig om ff neer te planten:

MORBID ANGEL: New Frontman Needed! - June 3, 2002

The MORBID ANGEL duo of Trey Azagthoth (guitar) and Pete Sandoval (drums) have ended their collaboration with touring bassist/vocalist Jared Anderson and are currently holed up at a Louisiana jam pad writing material for the group's next studio effort, due in 2003. Anderson, who had filled the role of the band's frontman during the act's most recent touring activities, has apparently opted to focus all his attention on HATE ETERNAL and INTERNECINE and will not be contributing his services to MORBID ANGEL's upcoming CD, which is tentatively scheduled to be recorded later in the year. An official announcement regarding the identity of the group's new bassist/vocalist and the details of the forthcoming album is expected in the coming months.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 13:57 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik ken niks van Morbid Angel, vind de band een beetje overhyped.
Hetzelfde heb ik met Slayer, dus:

[jenjemode]Morbid Angel en Slayer zuigen.[/jenjemode]


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 19-07-2002 15:30 by Morbid Death Profiel van Morbid Death

quote:
Op 19 juli 2002 13:57 schreef Slechtheid het volgende:
Ik ken niks van Morbid Angel, vind de band een beetje overhyped.



Je kent niks van MA maar toch vind je ze overhyped? Lijkt me dan een beetje voorbarige stelling, vind je ook niet?

Als je nou eerst eens serieus een paar platen gaat luisteren van MA, en vervolgens Trey een keer live aan 't werk hebt gezien dan kun je de volgende keer een iets gefundeerdere uitspraak doen.


Drink met matuh............., nooit alleen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-07-2002 15:32 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Idd, niet zeuren, gewoon Abominations of Desolations, Altars of Madness en Blessed Are The Sick luisteren. (die als eerste, iig).


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 15:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juli 2002 15:30 schreef Morbid Death het volgende:
en vervolgens Trey een keer live aan 't werk hebt gezien


dfat heb ik en kon er niet van onder de indruk raken. wat een saaie band live. gelukkig speelden ze veel goede nummers zodat het nog uit te houden was.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2002 15:42 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 juli 2002 15:39 schreef attila_de_hun het volgende:
dfat heb ik en kon er niet van onder de indruk raken. wat een saaie band live. gelukkig speelden ze veel goede nummers zodat het nog uit te houden was.


Morbid Angel is net zoals Death was; die gasten geven geen show, maar moeten het puur van de muziek hebben. Is toch het belangrijkste imo; poppenkast hebben ze niet nodig vindt ik.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 15:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juli 2002 15:42 schreef Mutilator het volgende:
Morbid Angel is net zoals Death was; die gasten geven geen show, maar moeten het puur van de muziek hebben. Is toch het belangrijkste imo; poppenkast hebben ze niet nodig vindt ik.


inderdaad en daarom vind ik MA een van de besten. maar dat komt vooral door de kwaliteit van hun nummers. ik vind azagtoth een goede gitarist maar niks speciaal, en zeker live niet. maar dat hoeft ook niet als je zulke goede nummers maakt


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 15:46 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 juli 2002 15:30 schreef Morbid Death het volgende:
Als je nou eerst eens serieus een paar platen gaat luisteren van MA, en vervolgens Trey een keer live aan 't werk hebt gezien dan kun je de volgende keer een iets gefundeerdere uitspraak doen.


Ok, omdat jij het vraagt.


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 19-07-2002 15:48 by Morbid Death Profiel van Morbid Death

LOL


Drink met matuh............., nooit alleen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 15:50 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 juli 2002 15:48 schreef Morbid Death het volgende:
LOL


Nah, ik zal er ooit wel wat van gehoord hebben, maar het is niet blijven hangen.
Die cover van Monstrosity is trouwens erg ok.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 16:07 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Net ff 1 nummer geluisterd [nu kan ik een volledige mening geven ], en het klinkt lekker zwaar, maar niet snel [genoeg].

Vraag me ook af wat Zyklon in hun voorprogramma moet.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2002 17:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Heeft Monstrosity een Morbid Angel nummer gecovered -volgens mij kunnen ze dat niet eens) of had je het over Slayer?

Morbid Angel heeft idd ook tragere nummers; met name op de latere platen; Begin eens bij de Altars of madness nummers...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 19-07-2002 17:44 by elmar Profiel van elmar

draai nu voor de derde keer Rapture


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 19-07-2002 18:07 by Morbid Death Profiel van Morbid Death

quote:
Op 19 juli 2002 16:07 schreef Slechtheid het volgende:
Net ff 1 nummer geluisterd [nu kan ik een volledige mening geven ], en het klinkt lekker zwaar, maar niet snel [genoeg].

Vraag me ook af wat Zyklon in hun voorprogramma moet.


Zie Mutilator's post

Check eens nummers zoals Lord of All fevers and plague, of Maze of Torment of eigenlijk gewoon heel Altars of Madness. Als je dat niet snel genoeg vind dan weet ik 't ook niet meer.


Drink met matuh............., nooit alleen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 18:32 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 juli 2002 17:36 schreef Mutilator het volgende:
Heeft Monstrosity een Morbid Angel nummer gecovered


Angel of death


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-07-2002 18:34 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 19 juli 2002 18:32 schreef Slechtheid het volgende:
Angel of death
Hallo, schatje!!!! Dat is een SLAYER nummer.....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen