IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Examen topic Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 24-05-2005 16:11 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Geschiedenis en Nederlands zijn voorbij.


Yay.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2005 16:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2005 16:39 schreef Audiophile het volgende:
Hehe, ik heb het precies andersom gedaan, de hele havo doorgefietst zonder ooit serieus huiswerk te doen, de week van te voren als een gek leren. Met magere resultaten diploma in ontvangst mogen nemen.


hehe, net zoals ik dus. Zowel op de Havo als VWO. VWO was trouwens kantje boord, net een herexamen gehaald en geslaagd


"This one is older than shit, heavier than time!"


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 24-05-2005 21:51 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

wihiieee!!! Vandaag mijn laatste examen deontologie gehad!! Nog enkele uitstapjes met school en mn eerste jaartje zit er weeral eens op met vermoedelijk grootste onderscheiding

[Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 24-05-2005 21:52]


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 24-05-2005 21:51 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Jeuj, zo ongeveer 38 punten gehaald voor mijn Nederlands examen, wat met naar alle waarschijnlijkheid een 8 gemiddeld op gaat leveren.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-05-2005 21:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Wauw goed mensen. Stressy periode dus allemaal.
Succes nog even


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-05-2005 21:55 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Wel grappig dat die examens toevallig samen vallen met de entree toetsen van mijn groep 7. In heel onderwijsland is er nu extreme stress. Zelfs bij de leerkrachten die afstuderen


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 24-05-2005 21:55 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 23 mei 2005 15:31 schreef Jenje het volgende:
Ik heb serieus bijna geen bal gedaan voor mijn vwo-examen ... deed gewoon mijn huiswerk, zorgde dat ik overal goede samenvattingen van had .. en hop, dik gehaald ... (zelf met 8,6 voor Aardrijkskunde)


Ik heb tot enkele weken voor mijn examen eigenlijk nooit een reet uitgevoerd voor school.
Daar baal ik nu op zich wel flink van, maar goed, nog even fors doorleren en ik ben er vanaf.
Totnog toe lig ik op schema enzo.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-05-2005 22:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jocks


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-06-2005 15:13 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Geslaagd!

Again!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-06-2005 15:14 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 16 juni 2005 15:13 schreef Nix het volgende:
Geslaagd!

Again!


Gefeliciteerd.
Voor welke opleiding?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-06-2005 16:37 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Gisteren een reeks proefvertalingen moeten maken bij een vertaalbureau. Mijn oren tuiten nu nog, supermoeilijk!

Pas half juli krijg ik nieuws


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-06-2005 16:45 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2005 15:14 schreef Leviathanica het volgende:
Gefeliciteerd.
Voor welke opleiding?



Sprint Atheneum.




Dank je!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-06-2005 17:40 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

HAHAHAAHA, geslaagd!!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Lies
Usericon van Lies
Posted 16-06-2005 18:15 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Morgen Geschiedenis van de Nederlanden. Waarom heten al die oetlullen ook altijd hetzelfde? Ik kom er helemaal zot van!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-06-2005 20:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2005 18:15 schreef Lies het volgende:
Morgen Geschiedenis van de Nederlanden. Waarom heten al die oetlullen ook altijd hetzelfde? Ik kom er helemaal zot van!
ooit wel eens in filosofie verdiept.... die namen lijken pas op elkaar en zijn ook nog eens rare namen zoals bv. aleximander en aleximenes ect.. ben blij dat ik vorig jaar dat tentamen gehaald heb.

succes verder


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 16-06-2005 22:08 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

ANGELOFDEATH IS GESLAAGD!!!

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 16-06-2005 22:08]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-06-2005 22:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 juni 2005 22:08 schreef AngelOfDeath het volgende:
ANGELOFDEATH IS GESLAAGD!!!




On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 16-06-2005 22:11 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2005 22:08 schreef AngelOfDeath het volgende:
ANGELOFDEATH IS GESLAAGD!!!


Van harte, Renee!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 16-06-2005 22:12 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nU HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEL BIER DRINKEN


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-06-2005 22:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 juni 2005 22:12 schreef AngelOfDeath het volgende:
THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nU HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEL BIER DRINKEN


Zie scholing is helemaal niet goed voor een mens. Daar worden ze alcoholisten van, kijk naar al die studentenverenigingen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 16-06-2005 22:21 by Eragon Wijzig reactieProfiel van EragonQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2005 22:14 schreef zillah-morte het volgende:
Zie scholing is helemaal niet goed voor een mens. Daar worden ze alcoholisten van, kijk naar al die studentenverenigingen


Alcohol / water allemaal 1 pot nat. Blijft doffe ellende.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 16-06-2005 22:38 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ook geslaagd!!! Hogeschool van de Kunsten: Audio Design!!!!

Nog wel wat achterstallige dingetjes inleveren enzo, maargoed... Dikke heersch!!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Lies
Usericon van Lies
Posted 17-06-2005 9:50 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2005 20:17 schreef Cadaveria het volgende:
ooit wel eens in filosofie verdiept.... die namen lijken pas op elkaar en zijn ook nog eens rare namen zoals bv. aleximander en aleximenes ect.. ben blij dat ik vorig jaar dat tentamen gehaald heb.

succes verder

Filosofie valt best nog mee hoor... Anaximenes, Anaximander en consoorten hadden een vrij duidelijk onderscheidbare naam. Floris van hier en Floris van ginder, Karel van hier en Karel van daar. Bah. Origineel waren ze toch niet hoor. Stomme katholieke kerk ook!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 17-06-2005 10:07 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ik ben geslaagd voor het VWO


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-06-2005 11:04 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Een 8 op wiskunde.

Wat een grap.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen