IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Examen topic Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-06-2004 21:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Een examen voor tekenen, hoe willen ze dat nou af gaan nemen?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-06-2004 21:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

daar zit ook kunstgeschiedenis/beschouwing bij.
de afgelopen 10 ofzo voor het eindexamen heb je een Centraal Praktisch Examen gemaakt, als je tekenen hebt, wat voor de helft telt. Het eindexamen kunstgeschiedenis/beschouwing telt ook voor de helft.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-06-2004 22:02 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Maare is dat dan niet gewoon ckv 2 of 3, bij ons op de havo is dat iig wel zo.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-06-2004 22:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

bij ons op het vwo niet.


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 04-06-2004 1:58 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 3 juni 2004 20:48 schreef Darkfantasy het volgende:
Ik had gelukkig maar 1 examen(Havo geschiedenis), hopen dat het iets geworden is..


Jij leek me meer iets voor VMBO


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2004 10:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 1:58 schreef UberHeerscher het volgende:
Jij leek me meer iets voor VMBO
Wow, wat heb jij een hoge dunk van haar ...


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 04-06-2004 18:56 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 4 juni 2004 10:43 schreef Jenje het volgende:
Wow, wat heb jij een hoge dunk van haar ...


Ik gun mensen het voordeel van de twijfel.

Maar je hebt wel gelijk wanneer je zegt dat ze eigenlijk een LOI cursus Knoop In je Gothzakdoek zou moeten volgen.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-06-2004 19:00 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 22:03 schreef aerodis het volgende:
bij ons op het vwo niet.
Aerodis, kunstgeschiedenis en tekenen bestaan NU alleen nog in 6 vwo. Vanaf nu af aan heb je ckv2 (vervanger voor kunstgeschiedenis), makkelijker trouwens dan kunstgeschiedenis en het gaat wat meer over moderne kuns.
En je hebt ckv3 ook wel beeldende vorming genoemd in plaats van handvaardigheid en tekenen.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 04-06-2004 19:00]


F*ck hippies


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-06-2004 19:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 18:56 schreef UberHeerscher het volgende:
Ik gun mensen het voordeel van de twijfel.

Maar je hebt wel gelijk wanneer je zegt dat ze eigenlijk een LOI cursus Knoop In je Gothzakdoek zou moeten volgen.




"This one is older than shit, heavier than time!"


Lies
Usericon van Lies
Posted 11-06-2004 10:50 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik ben nerveus, la la la.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 11-06-2004 11:00 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

nog een week wachten of die uitslag.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Sater
Usericon van Sater
Posted 11-06-2004 11:35 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:00 schreef Manifest het volgende:
Aerodis, kunstgeschiedenis en tekenen bestaan NU alleen nog in 6 vwo. Vanaf nu af aan heb je ckv2 (vervanger voor kunstgeschiedenis), makkelijker trouwens dan kunstgeschiedenis en het gaat wat meer over moderne kuns.
En je hebt ckv3 ook wel beeldende vorming genoemd in plaats van handvaardigheid en tekenen.


Ik doe havo en heb in de 4e en 5e CKV1 gehad. En gewoon tekenen en kunstgeschiedenis in mijn C en M profiel.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-06-2004 11:49 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 11 juni 2004 11:00 schreef Aeolus het volgende:
nog een week wachten of die uitslag.
Nog 6 dagen toch?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-06-2004 12:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Lol... uitslagen.. op mijn voormalige middelbare school was het altijd de gewoonte dat alle niet geslaagden op een bepaalde avond voor een bepaalde tijd gebeld zouden worden.. Alleen er stonden altijd wel een paar mensen met een gedateerd of fout telefoonnummer is het systeem, met als resultaat dat er zich elk jaar weer enkele drama's afspeelden omdat er mensen de volgende dag naar school kwamen om daar te horen dat ze toch gezakt waren.. Dus in mijn jaar besloten ze het 'beter' te doen, niemand werd gebeld en iedereen moest maar naar school komen om de uitslag zelf ter plekke te ontdekken.. met als resultaat nog veel meer drama's natuurlijk .. heerschende tijd was dat


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-06-2004 12:41 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 11:35 schreef Sater het volgende:

Ik doe havo en heb in de 4e en 5e CKV1 gehad. En gewoon tekenen en kunstgeschiedenis in mijn C en M profiel.
Gehad?
Tjah, of het verschilt per school lijkt me sterk. Je hebt nu gewoon ckv1, ckv2 en ckv3.


F*ck hippies


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-06-2004 13:12 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 12:41 schreef Manifest het volgende:
Gehad?
Tjah, of het verschilt per school lijkt me sterk. Je hebt nu gewoon ckv1, ckv2 en ckv3.



Het verschilt inderdaad per school. Bij ons op school bestaat er ckv1, ckv2, ckv3 en ckv4.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-06-2004 13:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Volgens mij begin ik oud te worden, want what the hell is ckv?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-06-2004 13:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 13:22 schreef altx het volgende:
Volgens mij begin ik oud te worden, want what the hell is ckv?


Ik gok op Cultureel Kunstzinnige Vorming


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-06-2004 13:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 13:24 schreef Chelman het volgende:
Ik gok op Cultureel Kunstzinnige Vorming


Ok, dat staat vast ergens in dit topic...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-06-2004 13:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hehehe, wij hadden gewoon tekenen en handvaardigheid

Maar bij ons was het ook inderdaad zo dat je op de dag van de uitslag voor 12 uur gebeld werd wanneer je gezakt was.. Als je niet gebeld was kon je naar school gaan en feestvieren. Nu waren er altijd wel weer van die leuke familieleden/vrienden die voor 12 uur belden 'of je 't al wist'..
Toch weer schrikken als dan die telefoon gaat, hoewel ik 100 % zeker wist dat ik geslaagd moest zijn.


..."Hate can only create more hate"...


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-06-2004 13:33 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht



F*ck hippies


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 11-06-2004 13:36 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Wij worden hoe dan ook gebeld. Gelukkig, anders zit ik alsnog te denken dat ik gezakt ben maar dat ze me vergeten zijn te bellen ofzo. Nouja, woensdag na 4 uur krijg ik de uitslag. Nu maar hopen dat het een beetje een goede uitslag is.


Subtiel kamerolifantje


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-06-2004 13:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 13:36 schreef stigma het volgende:
(...) Gelukkig, anders zit ik alsnog te denken dat ik gezakt ben maar dat ze me vergeten zijn te bellen ofzo. (...)


Een ietsjepietsje meer zelfvertrouwen mag wel hoor...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 11-06-2004 13:43 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Nouja, ik weet niet zo goed hoe ik het er vanaf heb gebracht. Heb eigenlijk helemaal niet geleerd en sommige examens gingen erg goed, anderen stukken minder. Dus tsja...


Subtiel kamerolifantje


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-06-2004 13:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 13:43 schreef stigma het volgende:
(...) Heb eigenlijk helemaal niet geleerd (...)


Dat komt me bekend voor...

Ik had zoiets van, als ik nu nog als een gek moet gaan leren, wat heb ik dan de laatste vijf jaar uitgespookt?


Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook dood ging van de zenuwen in dat uurtje dat ze konden bellen. En ja hoor, 5 minuten voor 12 gaat die f**king telefoon... Mijn hart sloeg drie keer over. Is het m'n oma...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen