IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Mishandeling..fysiek en mentaal Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2002 23:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 mei 2002 23:00 schreef Morgil het volgende:
Ik heb aleens met zon vertrouwenspersoon op school gepraat..maar alles wat zij zei was:"Ik begrijp je". En dat kutborderline word ik ook gek van..Ik weet het allemaal niet meer hoor..


Wat een slappe vertrouwenspersoon dan! zo'n persoon moet direct de kinderbescherming erbij halen!

En voor borderline kun je ook goeie hulp krijgen.

quote:
En ik ga NIET het huis uit en laat mijn broertjes (7 en 13) in de steek..nooit..dat kan ik niet!


Jouw pa is gewelddadig dus je broertje lopen ook gevaar. Je kan samen met je broertjes uit huis gaan; check het maar bij het JIP!

quote:
Ik houd me wel sterk en zet me over die zelfmoordneigingen heen..gelukkig steunt mijn vriend me heel goed enzo en hij snapt me..Volgend jaar ben ik toch vrij weinig thuis enzo..naar school in een andere stad enzo..
Dank jullie voor je steun enzo!


Nou ja, je moet het zelf weten, maar je hoeft dit écht niet te pikken hoor! Je staat volledig in je recht en jij en je broertjes hebben recht op hulp!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 27-05-2002 23:15 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

mijn broertjes weten er niks vanaf..wel dat mijn vader me niet mag, maar niks van het slaan..doet het meestal als ik alleen ben..en tegen mamma zeg ik dat ik me stootte ofzo en ze wil het ook niet zien..er is echt geen hulp nodig..Tegen hen doet ie absoluut niks..hij is best lief tegen ze

Ik wil gewoon niemand pijn doen ofzo..dus laat het maar zo..

De vertrouwenspersoon wilde geeneens zien dat ik aan zelfverminking doe..ze zei: niet doen..meer niet..en op mijn lichaam kun je ook niet zien wat mijn vader doet of wat ik doe..Ik vind de pijn fijn..heel gek maar ik voel het alsof ik niks anders verdien..en lelijk ben ik toch al..dus so what..


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 27-05-2002 23:22 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik denk dat je nog naar de huisarts kan gaan .deze kan je doorverwijzen .



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2002 23:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 mei 2002 23:15 schreef Morgil het volgende:
mijn broertjes weten er niks vanaf..wel dat mijn vader me niet mag, maar niks van het slaan..doet het meestal als ik alleen ben..en tegen mamma zeg ik dat ik me stootte ofzo en ze wil het ook niet zien..er is echt geen hulp nodig..Tegen hen doet ie absoluut niks..hij is best lief tegen ze

Ik wil gewoon niemand pijn doen ofzo..dus laat het maar zo..

De vertrouwenspersoon wilde geeneens zien dat ik aan zelfverminking doe..ze zei: niet doen..meer niet..en op mijn lichaam kun je ook niet zien wat mijn vader doet of wat ik doe..Ik vind de pijn fijn..heel gek maar ik voel het alsof ik niks anders verdien..en lelijk ben ik toch al..dus so what..


Jij hebt duidelijk pech gehad met die vertrouwenspersoon. Vinay noemde al de huisarts, maar ook de buurtwerker in een buurthuis, de politie en het al eerder genoemde JIP zijn betere mensen.

Die maken vaker mensen mee die meemaken wat jij meemaakt en die kunnen je wél helpen.

Ga er anders samen met je vriendje (RDP toch?) ff langs. Ze zijn ervoor. Ook voor je borderline kun je hulp krijgen; dan sturen ze je door naar Jeugdzorg.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 27-05-2002 23:38 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ik wil dat niet! straks word ik opgenomen ofzo (gebeurd heel vaak) en ik voel me gauw opgesloten..
Ik probeer er zo wel doorheen te komen..hoe moeilijk dat ook is..gelukkig is me school nu voorbij dus van het pesten heb ik ook gen last meer dan..


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 27-05-2002 23:44 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 27 mei 2002 23:38 schreef Morgil het volgende:
Ik wil dat niet! straks word ik opgenomen ofzo (gebeurd heel vaak) en ik voel me gauw opgesloten..
Ik probeer er zo wel doorheen te komen..hoe moeilijk dat ook is..gelukkig is me school nu voorbij dus van het pesten heb ik ook gen last meer dan..

ik denk niet dat je opgenomen wordt .
waarom denk je dat ? met wie is het gebeurd ?




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-05-2002 23:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 23:15 schreef Morgil het volgende:
mijn broertjes weten er niks vanaf..wel dat mijn vader me niet mag, maar niks van het slaan..doet het meestal als ik alleen ben..en tegen mamma zeg ik dat ik me stootte ofzo en ze wil het ook niet zien..er is echt geen hulp nodig..Tegen hen doet ie absoluut niks..hij is best lief tegen ze

Ik wil gewoon niemand pijn doen ofzo..dus laat het maar zo..

De vertrouwenspersoon wilde geeneens zien dat ik aan zelfverminking doe..ze zei: niet doen..meer niet..en op mijn lichaam kun je ook niet zien wat mijn vader doet of wat ik doe..Ik vind de pijn fijn..heel gek maar ik voel het alsof ik niks anders verdien..en lelijk ben ik toch al..dus so what..


Jezus! Ik kan niet uitdrukken hoe erg ik dit voor je vind! Ik heb in een eerdere post aangegeven dat een vriendin van me door haar vader mishandelt werd, uiteindelijk kon het niet langer (doordat hij haar zowat bewusteloos heeft geslagen ) en is ze daar weggegaan en in een veilige omgeving gaan wonen.. Zij heeft tot op de dag van vandaag nog geen aangifte gedaan, en die @#$@# mishandelt haar broertje van 12 nu Wij hopen dat ze alsnog aangifte doet (Politie heeft foto's van de mishandeling) zodat de Kinderbescherming die rat zijn ouderlijke bevoegdheid kan ontnemen.

Doe jezelf dit alsjeblieft niet aan! Niemand verdient het om mishandelt te worden! Echt, doe jezelf dit niet aan, alsjeblieft! Jij bent degeen die het kan laten stoppen. Praat er op school met je mentor/ decaan over, met de huisarts, met de politie, maar zorg er in ieder geval voor dat je daar WEG kan! En doe alsjeblieft aangifte, niet aleen voor jezelf maar ook voor je broertjes/ zusjes

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-05-2002 23:51]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2002 23:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 mei 2002 23:38 schreef Morgil het volgende:
Ik wil dat niet! straks word ik opgenomen ofzo (gebeurd heel vaak) en ik voel me gauw opgesloten..
Ik probeer er zo wel doorheen te komen..hoe moeilijk dat ook is..gelukkig is me school nu voorbij dus van het pesten heb ik ook gen last meer dan..


Hmm je hebt zelf ook inspraak; ze mogen namelijk niets met je doen tegen je wil.

't zijn nogal dingen waar je mee te maken hebt; mishandeling, zelfmoordgedachtes, zelfverminking, borderline & gepest worden...

Maar okay; het is jouw leven; ik kan je alleen aangeven wat ik zou doen in jouw situatie. Als je maar weet wat er mogelijk is dan kun je je altijd nog bedenken.

Overweeg het in ieder geval alsjeblieft!


Een goede vriendin van mij die ook flink 'door het leven geslagen' is zei ooit:

"What can't be cured, must be endured."

Ze is nu 28 en heeft vroeg geleerd om door te bijten, iets dat jij jezelf ook kan leren als je het volhoudt; volhouden betekent voor jou dus dat je het later ver kan gaan schoppen in het leven. Vooruitkijken dus!!!

Sterkte meid!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-05-2002 23:55]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 28-05-2002 0:10 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

I will survive


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-05-2002 0:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 mei 2002 0:10 schreef Morgil het volgende:
I will survive


That's a deal!

Ennuh...schroom niet om te doen wat daarvoor nodig is.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 28-05-2002 0:21 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Tegenwoordig is elk meisje voor haar geboorte al drie keer verkracht en hebben haar tien beste vrienden al voor de kleuterklas zelfmoord gepleegd. Voor jongens geldt trouwens zo langzaam hetzelfde concept.

Zulke mensen verpauperen de oprechte nare ervaringen van sommige mensen.


Tum podem extulit horridulum...


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 28-05-2002 0:26 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 0:21 schreef Nihil het volgende:
Tegenwoordig is elk meisje voor haar geboorte al drie keer verkracht en hebben haar tien beste vrienden al voor de kleuterklas zelfmoord gepleegd. Voor jongens geldt trouwens zo langzaam hetzelfde concept.

Zulke mensen verpauperen de oprechte nare ervaringen van sommige mensen.


helemaal waar...bijvoorbeeld..Ik zat bij een meisje in de klas die op en dag huilend naar me toe kwam dat ze was verkracht..ik heb haar toen goed opgevangen enzo..volgens haar waren het mannen met grote geweren enzo..
Ok..das tot daar aan toe
De week erop kwam ze weer aan met een verhaal dat ze verkracht was..maar nu door 20 mannen..1 voor 1..
toen heb ik haar maar gedwongen de waarheid te zeggen...want dat is natuurlijk niet normaal


Ikzelf ben ook verkracht (why does it always rain on me) en vind dit absoluut geen onderwerp om over te liegen


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2002 0:33 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Als iedereen nu es gewoon lief was voor elkaar hé...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 28-05-2002 0:35 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 0:26 schreef Morgil het volgende:
helemaal waar...bijvoorbeeld..Ik zat bij een meisje in de klas die op en dag huilend naar me toe kwam dat ze was verkracht..ik heb haar toen goed opgevangen enzo..volgens haar waren het mannen met grote geweren enzo..
Ok..das tot daar aan toe
De week erop kwam ze weer aan met een verhaal dat ze verkracht was..maar nu door 20 mannen..1 voor 1..
toen heb ik haar maar gedwongen de waarheid te zeggen...want dat is natuurlijk niet normaal


Ikzelf ben ook verkracht (why does it always rain on me) en vind dit absoluut geen onderwerp om over te liegen


Sommige mensen denken nu eenmaal dat ze een leven moeten fabriceren, alsof dat iets is om trots op te zijn. Als mensen die echt iets hebben meegemaakt dan hun verhaal doen, worden ze meteen over dezelfde kam geschoren als die onnozele kinderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 28-05-2002 0:35]


Tum podem extulit horridulum...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-05-2002 0:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 mei 2002 0:26 schreef Morgil het volgende:
...
Ikzelf ben ook verkracht (why does it always rain on me) en vind dit absoluut geen onderwerp om over te liegen


A jezus! wat heb jij nu al onwijs veel klotezooi meegemaakt!!!

Volhouden met vechten meid!

"What doesn't kill you makes you stronger." zei een filosoof ooit...



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 28-05-2002 0:42 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 0:37 schreef Mutilator het volgende:
A jezus! wat heb jij nu al onwijs veel klotezooi meegemaakt!!!

Volhouden met vechten meid!

"What doesn't kill you makes you stronger." zei een filosoof ooit...




Or cripples you for life.


Tum podem extulit horridulum...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-05-2002 0:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 0:37 schreef Mutilator het volgende:
"What doesn't kill you makes you stronger." zei een filosoof ooit...
Dat was Friedrich Nietzsche, en hij heeft gelijk (denk ik).


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-05-2002 0:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 mei 2002 0:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat was Friedrich Nietzsche, en hij heeft gelijk (denk ik).


Weet ik maar dat doet hier niet ter zake...
en hij heeft idd gelijk.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-05-2002 8:52 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Oeps sorry van gisteravond, Ik was een beetje dronken, teveel bier en pushkin. Ik ben nu MISSELIJK!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-05-2002 9:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

morgil, ik zou niet naar het JIP gaan, ik heb er zelf gewerkt en ze kunnen je daar alleen maar doorverwijzen naar een algemeen maatschappelijk werker. Je kunt de algemeen maatschappelijk werker ook zelf opbellen omdat het een laagdrempelige instelling is. Deze mensen kunnen jou helpen om het leven op dat moment makkelijker te maken.

Ik waarschuw je voor 1 ding, als het slaan is opgehouden, begint de rest pas. Stop je gevoelens alsjeblieft niet weg, daar gaan veel mensen de fout mee in. Door het wegstoppen van gevoel, kan je nog allerlei andere pshychische stoornissen overhouden, zoals in mijn geval een paniekstoornis.
Alles wat je in je verleden hebt weggestopt komt een keer terug als je geest rust krijgt. En dan komt het dubbel zo hard aan omdat jij toch ontastbaar bent?? Het beschermen van broertje en moeder heb ik ook gedaan, gelukkig maar anders had ik nu geen moeder meer gehad.

Ga hulp zoeken meid! Als je iets wilt weten of zeggen mail me maar.. Ze zeggen wel eens ervaring leert.

oh ja morgil, ben je trouwens onder behandeling voor je bordeline?

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 28-05-2002 9:08]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-05-2002 9:18 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Damn nogmaal het spijt me van gister.. ik haal die post ff weg


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 28-05-2002 9:30 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Morgil check je mail...



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-05-2002 9:40 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Mijn pa kon ook nooit zn poten thuishouden... best raar, ik dacht vroeger altijd dat als ik groot en sterk was ik hem eens even terug zou pakken.... maar nu de tijd daar is heb ik helemaal geen zin hierin... ik ga me zelf niet zo verlagen, op zulke momenten is geweld gewoon diep triest


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 28-05-2002 10:36 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Ten eerste steunbetuiging aan Morgil. Verder ben ik bang dat ze zelf gelijk heeft. Ze heeft alle reden om bang te zijn om opgenomen te worden. Daar zijn ze tegenwoordig heel gemakkelijk mee. Vooral borderline gevallen. Dit is overigens iets dat heel moeilijk te verhelpen is en mensen met borderline vallen vaak terug in hun oude gewoontes.

Morgil: sterkte!


Op je knie en pijp voor genade!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 28-05-2002 10:44 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 28 mei 2002 10:36 schreef JuronymouS het volgende:
Ten eerste steunbetuiging aan Morgil. Verder ben ik bang dat ze zelf gelijk heeft. Ze heeft alle reden om bang te zijn om opgenomen te worden. Daar zijn ze tegenwoordig heel gemakkelijk mee. Vooral borderline gevallen. Dit is overigens iets dat heel moeilijk te verhelpen is en mensen met borderline vallen vaak terug in hun oude gewoontes.



Hoe kom je daar nu bij Volgens mij mogen ze je niet eens zomaar opnemen, moet je daar echt wel toestemming voor geven. En je hebt ook borderline en borderline hoor.



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen