IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Roadburn 2015 Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 09-10-2014 21:32 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Erg blij met SubRosa en Lord Mantis en enorm benieuwd naar de soundtrack die Solstafir zal brengen.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 09-10-2014 23:13 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 9 oktober 2014 21:28 schreef M. het volgende:
Die King Dude brol blief ik echt helemaal niet.

Maar vandaag een geweldige rits toevoegingen, Lord Mantis, KEN Mode, Kayo Dot, Sub Rosa, niet te doen. Dat wordt weer olderwets kapot gaan.


En Botanist, hoezee



Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 10-10-2014 8:41 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2014 23:13 schreef CTTS het volgende:
En Botanist, hoezee



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-10-2014 9:08 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ken ik niet, welk album van hen moet ik luisteren?


You have time. You are doing fine.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 10-10-2014 9:27 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Ze hadden dit jaar een nieuwe, VI: Flora, die is erg leuk, misschien wel goed om mee te beginnen.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-10-2014 13:54 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Mooie plaat, wel een stuk minder vreemd dan ik verwachtte. Ik ga wel proberen dit te zien, zou wel eens leuk kunnen uitpakken.


You have time. You are doing fine.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 10-10-2014 14:36 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Ja, deze vormt een mooi geheel, ik was ook erg aangenaam verrast. De andere zijn een beetje wisselend. Ook wel leuk verder.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-10-2014 17:19 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

+ Eyehategod (2x)
+ Focus


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-10-2014 17:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2014 17:19 schreef ColdheartMinor het volgende:
+ Eyehategod (2x)

Oemf


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-10-2014 7:53 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Roadburn is echt een aflopende zaak hier geloof ik Gisteren was de voorverkoop niet een post over dat mensen makkelijk aan een kaartje konden komen dit keer?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-10-2014 9:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Denk dat het wel meevalt, de hype is iig wel over en dat is maar goed ook, dat maakt het niet slechter. Waarom moet alles binnen een dag uitverkopen om als succesvol bestempeld te worden?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-10-2014 9:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Dat zeg ik niet. In het verleden stond er op dit forum genoeg post rond de voorverkoopdatum van mensen die een kaartje wilden bemachtigen. Dit keer nul. Dat viel me op. Festival zal zeker weer een succes worden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-10-2014 9:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Kan ook zijn dat ZM een aflopende zaak is natuurlijk


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-10-2014 10:49 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dat laatste


Jokke
Usericon van Jokke
Posted 17-10-2014 11:05 by Jokke Wijzig reactieProfiel van JokkeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/grownbelow

Ticketje binnen. ALs ik toevallig gisteren ZM-forum niet had gecheckt had ik niet eens geweten dat de voorverkoop gisteren startte.


Horns up!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-10-2014 12:24 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Was echt een vette presale party overigens!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-10-2014 12:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2014 7:53 schreef Mark Z het volgende:
Roadburn is echt een aflopende zaak hier geloof ik Gisteren was de voorverkoop niet een post over dat mensen makkelijk aan een kaartje konden komen dit keer?

Twee jaar geleden ging het al makkelijk en dat was bijzonder, nu niet meer zo Ik heb een kaartje, in ieder geval! In tegenstelling tot vorig jaar nu al wel een leuke line-up


I wish I was a butterfly


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-10-2014 12:45 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2014 12:24 schreef M. het volgende:
Was echt een vette presale party overigens!

Zeker, van tevoren nog in stijl een biertje in Weirdo Canyon gedaan, direct helemaal in de juiste stemming.
Was The Machine nog leuk? Helaas alleen RMFTM gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 17-10-2014 12:46]


You have time. You are doing fine.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-10-2014 12:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, The Machine was te gek, zat helemaal in the zone.

Super veel zin in weer.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-10-2014 12:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nog even 6+ maanden vasthouden dat gevoel


I wish I was a butterfly


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-10-2014 12:57 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Vier dagen per jaar geen last van.


You have time. You are doing fine.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 17-10-2014 13:07 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

kaartje heuh!



Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 31-10-2014 8:46 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Thou

The Picturebooks ook, leuk.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 04-11-2014 19:38 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Blijkbaar nog altijd niet uitverkocht, wel even aan het overwegen nu om te gaan, 2 keer Fields of the Nephilim... Wel jammer dat er geen dagkaarten zijn, maar ik veronderstel dat dit al lang de festivalpolicy is? Als je maar twee van de drie dagen gaat, wordt het wel heel prijzig natuurlijk. Hoe laat start het eigenlijk op vrijdag?


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 05-11-2014 1:15 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Al jaren zijn er geen dagkaarten. En GODZIJDANK.
Stel je voor die dagjesmensen die slechts voor één dag gaan vanwege één bandje. Maar dan gewoon niet6s checken omdat men het niet kent. Nee, zo zit Roadburn niet in elkaar. GODZIJDANK.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen