IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Examen topic Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-06-2004 12:01 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 12:00 schreef Possessedpacman het volgende:
Dat wil ik weerleggen. Ze vallen mee als je niet weet hoe het precies is. Ik heb me wel ziek moeten leren om voldoendetjes te halen.


Als je oefenexamens maakt weet je toch wel hoe het is?

En de een heeft er natuurlijk minder moeite mee dan de ander maar vergeleken bij tentamens vond ik ze weinig voorstellen.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 01-06-2004 12:04 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Het is wel inderdaad per persoon anders. Ach ik zie wel hoe het loopt. Gelukkig hebben we hier een examen-topic


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


The Grand Wazoo
Koekje :'D
Usericon van The Grand Wazoo
Posted 01-06-2004 18:18 by The Grand Wazoo Wijzig reactieProfiel van The Grand WazooQuote dit bericht

Yep, vandaag wiskunde en Duits gehad, viel reuze mee..
Alleen donderdag nog Frans, en dat vind k t makkelijkst van allemaal
*relaxt*
Volgens mij is t allemaal wel aardig gegaan.


Masturbation is not the same.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-06-2004 0:49 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 11:36 schreef ghoulliette het volgende:
Op mijn eindexamen was Aardrijkskunde echt kut. ging helemaal niet over wat we behandeld hadden. Maar dat kan goed aan de leraar gelegen hebben.


Neh, lag denk ik niet aan de leraar. Als ik 't zo ff bekijk heb jij in 't zelfde jaar examen VWO gedaan als ik, en bij ons viel het ook ontzettend tegen!


..."Hate can only create more hate"...


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 03-06-2004 9:30 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 0:49 schreef Immortella het volgende:
Neh, lag denk ik niet aan de leraar. Als ik 't zo ff bekijk heb jij in 't zelfde jaar examen VWO gedaan als ik, en bij ons viel het ook ontzettend tegen!


aardrijkskunde viel gisteren ook erg tegen.

gelukkig ben ik nu klaar


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 03-06-2004 10:32 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Stinknegers, nu al vakantie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 10:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 0:49 schreef Immortella het volgende:
Neh, lag denk ik niet aan de leraar. Als ik 't zo ff bekijk heb jij in 't zelfde jaar examen VWO gedaan als ik, en bij ons viel het ook ontzettend tegen!

dat scheelt weer
Uiteindelijk wel een 6 op de eindlijst gelukkig.

zijn er al mensen geslaagd, of moeten jullie nog lang op de uitslag wachten?


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-06-2004 10:43 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 3 juni 2004 10:36 schreef ghoulliette het volgende:
dat scheelt weer
Uiteindelijk wel een 6 op de eindlijst gelukkig.

zijn er al mensen geslaagd, of moeten jullie nog lang op de uitslag wachten?


Ik ben wel geslaagd... de normen zijn pas 17 juni bepaald voor het VWO geloof ik.. en 18 juni krijg ik de uitslag van het eerste tijdvak..



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-06-2004 10:49 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Zo.. klaar met de examens, whoohoo!!

Aardrijkskunde in een best snelle tijd gemaakt, hehe, wist alleen niet wat de Ullman Theorie was of zo , niet gehad volgens mij. Verder was het een best redelijk te maken examen.

Hoop nu maar dat ik volgend jaar niet nog een keer examens hoef te maken.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 03-06-2004 11:18 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 3 juni 2004 10:49 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Zo.. klaar met de examens, whoohoo!!

Aardrijkskunde in een best snelle tijd gemaakt, hehe, wist alleen niet wat de Ullman Theorie was of zo , niet gehad volgens mij. Verder was het een best redelijk te maken examen.

Hoop nu maar dat ik volgend jaar niet nog een keer examens hoef te maken.
Ik vind AK juist redelijk pittig. Heeel veel inzicht en dat mis ik een beetje. Ach, had ik maar meer meoten doen afgelopen jaar.
En de theorie van Ullman was dat er alleen migratie plaatsvindt van A naar B als er voldoen wordt aan deze 3 eisen:
Complementariteit, gebrek aan tussenliggende mogelijkheden en transporteerbaarheid


