IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : New Era Productions infodraad Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2014 19:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2014 14:10 schreef Sisyphos het volgende:
Zeiksnorren. Ik ben hartstikke blij met mijn Kristallnacht vinyl, steekt mooi af tegen m'n Mihoen! 7 inches. Daarnaast verkoopt New Era ook topspul zonder enige dubieuze, politieke nasmaak.

Hartstikke leuk natuurlijk, zo'n openbare schandpaal, maar een aantal van jullie begeven zich op het randje van kinderachtig smaad.
Een advies: ontlaad uw persoonlijke frustraties via een andere weg; masturbatie schijnt wonderlijk te zijn.

Inderdaad, het is hier wel genoeg geweest met de smaad en het voeren van hetzes. Verdere zwartmakerij en het users beschuldigen van van alles en nog wat graag achterwege laten.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 04-05-2014 19:04]


I wish I was a butterfly


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-05-2014 19:05 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 04-05-2014 19:36]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-05-2014 19:09 by faalhaas Profiel van faalhaasQuote dit bericht

"Enerzijds acht ik het nuttig om de stroming buiten de mainstream Metal scene te houden. Black Metal, en dan bedoel ik de underground variant waarbij de cd’s niet in muziekwinkels of bij bol.com verkrijgbaar zijn, is een elitaire en introverte muziekstroming. De extremistische uitingen daarbinnen zorgen ervoor dat zij in zichzelf gekeerd, ondergronds en buiten de mainstream blijft." (quote Jasper V.)

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:19]


... hoe de hazen lopen ...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-05-2014 19:21 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2014 19:09 schreef faalhaas het volgende:
"Enerzijds acht ik het nuttig om de stroming buiten de mainstream Metal scene te houden. Black Metal, en dan bedoel ik de underground variant waarbij de cd’s niet in muziekwinkels of bij bol.com verkrijgbaar zijn, is een elitaire en introverte muziekstroming. De extremistische uitingen daarbinnen zorgen ervoor dat zij in zichzelf gekeerd, ondergronds en buiten de mainstream blijft." (quote Jasper V.)


Is dat die man van dit label?

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 04-05-2014 19:22]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-05-2014 19:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Yep.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-05-2014 19:28 by faalhaas Profiel van faalhaasQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:20]


... hoe de hazen lopen ...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-05-2014 19:30 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2014 19:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Yep.
Sommige albums die hij verkoopt, zijn ook gewoon op bol.com te koop. Ik zou die mainstreambands maar snel uit je catalogus halen, Jasper!

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 04-05-2014 19:31]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-05-2014 19:33 by faalhaas Profiel van faalhaasQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:20]


... hoe de hazen lopen ...


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 04-05-2014 19:36 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Hoezo dat? Hij beschrijft wat hij als 'underground' beschouwd, dat wil toch niet zeggen dat zijn volledige catalogus daarop gebaseerd dient te zijn? Als ik zeg dat ik 'underground black metal' beschrijf als 'geen materiaal van op het internet te vinden' wil dat toch niet zeggen dat alles wat ik luister daaronder valt?


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-05-2014 19:41 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2014 19:36 schreef Mythics het volgende:
Hoezo dat? Hij beschrijft wat hij als 'underground' beschouwd, dat wil toch niet zeggen dat zijn volledige catalogus daarop gebaseerd dient te zijn? Als ik zeg dat ik 'underground black metal' beschrijf als 'geen materiaal van op het internet te vinden' wil dat toch niet zeggen dat alles wat ik luister daaronder valt?
Wat bedoelt hij dan met 'de stroming' die uit de mainstreammetalscene gehouden moet worden? Alleen de undergroundblack? Underground is per definitie geen mainstream, dus dat gaat nergens meer over. Ook wel suf dat hij 'black metal' schrijft en direct daarna schrijft dat hij daarmee alleen undergroundblack bedoelt. Zeg dat dan gewoon.

Waarom moet (sommige) black uit de mainstream gehouden worden? Goede muziek wordt er toch altijd wel gemaakt. Ik zie die man al boos een café uitlopen omdat zijn favoriete band daar gedraaid wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 04-05-2014 19:44]


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-05-2014 19:49 by Mortis Rex Profiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:20]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-05-2014 20:10 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Vraagje aan jasper V./NEP,

Eind 2012 heb je, na contact met Alert! magazine, je lijst opgeschoond op criteria van strafbare teksten. Je hebt toen het album dat ik hierboven plaatste (Wolfnacht - Toten fur W.O.T.A.N.) verwijderd. Toch is dit album, vol neo-nazistische boodschappen, nu wel weer bij je bestellen. Kun je dit verklaren?


... hoe de hazen lopen ...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-05-2014 20:13 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Je bent zelf een struisvogel met z'n kop in het zand als je denkt dat je nog een reactie van N.E.P. gaat krijgen.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-05-2014 20:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Dát is het probleem met metal tegenwoordig. Het is zo extreem saai dat de enige vorm van animo moet gezocht worden in een verborgen hoekje in de verleden tijd van een subgenre waar bijna niemand zelfs ook maar een nummer van gehoord heeft.


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-05-2014 21:17 by faalhaas Profiel van faalhaasQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:20]


... hoe de hazen lopen ...


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 04-05-2014 21:25 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

quote:
Op 4 mei 2014 20:10 schreef faalhaas het volgende:
Vraagje aan jasper V./NEP,

Eind 2012 heb je, na contact met Alert! magazine, je lijst opgeschoond op criteria van strafbare teksten. Je hebt toen het album dat ik hierboven plaatste (Wolfnacht - Toten fur W.O.T.A.N.) verwijderd. Toch is dit album, vol neo-nazistische boodschappen, nu wel weer bij je bestellen. Kun je dit verklaren?


Gefeliciteerd, je krijgt eenmalig een antwoord.
Je liegt namelijk twee keer in één zin:
1. ik heb dit weekeind nog niemand een lijst gestuurd dus ook niet aan jou, en
2.die CD staat al dik anderhalf jaar niet meer op mijn lijst.

Bovendien verkocht ik toentertijd de heruitgave met gekuiste hoes. Dus niet de eerste versie waar jij zo tof mee doet.







New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 04-05-2014 21:28 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Bedankt voor het plaatsen van die foto, dat kost me 'scene-points' ben ik bang..
Op die met Apator sta ik wat sexier trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door New Era Productions op 04-05-2014 21:29]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-05-2014 21:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2014 21:17 schreef faalhaas het volgende:


Soms zegt een foto zo veel meer dan woorden.


moet je daar normaal geen toestemming voor vragen?


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-05-2014 21:34 by faalhaas Profiel van faalhaasQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:21]


... hoe de hazen lopen ...


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 04-05-2014 21:52 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Terug op onderwerp:

Nu verkrijgbaar: ETERNAL FLAME OF GEHENNA DVD
Korte documentaire over de Finse Underground Black Metal scene!

https://www.youtube.com/watch?v=wzTWJ1aLTGE

Finnish black metal is known for it´s extreme views and merciless no-compromise approach.
As a music genre, black metal differs from the others by having a strong ideological contest. Satanic values, glorification of evil and unsolidarity, as well as pure hatred towards christian and multicultural society, are more than just childish rebellion for the people involved.
Eternal Flame of Gehenna examines the phenomena through interviewing the key figures of the moment. It gives the face to a subculture seen as a threat to common safety by Finnish Security Intelligence.
In this movie you find out about thoughts of a grave violator, grave robber and hear what they feel when the old wooden church is burning down. Eternal Flame of Gehenna is also a view on the history and the current state of finnish black metal featuring bands like Azaghal, Azazel, Barathrum, Beherit, Enochian Crescent, Goatmoon, Goatmoon, Horna, Satanic Warmaster etc.

Romua, Ruiskeita ja Rutinaa / Noise of Finland

Noise of Finland is a documentary about finnish noise and power electronics scene.
Loud distorted noise made with scrap metal and effect pedals are combined with extreme views and shocking visuals. The barriers of human limits and impossibility of commercial success are surpassed with limitless self expression. Movie includes the artists of the genre like Grunt, Bizarre Uproar, Manic/Depression, Sick Seed and Strom.EC

PAL DVD limited underground edition of 500, with different cover lay out by Werwolf, english subtitles, on Bestial Burst/Northern Heritage/Primitive Reaction/Hammer of Hate)

Original titles: Loputon Gehennan Liekki / Romua, Ruiskeita ja Rutinaa
Genre: Music documentary
Running time: 52 + 21 minutes
Production year: 2011
Aspect ratio: 16:9
Audio: Stereo, spoken language Finnish
Subtitles: English

€16,- inclusief porto, via neweraproductions.nl A gmail.com



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-05-2014 22:01 by faalhaas Profiel van faalhaasQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:21]


... hoe de hazen lopen ...


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 04-05-2014 22:07 by New Era Productions Profiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 16:28]



Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 04-05-2014 22:09 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2014 21:52 schreef New Era Productions het volgende:
Terug op onderwerp:

Nu verkrijgbaar: ETERNAL FLAME OF GEHENNA DVD
Korte documentaire over de Finse Underground Black Metal scene!

https://www.youtube.com/watch?v=wzTWJ1aLTGE

Finnish black metal is known for it´s extreme views and merciless no-compromise approach.
As a music genre, black metal differs from the others by having a strong ideological contest. Satanic values, glorification of evil and unsolidarity, as well as pure hatred towards christian and multicultural society, are more than just childish rebellion for the people involved.
Eternal Flame of Gehenna examines the phenomena through interviewing the key figures of the moment. It gives the face to a subculture seen as a threat to common safety by Finnish Security Intelligence.
In this movie you find out about thoughts of a grave violator, grave robber and hear what they feel when the old wooden church is burning down. Eternal Flame of Gehenna is also a view on the history and the current state of finnish black metal featuring bands like Azaghal, Azazel, Barathrum, Beherit, Enochian Crescent, Goatmoon, Goatmoon, Horna, Satanic Warmaster etc.

Romua, Ruiskeita ja Rutinaa / Noise of Finland

Noise of Finland is a documentary about finnish noise and power electronics scene.
Loud distorted noise made with scrap metal and effect pedals are combined with extreme views and shocking visuals. The barriers of human limits and impossibility of commercial success are surpassed with limitless self expression. Movie includes the artists of the genre like Grunt, Bizarre Uproar, Manic/Depression, Sick Seed and Strom.EC

PAL DVD limited underground edition of 500, with different cover lay out by Werwolf, english subtitles, on Bestial Burst/Northern Heritage/Primitive Reaction/Hammer of Hate)

Original titles: Loputon Gehennan Liekki / Romua, Ruiskeita ja Rutinaa
Genre: Music documentary
Running time: 52 + 21 minutes
Production year: 2011
Aspect ratio: 16:9
Audio: Stereo, spoken language Finnish
Subtitles: English

€16,- inclusief porto, via neweraproductions.nl A gmail.com


Vette lijst bands, hopelijk is dat ding eind van de maand nog te krijgen.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-05-2014 22:11 by faalhaas Profiel van faalhaasQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:21]


... hoe de hazen lopen ...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-05-2014 22:11 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2014 21:52 schreef New Era Productions het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=wzTWJ1aLTGE
Dit lijkt net Man Bijt Hond.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen