IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2004 14:31 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 december 2004 14:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dat was wel bekend dat Dan die hoezen heeft getekend
Het ging er denk ik meer om dat dit een combinatie was van 2 Dan Seagrave hoezen, wat ik persoonlijk ook nog niet eerder ben tegen gekomen.


Yo Hub je kent de zwart-wit binnenhoes wel van de Abominations of desolation 'Shub-niggurath goat with a thousand young...' cd; is dat eigenlijk de originele hoes?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 19-12-2004 15:38 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 19 december 2004 11:49 schreef Sporty Voleg het volgende:
Jawohl! Alleen even door Soulfly heenzitten, maar da's het hopelijk wel waard.


Wat?! Komt Soulfly mee? dat staat er toch niet?? (Zou wel mooi zijn als het zo is...)


Hatsjikidee!


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 15:39 by Inferno Profiel van Inferno

Lekker naar die geile dikke Max kijken


Het zal je moeder maar wezen...


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 19-12-2004 15:41 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 19 december 2004 15:39 schreef Inferno het volgende:
Lekker naar die geile dikke Max kijken


Dat mag jij best doen hoor


Hatsjikidee!


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 15:43 by Inferno Profiel van Inferno

quote:
Op 19 december 2004 15:41 schreef Unholy Mary het volgende:
Dat mag jij best doen hoor


Bedankt.
Het is toch ook zon lekkere sympathieke vetzak heh.
Was hij maar gewoon bij Sepultura gebleven...maargoed daar gaat het hier neit over.


Het zal je moeder maar wezen...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-12-2004 15:43 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 19 december 2004 14:31 schreef Mutilator het volgende:
Yo Hub je kent de zwart-wit binnenhoes wel van de Abominations of desolation 'Shub-niggurath goat with a thousand young...' cd; is dat eigenlijk de originele hoes?
Ik zou het niet met zekerheid durven zeggen. Ik weet dat er een vinyl versie is geweest welke die zwart/wit tekening als hoes had, maar of dat de originele was weet ik niet (heb 'em ook zelf niet helaas).

Trouwens maar weer eens "Altars of madness" op gezet


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2004 19:40 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 december 2004 15:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik zou het niet met zekerheid durven zeggen. Ik weet dat er een vinyl versie is geweest welke die zwart/wit tekening als hoes had, maar of dat de originele was weet ik niet (heb 'em ook zelf niet helaas).


Die LP heb ik ook al eerder gezien daarom vroeg ik het me af idd; het label dat erop stond was Goreque records zoals dat toenmalige label van David Vincent ook heette, maar alleen klopt het niet ivm 'nooit uitgebracht' dus ik denk dat het een bootleg moet zijn.

quote:
Trouwens maar weer eens "Altars of madness" op gezet


Groot gelijk! Ikzelf ga het huis niet uit zonder de eerste 3 officiele Morbid Angel cd's.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 20-12-2004 10:47 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 19 december 2004 15:38 schreef Unholy Mary het volgende:
Wat?! Komt Soulfly mee? dat staat er toch niet?? (Zou wel mooi zijn als het zo is...)

Je hebt gelijk, dat staat er niet. "Supports to be announced" voor de Europese data. Ik zat niet goed op te letten.


Touché, pussycat!


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 20-12-2004 10:54 by panzergod Profiel van panzergod

quote:
Op 30 september 2004 22:32 schreef Mutilator het volgende:
Vind ik ook, alleen voelde Trey zich niet lekker met Dave op het podium; heeft met diens arrogantie te maken dus exit Dave.

Ach wat leuk, je kent ze ook persoonlijk?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-12-2004 1:20 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 december 2004 10:54 schreef panzergod het volgende:
Ach wat leuk, je kent ze ook persoonlijk?


Hehehe je moet het er maar mee doen dat ik mijn bronnen betrouwbaar genoeg vind om tekst van ze te plaatsen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-12-2004 22:50 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

http://home.t-online.de/home/ras001/music/ma_mot.mpg

http://www.morbidboard.com/



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-04-2005 22:06]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-04-2005 10:55 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://



Suck my piss


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-04-2005 14:05 by M. Profiel van M.

quote:
Op 12 april 2005 10:55 schreef skullfuck het volgende:
http://www.toplessradio.com/media/interview_morbid-angel_1.wmv

Bwahahaha, wat een belachelijk gesprekje. Wel leuk dat ze d'r tieten laat zien, waar verder totaal niet op gereageerd wordt


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-04-2005 16:27 by jbassist Profiel van jbassist

alweer een reden om in een band tegaan spelen!! dit soort interviews!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-04-2005 19:47 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 12 april 2005 14:05 schreef M. het volgende:
Bwahahaha, wat een belachelijk gesprekje. Wel leuk dat ze d'r tieten laat zien, waar verder totaal niet op gereageerd wordt


Wat een dwaozen ja, die Sandoval lijkt wel helemaal om te vallen. Soort van crackaddict ziet ie eruit


"This one is older than shit, heavier than time!"


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 12-04-2005 20:34 by El Chulo Profiel van El Chulo

Nou, het schijnt dat hij bij aanvang van elk concert nog snel even wat coke neemt. Wellicht is dat ook een verklaring voor zijn onmenselijk snelle drummen.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-04-2005 20:36 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 12 april 2005 20:34 schreef El Chulo het volgende:
Nou, het schijnt dat hij bij aanvang van elk concert nog snel even wat coke neemt. Wellicht is dat ook een verklaring voor zijn onmenselijk snelle drummen.


haha, wie weet ja. Laatste keer klonk het iig behoorlijk strak


"This one is older than shit, heavier than time!"


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 12-04-2005 20:42 by Infaustus Profiel van Infaustus

hahaha wat een stel losers bij elkaar.


No meat is sweater


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-04-2005 20:48 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Dan neemt hij nog altijd eerder 'speed'...

Maar even serieus: Morbid Angel was de eerste deathmetal band die ik ontdekte. Eerst vond ik der geen zak aan, maar omdat ik op internet las 'dat het allemaal zo geweldig was' dwong ik mezelf om het telkens opnieuw te luisteren, net zo lang todat ik het mooi vondt. En dat is dus nu het geval.

Ik heb Gateways to Annihilation orgineel, de rest heb ik gedowned (soory...) maar ga ik nog wel kopen. Favo's zijn Gateways (sondoval is een drumgod!) en natuurlijk Altars Of Madness!
Morbid heerscht!!!!!!!!!!!!!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-04-2005 20:51 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Covenant en Blessed zijn stukken beter dan Gateways imo


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 12-04-2005 20:53 by Jansuh Profiel van Jansuh

Dawn of the Angry is vet

Double Bass



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-04-2005 21:28 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 12 april 2005 20:51 schreef 0Tolerence het volgende:
Covenant en Blessed zijn stukken beter dan Gateways imo


Die trekken mij nie zo. Ik vind het zwaardere werk van Gateways stukken vetter


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 12-04-2005 22:36 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

quote:
Op 12 april 2005 20:42 schreef Infaustus het volgende:
hahaha wat een stel losers bij elkaar.


mwa, alleen die piet sandaal komt duidelijk over als een crackwhore, magoed, hij heeft al jaren zon ingevallen drugskop

[Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 12-04-2005 22:36]


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 13-04-2005 19:28 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

Ik heb er veeeeel zin in dat word weer vet beuken aankomende zaterdag...


an evil incarnation of DEATH!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-07-2005 1:13 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

'Missing' MORBID ANGEL Guitarist TONY NORMAN Is Alive And Well - July 19, 2005

A spokesperson for MORBID ANGEL has confirmed to BLABBERMOUTH.NET that the group's touring guitarist Tony Norman (ex-MONSTROSITY) — who, along with his girlfriend, was previously reported to be missing (see previous BLABBERMOUTH.NET stories: Story#1, Story#2) — has been located and is said to be "alive and well." No further information is currently available.

As previously reported, MORBID ANGEL drummer Pedro "Pete" Sandoval and guitarist Jesse Pintado (ex-NAPALM DEATH) are currently working on material for a new TERRORIZER album and DVD. The band, who are currently unsigned, expect to begin recording the effort this summer. Labels interested in discussing a possible deal are asked to contact World Management at worldentertainment@comcast.net. Both Pete and Jesse are interested in playing shows once the album has been released.


Vage gast die Tony Norman...ff ertussenuit sneaken terwijl er optredens geboekt zijn...niet professioneel

Ik hoop dat er ook oud materiaal op de Terrorizer DVD komt...en waarom staat er niets over David Vincent's medewerking?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen