IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Roadburn 2015 Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-03-2015 15:34 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 maart 2015 11:20 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
NEE! Ik wil alleen Germaanse woorden!

()
Kamp?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 21-03-2015 10:11 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Planning, die toch in het honderd zal lopen.

Donderdag heen en weer rennen:
Bell Witch - Minsk - Fister - Subrosa - Primitive Man - Eagle Twin - Uzala - Thou - Wovenhand - Scott H. Biram - KEN Mode - Eyehategod - Cortez - Bongripper

Vrijdag:
Virus - Svartidaudi - Fields of the Nephilim - Eyehategod - Death Hawks - Profetus - Pyramidal

Zaterdag:
Botanist - King Dude - Sun Worship - Kayo Dot - Undersmile - Fields of the Nephilim - Coltsblood - Fistula / Sammal / The Picturebooks

Zondag:
White Hills - Bongripper - Gnaw Their Tongues - Lo-Pan - Abrahma - Terminal Cheesecake

Nog volop bandjes luisteren om leemtes in te vullen. Zin in.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 21-03-2015 11:46 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik heb alleen de zondag redelijk definitief maar voor de rest nog aan het luisteren en checken van bands die ik nog niet zo goed ken.
Ik ben dit keer zowaar van plan om een van de curators te zien in tegenstelling to vorige jaren.

http://clashfinder.com/s/rb2015/?user=tomcat_ha&

eyehategod komt trouwens ook nog naar arnhem begin juli geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 21-03-2015 11:47]



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 31-03-2015 18:11 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zo, ook ik heb maar een 4 dagen kaartje geregeld. Heb er zin in!

Woensdag maar lekker naar de Hard Rock Hideout. Altijd mooi.

Donderdag: Bell Witch - Verbum Verus - Russian Circles - Thou - Eyehategod - Bongripper

Vrijdag: Svartidaudi - Solstafir - Der Weg Einer Freiheit - Focus - Wardruna - Downfall of Gaia - Enslaved - Skuggsja

Zaterdag: King Dude - Sun Worship - Enslaved - Tombs - Urfaust

Zondag: Gnaw Their Tongues - Bongripper - Anathema

Voor de rest ga ik de komende anderhalve week nog effe mezelf flink bijbrengen over de overige artiesten van dit jaar. Ben echt benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 31-03-2015 18:12]


Stillbirth
Usericon van Stillbirth
Posted 02-04-2015 21:03 by Stillbirth Wijzig reactieProfiel van StillbirthQuote dit berichthttp://www.myspace.com/khaozofficial

Minsk > Subrosa > Floor > Primitive Man > Thou > Wovenhand > Eyehategod > Goatwhore > Bongripper.

Virus > Svartidaudi > Sólstafir > Der Weg Einer Freiheit > Eyehategod > Wardruna > Enslaved > Profetus > Skuggsjá.

Botanist > King Dude > Acid Witch > Enslaved > Tombs > Black Anvil > Undersmile > Urfaust > Fistula.

White Hills > Bongripper > Gnaw Their Tongues > Anathema > Bast > Tweakbird.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 08-04-2015 23:56 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2015 10:11 schreef Bleh? het volgende:
Vrijdag:
Virus - Svartidaudi - Fields of the Nephilim - Eyehategod - Death Hawks - Profetus - Pyramidal



Meeting met Bokkie erbij na FotN? Ditmaal zeker aanwezig met wit Altar of Plagues shirt, zo kan Bokkie de juiste persoon aanspreken...


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 09-04-2015 8:19 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Moet lukken deze keer.

ZIN IN.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-04-2015 9:44 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 8 april 2015 23:56 schreef mikkasscar het volgende:
Meeting met Bokkie erbij na FotN? Ditmaal zeker aanwezig met wit Altar of Plagues shirt, zo kan Bokkie de juiste persoon aanspreken...
En wat Bleh? zegt.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 09-04-2015 10:05 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Alleen vrijdag aanwezig. Ik wil graag Svartidaudi, Fields of the Nephilim, Solstafir, Der weg einer Freiheit, Enslaved, Wardruna en Skuggsja zien.

Misschien ook nog ff Downfall of Gaia checken


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-04-2015 21:40 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zo, gisteren een dagje geweest en dat smaakte zeker naar meer. Mijn eerste dagje Roadburn ooit en ik heb me prima vermaakt.

Gezien:

Briqueville: Goede opener.

Goblin (Dawn of the Dead): Stukje gekeken. Vond de film spannender dan de band.

Death Penalty: Goede band, en de zangeres mocht er zeker zijn. Vocaal was het niet echt mijn ding.

King Dude: Maat van me vond het te gek, ik vond het wat minder. Wel een mooie zaal (Patronaat) en lekkere pils!

Oozing Wound: Verassend goed!

Acid Witch: Viel wat tegen. Niet meer dan aardig.

Enslaved: Prima, maar niet afgekeken.

Tombs: Hard!

The Heads: Enorm goed en die beelden droegen zeker bij aan de sfeer!

Kayo Dot: Enorm hard en vaag. Niet mijn ding.

The Fields Of Nephilim: Was goed, maar na een uur weer wat gaan eten.

Coltsblood: Was geen doorkomen aan in die kleine zaal. Had ook geen zin om het vanaf een afstand te gaan bekijken.

The Picturebooks: Wederom erg druk, maar nu wel goed zicht. Band vond ik wat minder.

Kortom, prima vermaakt en volgend jaar wellicht het hele weekend aanwezig.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 12-04-2015 22:31 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Vrijdag ook mijn eerste Roadburn en ik vond het fantastisch!

Virus: helaas enkel de laatste nummers gehoord, maar wat een band, nieuwe nummers klonken ook heel goed!
Svartidaudi: geluid bij de snelle stukken was niet zo goed, dus viel een klein beetje tegen, al waren de tragere stukken wel bezwerend
Solstafir: laatste helft gezien door overlapping, maar ze kwamen live toch wel goed voor de dag. Had graag de hele set gezien.
FotN: perfecte setlist voor mij, wat een sfeer weten ze toch neer te zetten. Carl was ook perfect bij stem. Eerste keer dat ik ze heb gezien, en voor mij was het echt magisch.
Focus: leuk met een amusante frontman, wel iets te veel solo's naar mijn smaak. Sylvia en Hocus Pocus wel in bevlogen uitvoeringen.
Wardruna: sfeervol en 'sacraal', niet echt mijn ding, maar het kon wel boeien voor even.
Downfall of Gaia: machtige set, heel bevlogen gebracht, vooral nummers uit hun nieuwe. Verdienden misschien wel een plaats in een grotere zaal.
Enslaved: deels gemist, maar wat ik hoorde stond wel als een huis. Ik meende zelfs een nummer van Vikingligr Veldi te ontwaren. Het laatste nummer was wel niet echt mijn ding.
Skuggsja: kon me niet echt boeien, was ook al laat.
Mortals: eerder een gimmick band op het eerste gehoor, dus ook niet afgekeken.

Leuke kennismaking met Bokkie en Bleh (het moest er eens van komen hé), en blijkbaar had Kwellie mijn witte t-shirt idee gepikt. De krijger zelf helaas niet mogen aanschouwen. Tussendoor met WilliamBlake ook nog de distro een aantal plaatjes en cd's afhandig gemaakt.
Kortom: topdag, volgend jaar misschien de vier dagen doen...


Northward
Usericon van Northward
Posted 12-04-2015 23:11 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

De zaterdag geweest. Mooie dag. Hoogtepunten waren Zombi, Urfaust, Fields of the Nephilim, King Dude en Sun Worship.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-04-2015 0:07 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Net terug.

Stukje Claudio Simonetti’s Goblin gezien. Man, man, wat een drama. En daar juichen nog mensen voor ook. Een vaag kutfilmpje waarbij een stel lamlullen af en toe wat wannabepsychedelisch zitten te pingelen. Nekschotwaardig.


Anathema was wat mij betreft weer een dikke prima en tevens het enige waarvoor ik naar Roadburn ben geweest.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-04-2015 0:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

No fun, no core, no mosh, no dagkaarten. Verder:

WRAAAAAARRRRRGGGGHHHHH!!!



Fantastische editie.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 13-04-2015 9:10 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Post-Roadburn blues komt hard vandaag, dus de dag maar even begonnen met een verslagje in superlatieven. Was een fijn weekend. Nuchter ditmaal, maar dat was geen straf.

Donderdag begon met een stukje van Sólstafir’s instrumentale soundtrack bij Hrafninn Flýgur. Die film heb ik onlangs gekeken omdat ik niet verwachtte bij deze show aanwezig te zijn, dus was benieuwd naar hun muzikale toevoeging hieraan. Het viel daarom wat tegen dat het ‘gewoon’ Sólstafirnummers zonder zang waren. Het barstte verder wel van de emotie en zat goed in elkaar, dus was een goed begin. Na een paar nummers vertrokken richting batcave voor Minsk. Zoals verwacht puilde die uit, goed dat we er op tijd waren. Geluid was wat breiïg en de cleane vocalen zaten er in het begin wat naast, maar dat is ze vergeven. Knetterharde show, totaal verpletterd weer naar buiten. Sólstafir was nog steeds bezig, dus daar weer aangeschoven om even bij te komen. Kwam tot de conclusie dat hun muziek wonderwel past bij de film, erg geslaagde combinatie.
De rij voor Subrosa stond inmiddels zo’n beetje tot aan Cul de Sac, dus die heb ik helaas maar overgeslagen. Vernam uit betrouwbare bron dat het erg goed was, maar goed, keuzes. Spidergawd vervolgens rockte HARD. Retestrakke ritmesectie van Motorpsycho met een haast non-stop ronkende baritonsax en dikke stonerriffs. Goed feest. Daarna direct door naar de grote zaal waar Russian Circles stond te knallen. Bizar goede instrumentbeheersing daar, drie gasten domineerden de zaal volledig. Dat was bij Wovenhand wel anders. Hoorde hun RB-show een paar jaar geleden tot mijn favorieten, dit keer viel het vies tegen. Enorm contrast met vorige keer toen Edwards bevlogen en ronduit angstaanjagend was. Nu was het een kunstje met weer dezelfde maniertjes. Tegenvaller. Scott H. Biram bleek een geweldig alternatief, blij dat ik hem ben gaan zien. Ruige country/blues/herrie. Vervolgens de grote winnaar van donderdag: Kandodo (ft. Robert Hampson van Loop). Is dit op plaat vooral mellow en meanderende psychedelica, live was het bijna een religieuze ervaring. Laag op laag op laag, eeuwige baslijnen en een volume dat richting optrekkende straaljager ging. Waanzinnig. Mugstar was daarna een goede afsluiter met hun felle psych. Goed los gegaan voor zover het lijf dat nog toeliet. Stroobs en visuals hadden een standje minder chaotisch gemogen, maar vooruit.

Vrijdag begon rustig met Majeure, ofwel de helft van Zombi. Knalde niet, maar kabbelde lekker voort. Sowieso een genot voor het oog, zo’n podium vol ouderwetse synths. Na een poosje wat gaan zwerven en beland bij Salope. Dat bleek een intense noise/drone onemanband te zijn die een aardige bak herrie de Cul de Sac in pompte. Elektrische cello voegde veel toe, en deed me bij vlagen denken aan de Sunn/Boris collab. Mooi. Sólstafir daarna viel heel erg tegen. Eerdere shows die ik van hen zag waren telkens intens en bloedmooi, maar nu was het gewoon een routineklus. Erg matig. Lukraak beland bij Pekko Käppi & K:H:H:L en dat was geweldig. Deze gast mag met de hardebazentrofee naar huis. Stoïcijnse gitarist en link kijkende bassist (twee snaren, jawel) maakten het helemaal af. Genoten. Vanaf toen kwam het in een stroomversnelling. Focus was fenomenaal. Met vochtige ogen staan kijken, heerlijk om eindelijk Eruption live te horen. Nieuw werk beviel me ook uitstekend. Zaal ging voor de bijl bij de verplichte afsluiter Hocus Pocus. Drumsolo was genieten, drummer van het eerste uur tikte de boel goed dicht. Toen een sprintje naar Wardruna, ook daar werd een show van grote klasse weggegeven. Band was redelijk uitgebreid ten opzichte van vorige shows. Show leek duisterder en meer ingetogen dan vorige keren dat ik ze zag. Erg mooi. Halverwege vertrokken naar Tombstones en een plekje op de eerste rij bemachtigd. Afgezien van de afsluiter (ik meen King of Daze, van de laatste plaat) speelden ze enkel nieuw, nog niet verschenen werk. Dat was aan de zaal verder niet te merken, die ging goed los op de zware doom. Heel heavy. Fijn om ze eindelijk op Roadburn te zien.
Voor Death Hawks was ik te laat, dus Agusa ontdekt. Alweer een schot in de roos. Heerlijke prog/psych, had de hele avond mogen duren. ‘Helaas’ moest ik weg naar Skuggsjá. Perfecte afsluiter van een geweldige dag, hopelijk wordt deze show nog als liveplaat uitgebracht. Zou zonde zijn als niet; geweldig stuk muziek.

Zaterdag dan. Begonnen Botanist en dat was een goede keuze. Mooie melodieën over WITTR-achtige black. Geen idee wat er allemaal op het podium gebeurde met die dulcimers, dat accordeonding en wat al niet meer, maar het was goed. King Dude was mooi, maar na welgeteld één nummer bekroop met het gevoel dat ik net zo goed een CD’tje op kon zetten, dus vertrokken naar Oozing Wound. En dat was VET. Jammer dat ze zo vroeg op de dag speelden, later op de avond na hevige bierconsumptie zou de tent aan grondige renovatie toe zijn geweest. Nu ging de zaal wel los, maar werd het geen slagveld. Messenger was wel lekker, even bijkomen/opladen, want daarna speelden de grote helden van THE HEADS. Goed van de planeet geraakt op hun rauwe bak psychrock. Leuk hoor, al die Psych Fests die als paddestoelen uit de grond schieten, maar dit is the real deal. Fields of the Nephilim bleek redelijk wat dagjesmensen naar Roadburn te hebben getrokken gezien de schare wuivende goths vooraan. Terecht ook, want een geweldige band met een geweldige show. Te gek om die oude hitjes op dit festival te horen. Niets gedateerd, niets vergane glorie, dit was prachtig. Ruim op tijd vertrokken naar de green room voor Urfaust waar het heel snel heel druk werd. En heet. Afijn, de wierook ging aan, mensen gingen van hun stokje en het was fucking vet. Alles leek in slow motion te gaan, nummers duurden lang en de sfeer in de zaal was goed. Abrupt einde wel, wat gebeurde daar? Daarna werd het festival op de valreep nog even gewonnen door Zombi. Ik had in mijn hoofd dat het twee man achter synths zou worden dus was verbaasd dat er een drumstel op het podium stond. Daar kroop de kerel van Majeure achter en ik geloof niet dat ik vaak iemand zo strak heb zien drummen. What the fuck, man. Hard zitten spacen verder, geniale show.

Hulde voor Walter.

Zo zonder camping en Afterburner voelt het niet helemaal compleet, volgend jaar gewoon weer vier dagen aanwezig.


You have time. You are doing fine.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-04-2015 10:27 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zo, ik ben inmiddels ook weer boven water. Nog steeds aardig moe, maar weeral zeer voldaan na vier dagen Roadburn. Derde jaar op rij weeral. Veel bekenden tegen gekomen, en daardoor zoals gewoonlijk weer dingen gemist. Dit heb in ieder geval wel gezien:

Donderdag

Bell Witch - Een van de bands op Roadburn waar ik me echt op had verheugd. En dat bleek niet onterecht. Wat een manier om het festival mee te openen. Misschien een tikkeltje té zwaar om 3 uur 's middags (vooral met een opgeblazen katerhoofd) maar hoe dan ook. Wat gaaf.
Sólstafir - Hrafninn Flýgur - Was wel geinig, maar niks speciaals. Ging (zoals gewoonlijk bij Sólstafir) na een half uurtje vervelen.
Minsk - Stukje van meegekregen van op de gang bij de Batcave. Klonk zeker niet verkeerd. Maar uiteindelijk maar gaan bieren bij het Buitenbeentje.
Russian Circles - Paar bier verder en vervolgens genieten geblazen. Hele gave setlist ook, van elk album wel wat gespeeld als ik het me goed herinner. Geluid was goed en technisch ook prima.
Verbum Verus - Jammer van de technische mankementen en dat het geluid moeilijk af te stellen is in die zaal. Verder prima Black Metal showtje.
Wovenhand - Had ik na een paar nummers wel gezien. Niks voor mij.
Moloch - Uit puur niks te doen hebben maar heen gewandeld en ik was niet teleurgesteld. (Typisch...) Wat gaaf was dat zeg. Muur aan geluid die je in je bek krijgt met lekkere agressieve vocals. Sludge zoals ik het graag hoor!
Eyehategod - Zeker een aardig bandje, maar ik snap de hype niet zo rond deze band. Snap dat ze al lang meegaan e.d. maar nee, voor mij hoeft het niet.
Bongripper - 'Miserable' was vorig jaar bij mij hoog geëindigd in de jaarlijst. Dus ik dacht, kom maar op. Volgens mij kwam het door het matige geluid (zondag was het namelijk 10x gaver) dat het totaal niet overkwam zoals ik had gehoopt. Jammer. Na drie kwartier afgedruipt naar de kroegen om de hoek.

Vrijdag

Svartidaudi - Stond op de planning. Maar ja, bier, lekker weer en mensen tegen komen zorgt voor een 'change of plans'. Dus.
Sólstafir - Ik weet dat ik net zei dat het na een half uur gaat vervelen, maar bij deze set was dat verbazingwekkend genoeg niet het geval. Misschien kwam het door het bier, maar ik vermaakte me prima bij deze set. Dat is de voorgaande keren toch altijd anders geweest bij deze band. Mooi!
Der Weg Einer Freiheit - Ook ontzettend naar uitgekeken en de verwachtingen werden weeral waargemaakt. Wat een goed geluid (wel iets te veel trigger, maar hey) en wat een sfeer. Zou wel mooier zijn geweest als dit na zonsondergang had gespeeld.
Wardruna - Had hier ook wel zin in. Maar gezien de drukte heb ik het uiteindelijk samen met een groep vrienden in de foyer zitten luisteren. Ook prima te volgen en toch tijdens "Helvegen" even naar binnen gerend.
Enslaved - Openen met "Frost" is natuurlijk altijd een goed plan. Rest van de set kon me minder boeien na deze openers.
Profetus - Zeker wel band van de dag en top 3 van het hele festival. Damn, wat was dat gaaf. Het hele plaatje klopte gewoon. In het Patronaat, donker, orgeltje erbij, funeral doom. Ja, ik vond helemaal mooi.
Skuggjá - Klonk leuk, maar ik had er moeite mee om (na zo'n hele dag) de aandacht erbij te houden. Dus maar naar de Little Devil afgedropen en daar mij maar verder vermaakt.

Zaterdag

Coma Wall - Heel druk, moeilijk te volgen. Maar een beetje op de gang zitten luisteren. Verder wel geinig maar niet mijn ding.
King Dude - Deze man mag hem hebben hoor, jawel. De show van het festival. Godsamme wat was dit gaaf. Ik weet niet hoe, maar ieder nummer pakte me weer. En hij voelde de sfeer in de zaal ook prima aan en speelde er af en toe leuk op in. Zo moest het gewoon.
Sun Worship - Plaatje klopte live niet echt bij het gevoel wat je op CD krijgt. Beetje Deafheaven maar dan meer black maar ook meer hipster, kreeg ik het gevoel. Tsjah.
Enslaved - Wel grappig. De afsluiter was leuk samen met de gitarist van Focus.
Darkher - Zeker leuk voor een half uurtje, maar daarna begon het (mede door de aanhoudende drukte in de Batcave) toch wel echt te vervelen.
Fields of Nephilim - Kende het niet. Zal er aan liggen dat ik totaal niet in dat genre ben geïnteresseerd dus me er ook totaal niet in verdiep. We hadden de eerste 5/6 nummers gehoord. Die klonken zeker niet verkeerd. Ook de show zag er gewoon goed uit.
Undersmile - Lekker! Werd me aangeraden om hierheen te gaan en ik werd niet teleurgesteld. Lekker tegen de boksen hangen vooraan en lekker mee op die vibe. Ik digde het wel. Ga ik meer van opzoeken.
Urfaust - Zoals ik had verwacht. Prima vermaakt, heerlijk sfeertje, band speelde uitstekend. Gewoon uitstekend. Punt.

Zondag

Bongripper - Veel beter dus dan de set van donderdag. Je kon duidelijk merken dat er nu meer werd uitversterkt dan alleen de drums, wat de band alleen maar ten goede kwam. Heel erg van genoten.
Gnaw Their Tongues - Cul de Sac puilde de eerste vijf minuten uit. Maar daarna hadden de meeste het wel gezien. Ik heb me daarintegen prima vermaakt. Lekker projectje. Chaos en nihiliteit. Heerlijk.
Goblin plays Suspiria - Ik snap dit dus echt niet. Een B-film met af en toe wat gepingel tussendoor. Leuk man. Gauw weer doen.
Anathema - Prima showtje. De overgang van nieuw naar oud was heerlijk smooth. Genieten geblazen met oude klassiekertjes. En als toegift 'Sleepless'. Mooie manier om Roadburn af te sluiten.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Verder niet echt veel gemerkt van de 'dagjesmensen' waar voor gevreesd werd. Alleen op de zondag, toen Anathema speelde was het echt storend. Vooral mensen die niet doorhadden dat de band zich vooral zou focussen op ouder werk. Mooi om die teleurgestelde kopjes te zien vanaf de tweede set.

Verder vind ik het nog steeds irritant dat bepaalde bezoekers de uitdrukkingen 'vol is vol' en 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' lijken te kennen. Misschien ligt het aan mij, maar als ik zie dat een zaal vol staat ga ik echt niet proberen om mij er nog lekker aso door te wurmen. Maar goed.

Prima feestje dus weer. Volgend jaar weer graag!


Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 13-04-2015 11:03 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

Juist vanwege Goblin's Suspiria ben ik naar de Afterburner gegaan. Mooie performance en strak uitgevoerd.
Jammer dat sommigen hier geen idee hebben wat de waarde van Goblin is binnen het giallo-filmgenre. Niks mis mee om de dingen af en toe in het perspectief (1977) te plaatsen en de band om die reden niet direct op muzikaal vlak te veroordelen.

Wat is er overigens storend aan teleurgestelde 'dagjesmensen' die op alleen nieuw(er) werk van Anathema hoopten? Ik vond juist dat blije geklap irritant
Darren deed het prima live. 'Sleepless' is het ideale nummer om de avond mee af te sluiten.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-04-2015 12:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Alleen Black Anvil gezien, show was, op wat technische problemen na, dik in orde...

verder zelf een prima show gespeeld, alleen laatste nummer toch moeten kippen, omdat de ander een acute krampaanval in zin hand kreeg, en er geen beweging meer in te krijgen was....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-04-2015 13:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2015 0:07 schreef Natural Disaster het volgende:
het enige waarvoor ik naar Roadburn ben geweest.


wtf



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-04-2015 13:42 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2015 12:56 schreef irritante klootzak het volgende:
verder zelf een prima show gespeeld


Showmannetje. Werd er wel warm van in de zaal.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 13-04-2015 13:42]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-04-2015 13:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2015 0:07 schreef Natural Disaster het volgende:
Net terug.

Stukje Claudio Simonetti’s Goblin gezien. Man, man, wat een drama. En daar juichen nog mensen voor ook. Een vaag kutfilmpje waarbij een stel lamlullen af en toe wat wannabepsychedelisch zitten te pingelen. Nekschotwaardig.


Anathema was wat mij betreft weer een dikke prima en tevens het enige waarvoor ik naar Roadburn ben geweest.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-04-2015 13:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

En daar betaalt ie dan klauwen met geld voor..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-04-2015 14:41 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 april 2015 13:58 schreef bastianus het volgende:
En daar betaalt ie dan klauwen met geld voor..



Volgens mij was een Afterburner kaartje 35 euro, dus dat valt wel mee.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-04-2015 17:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2015 13:42 schreef ColdheartMinor het volgende:
Showmannetje. Werd er wel warm van in de zaal.


Senks!

Warm was het zeker... Het bier was gelukkig koud zat!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-04-2015 17:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 april 2015 11:03 schreef Aelfric het volgende:
Juist vanwege Goblin's Suspiria ben ik naar de Afterburner gegaan. Mooie performance en strak uitgevoerd.
Jammer dat sommigen hier geen idee hebben wat de waarde van Goblin is binnen het giallo-filmgenre. Niks mis mee om de dingen af en toe in het perspectief (1977) te plaatsen en de band om die reden niet direct op muzikaal vlak te veroordelen.
:')

quote:

Wat is er overigens storend aan teleurgestelde 'dagjesmensen' die op alleen nieuw(er) werk van Anathema hoopten? Ik vond juist dat blije geklap irritant
Darren deed het prima live. 'Sleepless' is het ideale nummer om de avond mee af te sluiten.

Dat zijn dan slecht geinformeerde knuppels. Het was al van meet af aan bekend wat voor een show Anathema zou spelen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen