IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel Vorige pagina | Volgende pagina
Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 29-04-2004 10:31 by Borgia Profiel van Borgia

Kan er niks aan doen, maar het nieuwere werk van Morbid Angel vind ik muzikaal interesanter in elkaar zitten dan het oude werk

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 29-04-2004 11:11 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

quote:
Op 7 april 2004 19:13 schreef invictis het volgende:
zo negatieven zei je
uhr zal eens zoeken, ik hoop dat ik ze nog ergens heb , ik heb ze wel onwijs lang bewaard maar iets staat me bij dat ik ze inmiddels al weggegooid heb

ej was dat optreden niet in de Scum ?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-04-2004 1:47 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

De setlist was in maart dus grote kans ook in juni:

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 30-04-2004 1:50 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

geen where the slime live?

gelukkig haat ik de rest van het repertoire van MA

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 30-04-2004 1:50]

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 30-04-2004 1:54 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Er staat toch 'Slime' ?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 30-04-2004 1:57 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 30 april 2004 1:54 schreef Mutilator het volgende:
Er staat toch 'Slime' ?
hehe, zou zomaar goed kunen zijn... maar je weet maar nooit... ken de rest van de titels van hun cd's en nummers niet

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 30-04-2004 2:05 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

die overbekende drum-check heerscht ook overigens

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2004 4:11 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 april 2004 1:57 schreef HgarrothwulfF het volgende:
hehe, zou zomaar goed kunen zijn... maar je weet maar nooit... ken de rest van de titels van hun cd's en nummers niet

Nou, ik weet t wel zeker; er is maar 1 nummer met Slime in de titel.

Heeft iemand trouwens de Slime pack versie van Domination? Ook zoek ik nog de LP van Domination.

Trouwens:

David Vincent was bijna terug in Morbid Angel:

Interview met Pete Sandoval:

[…] So Trey and I were alone again, without a bassist or a singer, and decided to start working together on the new album. Anyway it wasn’t the first time we did it, for it was also just the two of us when writing FFttF. Once we had the stuff for the new album ready, we decided that it was time to look for a bassist and singer, and first off we contacted David Vincent to ask him whether he wanted to join us for the new album. Initially he liked the idea, but we were trying it out for a month, more or less, and things didn’t work. He came and said that he wanted to change this or that in the songs, he said that some parts were too fast and that we had to make them be slower and things like that. As we didn’t agree to his changes he finally didn’t accept. After that, Trey decided to call Steve to see if he was willing to come back into the band, he agreed and we started to rehearse to record the album. As everything was working well we decided that we would stay like that and we would record “Heretic” with this line-up.

So it is true that David Vincent was about to come back to MA. To tell the truth there have been a lot of rumours about that, but I didn’t know to what extent I could believe them. So is it true that you asked him whether he wanted to come back with you?

Yeah, it’s true. What actually happened was that he came to talk to us, but seeing that we didn’t consent to some of his requests, he told us he didn’t want to come back to MA. It was then that we called Steve to enter the band, but a week later David contacted again our manager saying that he had reconsidered it and that he preferred to come back to MA. We already had Steve and everything was fine, so evidently told him that he couldn’t, that he was late. That’s why David is now somewhat angry with us. He plays now with Genitortures, his wife’s band, but at that time it seems he thought it was a good idea to come back to MA, but we had already come to a compromise with Steve and he was doing a great job. […]

Hier nog een aardig stukje van het interview dat iemand voor ons uitgetyped heeft:

[...] The drums have a slightly different sound now, I think they sound more real, in some of our previous records they sounded to me a bit mechanical. [...] For example, you can hear it in the drum solo I wrote for this album, "Drum Check". I also wrote some other stuff for Heteric. For example I composed "Striken Arise", the 6th track, almost entirely, a 90% more or less... For me it has an old school touch to it... It sounds like previous stuff... […]

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-05-2004 4:14]

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 27-05-2004 12:42 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 27-05-2004 12:46 by Zodiac Profiel van Zodiac

Het nieuwe werk van Morbid Angel is geniaal. Daar kan toch niemand aan tippen? Eigenlijk vind ik alles van MA groots.
Alleen Domination valt wat uit de toon.

This is Zodiac speaking...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2004 13:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb de Thy Kingdom come single gekocht (die op Splattermaniac records) en het is zo underground dat het hoesje geen hoesje is maar een gekopieerde omslag; klopt dat of ben ik genaaid?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-06-2004 14:21 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 27 mei 2004 12:46 schreef Zodiac het volgende:
Het nieuwe werk van Morbid Angel is geniaal. Daar kan toch niemand aan tippen? Eigenlijk vind ik alles van MA groots.
Alleen Domination valt wat uit de toon.

Vind ik niet, Heretic vind ik maar een matige DM plaat. Er staan een aantal goeie nummers op, maar het merendeel is niet interessant genoeg. Favorieten blijven nog steeds Covenant en Altars Of Madness

"This one is older than shit, heavier than time!"