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-06-2004 11:42 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 11:18 schreef Possessedpacman het volgende:
Ik vind AK juist redelijk pittig. Heeel veel inzicht en dat mis ik een beetje. Ach, had ik maar meer meoten doen afgelopen jaar.
En de theorie van Ullman was dat er alleen migratie plaatsvindt van A naar B als er voldoen wordt aan deze 3 eisen:
Complementariteit, gebrek aan tussenliggende mogelijkheden en transporteerbaarheid

Ik ben beter in dat soort inzicht dingen zoals Geschiedenis en Aardrijkskunde dan Wiskunde of zo.
Hmm... eens even in het boek opzoeken naar die Theorie.. jongen die zelfde tijd klaar was zei namelijk dat wij die niet hadden gehad.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 11:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 11:42 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ik ben beter in dat soort inzicht dingen zoals Geschiedenis en Aardrijkskunde dan Wiskunde of zo.
Hmm... eens even in het boek opzoeken naar die Theorie.. jongen die zelfde tijd klaar was zei namelijk dat wij die niet hadden gehad.

zie het ligt stiekem wel een beetje aan de docenten AK in Arnhem

heb jij Braam?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-06-2004 11:45 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 11:43 schreef ghoulliette het volgende:
zie het ligt stiekem wel een beetje aan de docenten AK in Arnhem

heb jij Braam?

Haha, nee, Rikkers, weet niet of je die kent, komt van het CLA.

Possessed: Welk boek heb/had jij dan? Wereldwijs? Want daarin kan het niet terug vinden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 11:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 11:45 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Haha, nee, Rikkers, weet niet of je die kent, komt van het CLA.

Possessed: Welk boek heb/had jij dan? Wereldwijs? Want daarin kan het niet terug vinden.

het CLA stinkt. Schepers was ook altijd wel grappig.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-06-2004 11:48 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 11:47 schreef ghoulliette het volgende:
het CLA stinkt. Schepers was ook altijd wel grappig.

Don't fok with the CLA!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 11:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 11:48 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Don't fok with the CLA!



Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 03-06-2004 12:11 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 3 juni 2004 11:45 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Haha, nee, Rikkers, weet niet of je die kent, komt van het CLA.

Possessed: Welk boek heb/had jij dan? Wereldwijs? Want daarin kan het niet terug vinden.
Ik zal zo ff voor je kijken. Eerst ff eten


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 03-06-2004 12:24 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ik heb wereldwijs. 3 dunne groene boeken. Bij Migratie en Vervoer staat op bladzijde 24. Hoofdstuk 1 Hoe verklaar je vervoersstromen. Dan een kopje Waarom ontstaan vervoersstromen. De eisen staan er wel alledrie. Alleen niet het begrip van Ullman


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-06-2004 12:28 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 12:24 schreef Possessedpacman het volgende:
Ik heb wereldwijs. 3 dunne groene boeken. Bij Migratie en Vervoer staat op bladzijde 24. Hoofdstuk 1 Hoe verklaar je vervoersstromen. Dan een kopje Waarom ontstaan vervoersstromen. De eisen staan er wel alledrie. Alleen niet het begrip van Ullman

Ja, ik zie het nu ook staan! Maar nergens iets over Ullman...
3 dunne groene boeken? Ik heb 1 groot boek met 4 onderwerpen.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 03-06-2004 12:29 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Je leraar heeft van de overheid een aantal dingen gekregen die hij de leerlingen moet laten weten. Hij heeft gelukkig alles met ons doorgelopen


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-06-2004 18:17 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Wiskunde b12 was nog makkelijker dan mijn wiskunde a examen op de mavo.
Kheb tussen de 9 en de 9,6 Bij de gemiddelde normering van de afgelopen 8 jaar sta ik een 9,6


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 03-06-2004 20:48 by Darkfantasy Wijzig reactieProfiel van DarkfantasyQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_natasja

Ik had gelukkig maar 1 examen(Havo geschiedenis), hopen dat het iets geworden is..


Speak no more lies, It 's your turn to die.


Aart
Usericon van Aart
Posted 03-06-2004 21:06 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Netjes hoor Arrebar

Ik vond de examens vrij pittig en denk dat ik er maar weinig met een 6 heb behaald. Latijn zelfs rond de (verwachte) 3 (maar stond een 8 )

Denk dat ik het dus wel gehaald heb, maar ik doe nog niet te vroeg blij .


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-06-2004 21:47 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Net nog met de mentorgroep uit eten geweest. Was erg gezellig.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-06-2004 21:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nog één examen morgen... tekenen, en dan is het klaaaaar.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen