IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : New Era Productions infodraad Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2014 19:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2014 14:10 schreef Sisyphos het volgende:
Zeiksnorren. Ik ben hartstikke blij met mijn Kristallnacht vinyl, steekt mooi af tegen m'n Mihoen! 7 inches. Daarnaast verkoopt New Era ook topspul zonder enige dubieuze, politieke nasmaak.

Hartstikke leuk natuurlijk, zo'n openbare schandpaal, maar een aantal van jullie begeven zich op het randje van kinderachtig smaad.
Een advies: ontlaad uw persoonlijke frustraties via een andere weg; masturbatie schijnt wonderlijk te zijn.

Inderdaad, het is hier wel genoeg geweest met de smaad en het voeren van hetzes. Verdere zwartmakerij en het users beschuldigen van van alles en nog wat graag achterwege laten.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 04-05-2014 19:04]


I wish I was a butterfly


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-05-2014 19:05 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 04-05-2014 19:36]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-05-2014 19:09 by faalhaas Profiel van faalhaasQuote dit bericht

"Enerzijds acht ik het nuttig om de stroming buiten de mainstream Metal scene te houden. Black Metal, en dan bedoel ik de underground variant waarbij de cd’s niet in muziekwinkels of bij bol.com verkrijgbaar zijn, is een elitaire en introverte muziekstroming. De extremistische uitingen daarbinnen zorgen ervoor dat zij in zichzelf gekeerd, ondergronds en buiten de mainstream blijft." (quote Jasper V.)

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:19]