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-06-2004 9:42 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 29 juni 2004 13:56 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb de Thy Kingdom come single gekocht (die op Splattermaniac records) en het is zo underground dat het hoesje geen hoesje is maar een gekopieerde omslag; klopt dat of ben ik genaaid?

Die gekopieerde omslag heb ik ook. Dus OF het klopt, OF we zijn allebei genaaid .

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2004 22:15 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 juni 2004 9:42 schreef TNightmare het volgende:
Die gekopieerde omslag heb ik ook. Dus OF het klopt, OF we zijn allebei genaaid .

Thanks heb em dinsdag helaas niet kunnen laten signeren

CHECK DIT DAN (!)

MORBID ANGEL guitarist Trey Azagthoth has revealed plans to collaborate with
THE GATHERING singer Anneke van Giersbergen on an as-yet-unnamed new
project. "I really hope and believe that this dream of mine will come true
some day," he told Finland's Sonera Plaza. "I'd really like to hear what
kind of [end result we could come up with] when my playing and her beautiful
singing [are meshed together]. I'm sure we could even create a totally new
style of music... but let's see if our schedules coincide and we can find
some time [to work on some material together]."

In other MORBID ANGEL-related news, the group's drummer Pete Sandoval has
told Sonera Plaza that he hopes to enter the studio later in the year to
record the long-awaited new TERRORIZER album. "I know that there has been
rumors over the years [about the band recording the follow-up to 1989's
'World Downfall'] but this time it's really going to happen, I'm going to
force the other guys into the studio with me if I have to]! On the album,
there's going to be me, Oscar Garcia [vocals] and Jesse Pintado [guitar,
NAPALM DEATH, LOCKUP].

With regards to the musical direction of the new TERRORIZER album, Sandoval
said, "It's gonna be like the first TERRORIZER album... I mean, the sound of
the album is going to be about the same. Maybe I'll play a little bit faster
though..."

On the subject of other possible side projects, Pete said, "I really love
classical music and composers like Beethoven, Chopin and Mozart. I have
written some music on piano and keyboards over the years and I hope to one
day release an album which will contain only drums and piano. And maybe a
female singer could sing on some of the songs as well.

"I am also going to release an instructional video for young drummers,"
Sandoval added. "I am going to sell it via the Internet. So many people have
come up to me and asked me, 'How do you play such and such song?' and I
can't explain it in words, I have to show them how I play! So I am going to
play, for example, some MORBID ANGEL songs for that video. I will start by
playing slow and then I will gradually get faster until I am finally playing
the song at full speed. I really want people to see how I play these songs
like 'Bil Ur-Sag'."

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-07-2004 22:15]

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 02-07-2004 0:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Weet iemand waar dit shirt te koop is want dat zoek ik:

Het heet het 'Tree of life' shirt en komt van de oude Formulas site.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-07-2004 0:25 by M. Profiel van M.

Staat dat plaatje in die kleuren op het shirt??

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2004 0:29 by spectre Profiel van spectre

goddomme wat lelijk

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-07-2004 0:31 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Wie heeft het nou over dat shirt, TERRORIZER!!!

Oud Vuil.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-07-2004 0:32 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

whaha met die miep van de Catering...

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2004 0:33 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 2 juli 2004 0:32 schreef ghoulliette het volgende:
jaja, wordt een mooi projectje...

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 02-07-2004 0:41 by X-Act Profiel van X-Act

quote:
Op 2 juli 2004 0:32 schreef ghoulliette het volgende:

Anneke heerst

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-07-2004 0:42 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

"always" heerscht, de rest, mwoah.

Oud Vuil.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-07-2004 2:42 by M. Profiel van M.

Éénieder die de afgelopen dinsdag Morbid Angel het nummer 'Summoning Redemption' heeft zien uitvoeren, is getuige geweest van de koninklijkheid van voornoemde band.

Laat ik het anders zo zeggen, ik werd compleet omver geblazen door de uitstraling van die song (en van de band natuurlijk). Uhu, morgen even 'Gateways....' kopen.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-07-2004 12:44 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Hey trouwens, ik heb Gateways... zelf ook nog niet, ik leen hem altijd uit de collectie van mijn huisgenoot. Ik vind het meer een cd van geniale momenten ipv een cd die gewoon helemaal geweldig is, zoals A t/m C.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-07-2004 13:41 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 3 juli 2004 2:42 schreef M. het volgende:
Éénieder die de afgelopen dinsdag Morbid Angel het nummer 'Summoning Redemption' heeft zien uitvoeren, is getuige geweest van de koninklijkheid van voornoemde band.

Laat ik het anders zo zeggen, ik werd compleet omver geblazen door de uitstraling van die song (en van de band natuurlijk). Uhu, morgen even 'Gateways....' kopen.

Hmm, de nummers die er voor mij uitsprongen waren wel Chapel Of Ghouls en Lords Of All Fevers And Plague. Altars heerst

"This one is older than shit, heavier than time!"

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com