IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : New Era Productions infodraad Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-05-2014 23:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

[quote]Op 2 mei 2014 22:50 schreef New Era Productions het volgende:
Binnenkort verkrijgbaar:
THE TRUE WERWOLF - Endless Journeys DLP
Grimmige rauwe Black Metal; het soloprojekt van ST Werwolf van SATANIC WARMASTER. Tot 300 gelimiteerde dubbelaar in klaphoes met 20 pagina boekje.
Exclusieve distributie

ST Werwolf doet niet zo moeilijk over een symbooltje her en der? Ik ken hem niet of zo, maar vraag me dat dan weer af.




[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-05-2014 10:35]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-05-2014 23:05 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Neuh, dat is allemaal pure imago-opbouw. Hij speelt ook in Armour bv. en heeft daar een eh... bijzonder charmante bandfoto:



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-05-2014 23:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heb je m'n pakketje nog teruggezien NEP?


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-05-2014 23:12 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2014 23:05 schreef Mythics het volgende:
Neuh, dat is allemaal pure imago-opbouw.


Als je uit de puberteit bent, is dat toch niet meer van enig belang? Of is het dat enkel puisterige pubers dit soort meuk beluisteren en nog vatbaar zijn voor dergelijke imago's (ik moet er enkel wat meewarig om lachen)?


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 02-05-2014 23:12 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Nee, helemaal nooit. E-post me even dan dokteren we het uit.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-05-2014 23:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 mei 2014 23:05 schreef Mythics het volgende:
Neuh, dat is allemaal pure imago-opbouw. Hij speelt ook in Armour bv. en heeft daar een eh... bijzonder charmante bandfoto


Hahaha, sjeezzz. Ik weet niet wat voor imago hij probeert op te bouwen, maar ik doe een Toine van Peperstraten: /snik smoeilijk




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 02-05-2014 23:14 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Ik kon zo gauw geen explicietere foto's vinden van Ome Werwolf, sorry, volgende keer beter.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-05-2014 23:20 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ben je gek, je hebt moeite genoeg gedaan, ik heb ruim genoeg gezien.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-05-2014 23:27 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2014 23:12 schreef WMP het volgende:
Als je uit de puberteit bent, is dat toch niet meer van enig belang? Of is het dat enkel puisterige pubers dit soort meuk beluisteren en nog vatbaar zijn voor dergelijke imago's (ik moet er enkel wat meewarig om lachen)?


Geen idee, voor mij genoeg reden er geen noot van te beluisteren. Er stonden vroeger nog eens screenshots online van hem waar hij bijzonder gênante Facebook gesprekken voerde.

Geen idee of het Discogs account 'werwolf' (wel uit Finland) ook van hem is (zeker gezien zijn label Werewolf records) maar dat is ook een niveau treurnis troef -> http://www.discogs.com/seller/werwolf?price=over40

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 02-05-2014 23:30]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-05-2014 0:19 by Onweerwolf Profiel van OnweerwolfQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:11]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 03-05-2014 0:25 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2014 23:05 schreef Mythics het volgende:
Neuh, dat is allemaal pure imago-opbouw. Hij speelt ook in Armour bv. en heeft daar een eh... bijzonder charmante bandfoto:





Prachtig !



We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-05-2014 0:29 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Het is net verstikking met z'n strakke broek en indringende blik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-05-2014 0:49 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Verstikking is nu druk bezig qua ideeën opdoen.

@ verstikking.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-05-2014 1:04 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 03-05-2014 20:01]


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-05-2014 2:28 by WMP Profiel van WMPQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:11]


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 03-05-2014 8:51 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Genoeg huilie-huilie weer; terug op onderwerp:

Toon je ongelovigheid:
COUNTESS - I Am the Infidel t-shirt

Verkrijgbaar in M, L en XL voor €15,-



Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 03-05-2014 11:04 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Tof shirt, niet van fag of the loom hoop ik.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Buried
Usericon van Buried
Posted 03-05-2014 12:04 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2014 11:04 schreef Masturbator het volgende:
Tof shirt, niet van fag of the loom hoop ik.


Dat zijn net de beste shirts?



Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 03-05-2014 12:07 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Heb zelf liever gildan of american apparel.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-05-2014 14:49 by Onweerwolf Profiel van OnweerwolfQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:11]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-05-2014 15:02 by faalhaas Profiel van faalhaasQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:14]


... hoe de hazen lopen ...


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-05-2014 15:05 by Black Jew Profiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:30]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 03-05-2014 15:38 by Andrei Profiel van AndreiQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:13]


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 03-05-2014 16:09 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023Quote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:30]


wouter023


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 03-05-2014 16:15 by Mythics Profiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2014 14:49 schreef Onweerwolf het volgende:
.


Doel je hierin dan ook op Satanic Warmaster, gezien ik mijzelf afvraag in hoeverre die man er daadwerkelijk achterstaat. Ik krijg zelf vooral het idee dat het puur een imago is (zie ook die Armour foto) en dat is voor velen binnen black metal sowieso heel belangrijk heb ik het idee. Kortom, een soort puberaal 'hoe kom ik zo stoer en duister mogelijk over', beetje hetzelfde als de periode waarin iedereen opeens 'echt' satanist was en een bandje met een omgekeerd kruis in het logo moest hebben.

Kan me voorstellen dat als een band met dit soort symboliek bezig is je het per definitie afkeurt als zijnde wanstaltig, maar of de leden dan ook daadwerkelijk neo-nazi zijn (en bv. lid van een beweging) is een tweede. Het is geen Brigade M bij wijze van spreken. Dat Sid Vicious met een swastika t-shirt rondliep wil ook niet zeggen dat hij achter de ideologie staat; het is puur een shock- en aandachtsfactor. Mijns inziens in dit geval ook.




[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:13]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen